ještě dodám, že je dobrej předpoklad mít všechny vstřiky vyčištěný a stejnýho průtoku.. seriový jetý maj rozptyl i 10% i více.. pak taky každej válec plní jinak... nejchudší je teoreticky nejblíž škrtící klapce..takže na něm by mělo bejt největší teplo..pak zas hraje roli tvar svodu..
nejlěpší to je měřit ve svodech každou větev zvlášť.. což asi nechceš slyšet, takže potom před turbem, kde je sice největší teplo..ale taky to nevypovídá o situaci... víc by k tomu naspal Phob..
svodům je docela jedno jaký teploty maj plyny, ty maximálně popraskaj.. písty ti protečou, nebo uhořej ventily podstatně dříve a za blbý konstalace hvězd stačí pár otáček motoru s blbou směsí/předstihem a hned máš co spravovat.. :)
ukazatel teploty výfukových plynů
-
15:36:01 4.3.2014
-
15:30:07 4.3.2014písty budou už někde v klikovce tvořit směs s olejem:) při této teplotě v tomto místě
-
23:10:55 3.3.2014makám na slévárně litiny a v době odlévání má LLG a LKG 1380 - 1450°C tzn: 1500 už je dávno odvařená...
-
22:45:37 3.3.2014co musí být rozteklý? kdesi jsme viděl vyfukové potrubí, které vydrží i 1500 stupnů...dá se z toho poznat, kdy může být směs chudá a případně sundat nohu z plynu?
-
21:20:44 3.3.2014no jo.. 900°C ale před turbem..
900°C za turbem je taky peklo a to už to musí bejt rozteklý:) -
18:47:44 3.3.2014900 st Celsia pak to teče
-
15:28:08 3.3.2014ahoj, chtěl bych se zeptat, co se dá vyčíst z tohoto budíku? a jakou maximální teplotu vydrží výfukové potrubí a motor? sonda je za turbem