1.8 a chip ...

  • ReproBoy
    lol 240 s 1,8 :)
  • turbo
    No to sou pak situace,když neni výkon a vykoukneš ze závětří předjížděnýho noha na podlaze -skoro v motoru-proti v se blíží auto-za tebou se už tlačí další kterýmu to jede :)
  • Honzousak
    Paradoxem právě ale je, že majitelé silných aut málokdy takovou kolonu předjíždějí a kord v německu...tam předjíždim akorát já s dodávkou mi někdy příjde :-)

    Taky je zajímavý,že člověk když přesedne ze silnýho auta např. se zrychlenim za 9s do auta, co má zrychlení za 16s nepředjede nic, před kupéčkem jsem měl punto 1.7d (58ps) a ty kolony jsem předjíždíval taky, klidně i 4 auta naráz.

    Kdybych měl přesednout z kupéčka do punta nazpátek, nedovedu si to představit :-D
  • Luxor
    Proto právě se dělají ty auta s výkonem přes 200k abys předjel kolonu 10ti pomalujedoucích aut :-) blbý je jen když to zrovna měřej los bengos a ty při předjíždění prolítneš 1,5 a víc na pade.
  • Honzousak
    Turbo - omluva se přijímá :-)
    S těma rodinejma krabicema máš svatou pravdu, když jsem neměl ten sp. filtr, měl jsem do kopce problém předjet zafiru 1.8 16v a toyotu picnic 2.4 jsem předjet na okresce nák nemohl vůbec, to nasere....ty auta předjedeš až ve vyšší rychlosti, kdy se projeví jejich výška.
    To bylo ale v době, kdy jsem s autem nebyl tolik sehranej a neuměl využívat pořádně ten výkon motoru...ale stejně.

    Včera jsem jel na půl plynu do Prahy a tak si řikám, proč se vlastně dělaj ty aute s výkonem přes 200 koní (nechci urazit 16vt a 20vt).....za nákladákem se táhne 10 aut a nikdo nepředjede...to je něco strašný, za co bych ty lidi nakopal, fabii 12htp chápu, že jaksi předjet nemůže, ale ty ostatní káry.

    Včera jsem jel v koloně 4 aut ještě za 1 nákladákem....nechápal jsem, jeli jsme blízko za ním přes 110 (dle gps 105) asi měl vykopanej omezovač :-)
  • turbo
    Honzuosak kurňa to sem ten průměr nějak přepísk,teď to bude omluva za omluvou :).
    Sme na tom všichni ale stejně-bojíme se s čím novým vylezou automobilky aby sme nebyli brzdou provozu a nemuseli uhejbat sériový rodinný stejšně,která za polovinu benu umí o čtvrtinu víc a je třikrát spolehlivější. Nebo né?
  • Luxor
    tak to nahraj i s GPSkou jinak to bude o ničem... :-)
  • Honzousak
    Moje má 12 :-)

    Však já Vám to jednou nahraju na video, nebojte se :-)

    Abych ho pak ale nemusel prodat za 150 tisíc :-D
  • turbo
    ja vim zapoměl sem na :)
  • sebo 1.8 16V
    sak ja len tak:)
  • turbo
    sebo 1.8 16v promiň,bral sem to průměrem
  • Luxor
    Honzo, ano cca do 50kmh... Coupé 2L atmo do 30kmh zase prožene i litrová japonská atmosféra :-)
  • sebo 1.8 16V
    ne ne ne moje ma 11 :)
  • turbo
    jo ještě sem zapomněl,když sme jak kohouti, na přání všem -aby sme co nejmíň měli maximálku na laně 60km/h nebo maximálku O km/h na poli,když nám něco na těch 15 letejch strojích uletí únavou materiálu. V tom sme taky jedna rodina.
  • turbo
    Vždyť je to podle týhle diskuze logické

    1,8 jede přibližně jako 2L
    2L těžce prohání 2L turbíny
    2L 16VT se skoro rovnají 2L 20VT
    logicky vzato sme jedna velká rodina. :)
  • kuci
    Seriové 20vt jede ztěží reál 250, ale 1.8 s filtrem jede 240. To jsem měl vědět dřív a ušetřil bych :)
  • sebo 1.8 16V
    si vystihol :)Inak dúfam že ty dnešné detičky sa tak nebavia ako na tej nahrávke
  • Innocento
    To je jako na pískovišti... :-)
  • Honzousak
    Já nevim, že vám to furt nedá, že moje coupé 1.8 umí 230-240 :-)
    Kdybych to ale sám nezažil, taky bych asi nevěřil....zas na druhou stranu nemůžu porovnat, protože jsem se ještě pořádně s nikym nehonil jakože na krev.

    Ale ten sp. filtr dělá fakt divy :-)

    Turbonátor je co? To jakože po instalaci pojede coupé 250??? :-DDD
  • Honza
    sázím na 2l, protože když to co mi teď stojí v garáži byla naprostá serie udevená do 100% stavu tak těžce proháněla seriový 16v turbíny..což žádná 1.8ma nedokázala..

    kdo zažil srazy na mimoňským letišti v březnu r. 2005 a 2006 tak ví..

    a ten 2L zas tak těžkej není... respektive váhovej rozdíl motorů je 10-15kg max..bloky jsou podobný, z litiny, hlavy Al..atd..+je krouťák 180nm a velmi podobné zpřevodování jako 1.8ma..
  • Zouny
    1.8 umí i 300 z místa a bez chipu...
  • Luxor
    vsadil bych na starého dvoulitra při vyšších rychlostech... kdyby byl prokazatelně ve stejném stavu, což většinou nebude...

    Nesmysl, že by 1,8 dokázala jet 240 nebo se tomu přiblížit to je úplně zcestné... koukni se do toho techničáku, máš tam napsané kolik to jede...
  • sebo 1.8 16V
    tiez si myslím porovnanie 1.8 16V a 2 16V by asi vyhrala 1.8
  • LUKE 1.8 H8C
    Ja mel s 1.8 na tachalu ve ctyrech lidech a plnym kufru 220 km/hod. V tom okamziku to tocilo cca 6700 ot. Ciste teoreticky by to mohlo dat tech 240, ale to by musela byt fakt dlouha rovinka a auto minimalne zatizeny. Jako 200km/hod je na tachalu za chvilku. Mam serii, jen Green vlozku v airbaxu.

    Sorry, ale 2.0 16V je technicky nekde jinde a je o dost tezsi. V serii bude 1.8 ve stejnym technickym stavu rychlejsi. Tech par kW se ztrati v hmotnosti a 1.8 jde lepe do otacek atd. Proste o generaci modernejsi motor.
  • Brano20VT
    a 19ky kola
  • Honza
    hele 240 reál jede v omezovači ani pošlechtěnej 2l 16v NA.. sic se zkráceným špajzem a omezovačem na 8000...

    se seriovým špajzem sotva 250 reál a víc to nedá, protže odpory(aerodinamika, tření, atd..) jsou takový že to výkon motoru nepřekoná..

    kor u ušmudlaný 1.8my...

  • Honzousak
    Nesmějte se, svezu Vás :-)
    Igelitový pytlíček je samozřejmostí :-D
  • Luxor
    2 honz.: na to nemusim jezdit do nemecka abych se dozvedel ze seriove coupe 1.8 230-240 nikdy nepojede (po rovine)... ty kdybys mel turbo, tak Ti to musi jet urcite 300 :-)
  • Aljaška
    s 1,8 240?? Sice je to o 200kg lehčí než 2,0 16V který má 102 KW , ale já z toho dostala 220, musela jsem teda brzdit, ale myslím, že o moc víc bych z toho nevyždímala a že to chvíli trvalo, než to těch 220 o tom nemusím ani psát že:-)
  • Honzousak
    Určitě to mám blíž na německou dálnici, která je kvalitou trochu jinde......já to navíc zkoušel na tříproudovce, to sice na věci nic nemění, nicméně mění to na tom, že k dosažení takovéhle rychlosti je taky zapotřebí nějaký čas, nějaký úsek...hned co sešlápnu plyn 240 nejedu :-)

    U Teplic jsou na dálnici radary a D1 není technicky stavěná na takovou rychlost, resp. mam svoje auto natolik rád, že bych s nim takovou rychlostí po D1 nejel, jel jsem tam 180, když jsem ho vezl a div žě mi volant nevyskočil z ruky
  • Edrig
    Když jedu 60 km/hod. ujedu 1 kilometr za minutu.Kdybych jel 240 km/hod. tak je to 4 x víc než šedesátka.To znamená 4x nižší čas než minuta.Takže kdyby se jelo tou dvěstěčtyřicítkou,měl by se 1 km ujet za 15 sekund.Tak si to zkus u nás na dálnici a asi zjistíš,že tachometr značně předsazuje.
  • Honzousak
    Ty, Luxore...asi si uděláme výlet do německa, co ty na to? :-)
  • Syky
    ja na tachaku 200km/h GPS ukazovala 198km/h..nevim jestli ty rozdily jsou podle navigace,nebo jinymi koly? nevim,ale toto me to ukazovalo..
  • Luxor
    OK, 96KW auto jede 220kmh a 143KW s megavětším krouťákem jede 225kmh... :-) Bejt Tebou bych na to pinďu nesázel jestli se ho nechceš zbavit... tacho proměřuje různě při různých rychlostech, to neodvodíš z toho, že v nějaké rychlosti proměřuje o tolik tak si to dopočítám pro jinou rychlost...
  • Honzousak
    Luxor...určitě chápu, každý auto přeměřuje.....coupé ale přeměřuje jen málo.
    když jedu 140, ukazuje 132-133
    GPS jsem tehdy měl, ale cestu jsem znal, tak byla vypnutá a zapnou jsme jí nestíhal bo nejsem zvyklej na takovou rychlost a ten co jel přede mnou na mě stříkal vodu ze silnice a mě se už nadzvedávaly stěrače......ale dam ptáka na dřevo, že gps by 215-220 ukázala.

    v 16VT jsem neseděl, seděl jsem v Renaultu 21 Turbo 4x4 (160ps) 0-100 za 8,2.....to tahalo líp, ale zase jsem ho neřídil a v coupe jsem nejel nikdy jako spolujezdec, když jedeš jako řidič, tak ti to zrychlení a ta jízda nepříjde tolik jako spolujezdci
  • Luxor
    2 Honzousak: 230 udela i 1.4 16V Fabie (na tacho :-)) abys pak jednou nebyl s GPSkou moc zklamanej, v techničáku je napsané kolik Ti to max jede... s 96KW autem co má skoro tunu a půl 230 nepojedeš - pro srovnání 16VT v sérii jede 225kmh a jestli jsi někdy tělesně pocítil ten rozdíl ve výkonu (i v krouťáku) nemůžeš ani uvažovat o tom, že by ses téhle maximální rychlosti alespoň trošku přiblížil...
  • jardast
    a co ten pokus s temi vyvrtanymi dirami v air-boxu??nejake zkusenosti na 1.8??
  • Honzousak
    Len športový filter K&N, zvýšok je originál.
    Teraz chcem ten filter skúsiť aj do dodávky, tam by sa možno mohla premietnúť aj ta o niečo nižšia spotreba, lebo jazdím dlhé trasy a väčšinou dialnice :-)
  • sebo 1.8 16V
    K&N a originál sanie alebo úprava na športový filter K&N ?
  • Honzousak
    Ti nekecám, sériovka, žádný úpravy.....230 po rovince (fakt rovinka...lhal bych jinak sám sobě -10 venku, 15" zimáky (195/55)...230 jsem tam měl, kamarád a pánbůh jsou mi svědky a plyn jsem neměl na podlaze.....no ale narovinu těch 200-210 je tam hned, pak už to tam leze s přemlouvánim.

    Ten Filtr nemá výkon takovej vliv, spíš na to, že to zatahuje dřív, v nižších otáčkách...takže spíš krouťák :-)

    ne ale náká šlupka od čongů...K&N tam mám.
    Ať si nikdo ale nemyslí, že mam filtr a dělam frajera....olej Selenii 10W60 tam mam, přední náprava komplet po generálce (15.000), zadní tlumič vejfuku novej (série)...prostě celkově se o to auto staram, nehonim to , netůruju, se studenym jezdim pomalu...pak se ten motor odvděčí.....takhle rychle jsem jel ale jen 1x, za 1. neni pořádně kde, za 2. se trochu bojim - nezvyk, já jsem v německu furt, ale s dodávkou, kde jedu 110-150.....230 je rychlost trochu jinde pak :-)
  • jardast
    Jaky mas ten filtr presne?Chtel bych to zkusit :-D
  • Fugasik
    240....hmmm to se mi moc věřit nechce...ale Němec.dálnice je dálnice no :)
  • jardast
    Filtr ma na vykon takovy vliv?Ja myslel ze je to placebo efekt :-D
  • Honzousak
    Ále kluci, vždyť je to hlavně o řidiči :-)
    Já minule vezl kolegy a kolegyně večer z práce a ráno jsem našel utržený madlo na držení....a pak že 1.8 neni coupé.

    Ale dobře 1.8 má hodně vysokej výkon, ale jeden problém.....do 4.000 netáhne a když jedeš 100km/h, musíš při každym předjíždění dávat za 4.

    Koupil jsem si sp. Filtr K&N, zatahuje krásně zespoda, od 3.500 je tam silně znát nárůst výkonu a hlavně nemusim podřazovat při předjíždění :-)))

    Když jsem kupé kupoval, řikal mi, majitel, že když byl na srazu FCC, tak žádný jiný kupé 1.8 v serii nejezdí 220....já byl minule v německu, v nádrži půlka, já, kámoš, 60kg v autě....230 na budíku a ještě na 240 bych ho byl rozhoupal, tacháč přeměřuje max. o 10km/h

    Prostě chce to umět ten výkon využívat....jezdit brzda plyn nebo to rozpálit na rovince co to jde umí každej vocas :-DD
  • sebo 1.8 16V
    Určite rozdiel je ale aj cena auta a servisne náklady A už z 1.8 majú v servise mrcha nemoc sa poschovávajú ako v reklame na poisťovňu Ne ešte tam dotiahnuť 5 valec
  • jardast
    To musi byt kurva rozdil z 20VT na 1.8 :-D :-D asi jako kdyz jsem koupil 1.8 a po projizdce jsem byl odvezt renaulta 19 1.4 :-DD "jed ty kurvo lina" :-D
  • sebo 1.8 16V
    A druha vec je ta cena ako píše jardas pekný kus 1.8 3500Euro 20VT zachovalé 5000Euro ďalšia vec je turbo tie auta majú okolo 150tisic km a turbo tam odchádza takže skorej nove ako repas 1000 euro minimálne
  • sebo 1.8 16V
    Na 20VT urobíš priemerku 8litrov /100Km mno neviem možno na 6 kvalt a pôjdeš tých 130 na diaľnici
  • jardast
    Asi mas pravdu..ja to mylel hlavne tak,ze je docela problem dnes sehnat TOP 20VT nebo 16VT.Sehnat 1.8 v super stavu neni problem.Kdybych mel prachy na to dat dohromady nejakou 2.0 po predchozim majiteli sel bych radsi do ni :-)snad "jednou" :-D
  • jardast
    Aspon me nezere i s penezenkou :-D
    Tohle je vzpoura :-D
  • jardast
    1.8 neni coupe??
  • von Raven
    jasne sem to tak vzal rychle :D idealni je brzda, tady maji. I z chipu jde vytahnout vic jak sem psal ale to uz bude o zivotnosti motoru a ty mechanicke upravy by melo jit taky vic, zalezi co a kdo
  • Honza
    30kW po takovejch úpravách není žádnej světobornej výkon:) a 10kW neníběžný,alechce to trochu práce a ne od stolu kouknout na auto(+nechat se nakrmit majitelem co všechno v motoru není..) nějak poštelovat SW..
  • von Raven
    jako chip zmena na 1.8 se mi zda normalni, tech 10kW je bezna uprava u vsech, u nas to umi borci vyhnat az o 30kW ale to je pravda ze se uz meni vacky a prevrtavaji valce a dela jine sani s vyfukem plus chip, ale samotny chip tech 10koniku az 10% dela
  • Elkar
    nechce se mi věřit že jen chipem by to šlo o tolik.
  • kisik
    Elkar: Podle mě je to normální hodnota,mám chip na 16VT a slibuje az 240ps/360nm .
  • sebo 1.8 16V
    Ma to tam niekto upravovane ci postrehol zmenu? Co sa tyka toho 2l 20V je to az destrukcna uprava
  • Elkar
    290 Nm na 363 Nm, to by mi asi praskla turbína z toho.
  • ALDA
    1.8 NENI COUPE TAK CO TO JE ?
  • DooM 20VTLE
    Koukam ze kluci z autochipu umi udelat z coupe 195kw dokonce jeste pri vyssich otackach pri 5850. Tak tj super z tohy vyplyva ze k tomu davaji asi v cene i nove vetsi turbo a to se pak vyplati jinak nechapu jak jinak by to kluci dokazaly :))))
  • Fugasik
    Však :o) ten je néééééj :D
  • Edrig
    No,žádné FC není nové a je otázka,zda by taková úprava nebyla labutí písní motoru.
  • von Raven
    no a neni lepsi teda misto toho chipu vyvalit kompresor klimy a dat tam nejaky kompresor vzduchu ze stareho passata a mit tak kit ktery nahradi turbo?
  • Edrig
    No nevím.Když byla obdobná společnost na tuningu ve Vyškově,tak mi sdělili,že FC 1,8 je již dost nadopovaný vůz a čipopvání by dohromady nic nepřineslo.A tady se jedná o podstatné zvýšení-hlavně krouťáku.
  • von Raven
    http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-tabulky/fiat/ fiat-coupe-18-16v-131hp/
  • Simarik
    a japan style křídlo dá dalších 20PS !
  • von Raven
    no co na tom muze byt spatne? nakonec to skonci ze plyn na spotrebu a chip s vykonem 2,0 16V je naprosty nesmysl a 1.8 neni coupe
  • Coupe73
    Kluci co je na tom špatně? V tomhle jsem lama lamoucí :-)
  • von Raven
    nj cena 4666,- 144hp 106kW kroutak uz nevim ale myslim +20 v Praze
  • Luxor
    no každopádně ta poslední 1,8ka na fotce co upravovali je ve skutečnosti Hanzovo 16VT :-)
  • Honza
    tak teď sem se zasmál..cháchá...
  • Fugasik
    hmmm hmmmmm
  • von Raven
    http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-tabulky/fiat/ fiat-coupe-18-16v-131hp/