-
07:31:35 22.4.2014
ani korunu sem nedostal....
-
17:13:18 19.4.2014
Dostals zálohu na matroš nebo jak?
-
08:52:06 14.4.2014
A jak vše dopadlo?Auto je hotový jak si majitel přál a objednal ejhle jak došlo na placení jsou jen sliby a já bez peněz....
-
09:09:04 24.1.2014
nápravy tady mám.....
-
22:46:21 23.1.2014
-
22:38:29 23.1.2014
-
22:35:00 23.1.2014
v polsku už to dělali kluci
-
18:51:29 23.1.2014
co i jinou přední nápravu...
-
14:54:58 23.1.2014
je to jiná konstrukce podvozku oproti deltě ale bude jeden problém který zatím nemám vyřešen a to je příruba mezi motor a převodovku-nejspíš budu muset přendat celou "fremu" ....
Vana bude také v řešení-vymyšlení nikde neni koho okopírovat kdo to už udělal....
-
14:36:54 23.1.2014
johny: a na to jsi přišel jak, že pojede líp než Delta Integrale? málo co jede lépe než Integrale :D auto s těžkým předkem a lehkým zadkem a ještě relativně dlouhé oproti Integrale nemůže konkurovat...
Tady se podívej jak jede Integrale:
https://www.facebook.com/pages/Pailix-Motorsportclub/450317395000987?fref=ts
-
14:28:17 23.1.2014
16VT coupe 4x4 by mohlo jazdiť velmi podobne ako integrálka nie? možno aj lepšie. a 20VT ak vymyslite dobre tu vaňu tak duplom. za takuto konfiguraciu už palec hore !!! Ja som sa k tomu už nedostal, tak to hadam zbuchate ked mate všetko potrebné.
-
12:42:19 22.1.2014
20VT plus
-
12:40:18 22.1.2014
Dovolím si vložit fotku mého výfuku na 20VT, 2.5" celonerez vč. celonerez vlnovce, v-band atd. svařeno metodou TIG (argon). Maximální spokojenost,velice kvalitní práce. Kdyby měl někdo zájem, rád Vás odkážu.
-
20:19:21 21.1.2014
U coupe se planuje s Krosmenem ze tam dame 4x4 a uvidime jak se to bude na vrchach chovat bude se s tim jezdit jen EDDA CUP a obcas okruh Most
-
19:13:45 21.1.2014
jo mám v bordel, a firmák přiští rok nepojede pažoutem, že?
-
17:46:59 21.1.2014
Zacek ma audi S1 ne ten co bude vevodit coupe je marek zikan na edda
-
16:36:54 21.1.2014
Petra Žáčka si nějak nedovedu představit v něčem jiným než v audi:)
znám ho léta ze skijerinků...
-
12:21:25 21.1.2014
petr žáček... to bude zklamanej že nebude vyhrávat...
-
09:50:43 21.1.2014
bude stim jezdit typ na edda jezdil s audi s8
-
06:55:35 21.1.2014
nechce s tímhle jedit petr na eddacupu?
-
09:14:14 20.1.2014
jj, je tam 16V, psal to nějakej ing. asi :)
-
08:59:46 20.1.2014
svody kopírují tvar origo s nepatrně větším průměrem trubek.
Ono se s podvozkem ještě něco bude řešit ale to je o penězích a jak bylo řečeno sám netušim co má majitel v plánu s autem jezdit - myslím jaký má cíl jestli si jen zajezdit nebo jezdit výsledky....
-
22:48:46 19.1.2014
Blbě vidím, nebo tam je napsané Coupe 16V? :-D
-
21:06:21 19.1.2014
já jel vrch jednou, to jsem měl ještě asi o 50HP méně a nedopadlo to pro coupe tak špatně, bylo to teda v brně na okruhu to je taky o něčem jiném ale docela to šlo.
-
17:26:12 19.1.2014
Divam se,ze je pro kazdy valec udelana delka vyfukoveho potrubi jinak dlouha. Takove sberne potrubi je pro vykon motoru lepsi oproti zachovani stejnych delek?
-
14:21:12 19.1.2014
Coupe do kopce je, ale ne na zavody :) Viz. Cernoch s TurboDevils. 1,6 Vti je rychlejsi a hlavne dojede do cíle :)
-
14:06:47 19.1.2014
20vt je fakt skor vhodne na okruhy, tiahle zakruty coupe moze a vykonu ma na rozdavanie. Rychla zmena smeru je pre neho problem a slalom ci kopce budu fakt ze voříšek. Hlavne pokial sa jedna o vysledky v kategorii kde su auta od vyroby vhodne ine. Na integru , civic type r, clio atd sa coupe nechyta, tak isto v Preplnanej kategorii tam to ma este tahsie. Sprinty, okruhy, dialnica tam upravene coupe ano :-)
-
13:32:32 19.1.2014
výfuk je 76mm , vpodstatě na mě byl motor takže co bude s tím okolo já nevim :-)
-
12:04:54 18.1.2014
kolik palců má ten výfuk? budu dělat 3" tak jen jak to bude vypadat :)
-
07:01:21 18.1.2014
20VT je na vrchy debiní platforma už jen proto s čím pojedeš v kategorii...protože ta konkurence je na míle daleko už v serii... a nemusí bejt krutě upravená..stačí to co míval Veta...
holej atmosférickej dvoulitr na tom je o mnoho líp... i jízdníma vlastnostma díky rozložení váhy...a o konkurenci ve skupině nemluvně... ano jsou tam nějaký integry, tu a tam BMW ale to je tak vše..
zkoušeli sme to na benecko a pochvaloval to i kámoš, zarputilej BMW maniak závodící s BMW1M a BMW 320i
než na výkon bych se zaměřil na převody (pokud nechceš donekonečna rotahovat 2 kvalty..), rozložení hmotnosti a rám, či alespoň nějaký vyztužení kastle pomocí "Seam welding"
taky bych to auto dělal tak aby to nebylo jen pro jeden druh závodů.. takže prolízt propozice... hodně lidí s tím mívá problémy, protože si stavěj auto dle svýho a na přejímce je technickej komisař postaví do role diváka...
-
21:02:36 17.1.2014
taky mě zajímá co se bude dít v zadu pod kufrem :-)
-
19:38:43 17.1.2014
no motor by bylo asi to poslední co bych na Coupé pro vrchy řešil...
-
13:21:13 17.1.2014
tak jestli vše dopadne jak má tak v roce 2014 se objeví jedno 20VT v závodech do vrchu....tady sou nějaký fotky z příprav motoru.
http://krosmen1.rajce.idnes.cz/FIAT_COUPE_20VT_ZAV ODAK/
postupně se na něm dělá dál a fotky sou doplňovány.