-
13:02:22 22.11.2008
-
22:45:05 14.11.2008
jo jo,spíše jsem někdy nechápal víc já jak je to možné :-)ale příjemné to bylo .-)
-
11:16:52 14.11.2008
:-)
-
10:28:37 14.11.2008
to byly časy viď Aladine, jak majitelé imprez čuměli jako vejři co umí 220k ve 20VT. Mě přišel jednou s pláčem vynadat majitel nějaký postarší M3 že má o 60k víc a že jsem mu ujel o hektar,jooo to byly doby,ach
-
07:07:28 14.11.2008
pamatuji a rád vzpomínám...
-
20:38:18 13.11.2008
u 300k předohrab a 4x4 dostane čtyřkola šišku 10m, copak už tu není nikdo kdo pamatuje naše začátky s Mildou? Jak jsme s 240k pobíjeli imprezy jako holátka? čtyřkola ano, ale musí začínat na 350k jinak přehlídka ztracenýho času
-
16:53:41 13.11.2008
Domnívám se,že motorům "podél"odzvonily potíže s kardanem,který byl nákladný a také poruchový(křížové klouby,vyvážení atd.)Navíc ještě zabíral místo tunelem v kabině.Zdokonalením homokinetických kloubů se vlády ujaly motory položené příčně.A čtyřkolky?Značné potíže s poruchovostí na př.u vozů Probe.
-
16:27:09 13.11.2008
motor podél u esco-cossie je dědictví techniky ze sierry cosworth,která to měla podél..jestli to je výhoda,či ne nevím...ve světě soutěží motor podél jezdí jen impreza,napříč zbytek světa..krom teda staveb na autocross a rallyecros,kde i občas fabia "wrc" má motor podél..
-
16:08:06 13.11.2008
i když se bavíte o sprintech jestli by vyhrál předohrab nebo čyřkolka, tak s předohrabem by na 100% nebyla taková zábava jako se čtyřkolkou, i když by obě auta měla 500 koníků :-)...
http://www.stastnevdovy.cz/videa/auto-moto/turboko ne.html
-
13:19:53 13.11.2008
Abarth: Souhlasím...otázka je ale, jestli ten předokol stihne na těch 400m dohnat ten náskok ze startu čtyřkoláka. Myslím že na těch 400m by to byl problém tu ztrátu dohnat.
-
10:39:51 13.11.2008
Lukasecicek: Jééééžiš zase slovíčkař. Myslím to tak že s 500k zahrabeš jako prase a s 300k taky. Tu jde o ten rozjezd na jedničku. Těch 4x4 to na cestu přenese ohodně lépe na jedničku než hrabající předokol. Jasné že na vyšších stupních už bude jedno, jestli je to předokol nebo 4x4.. Tu jde o ten rozjezd.
-
09:53:15 13.11.2008
proto jsem tam ty hodnoty psal,abych se vyhnul těmhle přiblblejm reakcím. Chytří pochopili v prvním kole
-
09:15:15 13.11.2008
Luxore: číst umím.. psal srovnatelně silné a těžké = poměr váha a koně stejné. To už máš jedno jestli 300k nebo 500k, i 300k ti hrabe jak prase když tomu dáš plnou. Ale když bude váha a výkon dvou aut stejné, tak 4x4 musí sprint zaručeně vyhrát podle mě, za předpokladu úplně stejně kvalitních závodníků samozřejmě :-)
-
08:15:57 13.11.2008
Vojto ty neumíš číst... Marcel psal něco o 300koních a 1300kg váhy a ne o 500k a jedný tuně takže nic takovýho netvrdil to ty... :-)
-
07:03:12 13.11.2008
Takže mi chceš tvrdit, že kdybys postavil káru s 500 koňmi předokol 1 tuna a s 500 koňmi 4x4 1 tuna, tak pojedou stejně jo? To asi těžko, protože ten předek bude hrabat jak prase a neudrží se mu záběr tak jak 4x4. Toť můj názor.
-
19:58:25 12.11.2008
to není třeba vymýšlet, to je vše už dávno vymyšlený. Jenže když budeš stavět coupe 4x4 tak to bude stát dvoje peníze, jedny co do toho narveš a druhý který po tu dobu nevyděláš a na to prostě nemám. Jinak tě poopravím, dvě srovnatelně silný (cca 300k) a těžký auta (cca 1300Kg) v předohrabu a ve 4x4 nevyhraje 4x4!!! To co jsi popsal by tak dopadlo kvůli hmotnosti ale ne výkonem
-
17:47:52 12.11.2008
Pruda je ale to, že kdybys narval např 300k Kč do coupe a 300k do Civica tak Civic mu to natře vždy už jen kvůli těch 4x4 :-/ Marcel: Zkus vymyslet, jak coupátko přerobit na 4x4 :-D
-
15:49:41 12.11.2008
-
20:19:26 10.11.2008
ta honda je moc hezky udělaná a ty prachy jsou na ní vidět. Je to pekelnej stroj na kterej prostě nemám a tak jsem se s tím už smířil a budu dál srát M3ky. Teď musím zrestaurovat byt, pak postavit dílnu a pak až budu mít vše hotový tak něco postavim, cha cha, to už možná neudržim ani kladivo
-
19:12:22 10.11.2008
Myslim ze Marat si vybral dobre kdyz zvolil prave tu CRX. I kdyz ze zacatku mel Civica.
-
19:07:25 10.11.2008
Bavite se tady o nejake xxx sume za treba 400 konove coupe? A takove coupe predjede marata? marat ma jeste mnohem vic koni k dobru, mnohem mensi vahu a 4x4. Pokud by jste chteli konkurovat maratovi tak by ta suma musela byt mnohem mnohem vetsi!
-
19:06:28 10.11.2008
Pohoda ne? Tak si to jdem všichni nahodit :-D
-
16:48:38 10.11.2008
ještě nezapomeň výrobu ,přípradně úpravu motorové kabeláže,výměnu problémových čidel za nové,extra výrobu triggerwheel (kolo na klikovce pro snímač...moc programovatelnejch jednotek s tímto fiaťáckým nespolupracuje,..tak si k tomu co tu napsal Abarth si přičti ještě cenovku kolem 10tkč,ne li víc...
-
14:05:51 10.11.2008
Tak ať nám pan Brázdil udělá tuning elektroniku na coupátka ne? :-P
-
12:20:32 10.11.2008
Panenský Týnec a Honda CéeRVé... :-))) teda na to jak je to velký auto nejede vůbec špatně :-)
-
23:37:49 9.11.2008
A co to má vůbec ten Marat přesně zač? Kolik do toho tak musel dát?
-
20:10:44 9.11.2008
Přesně tak Marat je někde jinde,ale jak už napsal Marcel mi kralujem jinejm skupinám a to že jako maximálně ukažte mi někdo kdy jindy vidíte 3fiaty ve finále nějaký velký akce a na jaře buduou Fiati ješztě víš!
-
20:04:19 9.11.2008
Marat je jiná divize,na toho bez zbytečnýho půl milionu nemáme ani ve snu. Máme ale svoje místo a tam ostudu neděláme a to je paráda!!!
-
13:46:06 9.11.2008
Hmmm ten Marat by asi coupé zadupal co? :-/
-
20:55:17 4.11.2008
to sem blázen, po italech ani památky
-
10:48:39 4.11.2008
13.841( 4) 173.239km/h( 2) 13.423( 3) 174.990km/h( 4) 13.265( 2) 173.260km/h( 3) 13.180( 2) 148.221km/h( 9)
13.315( 2) 173.460km/h( 2) 13.248( 1) 172.651km/h( 1) 15.218( 3) 139.229km/h( 4) 0,000( 0) 0.000km
-
10:48:10 4.11.2008
-
13:02:24 30.10.2008
dík za info, mrkni do mailu
-
01:16:34 30.10.2008
Marcel: Zkus napsat Zemimu - (treba ho kontaktuj pres reproboje,znaji se). Vracel jsem mu znicenou TB25xx z jeho rovera 220 turbo, ta mela tusim vyfukovou AR.64 . Asi by ti to nechal za pul darma, jen pro to dojet do Mostu...
-
21:38:05 29.10.2008
dík! Je pravda že za to prd co to vyšlo to i jede,kéž by se zadařilo a jelo to příští sezonu ještě lépěji
-
19:48:21 29.10.2008
No tak bez pořádný míchačky to Marčelo nepůjde,ale Kejlis tenhle rok ukázal dost a já před váma dvěma smekám
-
19:17:23 29.10.2008
jo jo snažili jsme se,ale už jsme zkončili,bez investice se už nehneme. nemá někdo turbínku z nissana200sx z míchačky TB28 co má AR aspoň 64 nebo i víc? Nic víc než šneka nepotřebuju
-
18:26:53 29.10.2008
Klouček20VTLE přesně tak pak ty co do toho nasypali čuměj když je předjedeš a přesně tenhle styl se mi líbí a i Marcelovi a Kejlisovi za málo peněz Italskou muziku!
-
18:14:20 29.10.2008
Tom 20vt zřejmě máš na myslim Polského Mistra!
-
18:10:54 29.10.2008
To Lupo je jen využitá kastle s napáslim pohonem 4x4,použitej motor klasika 1,9Tdi z Fabie,ale letos motor překopán na 2,1 a komplet překopanej,výkon 280hp s Nitrem krátkobobě až 400hp a na tu muší váhu mazec.
-
22:08:59 28.10.2008
jede jim to, musíme je brát vážně i když jim to řachtá
-
12:22:46 28.10.2008
jede mu to,o tom žádná. Jestli je to ale vrcholná forma jako mezi benzinama Marat,tak končí. Jestli ropa umí i víc tak pán Bůh s náma, to ukáže čas. Když pustí nitro tak je zase lepší,ale nitro se dá namontovat leckams,jen u benziňáků to asi není tak jednoduchý a proto to moc lidí nepoužívá. Ropáci asi nemaj trable s detonacema a EGT a proto se jim tak daří
-
07:08:53 28.10.2008
nafta moc potenciálu neskrývá? no co třeba to lupo ze slovenska se 400PS +Nitro...:o)
-
21:50:04 27.10.2008
já si myslim že to až tak hrozný nebude,většina těch co teď jezdí dobře má vrcholnou formu a když ještě použijou nitro tak jsou holt o chlup lepší,ale ono to zas tak děsivý nebude. Nafta snad moc potenciálu už neskrývá a 5barů tlačit taky nebudou
-
18:54:17 27.10.2008
a s těma turbosazema bude hůř:o)))
-
18:38:56 27.10.2008
Marcel und Kejlis:Tak jsem se dopátral podrobností toho šílenýho Golfa co byl před náma a děs ta ropa 253hp/494Nm a ještě dopovaný Nitrem:-(
-
22:21:04 26.10.2008
ne ne, my máme bramboračku co si tak pamatuju
-
20:20:24 26.10.2008
každopádně gratulace...
-
20:10:09 26.10.2008
moc velká skromnost,stačilo to na třetí místo a tedy pohár!
-
19:47:30 26.10.2008
nejdřív se jezdilo na časy a 4 nejlepší pak jeli jednu jízdu vyřazovací způsob. Proto ty časy nejsou vidět,ale my je známe. Těch 13,18 nás moc netěší,makali jsme na 12,99 a nepovedlo se,holt není denně posvícení - ale my to nevzdáme!
-
19:36:48 26.10.2008
Asi jsem slepý, ale na te stránce sem nic o časech nenašel :-/ Jinak škoda že ste nevyhráli..sem vám držel pěsti :-)
-
12:24:14 26.10.2008
13.180 je krásný čas!!!
-
21:13:39 25.10.2008
nedařilo se, koktalo nám to a pak jsme zjistili že nás prodaly indučky,při vyšším tlaku už si jiskra radši skočila bokem než ve spalovně. No nic, budeme se snažit příště víc. Ale italscene dobrý!
-
20:29:56 25.10.2008
nějaké výsledky???
-
20:28:02 25.10.2008
Kejlis měl štěstí v neštěstí :) nakonec i dobrej čas, byl třetí, ale ve fightu s phobem pohořel :) super akce, pozdravy všem.
-
20:32:53 23.10.2008
prdlajs kudrnáč,kučeravý proces ke mě už nedošel
-
08:55:32 23.10.2008
pořád to je kudrnáč
-
00:11:49 23.10.2008
kdepak, blištifka jako vždy! Pojedu s Kejlisem pokud ráno nebude jasné že to nemá cenu a tak můžeme pokecat
-
23:40:32 22.10.2008
tak pokud mu nenarostly vlasy tak se ho snad neleknu :-)))
-
15:15:59 22.10.2008
taky držím palce :D
-
13:50:28 22.10.2008
možná přijedu na kukačku,uvidím dle situace
-
11:38:54 22.10.2008
hrozí riziko práce v sobotu tak nevim ale zkusim to nějak pořešit-chci vidět Marcelka :-)
-
07:56:42 22.10.2008
Už by to chtělo nějaké to vítězství coupátka na pozvednutí :-)
Kéž by se vám to povedlo hoši.
-
22:35:21 21.10.2008
točit budeme jak se patří svědomitě a s nasazením hodného mičurinců,točíme 4-7 jako motokára a tlačíme 1,5-2bary. Jen nesmí být kluzko
-
18:38:06 21.10.2008
Já a Abarth jedem,odkládací vuz k dispozici pro Kejlisáka:-))
-
13:52:25 21.10.2008
já jedu:-)
-
23:03:55 20.10.2008
tak hlavně fota a videa :-)
-
21:42:07 20.10.2008
já ti zapleskám uši do hlavy to uvidíš, v sobotu musí být sucho!!! Chceme nasrat hodně moc lidí a na to potřebujeme start jako prase drbání!
-
21:57:04 19.10.2008
tak teď na to znova koukám a jestli tomu dobře rozumím tak všechny turba i 1.3 asi pojedou proti sobě jestli se to násobí x1.7 a kategorie je jen nad dva litry...
-
19:33:35 19.10.2008
no snad se nás tam pár sejde, zatím to nevypadá nic moc
-
19:22:58 19.10.2008
my chceme jet, snad nás počasí nezařízne. trochu nám to sice koktá ale nějak bylo, nějak bude
-
15:16:54 19.10.2008
když nebude hnojit,tak se tam ukážu
-
08:04:04 19.10.2008
my ne..
-
21:49:45 18.10.2008
nuže? Kdo jede hájit za ferarri pro chudé?
-
06:04:19 2.10.2008
záleží na počasí
-
07:27:47 1.10.2008
To vypadá dobře!Uvidíme podle počasí.
-
20:17:05 30.9.2008
příjezd možný pouze tudy(co vím tak nic moc pro snížené vozy, pokud již nenastala změna):
-
23:16:25 29.9.2008
to rozdělení do kategorií je zajímavý a myslim že docela spravedlivý.loni když se tam konal poslední HSM tak předohraby byly bez rozlišení...docela rád bych jel,když nebude nejak strašně hnusně a jestli se zrovna nebudu stěhovat...
-
11:08:10 23.9.2008
Sprinty na 400m - Povrch dráhy super.
Kdy:25.10.2008
Kde:Letiště Hoškovice
předběžný program:
od 10hod do 15hod bude probíhat kvalifikace po té bude následovat finále kde pojedou vždy 4 nejrychlejší z každé skupiny.
Vstup 100Kč
Zápisné do závodu 200Kč
FWD-do 1600,do 2000 a nad 2000 (turbo 1.7)
RWD a AWD bez rozdílu objemu
vozy by měli být cestovní a mít techničák,ale mimo pořadí můžou jezdit i různé jiné konstrukce