Projekt 20VT INTEGRALE

  • sebo 1.8 16V
    Ten zavesený Cannondale je dúfam vybavený campagnolo :D :D :D
  • L_hall
    Zdravím Jirko, chtěl bych se tě zeptat na pár věcí, mohl by jsi mi dát na sebe meila? Díky Honza
  • Soukros
    Doprdele šéfe ty si s tím hraješ líp jak já s legem. To snad není ani možný.
  • EDDY®
    Nejaky update Jiriku?
  • Kali
    Ahoj,jsou někde fotky větší???nebo mohl by je někdo poslat?díky :-)
  • sebo 1.8 16V
    ja si tiež myslím ze na FC koník nepatri :(
  • Johny
    toto je také jemné? :-) TOTO JE DIZAJNOVEC BRUTAL BRUTALNY, akurat že riešený s vkusom, nápadom a s finančným zazemím, palec hore.
  • Invi
    Odvolej ty znaky Ferrari :-D
  • Abyss
    Ano ale mojej osobe priatelny. Ziadne big kridla. Na tu brutal upravu motora a kolies by to ini zhovadili. Toto je take jemne a neviem sa na to vynadivat. Skratka ziadne trapne, podsvietenia, znaky ferarri atd. a robenie z hovna bic. Jednoduche vydychy z kapoty a narazniky maju tiez ladne krivky. Toto je podareny kusok.
  • Turok
    Abyss no zrovna Jirka má tam docela velký optický tunning :)
  • Kapscha
    chcelo by to viac info o aute ja len dúfam že to uvydím niekedy na živo a aj v akcii : )))
  • Abyss
    Jirka20VTplus: je to neskutocne prekrasne co si stym autom urobil. Tie kolesa su pecka. Fenomenalny pohlad. Vsetky vizualne upravy na coupe je len zhunusovanie auta ( okrem prahov a lizatok LE). Klobuk dole. Aky to ma vykon?
  • Belma LE
    Honza: Jj, napsal jsem to blbě.. Ten rozdíl mezi 348 a dnešním Ferrari je opravdu opačný. Zkrátka kdyby bylo Coupé takové, jak vypadá to Jirky, a jak nejspíš bude to jeho i jezdit a držet, tak bych ho nikdy neprodal.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    coupe je překrásný auto dnes za směšné ceny. poměrně snadno a levně se mu dá pár úpravama vdechnout soudobý šmrnc což opět umocňuje jeho obrovskou nadčasovost. Fakt jediný co mu vyčítám je ten kravskej nepoměr hmotností co se projevuje hlavně u 20vt. být to líp vyvážený tak by to byl doslova super sporťák pro normální lidi.
  • sebo 1.8 16V
    Vždy to bude posudzované z pohľadu doby .FC bolo myslene šporťák pre obyčajných ludi
    C4 je niečo podobne ak o bude mat 850kilo bude to raketa ale ta váha znamená drahé materiáli takže aj vysoká cena .Vždy to bude kompromis na tu dobu
  • Honza
    dneska a placatej sporťák? kde žiješ prosimtě...

    postav vedle sebe 458 italii a 348GTB a pak mi řekni co je placatý:)
  • Belma LE
    Elkare, asi máš pravdu, neumím se do toho tehdejšího pohledu dostat. Jsem dnešní a jsem hlavně zmlsanej dnešníma placatejma sporťákama, takže čistě subjektivní záležitost, to uznávám. Ale na Barchettě mám originální rozměr kol a větší bych na to ani nedával, ale to je jiná liga, Bára neevokuje představy o malém ferrari, a taky je nizoučká.
  • Elkar
    Belma: ty na to koukáš dnešníma očima.

    Představ si tu dobu, zvlášť u nás. Všude jezdí favority, možná flecie, občas nějakej hranatej mercedes a mezitím vším jedeš s takovýhle italským žihadlem.

    Dyť i Ferrari z 90. let mají z dnešního piledu dost vysoký profil pneu.

    Jak říkám, kdybych si FC koupil v 94. roce tak jsem frajer jak s tím ferrari na našich silnicích a v očích lidí by to auto vypadalo stejně ostře jako supersporty.
  • Belma LE
    Invi: Přesně jsem na to taky myslel
  • Belma LE
    sebo 1.8 16V .. Ano, je mi jasné, že to měl být pořád lidový vůz se sportovní image.. Ale jak píše Amadeu, tak vrcholné verze se prodávaly kolem 1 000 000 Kč, což tenkrát rozhodně nebylo málo. A nemůžu si pomoct, ale na sériových kolech sériové Coupé hlavně z boku vypadá špatně. No o jízdních vlastnostech nemluvě. Kdyby udělali něco takového, na což měli jak designéry, tak techniku, tak by to bylo sice o něco dražší, ale byla by to fakt pecka, která by udělala Fiatu neskutečný image. A dneska bys to neviděl na netu prodávat za 20 000 Kč :-(
  • Invi
    Ty vole to je hezčí než to Posche :-)
  • amadeus69
    sebo 1.8 16V koukni se do ceníku kolik stálo nové plusko nebo Le a zjistíš že z těch 50ooo eur by ti už moc nezbylo :)

    Je to fakt krásná práce, těším se až to jednou uvidím na vlastní oči :)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    motor 2430 - 2500ccm turbo se stavět bude, jen nemám ještě rozmyšleno kam ho dám :-) Mám věci na 3 takové motory :-) Všechno mám zatím jen promyšleno ale myslim že dobře takže by neměl být zádrhel
  • sebo 1.8 16V
    lebo by stalo 50tisíc euro:)
  • Belma LE
    Dokonalost! Proč takhle nevypadalo i sériové Coupé? :-(
  • Jirka20VTplus
    krásky..:)
  • Jirka20VTplus
    1
  • Jirka20VTplus
    Díky, Díky.

    To: Jakub2 - jj. můj jednostopí miláček :)
    To: Marcel 8Vritmo,20Vkappa - díky, níže jsem našel vstup k myšlence 2400ccm (Neuvažuje se i o motoru 2400ccm?) Máš zkušenosti s danou stavbou?

    Jirka
  • Jakub2
    nádhera, jsi borec, krapet závidím :-) s těma 20" to vypadá jako auto :-) mimo jiné, hezká žiletka na zdi v garáži.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    je to přehlídka neuvěřitelný energie, nápadů a moc hezký práce! Je vidět že tam nejste žádný utžený prdele,máš to moc hrezký!!!
  • Jirka20VTplus
    Děkuji.

    - Ano, jedná se o sedačky z GTV.
    - Rád bych aby příští sezóna byla už testovací - tzn. plně v provozu.
  • POL 20VT
    Doufám že to kladivo stihnu spatřit v rálu na vlastní oči! To bude vopal! :-)
  • Feki
    sedim tady s hubou spadlou na stole a ziram....v zivote by me nektery veci ktery tam mas ani nenapadly natoz to videt ze je to real...! :O masakr...!
    kdy to auto bude nekde k videni???
  • Jakub
    Ty červené co jsou tam na starších fotkách, tak jsou podle mě z Alfy GTV, ale mohu se mýlit. :)
  • ZdenysM.L.
    Jirka: měl bych otázku k sedačkám.Co je to za sedačky samotné na fotce , jak moc je potřeba předělat spodek sedačky .Na jedné fotce je vidět červené sedačky v Coupe , co je to za model?Dík
  • Jirka20VTplus
    Kamarád s Porsche ( pouze demonstrace světlé výšky vozidel )
  • Jirka20VTplus
    3
  • Jirka20VTplus
    2
  • Jirka20VTplus
    1
  • Jirka20VTplus
    sedadla 2
  • Jirka20VTplus
    sedadla
  • Jirka20VTplus
    pneu 265/25r20 vs 225/40r18
  • Jirka20VTplus
    265 vs 225
  • Jirka20VTplus
    pneu 265/25/20
  • Jirka20VTplus
    Brzdová soustava 4
  • Jirka20VTplus
    Brzdová soustava 3
  • Jirka20VTplus
    Brzdová soustava 2
  • Jirka20VTplus
    Brzdová soustava 1
  • Jirka20VTplus
    Důvod zdržení projektu .... :)2
  • Jirka20VTplus
    Důvod zdržení projektu .... :)
  • Jirka20VTplus
    Zdravíčko,

    Tak, po urputně dlouhé době opět zpět… (jinými slovy opět se vezu na „vlně“ motivace/aktivity/zapálení a odhodlání do díla samého… :) - můžete mě kontrolovat jak dlouho mi to vydrží…:))

    Děkuji Všem za vesměs kladné hodnocení vozidla a zasílám několik aktuálních foto, včetně foto „projektu“, kterému jsem se věnoval v době, kdy jsem Fionu odložil na „druhou kolej“

    JIRKA
  • nocarret
    hele ty jsi ělal tu octavku co byla na AHC ta překopávka motoru?
  • LWQ
    Hej to posli k posouzeni Fiatu, at koukaji co zlate ceske rucicky umi :-D
  • Johny
    tak ako je to peklo dizajn. inak dosť ma zaujali tie ramená, to sa mi páči, ak tu nahodou budeš skus hodiť dáky pokec o nich :-)
  • krisz
    Ale klobuk dole! Len tak dalej...pekná prace :)))
  • krisz
    Ked berieme cenu auta a investiciu,tak cena urcite bude tak vysoko ze zato uz kupis min. Lancer evo 8-ku alebo subaru wrx sti podla mna,ale mozno nemam pravdu :)...Ale coupe je coupe :)))
  • sebo 1.8 16V
    aj a si vrznem koľko to už stalo investícii?
  • Kapscha
    Ako klobúk dole....................
  • K0K1N 20VT
    už se těším až ji budu moct obdivovat na vlastní oči, nějaký přibližný termín dokončení by se nedal určit?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    držim palce aby to pak i šlapalo tak jak to vypadá!!!
  • AdaDC
    tohle je neskutečný porno, by frajeři u FIATA čuměli co se z toho dá udělat, klobouk dolů
  • Jirka20VTplus
    V neposlední řadě náhrada současných 245/30/20 za 265/25/20
  • Ravic inesperto
    velkolepé dílo...dokonalost.-)
  • Jirka20VTplus
    Fiona :)
  • Jirka20VTplus
    Fiona :)
  • Jirka20VTplus
    Repasovaná převodovka integrale 4x4 - nachystáno do laku.
    Ps. vedle převodovka TFSI 4x4
  • Jirka20VTplus
    Malá vložka z projektu rapid. :)
  • Jirka20VTplus
    Pískovaná cesta jistoty s úpravou odklonů.
  • Jirka20VTplus
    VÝVOJ :) Zadní náprava - pravděpodobně tento nápad nebudu realizovat.
    Ps. "údajně dle TL. AR DTM" :)
  • Jirka20VTplus
    Přední náprava s rozvodovkou. (zatím nedokončená)
  • Jirka20VTplus
    Zadní diferenciál - nachystáno na lakování.
    Brzdná sestava - nachystáno na lakování.
  • Jirka20VTplus
    Kapota i nárazník pryč - probíhá úprava
  • Jirka20VTplus
    Zdravím všechny, :-)
    a doufám, že se Vám daří dobře.

    Bohužel nemám příliš času navštěvovat FCC. proto reaguji až nyní.

    Výše zasílám několik "aktuálních" foto. Vzhledem k rozsáhlé GO/repas veškerých dílu postupuji skutečně krůček po krůčku a první starty Fiony se proto posouvají. Bohužel vstup do časového fondu narušila i dostavba projektu Skoda Rapid na, kterém se pracuje cca. 6 let. a v neposlední řadě nový projekt nesmrtelné OC II RS4x4.

    :-)

    JIRKA

  • K0K1N 20VT
    doufám,že ho konečně uvidíme už 14.4. v Brně,nevíte někdo jak to pokračuje? Jirka sem moc nechodí.
  • Aljaška
    Jirkoo ty blááznéé:-Djá myslela , že chceš na okruh a né přejíždět ostatní auta jak monstery:-D podle těch kol:-D
  • Syky
    brutalita brutalit!
  • Kapscha
    kua kraaaaasne len by ma zaujimalo ako to na tych 20 palcovych kolesach pojde to asi moc nezlepsi jazdne vlastnost--hlavne kvoli vahe ale inak poklona ...
  • LWQ
    Si rikam, ze je zajimave, ze je nakonec pod kapotou dost mista i pro takto velkou prestavbu ... :-) fakt mazec prace ...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    a prdneme tam ten 2430ccm turbo?
  • Adys
    Tak tady tenhle kousek by se nemusel stydět ani mezi supersporty :) :)
  • Luxor
    homologovat se dá všechno, je to jen otázka peněz a kontaktů :-)
  • LWQ
    Dzanek: thx man :-)
  • Džanek
    K stk viz armagedon2 z FBK: "jen dodám že veškeré úpravy sou dělané privátně jako funkční věci protože auto nebude leštěnka ale hlavně funkční celek provozovaný jak na okruhu tak na běžných komunikacích
    s tím že veškerá úpravy (nepovolené) se budou nechávat schvalovat v TUV skušebně. takže všicci který budou namítat že to nemůže na silnice. se mýlíte. vše se dělá s ohledem na to co se dá homologovat a co ne."
  • LWQ
    Kdyz to vidim, tak mi ty moje Superleggera 16" prijdou dost maleee :-D ale jinak - paradni prace ...

    Uz vis zda to projde STK, abys mohl jezdit ?
  • Feki
    Proste mazec,nemá smysl psat co uz bylo psáno..Ty seš proste blazen a ten vysledek toho blaznovstvi je proste tezkej masakr..;)
    Fakt te uznávám.
    Osobně se mi dost libily kola ve stylu 911 turbo ale tohle je proste......no to mi ho vyndej..:) nálož..
    Musím to videt naživo!:)
    Nejlepší je rozdíl na 16' a na 20' :))) hold kola dělaj auto..:)
  • Johny
    Je to brutal !!! show car ako sa patrí, dufam že ho raz uvidim live.
  • Erikson Tipo2.0 16v
    tak tady tohle je neskutecny kousek.Fakt uznani.
  • Luis
    klobouk dolů pane!
  • Dr.Ravic
    kurva mazec!!!
    co tam mas za gumy? to je na rafky malujes, ne?:-)))
  • Scoupe
    ty kola jsou PORNO, Jirko drzim palce jen tak dale.. jen ta kapota jak je vykrojena tak me trosku nesedi ale uvidime nazivo ..:)
  • K0K1N 20VT
    tak to smekám, palec hore :)
  • sebo 1.8 16V
    Hm pekne ale kompletnú faktúru by som nechcel vidieť
  • miro20vt
    Tak to je ina bomba
  • Jirka20VTplus
    "rámcové" dokončené zadního nárazníku
  • Jirka20VTplus
    ranní rosa...
  • Janinka 2.0.16VT
    Nádhera
  • Jirka20VTplus
    alu 10,5 x 20"
  • Jirka20VTplus
    alu 16"
  • Jirka20VTplus
    Zdravíčko,

    tak, po delší době jsem si udělal čas a přidávám pár foto "drobných" úprav na Fioně.
    BBS R821RS - 20" x 10,5"

  • Coupe20VT PLUS :-D
    to je jako kdyby si měl skoro zrealizovanej projekt na nejvyšší mrakodrap světa a řešil k tomu stavební povolení... :-D

    za prachy se dneska koupí auta, ženský, a světe div se i STK...
  • Ravic inesperto
    to jsou zase kecy...:-(
  • Vojta
    Jak se může vůbec někdo u takového auta ptát: "co STK" ? Polovina seriovek bez katu by nás tu už neprošla a nikdo to neřeší. Dneska seženeš za pár kaček STK, ani to auto nemusíš ukázat :-P Takže někdo, kdo dělá takovéhle monstrum určitě nebude řešit STK :-)
  • Innocento
    Jak vidíš, lidi jsou různý :-)
  • Syky
    pochybuju ze to dela pro to,aby mu nekdo poplacal po rameni....
  • Mila84
    utopený prachy pro chvilku uznání a obdivu
  • EDDY®
    Ahoj, jak pokračuješ? :)
  • Elkar
    Paráda.

    Mimochodem: Jak s tím pořídíš jezdit legálně po silnici?
  • Jirka20VTplus
    Na začátek díky všem, kteří kladně ohodnotili mé autíčko...

    1)Dále nerozumím, kde se vzala fiktivní informace o změně motoru? motor zůstává 20VT...
    2)Ano, plánuji rozsáhlou invazi carbonu, ale je to velice náročné na čas...
    3)Plán je rozložení váhy s pohonem 4x4 na 50:50 i za cenu dovážení... (resp. obdobný postup, který porsche aplikovalo v cca. 90letech.)
    4)Ano, projekt je finančně náročný...nicméně zatím stále nepřekročil PC ŘÁDNĚ jeté octavie...(dobře nakupuji...:-))
    5)Auto stojící po boku FC je TRIUMPF
  • Honza
    no než posunutí baterky do kufru, tak bych ji dal na prostředek auta, resp. před nápravu, to samý sedačky a palubovku posunout co nejvíc do středu v obou osách - příčný i podélný... pak dosáhneš pěknýho rozlžení hmotnosti i obsazenej..
  • Alejandro
    elf: dobrý nápad, ještě něco mi vymysli:))tak 100 kg aspon zepředu dozadu
  • Elf 20VT
    levně a efektivně odlehčit předek by mohlo jít přesunutím baterky do kufru místo rezervního kola
  • Alejandro
    no vypadá to na fotkách hezky ale:)
    http://speedpro.cz/laminatova-sada-skoda-rallye-p- 133.html
  • Honza
    no lamináty za 10000 na 130RS , tak na těch je ještě hodně práce...hlavně ty lidi an tom vařej, protže závodníků s replikami RSa je dost a kopyta na výroby byly celkem levný...
    s kámošem sme jednu RS stavěli a výsledek, aby auto po laku pěkně vypadalo znamenal poměrně dost kitu... hlavně šlo jen o sadu lamino blatníků a zandí kapoty..předek, střecha, čílko a boční dveře byly z Al. plechu (jako originál) a to už byla rakeza za 50...
  • Alejandro
    honza: to zní dobře. Mně by se líbila karoserie z laminátu, ale aby to bylo za rozumný peníze, třeba jsem viděl na netu že okruhová laminátová karoserie na Škoda 130 za asi 10000,- krásná cena, kéž by to někdo vyráběl i na coupečko....už jen ten předek kdyby se udělal z laminátu tak by se auto dost odlehčilo a pomohlo se částečně přetíženému předku. Pořád totiž přemýšlím jak ten předek levně a efektivně odlehčit...
  • Mertix
    Joo, do budoucna by se mi taky alespoň dveře a kapota z karbonu líbila, tak snad to do tý doby někdo zrealizuje :)
  • Honza
    no prostě po dýlce...

    za účelem lepšího rozložení váhy, možnosti volby lepších (odolnějších) převodovek a pohonů 4x4 (subaru, ford cosworth, tatra..) atd.. viz stavby na rallyecros a autokros, nebo speciály na 1/4 míli

    -málokdo tam jede motor napříč...

    a když vidím celekm titěrný karbon-díly, tak si myslím že výroba prvků karoserie by nebyla problém..
  • Alejandro
    honza: lamináty musí být super, nemáš njaký zdroj? motor podél-jak to myslíš?
  • Ostravak
    Elkar- Ty se drž série a k úpravám na coupe se vůbec nevyjadřuj! Pokaždé když vidím u nějakého člena úpravy na coupe, tak tam hned píšeš že se ti něco nelíbí.
    Jirka20VTplus- Je to masakr, těším se na další fotky
  • Honza
    pokud uvažuješ o jiným motoru, tak bych tuto stavbu začal úplně jinak- samonosným trubkovým rámem a lamináty co jen coupe připomínaj a hlavně díky rozložení váhy motor podél..
  • Elkar
    Pokud dáš jinej motor, tak to těžko se bude dát považovat za coupé.
  • Luigi 16VT
    Jirko, tak byl jsem doma v sobotu, jel jsem i okolo, ale jak lilo, ani jsem nevolal. Snad příště :-))
  • Vojta
    Hlavně to musí být neskutečný ranec peněz :-) Zajímalo by mě, jaké to pak ve finále bude mít rychlostní parametry :-D
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    kdo si hraje nezlobí a proto tento ladič bude jistě velmi hodný :-) Je to neskutečnej ranec práce,držim palce!!! Neuvažuje se i o motoru 2400ccm?
  • Bystroch
    Jo je to pecka
  • Dr.Ravic
    budu to psat znova a znova, je to proste masakr!!!
    musíš přijet do Třebíče, at nam pohár pro nejhezčí coupé zase neodvezou za hranice
  • Belma LE
    Ty vole!! :-) Mazec! Už na fotce č.2 je to fajnová libovka, ale teď s těma úpravama...!!!! Je úžasné, že jsou i takoví magoři!
  • PhoB
    Proste pacient :))
  • Coupe73
    Já radši nic nepíšu, protože to nemá cenu. Obdivuju kolik peněz a času tohle musí stát. Je to nádhera.
  • Feki
    Ja tu proste sedim s otevrenou tlamou a nechapu..! To auto musim videt i kdybych kuli tomu mel jet pres pul republiky..! :) kdeze bydlis? :)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    prostě masakr největší... poklona nejhlubší.
  • Koty
    hmm smekám!
  • Syky
    fhůfha hfůafg gfbůasoiugf ůafuga faůfug ů



    PS: omlouvam se ,ale jsem z toho vazne v prdeli...MASAKR!!!!
  • Pegas77
    to stary auti v garazi je fiat 124?
  • Alejandro
    čau, kolik tě stál ten ochranný rám na coupe?:) hezké auti:)
  • Jirka20VTplus
    Tak, to je vše pánové a dámy... za cca. kvartál... dodám zase aktuální foto. :))

    cao Jirka


  • Jirka20VTplus
    xx
  • Jirka20VTplus
    každý gram dobrý...
  • Jirka20VTplus
    x
  • Jirka20VTplus
    Z foto není možná patrné, ale difuzor vede až pod zadní nápravu...
  • Jirka20VTplus
    Carbon parts.
  • Aljaška
    Luigííí co kdyby jsme jeli spolu na vejlet?? Sem tě už dlouuuho neviděla:-)
  • Jirka20VTplus
    To: Aljaška, Luigi, rád Vás uvidím... :)
  • Luigi 16VT
    Nápodobně nápodobně .. taky bych se Jirko stavil, jak jsme se domlouvali. Jen co se pojedu s dětma podívat k babi a na Luigiho ....
  • Aljaška
    Jiříku, to ti schvaluju:-) Bude ti vadit, když tě zase navštívím:-) ozvu se:-)na 4 kolu jsem zvědavá, neb jsem to v plánu měla taky:-)teda ani né tak já, jako klucíí mechanici:-)
  • Jirka20VTplus
    PS. je mi jasné, že mě bude chtít zasypat nepřeberným množstvím otázek tykajících se provedení snížení střechy a pohonu 4x4.

    Doufám, že to nebudete brát zle, ale chci si nechat daný PRACNĚ vymyšlený "postup/řešení" jako Know-how.

    děkuji za toleranci a pochopení.

    Jirka
  • Jirka20VTplus
    Na začátek chci poděkovat všem, kteří kladně hodnotili již v sekci Bazar – SADA limited Edition.

    V závislosti na přání více foto + Info. jsem založil následné téma, které bude zohledňovat celý projekt.
    FC. Mělo být i s níže uvedenými úpravami již na konci této sezony hotové. Bohužel tento záměr byl narušen koupí dedra integrale, která sebou přináší implementaci pohonu 4x4 do FC. čímž se celý projekt posunuje na počátek sezony 2012.

    - Snížení střechy
    - zásadní úprava blatníku - šířka 192cm
    - Rám, red leather,další úprava motoru,etc.etc.
    - 4x4 Intergrale

    Má přítomnost na clubu je bohužel velmi zřídka, a tak omluvte moji pasivitu vůči Vašim otázkám.

    ps. na konci příštího týdne dodám aktuální foto... :)
  • Jirka20VTplus
    12. už je doma:)
  • Jirka20VTplus
    11.
  • Feki
    To je proste neskutečný! Nikde na světe jsem řekl bych nevidel hezčí kousek..A ty brzdy!:) jsem myslel ze si děláš srandu..Proste mazec..
    Jinak nemáš víc foto jak to vypadá teď?Třeba ten top-chop me zajímá..Taky třeba nejaký info jak si to pak vyřešil s oknama atd..
  • Jirka20VTplus
    9.
  • Jirka20VTplus
    8.
  • Jirka20VTplus
    7.
  • Jirka20VTplus
    6.
  • Jirka20VTplus
    5.
  • Jirka20VTplus
    4.
  • Jirka20VTplus
    3.
  • Jirka20VTplus
    2.
  • Jirka20VTplus
    1.