Fiat a jeho pověst

  • Jakub
    Tak já to někdy zkusím a dám vědět, protože jestli tam není nával a zdá se mi že o tom moc lidí neví, tak by se tam dali sehnat pěkné kousky za velmi dobré peníze. :)
  • Invi
    Jakube vůbec netuším, ani adresu už si nepamatuji, měli jsme na cestě vždy jednoho Ing. který nás řídil a hlídal. Kdyby tam byla fotka toho parkoviště tak bych to potkal, ale takhle fakt nevím. Možná že dnes to funguje trochu jinak, ale vím že když jsem po tom začal tehdy čmuchat, tak mě známý okamžitě vyvedl z omylu. Obyčejný člověk si nesmí koupit auto levně!
  • Pegas77
    Turok: tak ono české zastoupení fiatu jako takové je tragedie, když bylo 110 výročí FIATu tak se k tomu nijak ani nepostavili, čest značky zachraňoval autosalon Dojáček který i nějak přispěl na oslavy na trojském zámku v Praze, já tam byl a super akce se spoustou starých fiatů, mnohé jsem naživo videl prvně (a Coupe tam co si pamatuji nebylo vůbec, zato jedno Dino tam bylo)
  • Jakub
    2:Invi Já právě koukal na http://caraukce.cz/default.aspx a tam se tváří jakože může přijít kdokoliv, jestli se tedy jedná o tu stejnou firmu co myslíš ty?
  • Turok
    makys tak já mám punto 1 :) ale ono to není jen pověstí... kdyby fiat neměl auta předražené a tak hrozný marketing tak by se pořád dokola neomílaly 30let staré kecy..
  • makys1.8
    ježiš, kdo může koukat divně na Punto, vždyď Punta jsou skvělý:)a takový nový Grande je snad nejlepší co v týhle kategorii aut je
  • Invi
    Jakube ta caraukce je místo, kde se prakticky normální člověk nemá šanci podívat. Slouží jen pro ty největší "bosse" jako třeba Heller, AAAauto apod. Kteří se poperou o auta v aukci. Máš pravdu, většina aut jsou zabavené lízačky, exekuce atd.

    Nepamatuji si přesně kolik za ty Fabie tehdy dal, ale vím že to byla částka k pousmání. Tedy taková, že jí výherce prodal bez problému za 2x tolik :-)
  • Erikson Tipo2.0 16v
    protoze sulini si koupi starickeho fiata a jedine co delaji je to ze otevrou nadrz a tankujou.A jak se neco vy**** tak reknou fiat no...vrazdil bych :D
  • Belma LE
    Já to mám podle nálady. Někdy to beru s humorem, a jindy bych za ty kecy už fakt rozbíjel huby. Ale každopádně, čím víc těhle keců, tím víc mě to k italům táhne :). Nejlepší jsou ti frantové z práce, co všechno ví nejlíp a co někde slyšeli, že Fiaty jsou nespolehlivý a reznou, a sami jezdí ve starých Opelech, Fordech Ka, Renaultech, Peugeotech... To člověk neví jestli mu to má vysvětlovat, nebo se jím vůbec neobtěžovat a vědět své..
  • Turok
    njn já už jsem na to zvyklý, že se na mně dívají divně když jezdím v puntu .. s coupe má větší respekt.. já se zase směju těm co mají koncern a nebo to naše super kvalitní auto hjondééé - záruka kvality :)) jen kdybych denně nemusel v práci řešit problémy s výrobou tak kvalitních vozů :))
  • JP
    sebo: No to nepochybně, ale moje Audi je z roku 96(tzn. z období kdy se ještě náklady neřezaly tak tvrdě) a nový to stálo 3 mega, tak nevim kde už bych od nich měl najít kvalitní součástky? Proč třeba auta ve kterejch se vyskytujou stejný díly od více výrobců, např. řídící jednotky od Bosche a Magneti Marelli, tak proč se prakticky vždycky serou jenom ty Bosch a ty od MM přežijou auto? To samý třeba MAF senzory (váhy vzduchu), nebo prostě skoro cokoliv...
    ___

    Ono o pomatenosti fanatickejch TDI jehovistů leccos vypovídá už to, že Ital je fuj a v životě by si nic italskýho nekoupili, ale jejich posvátný TDI je motor, resp. celá technologie vyvinutá před 25 lety právě FIATem (tomu řikám ironie:D). A co víc, common-rail, neboli největší pokrok co od tý doby TDI udělalo, má opět na svědomí především FIAT a první sériový auto s CR byla Alfa 156 JTD... Takže nebejt toho fujFIATu, tak dneska uctívaj nevim co, asi nějakou variaci legendární 1.6TD 59kW.
  • sebo 1.8 16V
    JP
    ono to bude cenovým tlakom na Bosch .Inak som zvedavý ako budu spoľahlivé dnešné auta za 10 rokou s takým množstvom elektroniky niekedy až nezmyselným presadzovaním .
    Ono stále platí čim zložitejšie tým je viac možnosti poruchy
  • JP
    Vždycky jsem měl Italy a vždycky jsem si při řešení drobnějších problémů řikal, že výrobky s nápisem Bosch nejsou nic jinýho, než cílená sabotáž spolehlivosti Italskejch aut. Přesto mě nikdy nikde žádnej Ital nenechal... Teď jsem si koupil na zimu místo Lancie Audi a během prvních 14 dnů co jsem s nim začal víc jezdit mě 2x nechalo stát (a to jsem nikdy neměl žádný poctivěji servisovaný auto v lepším stavu s tak jasnou minulostí, naopak třeba Kappa byla koupená od šmelináře co s ní jezdil jak prase, 2x bouraná, jednou utopená, s dobastlenou elektrikou a s pochybnym servisem, ale jezdila a jezdí pořád a nikdy nezaváhala). Poprvé čidlo polohy klikovky zn. Bosch, podruhý motorek stěračů Bosch (pravda, ten mě nechal stát "jenom" tak, že auto sice jelo, ale jet se s nim v tu dobu nikam nedalo). Oni to u Bosche nedělaj schválně, ale prostě to asi fakt neuměj vyrobit pořádně ani pro "svoje" prémiový auta...
  • Jakub
    2:Invi sorry za OT, ale zaujala mě ta caraukce o které jsi se zmínil.Už pár měsíců sleduji jejich nabídku a chtěl jsem se zeptat ty auta to jsou zabavené z lízaček, nebo odkud?A je velký nával na těch aukcích, nebo se tam dá sehnat "slušné" auto za dobré peníze?
    Dík, K.
  • Invi
    Líbí se mi, jak se každý zastává svého vozu, ať už je to jaká chce popelnice. Ovšem s Fabií souhlasím, je to strašně škaredé auto. Jednou jsem pro He**** vezl Fabii z Caraukce do autosalonu, konkrétně ta moje měla nalítáno 23 000km a po ceste mi na D1 shořela jedna cívka :-D Já si stále myslím, že každé auto, sportovní, luxusní, ekonomické, malé, velké prostě musí najet prvních 100tkm bez závažnějších poruch. Což podle toho co všude čtu žádný německý motor od určitého roku nedokáže.
  • Thor
    O fábii mi vůbec nemluv. Fabii II 1.4 16V jsem dostal jako firemní. Hrůza a běs. Strašný smrad. Vnitřní plasty jsou snad lisovaná lejna. Zadní kola přes nerovnosti vláčí jako chromajzl, odezva na plyn jako mrtvola a při vyšší rychlosti hučák, že by člověku praskla hlava. To mohl vyrobit jen naprostý debil.
  • makys1.8
    jo, mám pocit že tohle je slyšet nejčastěji od majitelů Fabií, které jsou sice každý měsíc v servisu- tu ložiska, tu prasklá hlava...:D, ale jinak je to úžasný a spolehlivý auto, zato Fiata by si nikdy nepořídili, protože se přeci strašně sypou, a dědeček od strýce z pátého kolena taky kdysi povídal, že Fiati v zimě nestartují :P
  • Thor
    Tak mluví většinou hlupáci, kteří si po 89 koupili vylítanýho zrezivělýho starýho Fiata, ježděného turkem, který se jim hbitě rozpadl. Následně si koupili na sekyru Ochcávku chrochtoně kombi, v metle, na hlínách a jsou na vsi kingové, protože převezou kupu hnoje, nákup ze supermarketu i půl příbuzenstva na naftu z kombajnu. Oni vlastně nikdy nejeli pořádným autem.
  • Invi
    Já nevím .. co slíchám od lidí co kdy vlastnili jakéhokoliv Fiata, tak nedají dopustit.

    Můj strejda měl několik let Mirafiori a pamatuji si, jak říkal jaké je to dokonalé auto. Dnes když se dozvěděl co jsem si pořídil, tak se strašně smál se slovy, které jsem zmínil v prvním příspěvku.

    Příjde mi to dost nefér, každý Fiat určený pro normální ježdění si myslím vždy splní svůj úkol, ke kterému je vytvořen.

    A tyto myšlenky umocňují testy které jsem zhlédl, např. Audi A5 2.0TFSi - Dokonalý, příjemný, krásný interiér ale teď .. motor 2.0TFSi o výkonu 211 koní absolutně poddimenzovaný, na všem se ubírá, vše je spočítáno na hraně a to nejlepší: V pořadu ProSpeed se nedostali v průměrné spotřebě pod 10,5l / 100km. Jako to si v tom německu asi z lidí dělají trochu srandu ne?

    Může mi tedy někdo říct, v čem je tento 2.0TFSi lepší, oproti Italskému, 20 let starému 2.0 20VT? Obecně .. TSi je to nový Ultramegabrutalmetalblend dokonalý motor, jak se tohle může stát?
  • sebo 1.8 16V
    Keby Fiat nebolo auto nebol by to taky koncern ako je :) Ale je pravda ze FC je rozmaznane :)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    když jsem ještě míval své první coupe (červené) tak tady v okolí nikdo neřekl půl špatného slova a o výkonech a rychlostech se tu taky brzo přestalo mluvit :-) ani nevim proč :-) jó to byly časy :-)
  • Aladin
    Mam jen Italská auta,jsem spokojený,díly za pár peněz,všechna fungují,moc se nekradou a nejsem ve stádu pitomců co u svého pomalého koncernového auta ani nenajdou kde je motor.Prostě samá pozitiva :-)
  • Invi
    Fakt mě tyto kecy zaráží a hlavně od lidí, do kterých bych to vůbec neřekl.

    Když řeknu Lancia, tak většina řekne "joo Lancie jsou rakety, parádní auta" a já nevím co, přitom vůbec si neuvědomují že mluví vlastně o Fiatu.

    Zatím všichni kteří začli hodnocení mého auta kritikou, při prvním pohledu (na vlastní oči) okamžitě vše vzali zpět a dokonce se před svými kamarády nestydí o něm "zabásnit". Nemluvím o jízdních vlastnostech vozu, o kterých očividně nikdo z nich nic neví :-/

    Tohle vše na 100% potvrzuje neznalost, nevědomost a zaujetí vůči značce, ovšem skutečnost je konkrétně u Coupe úplně někde jinde.

    Trochu to zamrzí, přemýšlet, zda se s dotyčnými hádat, nebo mávnout rukou a jít pryč. Je to těžké, s takovýma lidma mám strašně moc chutí porovnat síly na okruhu, ať už se jedná o jakékoliv auto. O spotřebe se bavit nebudu, na to Coupe nebylo postaveno..

  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    taky už italama jezdim nějaký čas a povětšinou se tam sype to co je z německa a nebo co už v čr někdo opravoval a buď to dojebal protože to neuměl a nebo tam namontoval druhosračkovej dílec,na to trpí hlavně alfácký podvozky. konkrétně coupe nebýt tak špatně nynážený a nebezpečný, určitě bych si ho zase pořídil, bylo spolehlivý a jelo jako prokoplý :-)
  • Setisko
    To je to samé, jako když na mě borec s golfem III r.v. 92, 1.9 GTD říkal, že to je starej a hnusnej šrot. Přitom mám (měl jsem) auto r.v. 98.. O vzhledu "tuctového" golfa versus světové dílo fiatu ani nemluvě. Nebo když mám kšiltovku Alfa Romeo, doma máme sami 156 a jedu si ve Fiatu. To jsou pak narážky typu "noší kšiltovku AR, ale jezdí ve Fiatu". Hold lidem slovo KONCERN asi nic neříká. :) Tupé ovce bez zkušeností s fiatama, co dodat.
  • POL 20VT
    právě proto je jezdím :-)
  • Džanek
    tupy reci lidi, kteri toho o autech vetsinou obecne moc nevedi. Nema smysl je resit natoz to resit s nima:) Marketingova masaz uberkoncernu je pro ne vetsinou vyssi princip nez osobni zkusenosti.
  • Abyss
    ja osobne si z toho nerobim nic. Niesom blazon do znacky fiat. Som blazon do fiatu coupe. To mas tak ked to hodnotia ludia ktory sa dopoculi od niekoho a ti zase od niekho ineho ze odislo mu na fiate tamto a toto a preto by ho uz nikdy nechcel preto je to srot. Takych mam najradsej ked sudia nieco v com nesedeli a ani nevlastnili a buzeruju otom a toto sa tyka kazdej znacky. Hovoria to vatscinou trtkovia ktori cerpaju z ockovych penazeniek a vozia sa len v mercedesoch, bmw, audi. Pritom ked dostane defekt tak vola odtahovku lebo dostal bobky. Srat nato ja sa za fiata nehambim a preto som si neodstranil ani znak z kapoty. Clovek, ktory povie ze talianske auta su kok*tiny tak do toho automaticky zahrnie aj, ferrari, lamborghini, pagani, masserati ale aj doplnky ako spraco ci brembo. Vsetko to pochadza z talianskych ruk tak potom preco na nich jazdia ti najvacsi fajnsmekri a doplnky si davaju montovat profesionalni jazdci rally ci formuly... Je to sranie do pysku z otocky...
  • Invi
    Já proti Fiatu nic nemám, naopak má své kouzlo. Co ale s těma rejpalama?
  • Pegas77
    po UNU a TIPU mam COUPE

    UNO jelo porad kromě ucpanyho palivovyho filtru při pokusu jak daleko dojedu na rezervu, TIPO několikrát chcíplo a pak nestartovalo, vad byla čidla klikovky a rele od čerpadla což byly vyrobky Bosh či philips a pod. pokud se o auto lidi nějak staraj a mění co maj a kdy maj tak od cca 90. let je myslím jedno jakou značku si člověk vybere, pak už jen záleží na štěstí na kus vyrobený pátek 13.
  • Invi
    Jsou tři kategorie vozidel - spolehlivá, nespolehlivá a Fiaty

    Auta které začínají na "F" mě nezajímají

    Tohle není auto, ale Fiat

    bla bla bla ... Znáte to? Co na to říkáte, docela mě ty kecy začínají vytáčet, Většinou to slíchám od lidí, kteří prosazují saze.