-
09:23:44 22.5.2010
TheTimo: k tomu videu jsem psal komentář skoro před rokem :-D
-
13:32:40 20.5.2010
Je to parada :)
-
23:09:32 19.5.2010
HARIBO: Ukápla mi slza!
-
23:09:05 19.5.2010
Simarik: Jooo, to bych čekal. :-D Sám jsem to takhle provozoval. No a když se to nehonilo, tak to nežralo, ale to šlo jen velmi zřídka! Teď třeba jezdím tímhle, je v to 2,0i 16V a klidná jízda 10, moje jízda klidně i 14 a to se teprve kroutí peněženka. Nejede to, žere to, prostě strašný! Aaaaale co je na tom super, věřte nebo ne, tak je podvozek! Vážně skvělej. A rozhodně mám s čím porovnávat, prošlo mi rukama mraky aut. :-D
-
12:41:49 19.5.2010
-
12:38:30 19.5.2010
Ja jezdim Hondou :)
Jinak jak rika Marcel - Lenos ma kultivovane auto. Keramika je velke zlo ale jede to kdyz potrebujes. To co jsi mel ty na Bye bye motorove taky tahlo, ale seriova spojka to moc nepobirala. Zvuk to melo taky peknej, ale jedna cesta z Prahy do Vyskova mi stacila :D
-
07:34:33 19.5.2010
a co si jako čekal ? že každej nacpe do auta velký turbo s keramikou a každej den vyrazí do města ??? já taky nemám na to abych 2x týdně tankoval plnou ! jezdim téměř denně z 99% seriovym 20VT a druhou polovinu měsíce už ho ani neženu nad 4000ot =D
-
23:30:39 18.5.2010
tak to vás je opravdu hooodně! :-D
-
22:43:49 18.5.2010
denně s upraveným motorem jezdí Lenoš,jde o 20VT = 5ti hrnec a nebýt keramiky tak by to šlapalo jako hodný miminko než se na to šlápne,pak to letí jak urvaný ze řetězu. 5ti vál jde krásně kulatě i po slušném odlehčení.
-
21:29:19 18.5.2010
otázka je upravený (základní klasika na vrtuli, či NA- šváb, sání, bejfuk, nějaký lepší IC a Upravený - tj hodně šáhnuto tam, kde se nabere nejvíc výkonu.. tj. hlava, vačky..)
to že tam občas člověk foukne 1 bar + je nic... v případě druhým občas jsou problémy už se samotným charakterem motoru, kterje prostě jak beránek od volnoběhu nejde:)
-
21:04:26 18.5.2010
ales: vždyt HTP žere jak Coupe.
-
17:54:13 18.5.2010
Karle Jáááááááááá,jezdím každý den a šmitec
-
14:43:43 18.5.2010
já jezdím denně po Praze,ale Fábií 1.2htp,protože coupe i neupravený by mě sežralo i s botama a to si myslím,že nejsem zrovna ze sociální skupiny Jyrky Paroubka...
-
12:30:21 18.5.2010
Míro na to je snadná odpověď . NIKDO .-))
-
11:50:02 18.5.2010
Pod prdeli nevím nevím chlape..:) To bys podle mě sedel zbytečně moc vepredu a teple se oblec než budeš usedat na kapotu..;)
-
11:09:22 18.5.2010
......dobře, i těch 250 zvládnu...
-
11:08:55 18.5.2010
nejsem z velkého města, tka mi to neva. :-)
Hlavně,aby auto jelo a brzdilo a hlavně neklekl motor. Nicméně at tam pod prdelí cítím těch minimálně 280 ps.!!!!!
-
10:44:06 18.5.2010
no vidíš, a já to měl a budu mít na denní ježdění. :-D
-
10:00:31 18.5.2010
Bigmiras: myslim ze asi nikdo:-) coupé je v garáži a normalne se jezdi vrakama:-)
třeba Kejlis jezdil jen sem tam, tipl bych tak 3000 za rok...
-
23:54:12 17.5.2010
jj, už vím, 7000 vlastně. A co ti zbývá přesně ještě dotáhnout do konce?
-
23:49:50 17.5.2010
A ty máš po úpravě kolik km cca?
-
23:07:53 17.5.2010
Myslím upravené výkonově. Kupříkladu velké turbo, jednotku atd atd.