-
15:55:27 28.3.2010
Myslím, že nemá nic !!! Má dodavatele. Teda myslím, že to tak je, jinak ať se vyjádří sám.
-
12:10:02 28.3.2010
Nj...ten má formy na "všecko" :)
-
21:57:03 27.3.2010
Jeste me napadla jedna vec. Pujcit si ji za penize od Martyho.
-
21:43:59 27.3.2010
jj dvere jedny,. mozna o litr min. :(
Ale cena kapoty me pekne sere,.. :(
Udela vsechno z karbonu,.. dela i podlahu na ITR, blatniky zrcatka,. vsechno,..
Spodni kryt pod Ferrari stoji 15tis,-
Na BMW ma skoro vsechny formy, jenom na coupe nic :)
Cenu vika kufru nevim to jsem se neptal nechtel jsem otravovat porad maka,..
Kdyby jsme sehnali tu formu kapoty, tak by to bylo o dost veselejsi :)
-
19:15:25 27.3.2010
počitam že za jedny...
-
18:43:40 27.3.2010
obě dveře za 10tis?
-
18:01:10 27.3.2010
Docela bych stál o karbonové kalíšky na zadní světla a zrcátka(stačil by jen ten kryt, ne i s držákem)..co ty na to HARIBO?
-
17:27:01 27.3.2010
a co blatníky a zadní víko kufru?
-
00:12:06 27.3.2010
Kdyby byla forma, tak bych do toho sel :)
-
00:09:23 27.3.2010
Tak mam informace co by co stalo z karbonu :)
**********************************
Jedna kapota z karbonu by vysla na 18,000,-
dvere z karbonu 10,000,-
Vsechno by bylo 1 jakost zadnej krivej odflaklej kus. Vsechno delane ve vakuu.
pryskyrice+vostina
Do 14dnu
********************************
Laminat dily
kapota 8 000,-
Vyrobeneo do 14 dnu.
Nema to cenu vyrabet po 1kuse,.. Tohle jsou ceny min 3-4 kusu,. aby se zaplatila forma :(
-
17:27:18 4.3.2010
no ty věci byly dělaný vakuově a ne žádným pitomcem (dělal to stejnej člověk co vyráběl zmíněný letadla, nárazníky pro škodu motorsport nějaký aston martin na okruhy atd..) takže tam problém s technologií nebyl..
problém je určitá mez do kdy ten karbon pruží a kdy se zlomí..ta je sice větší jak u lamina ale zázrak to není.. koukněte do motorsportu, dke s ekarbon využívá hojně a jak často i při drobnejch karambolech maj ze spoilerů trsátka..
-
11:57:25 4.3.2010
jj souhlas, záleží na konstrukci. Pevnost tam je ohromná, jen ale do tý doby než to překročí svou maximální toleranci ohybu nebo deformace, pak to povolí a v tu ránu se to rozletí na trsátka, je to kurevsky pevný ale křehký. Nj, ale dělat z toho jednoduchý obtisk dveří což očekávám že to tak za tu sedmičku dopadne, je dost nedostatečný, pevnost a soudržnost tam nebude. Dveře musí splňovat nějaký záchytný a deformační účinek..
-
09:27:46 4.3.2010
Honza: není to úplně pravda u karbonu strašně moc záleží na tom jak je to vyrobený!!
S karbonem se nepracuje stejně jako z laminátem což si hodně lidí myslí. Já jsem si nechal z karbonu pár věcí vyrábět a říkám že je to pevný ďábelsky.
-
05:23:58 4.3.2010
hmm tak to sem karbonu fandil vic...
-
17:29:33 3.3.2010
z karbonu má kámoš na feldě též pár věcí a je to jak laminát... praští s tim do mantinelu a má trsátka...
-
17:22:06 3.3.2010
jednoduše řečeno bez klece bych dveře z karbonu určitě nebral
-
17:14:18 3.3.2010
Ravene ty jseš snílek, viděl jsi někdy jak se tříští karbón že máš tyhle dedukce? Nepíšu tady o laminu, nebo snad jó!? Lamino to je horší to je snad jasý!Tak co, viděl nebo né, chytrolíne? :-)
-
17:08:15 3.3.2010
ja si prave myslim, ze jako trsatka se rozleti laminat ale karbon vydrzi o dost vic, uhlikove vlakna sou lepsi jak plech, kevlar by taky mohl byt zajimavy...
-
17:02:50 3.3.2010
na ránu z boku do dveří určitě lépe pobere plech než karbon, neblázněte, karbon se rozletí na trsátka..
-
15:57:05 3.3.2010
:D
-
14:29:55 3.3.2010
Marcel, mozna si mel zkusit z neho udelat na tom fichtlu dvere :D
-
13:02:35 3.3.2010
já měl jako malej u fychtla pořád karbon ve vejfuku a docela mě tam vadil!
-
11:09:20 3.3.2010
karbonova kapota rozhodne, karbonove dvere, nevim, vaha rozhodne dolu oproti plechu nebo laminu a pevnost by mela byt taky obstojna ale kdyz to ma mit vetsi vystuze tak se efekt vytraci
-
10:23:04 3.3.2010
Tak a ted tu o karkulce:-))
-
23:30:50 2.3.2010
haribo: ten dekl pod motor, se taky hlásím do řady...
-
19:45:48 2.3.2010
Je pravda ze kapota u coupe je tak pulka Erka :) Ale za 7 je tak ten laminat,..
-
19:45:47 2.3.2010
to je mi jasný, ale já se tam snažím vecpat přes kámoše co tam dělal a má známý skoro 2 roky...
prostě lidi stále kupujou letadla za statisíce, tak je kapota nevytrhne...
-
19:44:33 2.3.2010
Honzo za 7000,- ma kamarad udelane doma po domacku z karbonu udelane Rko :) Jinak za 7 ji beru taky,..
-
19:41:27 2.3.2010
Honza to bych bral uplně hned:)
-
19:40:14 2.3.2010
To neni spatny to ja jak lamino..!
-
19:38:45 2.3.2010
u nás jak dělaj ultralighty letadla + nějaký bokovky pro škoda motorsport tak karbon kapota na coupe zhruba 7000,-...
-
19:36:55 2.3.2010
Na kolik vyjde kapota?:) myslim ze hodne lidi to zajima..
-
19:35:27 2.3.2010
nebejt pevnejch dverí tak nemam nohy....
pkud karbon, tak kurevsky dobře udělaný, to je pak pevnější než plech a trubky..ale do určitý meze
-
19:34:26 2.3.2010
-
19:31:42 2.3.2010
jak vypadaj lamino /karbon dveře vím...
kámoš má zadní bační dveře (spíš povlaky) na feldě ale tady jde o bezpečnost protže kdo z vás má coupe jako těžkej speciál...?
pokud budu auto tahat na místo akce (sprintu) na podválu tak mi je to jendo z čeho jsou ..ale po ose to je sebevražda.. víme co se děje na silnicích a přecijen plech boční náraz podrží lépe...
na autokros rallyecross a pod karbonový dveře nesmějí být, na straně řidiče nemaj bejt ze dveří vyřezaný ani vejztuhy..
kdo to využije, ať do toho jde.. ale s bez rámu se zdvojenejma trubkama do dveří a trubkou v prahu bych si to asi nedal
-
19:30:17 2.3.2010
Haribo dle ceny beru jeden kousek
-
19:29:08 2.3.2010
Dalsi vec co me napadla. Kdyby nekdo chtel, tak muzu nechat udelat laminatovej kryt pod motor! :)
Nechavam si ho opravit. (Je to ten velkej,..)
-
19:21:17 2.3.2010
Cenu nevim, dneska mi to bylo navrhnuto jestli je nechci taky udelat. Delaji je hlavne z laminatu - to bude levnejsi,..
Hlavne jsem je i videl,. kdyz se to nalakuje tak to nikdo nepozna. Ale delaji ty veci pro okruhove zavody. A jak pise Honza chtelo by to asi ram, aby jsi mel sanci na preziti,.. Dalsi veci jako sklo atd,. nevim nevim
-
19:12:44 2.3.2010
a cenovka, i tech dveří:)
-
19:11:22 2.3.2010
Metrix: Kapota bude brezen/duben.
Honzo: Myslis technickej stav? Nikdo na technicky coupe nezna a nikdo nevi z ceho je,..Nejake supersporty jsou taky z uhlikovych vlaken.
A zakony jsou pro to aby se porusovaly :)
Hlavne na tech dverich pujdou kila dolu.
-
18:01:23 2.3.2010
Zrovna dnes sem Ti chtěl psát, co ta kapota, bude něco?:)
-
17:40:34 2.3.2010
do vyrámovanýho auta ano...
ale stejně je to k hovnu, protže 90% propozicí na cokoliv krom sprintů zakazuje minimálně na straně řidiče cokoliv jinýho než originál plech...
-
17:37:55 2.3.2010
i když to je spis na sprint speciály, co?
kuli váze.
-
17:37:28 2.3.2010
cena?
-
17:29:59 2.3.2010
Mel by nekdo zajem o karbonove dvere?
(Př. BMW plech 35kg / karbon 4-6kg)