Co to?

  • von Raven
    vstriky taky moznost... na kazdem je konektor s dvema dratama, pokud mas ohm metr tak kazdy vstrik (vstrik ne kable k nemu, nemusis startovat, zadny klicek proste sundej konektor)zmer a mel by mit 12 ohmu pokud je funkcni +- 2 ohmy
  • Fugasik
    všecky svíčky hážou.....ale jak říká raven možná je toto z čeho vedou ty kable na ty cívky....ale tam se moc nedostanu
  • JP
    Nemusí to bejt nutně zapalování, taky třeba může bejt KO vstřik, ne? Zkus prostě strčit náhradní svíčku do cívky na válci kterej nepálí a koukej jestli přijde jiskra, nebo ne... Když jo, vyšroubuj po vypnutí motoru svíčku a čuchej, jestli cejtíš benzín:-)
  • von Raven
    pak jdi po kontaktech, po tech kablech, kdyz prehodis civky a furt je studeny tak je civka dobra a pak jsou dalsi moznosti... nejjednodussi a dalsi typicka je ze ty kable vedou tak idiotsky pod tim deklem, ze neni problem je skripnout, podivej se jestli nejaky neprobiji na motor, dalsi moznost je ten bazmek z kereho vedou jmenuje se to nejak startovaci modul nebo tak nejak a dalsi moznost ze by haprovala jednotka coz se mi moc nezda... zacni kablema, tam kde s enaliva olej tam se skripne nejcasteji
  • Fugasik
    Tak mě to nějak mate....jeden svod je fakt studenej.....ale když proházím cívky tak je ten jeden furt studenej...
  • von Raven
    pokud to mas studene po noci tak do toho vlez kapotou a odmontuj si ten hlinikovy kryt svodu je na dvou sroubkach M10, pak vlez dovnitr startni to asi na 5s a vypni, vlez do motoru a sahej na jednotlive svody jestli neni treba jeden studeny... jestli jo prehod civku odvedle tam kde je studeno a znova startni na 5s, mel by byt teply jako ostatni... pak je zavada probijeci civka... ja jsem za ty dva roky uz spalil dve a myslim ze brzo bude treti :) to byva klasicka zavada 1,8
  • Fugasik
    Tak sem koupil brisky platinum dal sem za ně něco kolem 800kč....al svíčkama to neblo.....tak musím čekat až někdo bude mít čas na diagnostiku....ale vypadá to na rozvody
  • von Raven
    ty brisky aline staly kolem 60/ks ale jak rikam pri vetsi palbe najednou zacly vynechavat valce (po 4500km) ted jsem dal brisk platinum a sklepl odtrh na 0,95 je tam presne 1mm coz 1,8 taky muze, nalitano neco pres 1000km to se neda rict nic, cena kolem 120,- jinak ngk bkr6ekc stoji na 1,8 kolem 180,- a 15000 km u me vzdy v poho pak horsi starty, 20000km zvladly ale uz sem radsi menil, brisky aline vypadaly po tech 4500 km hur jak ngk na konci 20000km, jinak jeste bych zkusil v brisku takove ty tuning, co maji ty dva krouzky a elektrodu, kde to zapaluje preskokem jiskry v miste nejhustsi smesi a pritom mezi vsema trema dilam, takze minimalne dve jiskry pri jednom zablesku
  • Luxor
    já si jen pamatuju, jak mě prodavač přímo v prodejně Brisku řekl že do takovýhodle auta cpát Brisky ee :-))) Měl jsem NGK ty obyč předepsaný pro coupé (120 Kč/ks), pak jsem koupil Bosch Platinum (80Kč/ks) který jsem usmažil asi za 15 tis km a teď mám NGK Racing Competition (běžná cena 400-500Kč/ks)- mám je příliš krátce na posouzení nicméně zatím to jede to OK znatelně líp než ty starý usmažený +20koní a 40poníků :-)))
  • Jan Paukovic20VT
    Jabral Brisk REASING acena jedny neco mezi 250-300kc us si nepamatuju ale mam nalitano nanich 1000km a zatim pohoda pali jak maj.
  • Fugasik
    Mám taky 1,8 16V o o tech briskách sem nikdy nic špatnýho neslyšel tak newím...kolik teda stojej?
  • von Raven
    ngk mi vyzdycky vydrzely bez problemu asi 17 tis pak uz to nebylo ono po 20 sem je vzdycky vyhodil, mel jsem je 2x a pokazde tohle to, takze u me pohoda, predtim tam byly boschky ale ty sem rovnou menil tak nevim, ted jsem zkusil brisk aline a 4500km a usmazene devky, jeste jednou me ukecali na brisky platinum pry 90tis k vklidu no cena malem jak ngk tak jsem zvedavy ale priste rozhodne padne volba na boschky na muj typ motoru jinak zase zpatky ngk
  • Fugasik
    Spíš jako spálený....no asi koupím brisky kolik to fajčí?:D
  • Jan Paukovic20VT
    Mam brisky a plne spokojen jezdi jak bejk.
  • Simarik
    Fugasik: mám svíčky NGK a mám s nima najeto 2000km a budu je dávat pryč, nový byli super a autí si jen vrnělo ale teď ? je to líný a chod motoru se mi vůbec nelíbí :-( Takže pro mě platí : NGK nebrat

    a proto otázka do prostoru: jaký jiný svíčky ??? díki
  • Luxor
    jak hnědo černý? jakože starej kabel nebo je to od oleje?
  • Fugasik
    tak kabeláž vypadá v poho.....ale když sem vyndal jeden ten sosák co jde na svíčku tak je "hnědej-černej" a zrowna nevoní...tak doufám že to bude jen svíčka....taky musím vyrobit nebo sehnat nějakej klíč abch svíčku vyndal...taková otázka do prostoru....Asi bych stím neměl moc jezdit že?..a ještě jaký svíčky doporučujete pro 1,8 16V? díky
  • Luxor
    v první řadě zkontrolovat kontakty v celém systému zapalování viz serv. manuál a vyčistit... oxidace je svině, viď maxxi :-)
  • Honza
    cívka KO...
  • Fugasik
    no nemůže to bejt přeskočenej rozvodák?
  • Luxor
    jedes na mene valcu? :-)
  • Fugasik
    Jedu jedu a z ničeho nic zvuk jak domácí traktůrek....koukám venku a dělá to u koncovek a docela jde cejtit smrad benzinu?co to co stím?:D