-
21:43:53 8.7.2014
stale tam neco pribejva, dnes sem se mordovl zase s el a uz mam v motoraku vsechny svazky ted jen vse pozapojovat, jinak cernas uz stoji na prenich kolech..:)
-
21:42:20 8.7.2014
brzdicky..:)
-
21:34:28 8.7.2014
horni ulozeni..
-
20:36:06 21.6.2014
dnes bylo trochu casu tak sem ho tam narval, jeste tam pujdou jine vacky..
-
20:32:21 21.6.2014
no a uz je priparaveno na montaz motoru narouboval sem ABS z20vt kvuli uspore mista a vahy, nahodila se nejak ta EL jeste a zavesil sem stavitelne tlumice
-
20:30:13 21.6.2014
trochu sem pritvrdil zaveseni motoru a to same udelal i na strane prevodovky ..
-
20:20:26 21.6.2014
stale se neco deje ale nemam moc casu takze to trva..:/ zde odlehcena remenice bez ozubeni na vyvazovaky..
-
09:23:20 30.5.2014
Takové pěkné autíčko to bylo a teď bude ještě krásnější. Jen tak dál.
-
20:28:54 29.5.2014
no a ted uz to je celkem zabava, vyber nejlepsich dilu ocisteni a montaz..:)
-
20:24:28 29.5.2014
opet z boku..:)
-
20:23:44 29.5.2014
no a nastal problem do jake barvy dat motorak, puvodne sem mel rozhodnuto ze zpet do cerne ale kdyz sem dal ten svetlej zaklad tak se mi to zaclo libit, takze?:)
-
20:22:25 29.5.2014
body
-
20:21:52 29.5.2014
spodni hrany a nadkoli sem dal do Bodycka..
-
20:20:23 29.5.2014
jeste z boku..
-
20:19:10 29.5.2014
motorak konecne v zakladu..
-
20:17:30 29.5.2014
stara izolace a tlumeni pryc a pricka se vylepila tlumenim aby tam zase nebyl silenej rachot.. na foto jeste neni dolepeno..
-
20:16:15 29.5.2014
ani na interier sem nezapomel a vse vytahal..:)
-
20:15:11 29.5.2014
bocni drzak byl osklivej tak sem ho odvrtal a prisel tam jinej peknej..
-
20:13:50 29.5.2014
..
-
20:09:58 29.5.2014
vse se odstrojilo a brousil sem a brousil dva roky stani mu neudelalo moc dobre muselo se i varit..
-
20:09:00 29.5.2014
tak po dvou letech se dockal a vrhnul sem se nej..:)
-
16:03:18 21.12.2011
nj tak vejde... to je holt život... :-)
-
13:38:04 21.12.2011
tak pak ze se nevejde.. :) na černasovi se stale pracuje, ale nemam na nej tolikcasu co by potreboval, do jara se premiti baterka do kufru, pretesnim motor, AFR pribyde a prekopu trosku sani od klapky do IC
-
09:18:14 18.10.2011
je tam..:D vcera sem uz s tim jel.. Luxore z jakeho duvodu tam neslo?
-
05:44:37 18.10.2011
tohle sání začne využívat svůj potenciál od 500PS vejš:), kor pokud jede na naprosto seriový hlavě snormálníma vačkama, do týhle hranice naprosto stačí klasika 16V...
u astamatika to je jinak, ten se musí nadechnout sám...
na to jak sací potrubí obvlivní nasátý množství když je našroubovaný na palici stačí jednoduchej pokus s vysavačem a vakuometrem napojeným do různejch míst (tj ideálně pokusný potrubí s vrtama na různejch místech, nebo clonkou a diferenciálním průtokoměrem na místě škrtící klapky, což není zas takovej průblém vyrobit i doma)..
-
18:54:51 17.10.2011
2 Scoupe: tak pak dej vedet jak jsi ho tam dostal, kdyz do meho to dat neslo, docela by me to zajimalo... nebo budes presouvat veci v motoru???
-
14:44:39 16.10.2011
Honzo co to zase povídáš,že u turba je mu tohle sání k ničemu?!!
-
20:02:27 12.10.2011
klapka neni problem
thepyroman@seznam.cz
-
19:58:29 12.10.2011
dobrá, a co alespoň klapku komplet?
-
19:55:49 12.10.2011
ano je plonkove ale kupoval sem ho pro jednoho clena, tak jedine kdyby nevzal..
-
19:44:04 12.10.2011
To jedno máš plonkový? Za kolik bys ho případně pustil?
-
16:23:54 12.10.2011
nerekl bych, ja ho vice mene montuju kvuli pristupu ke vstrikum a reg. .. takze tak B)
-
16:01:03 12.10.2011
a víš k čemu ti je?
u turba k ničemu:) u astmatika možná k něčemu jo
-
15:00:47 12.10.2011
prej ze ho nesezenu..:P
-
12:52:14 9.10.2011
tak dnes vymenena derava hadice od serva myslim ze to byla ta nejhure pristupna a nekdo mi ukradl sani..:D
-
14:04:04 6.10.2011
Je tam výrobní tolerance. Takže může být jeden klidně na jedné hraně tolerance a druhý na opačné ;-)
-
09:14:47 6.10.2011
nový je nový, ale vidím to u nás... sice kusy vypadaj stejně, ale charakteristika je v rozmezí klidně 10 bar na výstupním tlaku:)
-
00:05:40 6.10.2011
jak v jakém stavu šli do obchodu? :-D snad nový jsou nový, to znamená 100%... nebo ne?
-
23:26:11 5.10.2011
Hele vidím tu náš výrobek. Scoupe kdyžtak mi napiš jejich seriové čísla a já ti zjistím v jakém stavu šli do obchodu :-D :-D
-
13:36:45 5.10.2011
KONI mám taky v kombinaci s pružinama HR. a je to tvrdý jako prase... :-D ale je fakt, že na pěkné silnici to drží jako pes, ale jak jedu po něčem horšim, tak ta prdel má tendence dost odskakovat a je taková neklidná...
-
13:30:24 5.10.2011
já byl celkem sklamán... s HP to je veselejší:)
-
12:29:23 5.10.2011
sem na ne celkem zvedav.. :)
-
15:51:39 5.9.2011
Musí to jezdit velice zajímavě - GRATULACE :-) btw RC vstřiky nečtl jsem na ně zrovna kladné reference co se týče jejich kapacity-to je dotaz spíše na Phoba neměli ste s nima problém?
Scoupe kdyby si chtěl je tady kompletní 4x4 z dedry na zástavbu na 16VT včetně vany...prostě komplet kdyby si se přes zimu nudil je to na prodej :-)
-
22:14:01 3.9.2011
tak cernasek dovezen od Phoba.. prvni poznatek ze usim koupit nove pneu..:D trosku to hrabe kdyz mu nalozim, kazdopadne sem nadmiru spokojen.. a doufam ze budou jeste letos sprinty a zajedu neco pod 13s..:)
-
07:35:05 3.9.2011
no máme (měli sme) tu pár rallyecrosovejch, autocrossovejch , či kopcovejch monster s výkony kolem 400+:) ale nevím jestli je brát stejně jako coupe...
jeden 16VT se před lety cca 6 lety stavěl i u albrechtů do silničního auta:).. tam šlo ale spíš o kovaný střeva..
-
22:26:17 2.9.2011
no ty si mel v puntu 365 a o nikom jinem kdo ma 340 a vic nevim v 16VT tak mi nekaz radost, proste sme druhej nejsilnejsi..:DD:
-
22:13:41 2.9.2011
Prubeh vykonu z brzdy-dynamometru je potreba brat s rezervou.
Mereno bylo vzdy na 4ty rychl. stupen a je logicke, ze valec brzdy nevytvori takovou zatez jako silnice. To se projevuje zejmena opozdenym nastupem tlaku turba, v realu o nekolik stovek otacek pozdeji.
Zjednodusene receno se to na silnici sbira lepe nez je namalovano v grafu :)
Elkar: ne, to je prave kouzlo turbomotoru. Muzes s trochou stesti ziskat treba dvojnasobny vykon pri stejne kultivovanosti a "ekonomice" provozu.
Scoupe: no o tom nejsilnejsim 16vt bych byl opatrnejsi, precijen existuje jeste svet mimo internet :D
-
21:17:45 2.9.2011
Mooc pěkná práce .
-
20:19:32 2.9.2011
njn velke turbo, ale zase na druhou starnu v 4100ot mam uz 200hp coz je maximum u serie..
-
20:11:28 2.9.2011
takřivka výkonu od 5000:)
-
13:50:23 2.9.2011
gratuluju, to je pořádné stádečko. Hlavně aby to ten motor v téhle konfiguraci vydržel.
-
13:19:14 2.9.2011
Dá se s tim normálně jezdit? Nedusí se to něbo něco při nízkejch otáčkách?
-
21:53:09 1.9.2011
myslim ze vysledek super a troufam si rict ze mam druhe nejsilnejsi 16VT v čr prvni mel phob nez to prodal tam bylo 365hp no v zime me ceka jeste par drobnosti a egt...
-
20:25:58 1.9.2011
A sakra,. dalsi nadupanej 16VT motor,."RIP 20VT :(" ;)
-
20:08:22 1.9.2011
Po nejake dobe bylo vykonu malo, tak jsme zkusili co auto dokaze.
Od puvodni konfigurace se zmenily:
vacky Fiat Coupe 2.0 Atmo
vstrikovace RC 650cc
tlak paliva 4bary
prechod na palivo E85
Z ridici jednotky se vystehoval puvodni chip a bylo potreba auto naladit individualne na zminenou knfiguraci.
Jako prvni jsem zkousel menit casovani saci vacky ale to melo za nasledek snizeni uvodniho zmereneho vykonu z 278 na 256koni. Takze uvod se nepovedl.
Mno, konecny bezpecny vysledek naladeneho auta je.....
341PS / 484NM pri 1,35bar(v nastupu az 1.55bar)
-
17:31:57 24.6.2011
Péťo nevař to, přijeď ke mě a já ti to vykytuju :-D
-
14:04:28 24.6.2011
zatim nijak, tohle budu delat s dalsima asi milonma vecma v zime.. ty diry se dovareji.. xD
-
13:57:31 24.6.2011
děravý? tak to tě asi ošulili:-)
jak to brzdí?
-
13:44:21 24.6.2011
stale se neco deje.. :D dnes upravene silebloky na motor aby byly tvrdsi a porizene brzdy z 20VT jen jsou nake derave ty same mam i na zadek jen mensi.. :P
-
20:02:14 21.3.2011
mas mail, jestli nechci zverejnovat?? to je vtip??:D v inzerci je asi 50krat.. :D xD
-
09:53:16 21.3.2011
Zdar auto je fakt pekny ale ja potrebuju na tebe cislo :D byl sem u tebe pro ty cerveny dvere a ruzny chujoviny .... rosekal sem telefon takze sem bez cisel :D:D
Kdyz tak posli na mail jestli nechces zverejnovat :D....
zdenekkrepelka@gmail.com
-
09:11:43 16.3.2011
určitě to neprodávej a pokračuj ve zvelebování:)
-
20:40:10 15.3.2011
vyfuk je ten pravej co sem chtel je to vyroba da se rict zakazkova komplet znerezu hned od zacatku a sem moc spokojen..:)
-
19:47:38 15.3.2011
jen vypada? vis kolik v nem je penez a hodin stavenych pod nim ?? to nikdy nesmim prodat
-
19:22:54 15.3.2011
no jo vypadá to pěkně udržovaně:)
-
17:18:21 15.3.2011
Povedlo se
-
16:40:46 15.3.2011
Vypadá to fakt dobře.
-
16:17:11 15.3.2011
Krásné ,fakt že jo.
-
15:16:00 15.3.2011
tak uz na kolech ale jeste cekam na stredove poklicky..
-
17:42:33 11.3.2011
Marceli, Lukáš si nechal repasovat origo kola na HGT - pískoval je u nás v lomnici, ale lakovat mu je prej budou ve škodovce na lakovně.. tak uvidíme:)
je pravda že do ronalu to máme taky kousek a já pracuju s 5 lidma kteří z ronalu odelši..tak se můžu nechat proškolit do tajů kolem al. kol a jejich zpracování:)
-
16:41:35 11.3.2011
tak to jo,z konextu tak nějak nenápadně vyplynulo že je to barva tekutá. práškovka bude redy :-)
-
16:39:46 11.3.2011
to nese doba a lidi se pomalu rozdělí na ty co chtějí všechno hlavně levně a na ty kteří to chtějí hlavně dobře a uvítají dobrou cenu. levné ale dobré jistě nikdy nebude.
já se ptal proto,že když jsem zamlada kola barvil barvama tak to šlo rychle do hajzlu a zatím mi jediný dobrý řešení připadá práškovka. ale doba jde kupředu a barvy můžou být dobré a proto jsem se ptal :-)
-
16:37:23 11.3.2011
Marcelku jakou technologii mas primo na mysli? ohledne lakovani kol? barva je udelana v praskove lakovne + bezbarvy lak 3 vrstvy neni to obyc lak ale nejky odolny kterym se lakujou offroady a byl mi primo doporucen na kola
-
15:01:18 11.3.2011
a zase je to o penězích. jelikož nikdo nechce nic, co vydržídlouho krásné, hlavně aby to bylo levné, tak potom po krátké době jsou ty pukličky hned zašlé a volezlé. a když už se najde vyjímka, která chce něco kvalitního, tak bohužel toto není na trhu k dostání...
občas mi to přijde tak, že se vracíme zpátky v čase. byli doby, kdy se na všechno čekali fronty. dneska je sice všechno všude ale je to shit. kvalitní věci se shání těžko.
-
11:26:51 11.3.2011
krásné krásné,ale ještě jednu věc je nutné už předem řešit a to jest doba trvání krásnosti při této technologii. není to jenom jako? jak dlouho to bude takhle vypadat?
-
10:20:53 11.3.2011
jo jo takhle akorát jsou funglovky
-
22:57:04 10.3.2011
Scoupe ty kola byly tak hezké před lakem nebo bylo třeba pískování a oprava škrábanců? Taky se chystám ty svoje hodit do barvy, ale místy jsou dost odřené... :(
-
21:56:57 10.3.2011
musis hledat nebo vydrzet :-)
-
20:47:29 10.3.2011
uka nake fotky takhle si to nedovedu predstavit
-
20:35:58 10.3.2011
origo FIAT novy logo
-
20:16:33 10.3.2011
uz mam neco ve vyrobe ale hod foto treba na mail, nejak nevim co tam mel Timous...
-
19:33:23 10.3.2011
nechceš k tomu ty krásný pokličky s logama co měl Timo? Mám tu 4 úplně nový.
-
18:48:52 10.3.2011
kuk.. :)
-
16:48:48 10.3.2011
srouby maji stoupani 1.25 a delku si zmer podle stareho nebo jestli mas podlozky tak pricist tloustku jinak seriove maji tusim 35mm a sedlo sroubu je konus..
-
11:41:06 10.3.2011
já si to stříkám sám, vše jsem obrousil, stříkl plničem zase obrousil a lak jsem koupil do pistole za 1000 kč půl litru. scoupe, prosím jaké jsou rozměry těch šroubů, já už to tam nemůžu nikde vyčíst, děkuji.
-
09:11:52 10.3.2011
srouby sem obednal na netu, a co se tyce lakovani tak me to suma sumarum vcetne dopravy a finalniho bezbarveho laku tak max 2500kc
-
20:05:59 9.3.2011
to scoupe : Na kolik te to nastrikani vyslo i s tim vickem ? Taky to mam v planu, akorat do jine barvy.
-
19:07:02 9.3.2011
příští týden jdu taky stříkat na bílo, myslel jsem, že budu jedinej :), kde jsi sehnal šrouby, taky potřebuju
-
17:40:00 9.3.2011
origo kola 20VT a vicko v laku.. :) zitra jedu obout a pak nahodit na auto kupoval sem komplet nove kolove srouby a dozadu podlozky 15mm
-
16:36:39 16.2.2011
paráda :-)
-
11:19:04 16.2.2011
v době multifunkčních volantů tam strčíš tohle?!
good
-
16:58:38 15.2.2011
takhle to staci dekuju Ilco, jinak vcera dorazil novy volant a konecne i xenony...
-
16:05:13 15.2.2011
Promazáno:-) stačí to takhle, nebo mám jít více do hloubky?? :-)
-
10:04:15 3.2.2011
video nemam, setrvak mi pride ze byl dobrej krok, oproti drivejsu mi prijde ze se to lepe roztaci z nizkejch treba kdyz mam trojku a jen to sudlam a pak mu pridam tak se to rychlejs roztaci...
-
19:43:43 2.2.2011
tak ten setrvak je odzkousenej .
ten golf me rozdal kdyz sem mel jeste serii a jede mu vazne paradne...
-
17:03:23 2.2.2011
260 koní??? tak kolik má ten stříbrnej golf v tdi co tě spráskal?
-
15:54:51 2.2.2011
a kovaný vnitřnosti nebudou na tohle velký turbo???
-
15:09:24 2.2.2011
kdo se bojí sere v síni,díky odvážným jde vývoj vpřed :-)
-
12:33:23 2.2.2011
setrvak delal jeden lanciista a tyhle setrvaky jezdeji na mnohem ostrejsich verzich a v jinem rezimu nez u me.. ja se ho urcite nebojim..
-
10:59:43 2.2.2011
na ten setrvák jsem docela zvědavej,na litinu velmi odvážné řešení :-)
-
09:44:34 2.2.2011
tak samotna turbina nevim, chce to vic uprav a nechci tu placat nejake zavratne cisla takze budu hlasit nez bude graf nejakejch 260HP+
-
09:43:02 2.2.2011
Mooooc hezký. Kolik ti hodila navíc ta turbína?
-
09:35:02 2.2.2011
jeste tam je spousta prace a na jare jdu na brzdu..
-
09:31:47 2.2.2011
ic tam pasuje moc pekne..
-
09:29:21 2.2.2011
tak motor podruhe venku .... tady uz ma novou spojku a jde zpet tam kam patri..
-
09:27:35 2.2.2011
omotat...
-
09:26:18 2.2.2011
mistrovske dilo.. moc pekne a kvalitne provedeno..
-
09:24:59 2.2.2011
turbinka..
-
09:23:48 2.2.2011
keramika OMP
-
09:22:48 2.2.2011
pak nastala zima a ja zacal vymyslet kraviny...
-
09:20:31 2.2.2011
potom se auti polepilo aby to melo vice koni.. :D
-
09:19:06 2.2.2011
poprve motor ven davala se nova spojka, klima, ven, skoda ze sem uz v te dobe neznal svuj zamer a neadl keramiku..
-
09:17:58 2.2.2011
prvni vetsi operace s vymenou turba..
-
09:16:38 2.2.2011
vse zacalo v lete roku 2009 co jsem zacal shanet turbinu, cernak byl hned treti turbo ktere sem byl okouknout a hned sme si padli do oka, mel jen detske nemoci jako houpajici otacky a ko posilovac brzd tak sem ho dovezl domu, puvodne jsem ani neplanoval upravy a jen se jezdilo, pak padlo turbo tak sem poridil upravene od Phoba, koncem lonskeho roku sem byl uz rozhodlej ze kone nestaceji a obednalo se velke turbo a zaclo se prekopavat..
Upravy: turbo T3/T4, kompletni nerozovy vyfuk- velke podekovani Lenosovi a jeho moc sikovnym rukam, odlehceny setrvacnik, neodpruzena keramicka lamela OMP, vzduchovy filtr AEM, ic z avie, zvednuty tlak benzinu, chip od Phoba, studene svicky NGK, pumpa Walbro, odpojene vyvazovaky, pruziny -40 z 20VT, zadni brzdy 20VT, odstranena klimatizace, predni svetla original z LE...