Premyslim nad koupi

  • Luigi 16VT
    No já osobně mám 16VT Plus a možná bych o prodeji uvažoval, protože na mazla nemám čas a víceméně stojív garáži pod plachtou. Bylo by dlouhé vypisovat, co a jak je upraveno, spíš je to na osobní kontakt. Část toho je v profilu. Každopádně je to "hotové" upravené auto bez nutnosti velkých investic. Pokud máš zájem o víc informací, písni nebo zavolej.
  • Džanek
    Rozdily mezi verzemi jsou popsany v "prehledu modelu" tak jukni. Spolehlivost bude individualni v zavislosti na peclivosti a duslednosti predchoziho majitele/u, ale obecne by na tom mely byt 20vt o neco lepe. Chce to chlidat olej a nesetrit na nem, pokud motor slape, tak to ostatni uz takova alchymie neni. Achilovkou je seriovy turbo, ktery ale neni problem vymenit za vetsi - kluci co to delaj uz to maj dotazeny a je po problemu. Jestli je 20vt servisne snadny? no zalezi kdo se v tom rejpe:) Vetsina mechosu to auto vidi prvne aspon co mam zkusenost, takze to muze byt trochu o strach:)
    A ted k tomu asi zasadnimu - sportovno. Osobne coupe vnimam spis jako rychly GT nez klasickej sportak treba tak jak je stavej v anglii. Je to dano predevsim spatnym rozlozenim hmotnosti - tezkej motor na predku a lehkej zadek. Dusledky jsou kolikrat fatalni. V serpentinach nejrychlejsi teda nebudes. Motor je dole taky mrtvej a probudi se az kdyz mu foukne turbo...Na otevreny silnici ale problem nebude:)
    Koukni do profilu Dave20VT.. mam dojem ze ma auto na prodej, jen si jeste nenaslo solventniho kupce:)
  • 0xf
    Jaky je rozdil mezi LE a Plus? LE se vyrábělo 1998-2000? A jak je to se spolehlivosti 20VT - 16VT? No ja to beru tak ze jde o pomerne jednoduche a levne auto. Není to jak mercedes s abc podvozkem ci nejaky amg nebp bmw m auto které ma kde co specialni za specialni cenu. Zaroven to není zadne masserati, ferari ci vette I kdyz ma mozna casem nekdy potencial cenove rust nahoru. Hodne mi pripomina 70' vykon neni nijak extremni rekneme ze budu presedat s auta ktera ma 250kw.Ale ocekavam proste sportovno za relativne dobry peniz stim ze nebde problem ho udrzet v dobrem stavu a predpokladam ze tak za 2 max 3 roky ho odlozim do garaze na vikendy. Ted bych spise jezdil vikendy + 3x tydne po rychlostnich. gtv je tezsi a ten viceprvek vzadu i na udrzbu narocnejsi. Kdyz jsem koukal na casy na okruhu tak coupe je o kousek rychlejsi. Navic sehnat gtv v 3.0 busso neni taky jednoduche. No divam se po zahranicnich serverech v te vyssi cenove kategorii. Proste mam chut na opak toho co mam male sportovnejsi auto s rozumnymi servisnimi naklady. Zadny diesel ;-) Ten nemam ani ted.
  • Džanek
    Hoj, pokud Coupe, tak bych doporucoval hledat zachovale 20VT LE nebo Plus a vyprdnout se na upravy. Cena dobreho zakladu by mohla byt v rozmezi 100-150tis. Verim, ze pomalu bude prichazet doba, kdy se coupe stane vyhledavanym youngtimerem (i kdyz asi ne v CR:) Podminkou ale bude prave seriovy a vyborny stav coz je obecne kamen urazu:/ Ono i tem nejmladsim kouskum uz tahne na 15let takze se ani neni cemu divit. Zachovalych a udrzovanych aut vc. obycejnych 16VT/20VT bude u nas jako safranu. Ten kdo ma a nemusi, tak neproda. Ale jsou vyjimky a ty to chce vycihat. Jedina sance.
    Auto jede velmi slusne i v serii. Samozrejme na dnesni 250k+ Hothatche uz tech nasich 220k stacit nebude. O podvozku a ekonomice provozu nemluve. GTV na tom bude podvozkove o poznani lip. Brzdy budou lepsi na GTV/20VT s brembama nez 16VT, ale osobne mi to jako nejaky terno taky nikdy neprislo.(muze byt dano kvalitou desticek, kotoucu, kapaliny, stavu..) Nicmene je otazkou zda auto ve stavu a s potencialem youngtimera ma smysl pouzivat na denni jezdeni?:)Nebyla by ho skoda? Treba pro hrkani po meste to proste smysl nema! Bude trpet auto a potazmo i ty a pozitek zadnej.
    Pokud tedy coupe/auto na denni jezdeni = univerzalni, osobne bych uz dnes hledal v jinych vodach a kacirsky bych pokukoval asi po dieslu:)) Moje volba by asi byla AR 159 2,4JTD a pokud benzin tak 1,8Tbi, ale tam uz sme trochu mimo rozpocet.
  • 0xf
    Nejak se stalo ze uz kombika napotrebuju tak jsem zacal pomalu zas premyslet o coupe aute. V hlavne mam jeste gtv a clk. A chtel bych se zeptat lidi co ho maji. Je to auto na denni jezdeni? Jaky motor? Kdyz jsem se ptal lidi co obecne delaj motory doporucovali 16VT prej to je upravena lancia s elektronikou od marelli a lepsim turbem coz prej je do budoucna lepsi vstupenka kdybych se rozhodl pro mensi upravy. Rozdil v serii mezi 20V a 16V pry neni markantni. 20V prej ma elektroniku bosch a nejake horsi vlastnosti pro upravu. Jak jsou na tom obe auta s brzdama? Protoze to je pro me docela dulezity factor. A vyplati se pripadne vyprdnout se na nejake upravy a hledat jen 20V LE? nevim jak vyrazne plus to je kazdpoadne vim ze limitovanou edici bych udrzoval jen v serii.A ted kolik si na to +/- pripravit kdyz tak koukam po zahranici tak je muj odhad na kupni kolem 150. Rozhodne nebudu hledat nejakou laci a pak kolem toho rok pobihat. Mam hledat nejaky pripadne konkretni rocnik?