neřeš vyvažováky, ten nebo oni tam jsou jen pro yvšší míru pohodlí (eliminujou vibrace 2 a vyššího řádu, tkerý ani nevíš že jsou..)
Na mejch 16V (a 8V v tipu )jsem vyvažováky vyndal a je zajímavý sledovat jak se v průběhu lt měnila jejich hmota... v bravu HGT sem ho taky nechal vyndat a nějakej nekomfort nepociťuji...
To co popisuješ že to má za úpravy tak to vypadá, že motor pochází od Marcela/Šráchalů, kteří mi dělali i do HGT... v dalším zvyšování výkonu bych se bál o ojnice, jinak motor pokud je dělán tam je poctivě udělán.
To že tlak oleje za studena leze na max je normální (běžně dokáže ukázat i 7 bar, pokud budík má rozsah) základ je aby při prohřátým motoru nepadal pod 1-1.5 bar. 0.9 bar je jakej tlak? turba, oleje na volnoběh?
kruhy nemá cenu řešit - změř kompresní tlaky a uvidíš jestli jo/ne... a jestli vůbec rejpat v motoru... informace co si tpodla o motoru mi přijdou zamtečný..
na 18" kola byhc se vyprd a řešil origo...
ad lak - co díl to 2000,- + v lakovně, v nějakým autoklubu u známýho pár šupů..kvalita práce různá... já mam lakýru TOP (je to jeho hobby po práci) a s celým předkem na stilu jsme se vešel do 5000,-
uvědom si, že to není funglovka a podle toho ty auta taky vypadaj (pokud ej to top, bude mít adekvátní cenu a spíš nebude na prodej :))
mám nabídku na 20VT_váš názor
-
18:04:18 21.4.2017
-
12:37:16 21.4.2017a jaká je váhová uspora? co silentbloky motoru,ty taky nepocitují změny? :)
-
19:05:54 17.4.2017Kvůli komfortu. Snižuje vibrace motoru při volnobehu... Už ho tam par let nemam a nepocituji změny...
-
08:09:07 17.4.2017coupe: tak proč tam ten vyvažovák dávali, když je to zbytečná věc? :)
-
20:27:59 15.4.2017Díky všem za vyjádření. Nakonec jsem si sehnal jiné 20VT :)
-
22:45:55 14.4.2017Nedá se to tak říct. Ja taky jezdim 18 kola a podvozek je cajk. Jen se všechno musí častěji měnit... A vyvazovak pryč, to mam taky. Na 20vt zbytečná věc. Vyndava se při generalkach... Už jsem viděl i jak se strihnul nahon k němu...
-
13:33:56 14.4.2017vyvažovací hřídel pryč? to je co za tuning? :D
tak motor to má KO, turbo taky....vyber si jiné auto :D
18ky kola, to bude i podvozek asi nic moc
-
21:59:30 13.4.2017a další věc je: 250 koní na papíru z brzdy nebo pseudovymyšlený koně jiným filtrem a BOV?
-
21:58:40 13.4.2017počítej že do toho motoru zahučíš tak odhadem 50 táců aby za něco stál. víceméně tě čeká GO ale podstivá a kompletní, takže to jestli to má něco udělaný, počítej, že budeš dělat znova... musel bych vidět fotky a znát detailnější historii.
-
23:00:15 9.4.2017max 50...ale nejsem odborník, musíš se optat přímo třeba Coupe20VT PLUS :-D nebo Honza, nebo jiných
-
18:53:57 8.4.2017Ahoj všichni,
mám jednu nabídku ke koupi 20VT. Výkon zvýšený na 250+ koní. Je tam keramická spojka, vyvažovací hřídel pryč, odlehčená ojnice a setrvačník, zabroušená sedla + ventily, vyleštěné kanálky.
Ale má to svoje ale.
Diagnostika ukázala tlak jen 0,9 Bar při 70 stupních Celsia. Budík tlaku oleje ale vyleze hned po nastartování naplno, takže je to trošku v rozporu (ještě proto půjde do servisu na externí proměření). Po startu se dost začoudí z výfuku (bílý kouř). Motor na poslech zní dobře, auto jede dobře. Je nutné udělat rozvody, vyměnit olej, zrepasovat turbo/nové (+ prý nový BOV). Vyměnit pístní kroužky, ojniční ložiska, těsnění pod hlavou, případně pak olejové čerpadlo + nové ostřiky pístů, pokud by se tlak nesrovnal. Dál nový termostat, zapojit emise, opravit klimatizaci a koncovku výfuku.
Auto má origo lak, trochu sloupaný na zadním nárazníku, ale jinak nevypadá zle. K autu jsou origo kola a pak ještě 18 palcové na léto.
Mám cenovou nabídku, ale nebudu prozrazovat. Zajímalo by mě, kolik by jste za takové auto dali vy, kdyby jste o něm uvažovali. A přes jakou cenu by jste určitě nešli.
díky moc za vaše názory, Jirka