a k pádlum... ty máš porouchanou levou nohu od brždění nebo co?
jak jezdí toto coupe? :)
-
07:06:51 16.3.2014
-
07:00:45 16.3.2014ajaj, honzo dík za vysvětlování, který mu asi stejně nevysvětlíš...
-
09:38:28 24.2.2014čas videa 6:50 se mi líbí :)))
-
09:37:31 24.2.2014Já nevím mě to Genesis přijde jako hodně rychlé auto na okruhu, třeba tady na tom videu mu to jede jako prase, 911 si tam dává jako nic a zvuk motoru je taky docela snesitelný na to že je to korejec. Mě se teda u všech těch asiatů nelíbí interiér a celkově ten design, ale podvozkově a motorově mi to přijde jako dobrý vozítko
-
19:05:09 21.2.2014nevím kde si nabral že BRZ má 1700kg (ANO MÁ ALE MAXIMÁLNÍ POVOLENOU)..normálně je docela lehoučký...pohotovostní 1300kg vs 1600 u genesis... vmax je ti nahovno (tý vprovozu nedosáhneš nikdy..aniž bys to nutně potřeboval a na okruzích jsou rovinky krátký pro takový auta..)
jsou to tvoje peníze..tak nevím proč se ptáš... osobně bych šel do subaru... už jen protože mi řidičsky sedlo víc (v naší prdeli světa se náhodou zjevil genesis a BRZ u týpka, kterej snad dělá něco v podobě motoristickýho novináře, takže krátká příležitost to projet byla...) -
12:12:23 21.2.2014honza: chápu, co cheš říct s hmotností, subaru 1700 a genesis 1900.
Ale to Subaru má akceleraci za 7,6 a genesisi 6,3. Subaru jede jen 230 (s automatem jen 210), genesis 240. ytto parametry mluví pro Genesis. -
19:34:22 20.2.2014porovnej si obě auta na okresce..
absolutní koně nejsou nic oproti dojmu z auta.. BRZ navíc bude pravděpodobně silně rychlejší...
genesis má akorát fíčury na machrování, BRZ je řidičský auto na okresky...
proč si myslíš, že jezdím a velmi rád stařičkou alfu 33 1.7 8v boxer? má 800 kg, 110koní, kraťoulinkatou převodovku s ideálně navazujícími převody (1300otáček propad při razení z 6500 jsem u jinýho seriovýho auta nezažil!), po repasi podvozku a na semislickách to je auto který se v současný době mezi mastodonty se stovkami HP, ale vážícími přes 1,5 tuny neztratí.. spíš je velmi těžce potrápí a se schopným řidičem jim i zmizí z dohledu... -
16:51:19 18.2.2014warhol: a proč BRZ? to má jen 200 koní, a dvojlitr bez turba, nemá řazení pod volantem....pohon kol je taky na zadek jak u Genesis
Proč není lepčí Genesis 4.0 bez turba s 350 koňmi a řazení pod volantem?:)
navíc Subaru je dražší -
06:43:16 18.2.2014radši BRZ
-
21:59:55 6.2.2014Alejandro mluvi asi o novej genesis coupe ktore uz ma nove vstrikovani GDI a preto ma vyssi vykon 350ps...Ale ten zrychleni 5.9s a maximalka 260km/h tak to neni zadny zazrak...
-
18:59:37 6.2.2014tak má to 303 koní a moc to teda nejede, s coupe tomu na sprintu hodně ujedu
-
05:02:43 5.2.2014Na driftování ideální auto, ale v přímce ho pojezdí kde co .. . do 180ti jede a pak umírá.
-
17:15:32 4.2.2014je to 3.8 6V s 350 konmi bez turba s pohonem vzadu a řazením pod volantem, parametry velice zajímavé....
ttp://www.sauto.cz/osobni/detail/hyundai/genesis/14812113?goFrom=list