abyss
nie len karbón .Opravná sada by nemala pružinu:) .V princípe sa zhodlo na fórach ho jebú studene štarty keď tam nieje olej "preto pridanie spätného ventilu" Ja už keď dám prachy do variátoru tak aj do úpravy tej hlavy
Zivotnost rozvodov u coupe
-
18:35:16 14.12.2013
-
17:30:06 13.12.2013Hmm,z toho nemám radost, já momentálně mám rozvody 3 roky a najeto asi 8 tisíc.
-
14:19:49 13.12.2013Sebo: v 1.8 moze za vsetko karbon. Je to tam zle poriesene. Na tomto motore sa "popalili" a na 5 valcoch to napravili. Ale netvrdim ze ten variator tam vydrzi vecne. ELKAR, 8 rokov jazdit na tych istych rozvodoch chce odvahu. I ked je to svinstvo ze to mame vraj vyhadzat po 5 rokoch lebo ja na coupe urobim tak 6-6500 km rocne akurat na vymenu oleja a cakam do jari. A 5 rokov zbehne ako voda. No na vyber nemame pokial nechceme riskovat skoceny/ pretrhnuty remen...
-
12:44:55 13.12.20135 let je málo na rozvodak ne? Kdyz pocitaji ze se ma menit po 120tkm, tak to neni najezd za 5 let ani pro nekoho kdo s tim jezdi denne nejak normalne. To je spis tak 8-10 :O
-
23:20:56 12.12.2013Existuje upráva hlavy na 1,8 "pridanie spätného ventilu oleja " tuším štandardne to ma tak prevedené stilo . Vraj to funguje .
Na 20V vraj neodchádza je inak riešený -
19:47:16 12.12.2013inak co som sa dozvedel tak pri kazdej vymene rozvodov by sa mal menit aj variator (bez ohladu na motorizaciu, neplati pre 2.0 16V/VT), tento fakt FIAT zatajil alebo ho neuviedol ako podstatnu vec. V mojom pripade by som si vymenil len rozvody + vodnu pumpu ale variator by som nechal na pokoji kedze ma nalietanych 50tisic a moje coupe je tiche. Vela ludi s 1.8 sa divi ze im to rachta ako naftak, ale netreba sa divit ked maju najazdenych 180tisic a variator je este povodny od vyroby. Lebo zrovna najlacnejsia polozka to nieje...
-
13:01:28 12.12.2013Nejvíc dokáže nasrat když se člověk odhodlá ty rozvody vyměnit, čeká třeba na výplatu až bude mít prachy a oni mu týden před tím ty rozvody rupnou. To se stalo už pár lidem a vím jak je to potěšilo :) takže s výměnou nečekat!
-
08:10:09 12.12.2013Cez zimu auto stoji a tak 3x do mesiaca ho chodim startovat a nechat zohriat. Tiez to nieje ziadna vyhra ale nic ine ma nenapada. A vyhrievanu garaz nemam.
-
06:38:13 12.12.2013oproti tomu co všechno může jít srát jsou rozvody levná sranda...
-
23:36:58 11.12.2013ešte horšie keď sa ten motor ani nenaštartuje .To je ta guma schopná doslova stvrdnúť
-
21:33:37 11.12.2013rozhodne roky sou dulezite na rozvodech :) je jedno kolik je nan ich najete :)
-
21:31:42 11.12.2013takze ak tomu spravne rozumiem vek rozvodov hraje velku rolu bez ohladu nato kolko je na nich najazdene, pytam sa to vsetko rpeto lebo casto tocim do cerveneho a bol by som nerad ak by mi to trhlo akurat. Inak cenovky na rozvod 1.8 su ake?. Je tam vela znaciek no kazdy si chvali nieco ine...
-
20:00:50 11.12.2013urcite nepodcenovat at nedopadnes jako ja s Le kde se rafla kladka ale tam to bylo tim ze auto pet let stalo a uz sem delal 1,8 kde stari bylo 5let a najeto asi 30tisic a rozvodak se ocesal..
-
19:40:33 11.12.2013řešit, vyměnit, řemen časem zpouchne...
je to jako kolo, jestli máš v garáži 10 let kolo, tak ty pláště taky nejsou už tak pěkný...
-
19:34:01 11.12.2013V poslednej dobe si dost casto kladiem tuto otazku, aka je ich zivotnost. Jasne ze 100tisic alebo 5 rokov a vymenit. Len ja mam ten problem, ze na rozvodoch mam najazdenych ledva 50tisic a boli menene v 2008. Cize tento rok im odbilo 5 rokov. Su tu nejake rizika? hrozi pretrhnutie remena vplyvom veku? Ako to vlastne je ? Riesit ci neriesit ?