-
10:24:57 1.2.2015
Ten zavesený Cannondale je dúfam vybavený campagnolo :D :D :D
-
21:12:43 13.1.2015
Zdravím Jirko, chtěl bych se tě zeptat na pár věcí, mohl by jsi mi dát na sebe meila? Díky Honza
-
15:23:58 13.2.2014
Doprdele šéfe ty si s tím hraješ líp jak já s legem. To snad není ani možný.
-
02:40:43 14.1.2014
Nejaky update Jiriku?
-
16:05:25 10.7.2013
Ahoj,jsou někde fotky větší???nebo mohl by je někdo poslat?díky :-)
-
18:45:17 6.11.2012
ja si tiež myslím ze na FC koník nepatri :(
-
15:11:44 6.11.2012
toto je také jemné? :-) TOTO JE DIZAJNOVEC BRUTAL BRUTALNY, akurat že riešený s vkusom, nápadom a s finančným zazemím, palec hore.
-
17:46:46 5.11.2012
Odvolej ty znaky Ferrari :-D
-
15:49:53 5.11.2012
Ano ale mojej osobe priatelny. Ziadne big kridla. Na tu brutal upravu motora a kolies by to ini zhovadili. Toto je take jemne a neviem sa na to vynadivat. Skratka ziadne trapne, podsvietenia, znaky ferarri atd. a robenie z hovna bic. Jednoduche vydychy z kapoty a narazniky maju tiez ladne krivky. Toto je podareny kusok.
-
12:38:52 5.11.2012
Abyss no zrovna Jirka má tam docela velký optický tunning :)
-
19:17:17 20.10.2012
chcelo by to viac info o aute ja len dúfam že to uvydím niekedy na živo a aj v akcii : )))
-
20:30:19 18.10.2012
Jirka20VTplus: je to neskutocne prekrasne co si stym autom urobil. Tie kolesa su pecka. Fenomenalny pohlad. Vsetky vizualne upravy na coupe je len zhunusovanie auta ( okrem prahov a lizatok LE). Klobuk dole. Aky to ma vykon?
-
11:51:15 18.10.2012
Honza: Jj, napsal jsem to blbě.. Ten rozdíl mezi 348 a dnešním Ferrari je opravdu opačný. Zkrátka kdyby bylo Coupé takové, jak vypadá to Jirky, a jak nejspíš bude to jeho i jezdit a držet, tak bych ho nikdy neprodal.
-
11:39:57 18.10.2012
coupe je překrásný auto dnes za směšné ceny. poměrně snadno a levně se mu dá pár úpravama vdechnout soudobý šmrnc což opět umocňuje jeho obrovskou nadčasovost. Fakt jediný co mu vyčítám je ten kravskej nepoměr hmotností co se projevuje hlavně u 20vt. být to líp vyvážený tak by to byl doslova super sporťák pro normální lidi.
-
21:53:25 17.10.2012
Vždy to bude posudzované z pohľadu doby .FC bolo myslene šporťák pre obyčajných ludi
C4 je niečo podobne ak o bude mat 850kilo bude to raketa ale ta váha znamená drahé materiáli takže aj vysoká cena .Vždy to bude kompromis na tu dobu
-
20:06:33 17.10.2012
dneska a placatej sporťák? kde žiješ prosimtě...
postav vedle sebe 458 italii a 348GTB a pak mi řekni co je placatý:)
-
19:16:47 17.10.2012
Elkare, asi máš pravdu, neumím se do toho tehdejšího pohledu dostat. Jsem dnešní a jsem hlavně zmlsanej dnešníma placatejma sporťákama, takže čistě subjektivní záležitost, to uznávám. Ale na Barchettě mám originální rozměr kol a větší bych na to ani nedával, ale to je jiná liga, Bára neevokuje představy o malém ferrari, a taky je nizoučká.
-
19:06:47 17.10.2012
Belma: ty na to koukáš dnešníma očima.
Představ si tu dobu, zvlášť u nás. Všude jezdí favority, možná flecie, občas nějakej hranatej mercedes a mezitím vším jedeš s takovýhle italským žihadlem.
Dyť i Ferrari z 90. let mají z dnešního piledu dost vysoký profil pneu.
Jak říkám, kdybych si FC koupil v 94. roce tak jsem frajer jak s tím ferrari na našich silnicích a v očích lidí by to auto vypadalo stejně ostře jako supersporty.
-
19:03:16 17.10.2012
Invi: Přesně jsem na to taky myslel
-
19:02:26 17.10.2012
sebo 1.8 16V .. Ano, je mi jasné, že to měl být pořád lidový vůz se sportovní image.. Ale jak píše Amadeu, tak vrcholné verze se prodávaly kolem 1 000 000 Kč, což tenkrát rozhodně nebylo málo. A nemůžu si pomoct, ale na sériových kolech sériové Coupé hlavně z boku vypadá špatně. No o jízdních vlastnostech nemluvě. Kdyby udělali něco takového, na což měli jak designéry, tak techniku, tak by to bylo sice o něco dražší, ale byla by to fakt pecka, která by udělala Fiatu neskutečný image. A dneska bys to neviděl na netu prodávat za 20 000 Kč :-(
-
09:29:59 17.10.2012
Ty vole to je hezčí než to Posche :-)
-
09:00:24 17.10.2012
sebo 1.8 16V koukni se do ceníku kolik stálo nové plusko nebo Le a zjistíš že z těch 50ooo eur by ti už moc nezbylo :)
Je to fakt krásná práce, těším se až to jednou uvidím na vlastní oči :)
-
20:01:28 16.10.2012
motor 2430 - 2500ccm turbo se stavět bude, jen nemám ještě rozmyšleno kam ho dám :-) Mám věci na 3 takové motory :-) Všechno mám zatím jen promyšleno ale myslim že dobře takže by neměl být zádrhel
-
20:01:23 16.10.2012
lebo by stalo 50tisíc euro:)
-
17:42:51 16.10.2012
Dokonalost! Proč takhle nevypadalo i sériové Coupé? :-(
-
15:26:47 16.10.2012
krásky..:)
-
15:22:49 16.10.2012
1
-
15:21:07 16.10.2012
Díky, Díky.
To: Jakub2 - jj. můj jednostopí miláček :)
To: Marcel 8Vritmo,20Vkappa - díky, níže jsem našel vstup k myšlence 2400ccm (Neuvažuje se i o motoru 2400ccm?) Máš zkušenosti s danou stavbou?
Jirka
-
10:59:57 16.10.2012
nádhera, jsi borec, krapet závidím :-) s těma 20" to vypadá jako auto :-) mimo jiné, hezká žiletka na zdi v garáži.
-
23:48:10 15.10.2012
je to přehlídka neuvěřitelný energie, nápadů a moc hezký práce! Je vidět že tam nejste žádný utžený prdele,máš to moc hrezký!!!
-
20:06:23 15.10.2012
Děkuji.
- Ano, jedná se o sedačky z GTV.
- Rád bych aby příští sezóna byla už testovací - tzn. plně v provozu.
-
19:53:02 15.10.2012
Doufám že to kladivo stihnu spatřit v rálu na vlastní oči! To bude vopal! :-)
-
19:12:20 15.10.2012
sedim tady s hubou spadlou na stole a ziram....v zivote by me nektery veci ktery tam mas ani nenapadly natoz to videt ze je to real...! :O masakr...!
kdy to auto bude nekde k videni???
-
15:54:41 15.10.2012
Ty červené co jsou tam na starších fotkách, tak jsou podle mě z Alfy GTV, ale mohu se mýlit. :)
-
14:17:01 15.10.2012
Jirka: měl bych otázku k sedačkám.Co je to za sedačky samotné na fotce , jak moc je potřeba předělat spodek sedačky .Na jedné fotce je vidět červené sedačky v Coupe , co je to za model?Dík
-
13:37:22 15.10.2012
Kamarád s Porsche ( pouze demonstrace světlé výšky vozidel )
-
13:34:27 15.10.2012
3
-
13:33:05 15.10.2012
2
-
13:31:46 15.10.2012
1
-
13:30:20 15.10.2012
sedadla 2
-
13:23:52 15.10.2012
sedadla
-
13:22:05 15.10.2012
pneu 265/25r20 vs 225/40r18
-
13:19:49 15.10.2012
265 vs 225
-
13:18:03 15.10.2012
pneu 265/25/20
-
13:16:02 15.10.2012
Brzdová soustava 4
-
13:14:54 15.10.2012
Brzdová soustava 3
-
13:13:53 15.10.2012
Brzdová soustava 2
-
13:12:34 15.10.2012
Brzdová soustava 1
-
13:11:06 15.10.2012
Důvod zdržení projektu .... :)2
-
13:09:40 15.10.2012
Důvod zdržení projektu .... :)
-
13:07:32 15.10.2012
Zdravíčko,
Tak, po urputně dlouhé době opět zpět… (jinými slovy opět se vezu na „vlně“ motivace/aktivity/zapálení a odhodlání do díla samého… :) - můžete mě kontrolovat jak dlouho mi to vydrží…:))
Děkuji Všem za vesměs kladné hodnocení vozidla a zasílám několik aktuálních foto, včetně foto „projektu“, kterému jsem se věnoval v době, kdy jsem Fionu odložil na „druhou kolej“
JIRKA
-
12:28:13 3.3.2012
hele ty jsi ělal tu octavku co byla na AHC ta překopávka motoru?
-
10:03:03 2.3.2012
Hej to posli k posouzeni Fiatu, at koukaji co zlate ceske rucicky umi :-D
-
23:48:41 1.3.2012
tak ako je to peklo dizajn. inak dosť ma zaujali tie ramená, to sa mi páči, ak tu nahodou budeš skus hodiť dáky pokec o nich :-)
-
19:31:25 1.3.2012
Ale klobuk dole! Len tak dalej...pekná prace :)))
-
19:29:26 1.3.2012
Ked berieme cenu auta a investiciu,tak cena urcite bude tak vysoko ze zato uz kupis min. Lancer evo 8-ku alebo subaru wrx sti podla mna,ale mozno nemam pravdu :)...Ale coupe je coupe :)))
-
18:26:15 1.3.2012
aj a si vrznem koľko to už stalo investícii?
-
16:18:13 1.3.2012
Ako klobúk dole....................
-
21:20:02 28.2.2012
už se těším až ji budu moct obdivovat na vlastní oči, nějaký přibližný termín dokončení by se nedal určit?
-
20:20:49 28.2.2012
držim palce aby to pak i šlapalo tak jak to vypadá!!!
-
19:45:30 28.2.2012
tohle je neskutečný porno, by frajeři u FIATA čuměli co se z toho dá udělat, klobouk dolů
-
19:16:00 28.2.2012
V neposlední řadě náhrada současných 245/30/20 za 265/25/20
-
19:08:26 28.2.2012
velkolepé dílo...dokonalost.-)
-
19:02:29 28.2.2012
Fiona :)
-
19:01:06 28.2.2012
Fiona :)
-
18:59:19 28.2.2012
Repasovaná převodovka integrale 4x4 - nachystáno do laku.
Ps. vedle převodovka TFSI 4x4
-
18:57:36 28.2.2012
Malá vložka z projektu rapid. :)
-
18:55:07 28.2.2012
Pískovaná cesta jistoty s úpravou odklonů.
-
18:53:24 28.2.2012
VÝVOJ :) Zadní náprava - pravděpodobně tento nápad nebudu realizovat.
Ps. "údajně dle TL. AR DTM" :)
-
18:49:00 28.2.2012
Přední náprava s rozvodovkou. (zatím nedokončená)
-
18:46:25 28.2.2012
Zadní diferenciál - nachystáno na lakování.
Brzdná sestava - nachystáno na lakování.
-
18:44:43 28.2.2012
Kapota i nárazník pryč - probíhá úprava
-
18:42:24 28.2.2012
Zdravím všechny, :-)
a doufám, že se Vám daří dobře.
Bohužel nemám příliš času navštěvovat FCC. proto reaguji až nyní.
Výše zasílám několik "aktuálních" foto. Vzhledem k rozsáhlé GO/repas veškerých dílu postupuji skutečně krůček po krůčku a první starty Fiony se proto posouvají. Bohužel vstup do časového fondu narušila i dostavba projektu Skoda Rapid na, kterém se pracuje cca. 6 let. a v neposlední řadě nový projekt nesmrtelné OC II RS4x4.
:-)
JIRKA
-
14:07:08 25.2.2012
doufám,že ho konečně uvidíme už 14.4. v Brně,nevíte někdo jak to pokračuje? Jirka sem moc nechodí.
-
14:58:39 4.1.2012
Jirkoo ty blááznéé:-Djá myslela , že chceš na okruh a né přejíždět ostatní auta jak monstery:-D podle těch kol:-D
-
23:44:24 3.1.2012
brutalita brutalit!
-
22:40:51 2.1.2012
kua kraaaaasne len by ma zaujimalo ako to na tych 20 palcovych kolesach pojde to asi moc nezlepsi jazdne vlastnost--hlavne kvoli vahe ale inak poklona ...
-
09:07:31 2.12.2011
Si rikam, ze je zajimave, ze je nakonec pod kapotou dost mista i pro takto velkou prestavbu ... :-) fakt mazec prace ...
-
21:14:48 1.12.2011
a prdneme tam ten 2430ccm turbo?
-
19:00:10 1.12.2011
Tak tady tenhle kousek by se nemusel stydět ani mezi supersporty :) :)
-
18:20:21 1.12.2011
homologovat se dá všechno, je to jen otázka peněz a kontaktů :-)
-
14:38:00 1.12.2011
Dzanek: thx man :-)
-
14:22:13 1.12.2011
K stk viz armagedon2 z FBK: "jen dodám že veškeré úpravy sou dělané privátně jako funkční věci protože auto nebude leštěnka ale hlavně funkční celek provozovaný jak na okruhu tak na běžných komunikacích
s tím že veškerá úpravy (nepovolené) se budou nechávat schvalovat v TUV skušebně. takže všicci který budou namítat že to nemůže na silnice. se mýlíte. vše se dělá s ohledem na to co se dá homologovat a co ne."
-
12:55:04 1.12.2011
Kdyz to vidim, tak mi ty moje Superleggera 16" prijdou dost maleee :-D ale jinak - paradni prace ...
Uz vis zda to projde STK, abys mohl jezdit ?
-
02:19:16 1.12.2011
Proste mazec,nemá smysl psat co uz bylo psáno..Ty seš proste blazen a ten vysledek toho blaznovstvi je proste tezkej masakr..;)
Fakt te uznávám.
Osobně se mi dost libily kola ve stylu 911 turbo ale tohle je proste......no to mi ho vyndej..:) nálož..
Musím to videt naživo!:)
Nejlepší je rozdíl na 16' a na 20' :))) hold kola dělaj auto..:)
-
22:55:44 30.11.2011
Je to brutal !!! show car ako sa patrí, dufam že ho raz uvidim live.
-
22:34:10 30.11.2011
tak tady tohle je neskutecny kousek.Fakt uznani.
-
22:17:22 30.11.2011
klobouk dolů pane!
-
20:53:50 30.11.2011
kurva mazec!!!
co tam mas za gumy? to je na rafky malujes, ne?:-)))
-
20:18:29 30.11.2011
ty kola jsou PORNO, Jirko drzim palce jen tak dale.. jen ta kapota jak je vykrojena tak me trosku nesedi ale uvidime nazivo ..:)
-
20:01:04 30.11.2011
tak to smekám, palec hore :)
-
19:33:39 30.11.2011
Hm pekne ale kompletnú faktúru by som nechcel vidieť
-
19:20:48 30.11.2011
Tak to je ina bomba
-
19:06:13 30.11.2011
"rámcové" dokončené zadního nárazníku
-
19:02:52 30.11.2011
ranní rosa...
-
19:02:12 30.11.2011
Nádhera
-
19:00:45 30.11.2011
alu 10,5 x 20"
-
18:59:47 30.11.2011
alu 16"
-
18:57:47 30.11.2011
Zdravíčko,
tak, po delší době jsem si udělal čas a přidávám pár foto "drobných" úprav na Fioně.
BBS R821RS - 20" x 10,5"
-
16:20:20 19.7.2011
to je jako kdyby si měl skoro zrealizovanej projekt na nejvyšší mrakodrap světa a řešil k tomu stavební povolení... :-D
za prachy se dneska koupí auta, ženský, a světe div se i STK...
-
05:24:16 19.7.2011
to jsou zase kecy...:-(
-
21:05:59 18.7.2011
Jak se může vůbec někdo u takového auta ptát: "co STK" ? Polovina seriovek bez katu by nás tu už neprošla a nikdo to neřeší. Dneska seženeš za pár kaček STK, ani to auto nemusíš ukázat :-P Takže někdo, kdo dělá takovéhle monstrum určitě nebude řešit STK :-)
-
15:21:13 18.7.2011
Jak vidíš, lidi jsou různý :-)
-
13:15:43 18.7.2011
pochybuju ze to dela pro to,aby mu nekdo poplacal po rameni....
-
12:27:22 18.7.2011
utopený prachy pro chvilku uznání a obdivu
-
20:22:58 16.7.2011
Ahoj, jak pokračuješ? :)
-
09:21:26 3.6.2011
Paráda.
Mimochodem: Jak s tím pořídíš jezdit legálně po silnici?
-
08:05:38 3.6.2011
Na začátek díky všem, kteří kladně ohodnotili mé autíčko...
1)Dále nerozumím, kde se vzala fiktivní informace o změně motoru? motor zůstává 20VT...
2)Ano, plánuji rozsáhlou invazi carbonu, ale je to velice náročné na čas...
3)Plán je rozložení váhy s pohonem 4x4 na 50:50 i za cenu dovážení... (resp. obdobný postup, který porsche aplikovalo v cca. 90letech.)
4)Ano, projekt je finančně náročný...nicméně zatím stále nepřekročil PC ŘÁDNĚ jeté octavie...(dobře nakupuji...:-))
5)Auto stojící po boku FC je TRIUMPF
-
19:05:08 2.6.2011
no než posunutí baterky do kufru, tak bych ji dal na prostředek auta, resp. před nápravu, to samý sedačky a palubovku posunout co nejvíc do středu v obou osách - příčný i podélný... pak dosáhneš pěknýho rozlžení hmotnosti i obsazenej..
-
18:34:02 2.6.2011
elf: dobrý nápad, ještě něco mi vymysli:))tak 100 kg aspon zepředu dozadu
-
15:13:42 2.6.2011
levně a efektivně odlehčit předek by mohlo jít přesunutím baterky do kufru místo rezervního kola
-
19:25:04 1.6.2011
-
19:20:03 1.6.2011
no lamináty za 10000 na 130RS , tak na těch je ještě hodně práce...hlavně ty lidi an tom vařej, protže závodníků s replikami RSa je dost a kopyta na výroby byly celkem levný...
s kámošem sme jednu RS stavěli a výsledek, aby auto po laku pěkně vypadalo znamenal poměrně dost kitu... hlavně šlo jen o sadu lamino blatníků a zandí kapoty..předek, střecha, čílko a boční dveře byly z Al. plechu (jako originál) a to už byla rakeza za 50...
-
19:14:46 1.6.2011
honza: to zní dobře. Mně by se líbila karoserie z laminátu, ale aby to bylo za rozumný peníze, třeba jsem viděl na netu že okruhová laminátová karoserie na Škoda 130 za asi 10000,- krásná cena, kéž by to někdo vyráběl i na coupečko....už jen ten předek kdyby se udělal z laminátu tak by se auto dost odlehčilo a pomohlo se částečně přetíženému předku. Pořád totiž přemýšlím jak ten předek levně a efektivně odlehčit...
-
17:45:54 1.6.2011
Joo, do budoucna by se mi taky alespoň dveře a kapota z karbonu líbila, tak snad to do tý doby někdo zrealizuje :)
-
17:44:26 1.6.2011
no prostě po dýlce...
za účelem lepšího rozložení váhy, možnosti volby lepších (odolnějších) převodovek a pohonů 4x4 (subaru, ford cosworth, tatra..) atd.. viz stavby na rallyecros a autokros, nebo speciály na 1/4 míli
-málokdo tam jede motor napříč...
a když vidím celekm titěrný karbon-díly, tak si myslím že výroba prvků karoserie by nebyla problém..
-
17:03:21 1.6.2011
honza: lamináty musí být super, nemáš njaký zdroj? motor podél-jak to myslíš?
-
16:15:36 1.6.2011
Elkar- Ty se drž série a k úpravám na coupe se vůbec nevyjadřuj! Pokaždé když vidím u nějakého člena úpravy na coupe, tak tam hned píšeš že se ti něco nelíbí.
Jirka20VTplus- Je to masakr, těším se na další fotky
-
16:14:07 1.6.2011
pokud uvažuješ o jiným motoru, tak bych tuto stavbu začal úplně jinak- samonosným trubkovým rámem a lamináty co jen coupe připomínaj a hlavně díky rozložení váhy motor podél..
-
11:43:46 1.6.2011
Pokud dáš jinej motor, tak to těžko se bude dát považovat za coupé.
-
11:49:47 30.5.2011
Jirko, tak byl jsem doma v sobotu, jel jsem i okolo, ale jak lilo, ani jsem nevolal. Snad příště :-))
-
02:23:26 28.5.2011
Hlavně to musí být neskutečný ranec peněz :-) Zajímalo by mě, jaké to pak ve finále bude mít rychlostní parametry :-D
-
09:14:35 27.5.2011
kdo si hraje nezlobí a proto tento ladič bude jistě velmi hodný :-) Je to neskutečnej ranec práce,držim palce!!! Neuvažuje se i o motoru 2400ccm?
-
10:48:13 26.5.2011
Jo je to pecka
-
08:32:52 26.5.2011
budu to psat znova a znova, je to proste masakr!!!
musíš přijet do Třebíče, at nam pohár pro nejhezčí coupé zase neodvezou za hranice
-
20:34:43 25.5.2011
Ty vole!! :-) Mazec! Už na fotce č.2 je to fajnová libovka, ale teď s těma úpravama...!!!! Je úžasné, že jsou i takoví magoři!
-
13:00:25 25.5.2011
Proste pacient :))
-
11:11:03 25.5.2011
Já radši nic nepíšu, protože to nemá cenu. Obdivuju kolik peněz a času tohle musí stát. Je to nádhera.
-
23:44:39 24.5.2011
Ja tu proste sedim s otevrenou tlamou a nechapu..! To auto musim videt i kdybych kuli tomu mel jet pres pul republiky..! :) kdeze bydlis? :)
-
22:46:46 24.5.2011
prostě masakr největší... poklona nejhlubší.
-
22:44:02 24.5.2011
hmm smekám!
-
18:55:53 24.5.2011
fhůfha hfůafg gfbůasoiugf ůafuga faůfug ů
PS: omlouvam se ,ale jsem z toho vazne v prdeli...MASAKR!!!!
-
18:51:14 24.5.2011
to stary auti v garazi je fiat 124?
-
18:42:29 24.5.2011
čau, kolik tě stál ten ochranný rám na coupe?:) hezké auti:)
-
18:27:09 24.5.2011
Tak, to je vše pánové a dámy... za cca. kvartál... dodám zase aktuální foto. :))
cao Jirka
-
18:23:06 24.5.2011
xx
-
18:20:27 24.5.2011
každý gram dobrý...
-
18:18:23 24.5.2011
x
-
18:16:16 24.5.2011
Z foto není možná patrné, ale difuzor vede až pod zadní nápravu...
-
18:10:22 24.5.2011
Carbon parts.
-
18:09:52 24.5.2011
Luigííí co kdyby jsme jeli spolu na vejlet?? Sem tě už dlouuuho neviděla:-)
-
18:05:14 24.5.2011
To: Aljaška, Luigi, rád Vás uvidím... :)
-
14:20:29 24.5.2011
Nápodobně nápodobně .. taky bych se Jirko stavil, jak jsme se domlouvali. Jen co se pojedu s dětma podívat k babi a na Luigiho ....
-
13:32:51 24.5.2011
Jiříku, to ti schvaluju:-) Bude ti vadit, když tě zase navštívím:-) ozvu se:-)na 4 kolu jsem zvědavá, neb jsem to v plánu měla taky:-)teda ani né tak já, jako klucíí mechanici:-)
-
11:23:06 24.5.2011
PS. je mi jasné, že mě bude chtít zasypat nepřeberným množstvím otázek tykajících se provedení snížení střechy a pohonu 4x4.
Doufám, že to nebudete brát zle, ale chci si nechat daný PRACNĚ vymyšlený "postup/řešení" jako Know-how.
děkuji za toleranci a pochopení.
Jirka
-
11:16:14 24.5.2011
Na začátek chci poděkovat všem, kteří kladně hodnotili již v sekci Bazar – SADA limited Edition.
V závislosti na přání více foto + Info. jsem založil následné téma, které bude zohledňovat celý projekt.
FC. Mělo být i s níže uvedenými úpravami již na konci této sezony hotové. Bohužel tento záměr byl narušen koupí dedra integrale, která sebou přináší implementaci pohonu 4x4 do FC. čímž se celý projekt posunuje na počátek sezony 2012.
- Snížení střechy
- zásadní úprava blatníku - šířka 192cm
- Rám, red leather,další úprava motoru,etc.etc.
- 4x4 Intergrale
Má přítomnost na clubu je bohužel velmi zřídka, a tak omluvte moji pasivitu vůči Vašim otázkám.
ps. na konci příštího týdne dodám aktuální foto... :)
-
11:06:57 24.5.2011
12. už je doma:)
-
11:03:43 24.5.2011
11.
-
10:58:25 24.5.2011
To je proste neskutečný! Nikde na světe jsem řekl bych nevidel hezčí kousek..A ty brzdy!:) jsem myslel ze si děláš srandu..Proste mazec..
Jinak nemáš víc foto jak to vypadá teď?Třeba ten top-chop me zajímá..Taky třeba nejaký info jak si to pak vyřešil s oknama atd..
-
10:56:49 24.5.2011
9.
-
10:55:21 24.5.2011
8.
-
10:53:43 24.5.2011
7.
-
10:52:56 24.5.2011
6.
-
10:50:59 24.5.2011
5.
-
10:46:16 24.5.2011
4.
-
10:44:23 24.5.2011
3.
-
10:43:03 24.5.2011
2.
-
10:41:46 24.5.2011
1.