rozvody 20VT + repas turba

  • Joe
    Já mám reference, že ok. 2 roky na 1,6 Baru, po kontrole bez vůlí.. tak já myslím, že to zkusím..

    každopádně díky za upozornění
  • Coupe20VT PLUS :-D
    Jaký je rozdíl mezi 2860 origo a vinou? Mimo to ze origo jede na kulickach? Myslím cenou. Jsou to spravne ušetřené peníze?
  • Joe
    Ahoj, díky za odpovědi. Reaguju až teď, neboť tamto coupe jsem nechal být a nekoupil ho. Koupil jsem jiné, to je teď v servisu, turbo se bude dávat nové - čína 2860. Celkově je to auto v mnohem lepší kondici, než to původní.
  • L_hall
    Nejvíce odchází turbo a ten tlak oleje když je hodně špatné padá dost, ale repasy nedoporucuji budeš to dělat pořád dokola. lepší nahradit jiným turbem s podobnýma vlastnostma a stabilnější životnosti, popřípadě tlak oleje se ti může ztrácet kolem lágrů na klice když jsou už dost ojeté, pak také kolem vačkových hřídelí, a můží být špatné ostřiky pístů. vše stojí dost peněz když to neumíš opravit sám a nemáš kontakty ve sféře prodeje autodílů.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    Celkove opotřebení motoru a shitove oleje... Jaký mas tlak oleje a kolik ho to papá na 1000km?
  • Joe
    To je ale škoda..

    Můžu se zeptat na tvůj skromný odhad, co by to dle tebe mohlo být? Po nastartování se z výfuku vyvalí bílej dým..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    Rozvody a turbo nevyresi nízký tlak oleje...
  • Alejandro
    v Novým Bydžově to jedne zvládne určitě:) pošli mi mail eventuelně
  • Joe
    Nebo klidně i Hradecký kraj :)

    díky, Jirka
  • Joe
    Ahoj,

    nějakej profík z Pardubického kraje, který zvládne výměnu rozvodů na 20VT a repas turba?

    Mám možnost u profíků v Praze, ale zatím se mi s tím nechce jezdit tak daleko (hodně nízkej tlak oleje).

    díky, Jirka