-
14:21:43 11.4.2015
dík,no dolph má taky sériové vnitřnosti a má 394 koní myslím :)
-
21:12:52 10.4.2015
to je pěkné... na seriové vnitřnosti klobouk dolů...
-
16:30:04 10.4.2015
363bhp, 460nm
-
18:29:51 17.3.2014
Video a graf
https://www.youtube.com/watch?v=F29IOXAwMCg
-
19:58:55 13.3.2014
do litra se vejdes asi vsude, koukni na falcon-racing.cz
-
19:53:57 13.3.2014
Co to stojí když to k někomu dám?
By mě zajímalo kolik z tech původních 190 koní mi tam zbylo ...
-
19:53:54 13.3.2014
Co to stojí když to k někomu dám?
By mě zajímalo kolik z tech původních 190 koní mi tam zbylo ...
-
17:44:40 13.3.2014
Dnes 330 bhp, 398 Nm
-
23:03:25 30.5.2013
Spis meli strach abych jim to vubec zaplatil :)
-
21:19:10 30.5.2013
Vypadali , že s toho auta měli strach :-) .
-
13:36:27 30.5.2013
stálo to 500, to ještě celkem jde, budu muset do falconu ale na jednu stranu jsem rád, že je to změřené špatně, doufal jsem aspoň v 300 koní, snad to tam bude :)
-
13:21:27 30.5.2013
Z grafu je patrny prokluz, to je pak graf k nicemu. Je znat, ze to zarizeni neni schopne merit silnejsi auta. Ve videu je auto pod plnym tlakem turba jen asi 2sec. Snad te to moc nestalo :))
-
12:14:04 30.5.2013
-
10:47:05 30.5.2013
tak jsem byl dneska taky ale nevím, furt jim to tam hrabalo a krouťák 284 nm je trošku kravina ne? jinak 282 koní. byl jsem tady
http://www.skola-auto.cz/index.php?section=26& active=21&menu=1&script=0
-
17:15:40 30.12.2011
a taky asi se to i musi trochu jinak chladit...
-
08:34:59 30.12.2011
kecal bych ale měli okolo 600PS.
On vpodstatě jde o kombinaci více věcí nežli jen výkonu.
Je pravda že nad 300km/h ti křivka výkonu kterej potřebuješ navíc pro překonání dalších +10km/h exponenciálně roste ale tenhle výkon na tu rychlost stačí,spíš je problém se stabilitou auta=nízký přítlak.....
-
23:22:44 29.12.2011
-
23:12:42 29.12.2011
-
12:09:35 29.12.2011
tak staci prestavet ferrari pro chudy na skutecny ferrari(asi i preplnovany) s delsi skrini a slo by to.... kdo bude delat sponzora?
-
12:06:23 29.12.2011
ta octavie k průměru 320 potřebovala maximálku 368km/h :-)
-
11:41:10 29.12.2011
to nikdo neví:) odhad je něco kolem 220PS...podle poslední 1/4 míle za 13.8s a rezervy jsou... je stále kam jít s otáčkama , ale seriovej spodek by to nemusel přežít..
-
11:15:48 29.12.2011
Honzo, kolik tam teď máte výkon-krouťák?
-
10:05:05 29.12.2011
no mně by spíš zajímalo, jestli třeba nějak modifikovat spojlery, aby se zvětšilo proudění vzduchy pod autem a přítlačné síly, hlavně na lehkém nestabilním zadku.
Ted mám na mysli třeba ty Modena a nebo F1 a jestli má smyl kazit si design přidáním zadního křídla, připadá mi dost narušující...No a pak nějaké nízké boční prahy asi, ale to zas člověk nepřejede skoro nic:((
Samozřejmě předpokládejme, že gumy budou OK a podvozek taky, ale i tak v rychlostech nad 250, musí každý nepatrný zhup v mírném zatáčení nebo brždění, kterých teda je v ČR až moc, pěkně rozhodit celé auto...
-
07:14:01 29.12.2011
nepotřebovala ta Octavie na tento rekord náhodou 500k??Jinak co jsem četl,z origo auta zůstala jen karoserie,motor měl nástup až na 6tis ot,tak velké turbo tam bylo .-)
-
14:45:42 28.12.2011
no jak se to řekne... chtělo by to si trochu nastudovat pravidla účasti na boneville než plácat nesmysly..:) coupe a i jiný auta 320km/h klidně s řadou úprav vyvinout mohou, potíž je tu rychlost udržet a hlavně zde je to průměrná rychlost zajetá 2ma směry na měřeným úseku...
-
12:45:51 28.12.2011
tvl,to by chtělo do Bonneville překonat rychlostní rekord octavie rs,ta jela jen 320,to by tam pro coupe nebyl problém po menší úpravě :)
-
13:48:05 27.12.2011
jo s šestikvaltem LE
-
13:47:40 27.12.2011
jak píše Honza stabilita je daná podvozkem,jeho stavem a stavem pneumatik....
Max změřená při 7000 otáčkách 292km/h dle GPS,ještě zbývalo 500 ot ale už sem se bál....... :-)
-
12:51:36 27.12.2011
před úpravou převodovky sme zmáčkli 2l 16v astmatika na tacho 260km/h (teoretická vmax při 7800 byla tehdá lehce přes 270km/h)..po úpravě převodovky to sice jede na omezovači jen 240 ale akcelerace a navazování kvaltů je někde jinde:)
stabilita - základ jsou dobrý gumy a kvalitní podvozek.. z pohledu aerodynamiky už jen dost pro dosažení vmax poháhá i snížení auta čímž se změnší čelní plocha.. nic jinýho na autě nemám
-
11:59:31 27.12.2011
a stabilita vozu v těchto rychlostech? má smysl přidávat nějaké prahy, křídlo na kufr a jiný zadní spojler?
-
10:17:37 27.12.2011
pan Scoupe to má naladěno na Etanol-který má větší potenciál i když myslím si že i na benzín to nebude zlé :-)
-
17:21:00 26.12.2011
ja mam nejaky kone?:D
-
17:00:12 26.12.2011
podla mna urcite nekde 290km/h...
-
16:31:18 26.12.2011
warhol: a jaký s tolika konmi máš topspeed?:))
-
14:49:47 26.12.2011
petas do 3,5 nez se roztoci mrtvo, pak dup a vsechno v otackach co preradi... lenoch to ma pekne rovnomerny skoro jak astmatik... akorat od tech 6 tis se delo co?
-
00:00:19 26.12.2011
Ked dobre vydim,tak zatial na tocivy moment Scoupe je najsilnejsi s 16VT :) A inak divny ze 16VT ma vacsi NM ako 20VT...
-
20:20:45 29.10.2011
Tyo cumim.. bal bych se ze to tohle vetsi turbo neuchladi... Kazdopadne vykony hezky...nemas aspon videjko jak ti to jede?;)
-
22:46:08 25.10.2011
jo 361 ps na seriovém IC. Turbo mam 2871R
-
20:14:40 24.10.2011
Tys jezdil s 351PS na seriovym IC? co tam mas za turbo? 2871R?
-
12:02:04 21.10.2011
jj na LE. Jinak to ještě není asi konečné. Počítám, že do 14 dnů bych měl jít na brzdu znova...ještě se dodělává pár věcí (jinak potrubí a seriový IC půjde konečně pryč a několik dalších drobností)
-
00:41:27 20.10.2011
Dolphe to mas na Limitovi? Jsem nevedel ze mas az tak prekonovano.. Ses takova skryta hrozba..:) Chtel bych videt jak to jede..;)
-
06:23:43 18.10.2011
pořát drží,takže dobrá práce :-)
-
21:32:44 17.10.2011
to byl Aladine první motor co se u nás dělal na lehko :-) takovej první mohykán :-)
-
14:38:47 16.10.2011
mě spojka drží,děla si ji Marcel pro sebe a proto houbař jako já ji nemůže nijak utahat :-) Brzdu jsem plánoval,ale nějak my to časově zatím nevyšlo...
-
08:33:53 14.10.2011
aladin jsme dva neboj :) mě to tlačí 1.1 třeba bych to i zvíšil ale lamele se už ani tohle moc nelíbí :) v nejbližší době se chystám na brzdu,tak uvidíme
-
08:20:15 14.10.2011
A to tě neláká trošku tomu přisolit, když na to máš potencial? :-D
-
06:35:44 14.10.2011
sakra,každý tu má graf,jak koukám jsme asi jediný kdo tam má větší turbo a tlačí 1,2bar a má radost že to už nebude nikdy kouřit? :-)
-
15:39:33 13.10.2011
Ilčo tak hlavně bacha, ať se nám v těch kolenou třeba nepodlomíš... :-D
-
14:26:48 13.10.2011
327PS 422Nm 20VT
-
13:24:26 13.10.2011
tý woe, měla jsem 138 PS, ted mám mnohem víc, najeto s tím tak 1500km a fakt je to málo.:-):-):-) asi začínám na "starý kolena" blbnout, a to si už lidi mysleli, že víc to nejde:-):-):-) jde:-D
-
12:32:31 13.10.2011
viď Ilčo... seriové coupe 20VT je už slabota... :-D
-
11:13:14 13.10.2011
běžte doprdele s tím, sem chtěla v zimě jak opravit, lakovat a výfuk, s takovou zas budu špekulovat a srát mechanika:-):-)
-
11:13:13 13.10.2011
běžte doprdele s tím, sem chtěla v zimě jak opravit, lakovat a výfuk, s takovou zas budu špekulovat a srát mechanika:-):-)
-
09:04:47 13.10.2011
Můj graf: 361ps a 440 nm
-
20:23:05 12.10.2011
Zde graf Waliho 20vt. "mimoňských" 349ps a 465nm :)
-
20:11:54 12.10.2011
kurna nejde mi to sem načíst, no tak nic :)
-
13:04:22 12.10.2011
Brano 20VT, Lenos 20VT, Wali 20VT, pokud se nepletu...)
-
12:34:33 12.10.2011
piště k tomu co je to za motor ;)
-
11:31:36 12.10.2011
:D
-
20:08:22 11.10.2011
Walousi ten graf ti nekdo sezral..:D
-
19:27:35 11.10.2011
..
-
19:26:44 11.10.2011
here
-
19:26:04 11.10.2011
graf
-
19:25:48 11.10.2011
349 a 435
-
18:22:55 10.10.2011
350 ps 432 nm
-
12:51:22 10.10.2011
jděte do řiti.....písk písk :)
-
22:05:01 9.10.2011
301 ps : )
-
21:09:34 9.10.2011
257 PS 358Nm , ja viem je to bieda :-(
-
20:50:15 9.10.2011
super"scoupe"takto nejak si to predstavujem,inak silný graf!;)
-
20:45:36 9.10.2011
coupe 16VT 342PS 484 NM
-
20:42:21 9.10.2011
dovolil bych si založiť tému čo sa týka vaších vyladených výkonov ak to tu už náhodov nebolo niekedy riešené,tak nech sa páči prispievajte!;)