Zivotnost rozvodov u coupe

  • sebo 1.8 16V
    abyss
    nie len karbón .Opravná sada by nemala pružinu:) .V princípe sa zhodlo na fórach ho jebú studene štarty keď tam nieje olej "preto pridanie spätného ventilu" Ja už keď dám prachy do variátoru tak aj do úpravy tej hlavy
  • Elkar
    Hmm,z toho nemám radost, já momentálně mám rozvody 3 roky a najeto asi 8 tisíc.
  • Abyss
    Sebo: v 1.8 moze za vsetko karbon. Je to tam zle poriesene. Na tomto motore sa "popalili" a na 5 valcoch to napravili. Ale netvrdim ze ten variator tam vydrzi vecne. ELKAR, 8 rokov jazdit na tych istych rozvodoch chce odvahu. I ked je to svinstvo ze to mame vraj vyhadzat po 5 rokoch lebo ja na coupe urobim tak 6-6500 km rocne akurat na vymenu oleja a cakam do jari. A 5 rokov zbehne ako voda. No na vyber nemame pokial nechceme riskovat skoceny/ pretrhnuty remen...
  • Elkar
    5 let je málo na rozvodak ne? Kdyz pocitaji ze se ma menit po 120tkm, tak to neni najezd za 5 let ani pro nekoho kdo s tim jezdi denne nejak normalne. To je spis tak 8-10 :O
  • sebo 1.8 16V
    Existuje upráva hlavy na 1,8 "pridanie spätného ventilu oleja " tuším štandardne to ma tak prevedené stilo . Vraj to funguje .
    Na 20V vraj neodchádza je inak riešený
  • Abyss
    inak co som sa dozvedel tak pri kazdej vymene rozvodov by sa mal menit aj variator (bez ohladu na motorizaciu, neplati pre 2.0 16V/VT), tento fakt FIAT zatajil alebo ho neuviedol ako podstatnu vec. V mojom pripade by som si vymenil len rozvody + vodnu pumpu ale variator by som nechal na pokoji kedze ma nalietanych 50tisic a moje coupe je tiche. Vela ludi s 1.8 sa divi ze im to rachta ako naftak, ale netreba sa divit ked maju najazdenych 180tisic a variator je este povodny od vyroby. Lebo zrovna najlacnejsia polozka to nieje...
  • amadeus69
    Nejvíc dokáže nasrat když se člověk odhodlá ty rozvody vyměnit, čeká třeba na výplatu až bude mít prachy a oni mu týden před tím ty rozvody rupnou. To se stalo už pár lidem a vím jak je to potěšilo :) takže s výměnou nečekat!
  • Abyss
    Cez zimu auto stoji a tak 3x do mesiaca ho chodim startovat a nechat zohriat. Tiez to nieje ziadna vyhra ale nic ine ma nenapada. A vyhrievanu garaz nemam.
  • Warhol
    oproti tomu co všechno může jít srát jsou rozvody levná sranda...
  • sebo 1.8 16V
    ešte horšie keď sa ten motor ani nenaštartuje .To je ta guma schopná doslova stvrdnúť
  • bubAk_
    rozhodne roky sou dulezite na rozvodech :) je jedno kolik je nan ich najete :)
  • Abyss
    takze ak tomu spravne rozumiem vek rozvodov hraje velku rolu bez ohladu nato kolko je na nich najazdene, pytam sa to vsetko rpeto lebo casto tocim do cerveneho a bol by som nerad ak by mi to trhlo akurat. Inak cenovky na rozvod 1.8 su ake?. Je tam vela znaciek no kazdy si chvali nieco ine...
  • Scoupe
    urcite nepodcenovat at nedopadnes jako ja s Le kde se rafla kladka ale tam to bylo tim ze auto pet let stalo a uz sem delal 1,8 kde stari bylo 5let a najeto asi 30tisic a rozvodak se ocesal..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    řešit, vyměnit, řemen časem zpouchne...

    je to jako kolo, jestli máš v garáži 10 let kolo, tak ty pláště taky nejsou už tak pěkný...

  • Abyss
    V poslednej dobe si dost casto kladiem tuto otazku, aka je ich zivotnost. Jasne ze 100tisic alebo 5 rokov a vymenit. Len ja mam ten problem, ze na rozvodoch mam najazdenych ledva 50tisic a boli menene v 2008. Cize tento rok im odbilo 5 rokov. Su tu nejake rizika? hrozi pretrhnutie remena vplyvom veku? Ako to vlastne je ? Riesit ci neriesit ?