Karbonove dvere?

  • Coupe73
    Myslím, že nemá nic !!! Má dodavatele. Teda myslím, že to tak je, jinak ať se vyjádří sám.
  • Fugasik
    Nj...ten má formy na "všecko" :)
  • HARIBO
    Jeste me napadla jedna vec. Pujcit si ji za penize od Martyho.
  • HARIBO
    jj dvere jedny,. mozna o litr min. :(
    Ale cena kapoty me pekne sere,.. :(

    Udela vsechno z karbonu,.. dela i podlahu na ITR, blatniky zrcatka,. vsechno,..
    Spodni kryt pod Ferrari stoji 15tis,-
    Na BMW ma skoro vsechny formy, jenom na coupe nic :)
    Cenu vika kufru nevim to jsem se neptal nechtel jsem otravovat porad maka,..

    Kdyby jsme sehnali tu formu kapoty, tak by to bylo o dost veselejsi :)
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    počitam že za jedny...
  • Mertix
    obě dveře za 10tis?
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    Docela bych stál o karbonové kalíšky na zadní světla a zrcátka(stačil by jen ten kryt, ne i s držákem)..co ty na to HARIBO?
  • Martian 20VT Plus
    a co blatníky a zadní víko kufru?
  • HARIBO
    Kdyby byla forma, tak bych do toho sel :)
  • HARIBO
    Tak mam informace co by co stalo z karbonu :)
    **********************************
    Jedna kapota z karbonu by vysla na 18,000,-

    dvere z karbonu 10,000,-

    Vsechno by bylo 1 jakost zadnej krivej odflaklej kus. Vsechno delane ve vakuu.
    pryskyrice+vostina
    Do 14dnu
    ********************************
    Laminat dily

    kapota 8 000,-
    Vyrobeneo do 14 dnu.

    Nema to cenu vyrabet po 1kuse,.. Tohle jsou ceny min 3-4 kusu,. aby se zaplatila forma :(


  • Honza
    no ty věci byly dělaný vakuově a ne žádným pitomcem (dělal to stejnej člověk co vyráběl zmíněný letadla, nárazníky pro škodu motorsport nějaký aston martin na okruhy atd..) takže tam problém s technologií nebyl..

    problém je určitá mez do kdy ten karbon pruží a kdy se zlomí..ta je sice větší jak u lamina ale zázrak to není.. koukněte do motorsportu, dke s ekarbon využívá hojně a jak často i při drobnejch karambolech maj ze spoilerů trsátka..
  • POL 20VT
    jj souhlas, záleží na konstrukci. Pevnost tam je ohromná, jen ale do tý doby než to překročí svou maximální toleranci ohybu nebo deformace, pak to povolí a v tu ránu se to rozletí na trsátka, je to kurevsky pevný ale křehký. Nj, ale dělat z toho jednoduchý obtisk dveří což očekávám že to tak za tu sedmičku dopadne, je dost nedostatečný, pevnost a soudržnost tam nebude. Dveře musí splňovat nějaký záchytný a deformační účinek..
  • amadeus69
    Honza: není to úplně pravda u karbonu strašně moc záleží na tom jak je to vyrobený!!
    S karbonem se nepracuje stejně jako z laminátem což si hodně lidí myslí. Já jsem si nechal z karbonu pár věcí vyrábět a říkám že je to pevný ďábelsky.
  • von Raven
    hmm tak to sem karbonu fandil vic...
  • Honza
    z karbonu má kámoš na feldě též pár věcí a je to jak laminát... praští s tim do mantinelu a má trsátka...

  • POL 20VT
    jednoduše řečeno bez klece bych dveře z karbonu určitě nebral
  • POL 20VT
    Ravene ty jseš snílek, viděl jsi někdy jak se tříští karbón že máš tyhle dedukce? Nepíšu tady o laminu, nebo snad jó!? Lamino to je horší to je snad jasý!Tak co, viděl nebo né, chytrolíne? :-)
  • von Raven
    ja si prave myslim, ze jako trsatka se rozleti laminat ale karbon vydrzi o dost vic, uhlikove vlakna sou lepsi jak plech, kevlar by taky mohl byt zajimavy...
  • POL 20VT
    na ránu z boku do dveří určitě lépe pobere plech než karbon, neblázněte, karbon se rozletí na trsátka..
  • HARIBO
    :D
  • von Raven
    Marcel, mozna si mel zkusit z neho udelat na tom fichtlu dvere :D
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    já měl jako malej u fychtla pořád karbon ve vejfuku a docela mě tam vadil!
  • von Raven
    karbonova kapota rozhodne, karbonove dvere, nevim, vaha rozhodne dolu oproti plechu nebo laminu a pevnost by mela byt taky obstojna ale kdyz to ma mit vetsi vystuze tak se efekt vytraci
  • ZdenysM.L.
    Tak a ted tu o karkulce:-))
  • Coupe20VT PLUS :-D
    haribo: ten dekl pod motor, se taky hlásím do řady...
  • HARIBO
    Je pravda ze kapota u coupe je tak pulka Erka :) Ale za 7 je tak ten laminat,..
  • Honza
    to je mi jasný, ale já se tam snažím vecpat přes kámoše co tam dělal a má známý skoro 2 roky...

    prostě lidi stále kupujou letadla za statisíce, tak je kapota nevytrhne...
  • HARIBO
    Honzo za 7000,- ma kamarad udelane doma po domacku z karbonu udelane Rko :) Jinak za 7 ji beru taky,..

  • Mertix
    Honza to bych bral uplně hned:)
  • Feki
    To neni spatny to ja jak lamino..!
  • Honza
    u nás jak dělaj ultralighty letadla + nějaký bokovky pro škoda motorsport tak karbon kapota na coupe zhruba 7000,-...
  • Feki
    Na kolik vyjde kapota?:) myslim ze hodne lidi to zajima..
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    nebejt pevnejch dverí tak nemam nohy....

    pkud karbon, tak kurevsky dobře udělaný, to je pak pevnější než plech a trubky..ale do určitý meze
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    staci se podivat sem:

    http://www.fiatcoupe.cz/direct/data/forum/forum/44 57/1261340793-dsc00692.jpg
  • Honza
    jak vypadaj lamino /karbon dveře vím...
    kámoš má zadní bační dveře (spíš povlaky) na feldě ale tady jde o bezpečnost protže kdo z vás má coupe jako těžkej speciál...?

    pokud budu auto tahat na místo akce (sprintu) na podválu tak mi je to jendo z čeho jsou ..ale po ose to je sebevražda.. víme co se děje na silnicích a přecijen plech boční náraz podrží lépe...

    na autokros rallyecross a pod karbonový dveře nesmějí být, na straně řidiče nemaj bejt ze dveří vyřezaný ani vejztuhy..

    kdo to využije, ať do toho jde.. ale s bez rámu se zdvojenejma trubkama do dveří a trubkou v prahu bych si to asi nedal
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    Haribo dle ceny beru jeden kousek
  • HARIBO
    Dalsi vec co me napadla. Kdyby nekdo chtel, tak muzu nechat udelat laminatovej kryt pod motor! :)
    Nechavam si ho opravit. (Je to ten velkej,..)
  • HARIBO
    Cenu nevim, dneska mi to bylo navrhnuto jestli je nechci taky udelat. Delaji je hlavne z laminatu - to bude levnejsi,..
    Hlavne jsem je i videl,. kdyz se to nalakuje tak to nikdo nepozna. Ale delaji ty veci pro okruhove zavody. A jak pise Honza chtelo by to asi ram, aby jsi mel sanci na preziti,.. Dalsi veci jako sklo atd,. nevim nevim
  • Mertix
    a cenovka, i tech dveří:)
  • HARIBO
    Metrix: Kapota bude brezen/duben.
    Honzo: Myslis technickej stav? Nikdo na technicky coupe nezna a nikdo nevi z ceho je,..Nejake supersporty jsou taky z uhlikovych vlaken.
    A zakony jsou pro to aby se porusovaly :)
    Hlavne na tech dverich pujdou kila dolu.


  • Mertix
    Zrovna dnes sem Ti chtěl psát, co ta kapota, bude něco?:)
  • Honza
    do vyrámovanýho auta ano...

    ale stejně je to k hovnu, protže 90% propozicí na cokoliv krom sprintů zakazuje minimálně na straně řidiče cokoliv jinýho než originál plech...
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    i když to je spis na sprint speciály, co?
    kuli váze.
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    cena?
  • HARIBO
    Mel by nekdo zajem o karbonove dvere?
    (Př. BMW plech 35kg / karbon 4-6kg)