BMW

  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    to znám už léta, ale každej po čase uzná že ji jen používá protože ji někde slyšel a že nejvíc vojebusů určitě není na italech, poslední dobou vede suveréně francouz
  • Alejandro
    thor: tak to je hláška:))) jsem se zasmál fakt:))
  • Thor
    F ehler
    I n
    A llen
    T eilen

    :-)
  • POL 20VT
    jj Pietro , kdo nezná nepochopí, základy konstrukci závodních motorů a hlavně konstrukci která se dodržuje dodnes, dával v začátcích ,Mercedes který ani nechtěl jít do žádných závodu, Itala, Fiat-podle ktererého se dodnes drží mrak patentů a konstrukcí, Panhard, Dauphin Mors,bla bla bla. Maybach, Richard Brasier atd.atd.... Renault, Benz s kterým sfůzoval později Mercedes, Peugeot a další.. Vauxahall,atd. atd., dlouho nic, Bugati, ALFA, Talbot, Miller,Delege, později Dimler, Porsche, Ballot,Opel a další co málo kdo zná. O BMW nikde nic..:) Např. první vozy GP-dnešní F1: Itala, Fiat,Peugeot2x,Mercedes....základy všech motorů v kterých dnes jezdíte, který se dodnes dodržují, Fiat se v tom hodně podepsal, tomu říkám nadčasovost! :-) BMW NIC, nemůžu si pomoct:) dodávám žeje to z historie techniky závodních vozů..
  • EDDY®
    http://auto.idnes.cz/bmw-hlasi-do-zenevy-budeme-ze leni-ctyrkolkovi-a-mame-fajnovy-roadster-1kw-/ak_a ktual.asp?c=A110221_140819_ak_aktual_ada
  • Pietro-Scuderia Italia
    Audi = Always Unsatisfied Driving It
  • Brano20VT
    My tu niesme žiadny fundamentalisti , my dokážeme objektívne posudit kvality konkurenčných značiek
  • POL 20VT
    jj :), na ECV1 je to dobře popsaný jakou nadčasovou technikou krmí své zákazníky dnešní koncerny :)
  • Pietro-Scuderia Italia
    my lombardi a triflux jsme videli a slyseli osobne,vid pavle...obsahu nejaky 1.8,vykon pres 750k.dvojte turbo,ne kompressor a turbo jako ten srac tsi,to mel delta s4 uz v roce 83,ale lombardi pochopil ze kompressor neni ucinni tolik ze se vyplati tam dat.tak vymyslel mali a velky turbo.v jedno rozhovoru,bohuzel v italstine,lombardi rika ze vw nekdy na to prijde ze kompressor a turbo neni to dobry napad,otazka je kdy.jinak lombardi je clovek kterej vymyslel triflux a v loni jeho motor vyhral sampionat s aprilia motorky.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    toho trifluxu je velká škoda,když to mělo vyjet byla to ukrutná pecka, mělo to citelně vyšší výkon proti ostatním. Holt ta skupina byla zrušena a hotové auto nevyjelo. Ital umí :-)
  • POL 20VT
    jedna z dalších vychytávek od Fiatu po projektu v 80letech www.ECV1.com a motoru TRIFLUX, Multiair překonávající technologii vtek od Hondy a i stále jen kopírující BMW:-)http://autofun.blesk.cz/ferrari-multiair-6948/
  • Elkar
    to začnu asi praktikovat. samosebou mimo obec.
  • Alejandro
    tak to je pak třeba předělat, peootže to má být bráno jako varování....v některých zemích se troubí preventivně i při předjíždění, aby ten vpředu věděl že ho bude míjet rychlejší vozidlo:))
  • Elkar
    je obecně zažitý, že když na někoho troubíš tak to je jako bys na něj řval, prostě je to braný jako něco dost negativního.

    ASI JAKO KDYŽ PÍŠEŠ VELKÝMA, TO JE TAKY JAKO BY JSI ŘVAL.
  • Alejandro
    elkar: no bohužel s tím troubením to v ČR moc nefunguje.....se mi často stává že když na ně zatroubím tak snad začnou ještě trucovat a schválně neuhnou:)nebo maj asi tak osolený rádio a neslyší to:P
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    zkoušej co všechno vydržíme a kam až můžou zajít. já to nekoupím i kdybych měl jezdit ve 20let staré kappě :-)
  • Coupe73
    Jinak ta Théma je tak jak píšeš a už se snad bude vyrábět. Automobilky některé projekty dělají společně...bohužel.
  • Coupe73
    Lidi si to budou kupovat, o tom žádná. Starší lidi nechtěj kočáry a ženským po městě a na nákupy to taky vyhovuje. Ta moje má taky Atose od Hyundaie. Já to doháním Superbem a jak jinak Coupéčkem :-)
  • Elkar
    pračka? to už říkal Clarkson o letadle Maye když závodili s veyronem.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    dokud ty sr.čky bude někdo kupovat tak nám to budou vyrábět a cpát pod nos. Lancia hodlá postavit nebo už je to možná jisté že bude dělat themu na pdovozku chryslera a ono to vlastně i jako chrysler vypadá = ošklivec. Já to rozhodně niky nekoupim protože to nebude lancia i když to ponese její znaky,tímhle u mě končí! Když se k tomu takhle postaví i ostatní tak si to už nikdy nedovolej. Když to lidi koupí tak příště to postaví třeba na placce ragulýna :-)
  • Coupe73
    Alejandro-včera v TOPGEARU to bylo přesně jak píšeš. Malé, slabé auta a navíc z měkého plastu a nebó bakelitu. Toyota IQ byla nazvána jezdící pračkou a krásně tam i zesměšnili Romstera :-D Měli ten nejslabší 3 válcový diesel. Mimo prostoru na malé auto to nejede a žere.
  • Elkar
    no na dálnici, respektive mimo obec, můžeš podle zákona v klidu troubit i blikat.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    já to taky občas udělám,ale jen když prostě musim. Když jedu za nějakým pilotem kterej to dusí v levym ačkoliv má pravej prázdnej tak to vyhodnotim jako pokus o vyvolání roztržky a jedno moudré pravidlo praví: nejlepší sebeobrana je, nebýt tam. No tak se obětuju a zmizim odtamtud aby nemohla roztržka vzniknut. Nebo když mám v levém naložíno,v pravém cca 400m přede mnou jede kamion a za nim 200m pilot a vyjede na předjíždění. Logicky je to přece super vyjet si už 200m za kamionem když kamion jede 90 a pilot 105,to se prostě vyplatí.
  • Elkar
    a je to tu, předjíždění zprava, to je slovo do pranice!
  • Alejandro
    marcel: jo tak to ti plně rozumím:))) taky se mo bavím vždycky na českých dálnicích...většina aut u nás stále není schopná jet pčes 200 dlouhodobě, jednou jsem předjel Jaguar ve 180(asi dosti drahý) a nebyl schopnej to unest, držel se do 220 ale pak jsem mu ujel:)))Hlavně že furt marketeři lákaj lidi na auta co jezdí za 6 LITRŮ na 100, já si jednou na dovolený pujčil takový Hiundai malý (asi Getz), no ty krávo, po dálnici konstatní rychlost max 130-150, spotřeba asi 13 litrů, auto líný, blbě ovladatelný....od te doby si vážím když sednu do ojetýho auta, který bylo vyrobený ke sportovní jízdě....jo a ten getz nejde do kopce rozjet bez prohrabu kol:)) No a to a že u nás neumí jezdit po dálnici a jezdí všichni vlevo se dá hravě vyřešit podjetím zprava nebo odstavným, už se vubec nerozpakuji...chvili (tak 20 sekund max) počkám,a pak jedu zprava...
  • Luxor
    nejlepší jak na co... na blbnutí určitě, na normální ježdění je celkem výhoda vzhled, dojíždíš auta na dálnici a sami uhýbají... zatímco s nenápadným letíš dvě kila (na německé dálnici samozřejmě, u nás je jen 130 :-)) a nikdo se k tomu vyklidit pruh nemá :-(
  • Elkar
    nejlepší auto je takový, který vypadá nenápadně, ale má300 koní pod plechem
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    jak píše Alejandro s výkonem itala, míval jsem chvilku kappu20vt v kombíku a měla nějakou závadu na motoru a tak jsem ji nijak nešetřil protože to nemělo smysl. jednou za čas jsem ji vzal na teplickou dálnici a tam jsem si dělal dobře u srdíčka. moc se mi líbilo když se mnou chtěl nějakej nafoukanec vždy v německém autě závodit a nebo mě dokonce chtěl ujet už z pravého pruhu když já jel v levém. ty vyvalený xichty byly k nezaplacení,to byla léčebná kůra jakou ještě žádnej lékař nevynašel :-) To samé jsem tam vyváděl s coupe20vt asi před 4mi lety a to bylo ještě zábavnější protože to má lepší ajrodynamiku a tahalo to do 240 a pak už to sice jen zrychlovalo,ale proti ostatním to bylo pořád peklo = děsná psina :-)
  • Elkar
    no jinak to auto bych nechtěl.
  • Coupe73
    ...nebo 6 gramu...
  • Elkar
    ten týpek měl asi 6 orgasmů. minimálně.
  • Alejandro
    zase na druhou stranu je vidět jak jsme v německé svéře vlivu a jak nás mají krásně marketingově zmáklí, protože přece "BMW, AUdi, Mercedes je to nejlepší""" A kdo ho nemá je "out":)))))Kdyby tomu skutečně tak bylo tak v USA a JAponsku je to samý BMW asi:))
    Já už jsme dávno vzdal přesvědčovat někoho, že v Itálii to uměli vždy vyrobit dobrá auta, jen pak všichni divně koukaj v těch Pasatech a rádoby silných BMW, jakto že to tak strašně jede tomu přece špatnýmu italskýmu auto co se musí každou chvílí rozpadnout:)))A nejvíc mě pobaví vždycky to, že když jim řeknu jakže se to jmenuje tak ani neví že něco takového existuje. Tady všichni znají jen VW, BMW, Audi:)))
  • Alejandro
    jen jde o to vybrat si za dané peníze to nejlepší, což některým činí fakt problém...
  • amadeus69
    Hlavně každá značka preferuje jinou skupinu zákazníku, Fiat je prostě značka vyrábějicí auta pro co největší skupinu lidí, stejně tak jako VW.
    Prostě jednoduchá auta za přijatelnou cenu. Proč asi Fiat nedělá 4litrové benzínové motory jako Bmw? Bmw se stejně jako MB zase zaměřuje na trošku jinou skupinu zákazníků, podle toho dělá i svá auta. A není třeba opakovat, že každá z těchto skupin zákazníků má jiný postoj k servisu svého mazlíka.

    Majitel auto za 1,5mega bude pravidelný servis brát jako samozřejmost, narozdíl od majitel auta za 300tis :)
  • Aljaška
    auto je o tom, o čem chceš aby bylo. Někdo rád sporťáky, rychlou jízdu, někdo chce pohodlí a neslyšet zvuky z venku, někdo chce do terénu, někdo chce auto do měta, co všude zaparkuje. A nikdo z nich není lepší nebo horší. Všechny značky maj smysl a všechny značky maj zastánce a kupce. Mám coupé- líbí se mě tvary, líbí se mě jízdní vlastnosti, líbí se mě , že je to Ital. Ale stejně tak mám Renaulta Espace- výborný pracant. Odveze mě kam potřebuju, vjedu s ním kam potřebuju, nacpu tam rodinu, čokly , sáně a plno tašek. Já BMW nežeru, ale když v něm jedu, není to špatný:-)
  • Alejandro
    thor: hezká recenze, ale za 1200 000,- v základu, motor 3 litry,2 turba a výkon 300PS a vadnoucí brzdy si dokážu představit lepší auta: třeba Subaru Impreza Sti, Mitsubishi 3000GT 4WD, Chevrolete Corvete a to jsou auta co tady to BMW udělaj raz dva a nemaj omezovač na 250 km/h:))A z těch italských samozřejmě nějaké Ferrari okolo r. 2000
  • Alejandro
    no auto přece není o vychytávkách a blbostech, ale o motoru a dobrém chování v zatáčkách...
  • Thor
    http://www.autotube.cz/autotest/18-bmw-335i-coupe- video.html
  • amadeus69
    Zase debata vo hov*u. Ten kdo tu tvrdí že Bmw je značka pokroku a kvality asi nikdy neviděl jak výborně je třeba u X5 řešeno umístění rezervy :D
    Podobných vychytávek má konkrétně značka bmw spoustu a myslím tím věci které jsou na těch autech už z výroby a né po zásahu pepíka co má bazááár a servis ;)

    Jinak uznávám že Bmw má asi jako jediná z německých značek trošku šmrnc a pěkný design, ale když budu chtít porovnávat limuzíny od Bmw tak přece né s Fiatem, ale třeba z Maserati ;)
  • Alejandro
    marcel: musím s tebou souhlasit, za ty prachy co stojí Němci jsou mnohem lepší italská auta a jejich konstrukční řešení, a navíc mají svoji duši. Kdo chce porovnávat BMW za cenu 2 milionu at to proboha nesrovnává s Fiatem, ale s Ferrari apod. Nikdy bych nedal 2 melouny za nějaký nový rádoby luxusní BMW, to už raděj pořádnou ameriku, třeba Corvetu nebo ojetý Ferrari:) Jo a až někdo v Německu postaví třeba Lancii Deltu Integrale, tak pak se budou mít čím chlubit...Taky mi přijde k smíchu jak si tu lidi kupují ty BMW s malýma motorama a myslí si bůhvi co nemají a jak jsou "in" a přitom jim to hovno jede...
  • ZERO
    To je fakt, když v tom mají takovej bordel, třeba to spletou :-)
  • Elkar
    nene, třeba hned vedle na lince sjede F458 a oni ti ho omylem doručí. to se ti u BMW nestane.
  • ZERO
    Kurňa, mám objednanýho novýho Fiata, ještě pár týdnů a sjede z linky. Nemám to radši zrušit a objednat BMW? :-)
  • Elkar
    co je konstrukčně dobrý u FC když jeden řemen žene nejen klimu ale taky servo, takže když se urve tak nefunguje řízení ani klima, to je tak trochu o hubu, než kdyby to bylo naopak.

    a kde se teda v lidech vzalo to, že fiat sračka rezavá a alfě se sypou motory = italský auto je tragédie.


    dvě věty do pranice.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    dokud nepřijde větší servis a není důvod se pod auto ohnout,není důvod řešit co to je. jakmile se pod auto ohnu a vidim konstrukční rukopis,hned si dělám obrázek. tehdá to byla kakastrofa a bylo to fakt 100 let za fiatem. dnes je možná jejich konstrukce lepší než byla,ale to se pozná až u aut který mají hodně za sebou a neopravujou se v servisech kde se neřeší cena. co vidim u kámoše tak francouz hrůza,bmw taky votřes a začínaj je dohánět i ostatní. Ital si drží šmrnc jednoduchosti a konstruktérské krásy
  • Alejandro
    hroch: BMW neumí dělat motorky!!! na JAponce to nemá, výkon minimálně o 1000 RPM výše než konkurence a cena je taky o mnoho výše než "nejluxusnější" Honda!!! Proboha nekupovat!!!
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    trochu se to odklání a tak to porovnáme,já jsem neřekl že alfa nebo fiat ten či onen je lepší než bmw nebo medvěd. když vemeš v úvahu všechny ty úžasný vychytávky co popisuješ tak je určitě neměly skopčáci u vyšší střední třídy nebo střední třídy. když dáš mince,postaví ti to i turci,srovnávejme podobně drahá auta. pamatuju doby kdy skopčáci začali montovat výškově stavitelné volanty a fiat už to měl i v ritmu. Fiat dělá auta pro normální lidi,coupe byla vyjimka, Lancia taky pro normální lidi a trochu pro ty bohatější, alfa podobně jako lancia plus sporťáky,no a když chceš něco luxáčního tak si vybereš u itala taky a to velmi dobře. Možná už bmw dělá normálně,to co jsem viděl na vlastní oči nemohl vymyslet nikdo normální a když jsem tehdá měl to 320 rok 81 tak to byl neskutečnej výsměch,100let za fiatem a výkonově úplná sračka. vyhrožovali tomu 120k a jelo to jako poctivej 85k ital. proto píšu - už možná dělaj normálně,tehdá to byla kakastrofa
  • POL 20VT
    a jaká technologie je u BMW nadčasová??? :)
  • hurikán
    Kdyz uz jsme zacali to srovnavat :P take se zeptam. Nez jsem koupil 20vt premyslel jsem hodne jaka je alternativa..napadla mne jen 330i. I tak mi prijde cena/zabava/vykon fiat coupe mnohem-mnohem lepsi ;)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    tak teď jsi zase pobavil ty mě,občas vidim otevřenej mercedes u známého v dílně a to co je tam k vidění je rok od roku horší a horší,děláme si poznámky a sestavujeme tabulku nejvěčích sráčů které se nesmí vlastnit pokud mají najeto víc než 200tisKm. s alfou ani fionem jsem je nesrovnával ale když jsi zmínil zrovna ten telefon u 166ky tak ten fachá tak,že si u svého operátora objednáš druhou kartu se stejným číslem,vložíš ji do té šachty v přístrojovce a pak se to chová podle toho kde je zrovna mobil vzhledem k autu a hovory chodí buď na mobil nebo do auta. to s vyndaváním karty to by byl přesně německej způsob.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    určitě se jim občas něco povede,bývá to na silnicích vidět takže to jezdí. ale žádnej veletoč jak si někteří myslí to určitě není. že má zetko 50:50 je hezké,asi to na to postavili a tak to zrovna má. alfa dělala takové věci už před čtvrt stoletím a žádnej velkej humbuk kolem toho nebyl a pozor dělala to u auta pro lidi,né u sporťáka za ranec! říkám už dávno,němec nedělá nic zajímavýho pro normální lidi
  • POL 20VT
    Kamil: já tady neporovnávám BMW s Coupém!
    Já jen píšu jaká je ta 850 né moc povedená, spousta lidí má BMW za boha, ve finále skutek utek, a hlavně v zimě a na mokrých kostkách atd..:)
  • Elkar
    takovej nenápadnej japonskej drak.
  • Kamil
    850 se delala i s V8, ktery se sr*l mnohem, mnohem mene. To, ze ta V12 jsou dva V6 je z hlediska techniky lepsi, nez vzit ctyrvalec a udelat do nej dalsi diru.
    A tech 26litru neni na V12 zas tak moc. Po praze se tomu s petivalcem dost priblizuju.

    Kdyz uz porovnavat Coupe(16VT,20VT) s necim od BMW, tak idealne se Z3 Coupe 2.8i.

    Konstrukcni smrnc jim chybi kazdopadne, treba takovy rozlozeni vahy 50:50.. no to je totalne v hajzlu..
  • Alejandro
    krásné recenze, dobrá stránka
    http://moje.auto.cz/musta/misak-1.html
  • Alejandro
    ty kráso: 26 l benzinu a 3 litry oleje na 1000km:)))a hmotnost 2000 kg, to je pak i ten výkon 380 PS o ničem:) jinak ty dva motory V6 složené do V12 to je dobrý humus:((((to jsme nevěděl, díky moc za recenzi, už bych si to neoupil:))) Zaujala mě tam recenze Mitsubishi 3000GT VR4 4*4, moc hezké, ale zase na to nejou náhradní díly:(
  • POL 20VT
    851i je dobrá trágoška, ta dobře fungovala tak možná první tři roky když byla nová, měl ji můj bejvalej šéf a připadalo mi, že když přijel ze slůžební cesty z NDR, tak firma vydělávala jen na servis, po třech letech měl vážný problém na motoru, a byl rád že to vůbec dal dohromady a prodal, vono 12hrnků není 5:) http://moje.auto.cz/s-mike-RSKa-/bismarck.html
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    že by se němec naučil dělat auta? to se mi nějak nechce věřit,cokoliv vidim a je to z německa nebo z francie to je vymyšlený prdelí. konstrukční šmrnc úplně v hajzlu a celkově prostě na poblití
  • Mertix
    podle mě bylo poslední dobrý BMW E30, dřív to bylo o něčem jinym, než dnes, souhlas s Marcelem s tim-mnoho povyku pro nic...
  • Kamil
    Radsi bez komentare:)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    BMW jsem měl jedno v životě,byl to velký omyl protože ve srovnání se stejně starým fiatem nebo lancií nebo alfou to byl velkej skansen. hodně mě to auto zklamalo a od té doby mi nic takového nesmí do baráku. možná se už naučili dělat auta a jsou teď dobří,ale neuvidim neuvěřim. u mě stále platí že BMW = mnoho povyku pro nic.
  • Elkar
    No já už z nudy tam mám pročtený desítky recenzí a na německý auta bych nekoukal ale rozbalil jsemm nabídku a vidím, že tam je osmičová řada, to mě zaujalo, páč jsem do tý doby o ni nevěděl.
  • Innocento
    Elkar : To jsem četl a uchcával smíchy :-) Pěkně napsaný.
  • Thor
    Jezdil jsem nějaký čas 750kou E32. Nic moc. Pekelně plavala v podélných kolejích a ručička ukazatele benzínu šla ve městě viditelně dolů. Coupe je proti tomu ekovozidlo. Chyběla mu mrštnost. Bylo hrozně těžkopádný.
    Fascinující bylo ale otevřít haubnu. Obrovský motor sálal teplo jako kamna.
  • Elkar
    na moje.auto.cz je týpek co to má, popisuje tam zajímavý příhody třeba s tím jak přišel koupit svíčky a prodavač se hodoval že jich má minimálně deset tak že to bude stačit.
  • Alejandro
    myslím,to je ono,Alpina:)jen jsem nevěděl že tam byl V12, jsme myslel V8:))) nemá to nědo doma?:)
  • Jelo
    Hlasuju pro Alfu.
    BMW je jiný forum.
  • Elkar
    Bismark...

    to je 850i s 12 válcem ...
  • Coupe73
    Jj, taky pěkný, oba dva.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    to jo, ale tohle by taky nebylo špatné... ač je to bawor... ALPINA 5.7 V12
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    ošklivec,já radši :
  • Coupe20VT PLUS :-D
    myslíš mrkačku BMW 850i?
  • Alejandro
    mně se strašně líbí coupe od BMW z roku 1992-1993, je v tom V8 5 l a má to asi 400 koní spohonem na zadek, spotřeba se má udajně pohybovat někde okolo 13 litrů, cena se ted pohybuje od 250 000,-
  • von Raven
    at je to co je to, hlavne to bude mit rozvody retezem jako vsechny ;c)
  • nocarret
    no já nevim na nový pětce mi nesedí zadní světla takový vobludy :-)
  • JP
    Mě se to teda vůbec nelíbí... hromada zbytečnejch tvarů, jejichž výsledkem je teplej koncept. Ale nová pětka je moc pěkná po tý minulý vobludě (E60) :)
  • Coupe73
    Já teda Němce nemusím, ale tohle se povedlo.
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .
  • Coupe73
    .