Hlava na 1,8

  • sebo 1.8 16V
    Asi zo slovenska tu nik nebude čo to je schopný skontrolovať : ) keď to kúpim však:
  • Honza
    v týhle cenový relaci (i s vačkama) koukat na stav mi přijde zbytečný, stejně bych všechno dělal znova..

    asi takto:

    1) srovnat
    2) udělat sedla a gumičky na ventilech+ zkontrolovat vůli ventilů ve vodítkách

    3) vymačkat a vypláchnout hydra, kouknout jestli v nich nejsou vydrcený krátery (jakože v 80% jsou).. pokud ano, dát nový

    4)kouknout na štefty jestli nejsou dokurvený, případně strženej závit v hlavě/vyvložkovat

    5) to samý s domkama - jestli nejsou domrdaný přetažením, případně jestli šroub nemá strženj závit..

    jelikož to je focený a koulený někde po zemi, bude na tom dost práce...
  • Denis 1,9 JTD:(
    Stav těsnící plochy - jestli není sežraná od kapaliny, jak vypadají písty, případně vačky, pokud jsou součástí. Součástí musí být všechny domečky vaček - zkontrolovat, jestli nejsou moc vydřené. Jestli je v hlavě místo oleje černý hustý povlak - nebrat :)
  • sebo 1.8 16V
    NA co si dat pozor pozor kúpe?
    http://auto.bazos.sk/inzerat/48571594/predam-hlavu -motora-18-16V.php