Jen jsem si tak vzpomněl, neví tady někdo kde skončilo moje červený 16VT? Prodal jsem ho členovi Jakub, ten ho už pokud vím prodal dál, ale nevim komu.
honziku nech tam nejake dulezite temata ale prosim :) jako kdyz je jich hodne stejnych tak to promaz :) ale par rad se hodi :)
ale fajn ze to nekdo maze :) ja myslim ze se strankam ulevi :)
Všechno způsobil vadný vstřik.Tekl jako Dunaj :-).To cvakání ze srazů bylo fouklý těsnění pod svodama,to jsem opravil a bylo to dobrý.Tohle se začalo projevovat nejprve tím,že jsem za studena občas cítil z motoru spalenej benzín a po chvilce to přestalo a všechno bylo ok.Volnoběh pravidelnej zátah super,nic co by mě znepokojovalo.Olej to nežralo prakticky žádnej kontrolka vstřiku se ani jednou nerozsvítila.Až letos na Olšovci jsme blbli na letišti a na sprintu jsem to vytočil na dvojku do omezovače,přeřadil a trojku už jsem nevytočil.Olej v turbu nebyl ale valilo to pod hlavou.Zasvěcení vědí...
Hlava už je po GO,klika je po kontrole a je naštěstí OK takže ještě nový kovaný písty,kruhy,ojnice,čepy,šály,hlavový šrouby,těsnění pod hlavu a takový ty prkotiny kolem.Kus pístu byl napečenej na válci takže ještě opatrně odbrousit a příští týden jde jěště blok na kontrolu a honování.
Snad to bude všechno v pohodě.
Coupe20VT PLUS :-D : Mám si ještě dát na něco majzla?Víc toho snad ani není potřeba měnit.Turbo zůstane,chip a MBC taky
se take pochlubim svojí drogou na dirt, park na titanových osách odhlehčeno jak to šlo váha lehce přes 8kg Honzo jak řikáš nejlepší na vyčištění hlavy a dodání potřebného adrealinu a pokecání s fajn lidma:)
Razzera mám taky.. klasiku PRO Dčko po lehčím tunění (vidle epicon od Milana slance z tuning testu, Crossridy kola, conti pláště kevlar,XT šlapání, karbonový řidítka a sedlovka +silniční závodní sedlo..) na mou váhu dostačující kolo..
aerona sem bral kvůli tomu že to je hliník a doufám že tunit nebude třeba (razzera sem tunil vždy když sem něco někde zkurvil při pádu-ono 3 závodní sezony......)
každopádně v kolech mám dost a nelituju toho.. parádně si člověk vyčistí hlavu jak při normální projížďce/treninku, tak i při závodech, potká se s fajn lidma a je v přírodě (jedu 6 maratonů do roka a cca 10 MTB závodů do vrchu..+2-3 časovky co se tu u nás tak jezdí..)
dnes jsem kroutil s vačkama (294/285, zasvěcení vědí jakej to má volnoběh:D)a výsledky jsou víc než pozitivní...
- nejprve sem si nastudoval nastavení podobnejch vaček různejch výrobců pro můj motor
nejčastější nastavení je 106/106 108/110, 110/110, 112/109 a 114/110 (doposud jsem měl 106/107, daný pevnými koly a sníženým blokem místo seriových 114/110)
začal jsem s tím kroutit a jezdit a porovnávat
volnoběh zůstal ve všech případech podobnej, to co se ale dělo s postupným otáčením vaček mě pozitivně naladilo...
popíšu původní stav 106/107
- volnoběh jak sekačka,ale udržel se (po počátečním laborování)
- příšerně to smrdělo nespáleným benzínem...
- do 3500 skoro nepoužitelnej motor do města, stále 1-2,občas za 3
- od 3500 to začlo jet, silná špička na 5500 a silnej postup do cca 7200 a poto to mírně opadalo... (omezovač na 7800 kvůli dotočení kvaltu na rovince/sprintu..zas tak výkon neopadal..)
současnej stav 112/109..(ostatní mezistavy nebyly tak zajímavý...)
- volnoběh jako sekačka,ale klidnější
- nesmrdí to nespáleným benzínem
- za jízdy je to tišší
- dá se s tím jet ve městě v pohodě na 4rku, odjezdy z křižovatky to zvládne na 2jku...
- na 4rku se to sebere ve 2000a plynule to táhne až k omezovači na 8500...
- toto nastavení není tak citlivý na přesný ostupňování převodovky/aktuální zařazenej stupeň.. prostě šlápnu, sebere se to a jede z jakejchkoliv otáček..tudíš výhoda na klikatý okresy, kde sem předtím musel mít "zařazeno" aby to opravdu jelo...
- není tam taková špička Mk na 5500...
tak o uplynulém prodlouženém víkendu jsme provedl pár vylepšení a údržbu na žluťákoj
1) výměna rozvodového řemene
-pro ilustraci dávám porovnávací fotku toho co tam teď mam (a též plánuji pro tipu) a serii -rozdíl je značnej...
2) výměna oleje + náhrada výměníku voda-olej a chladič oleje a příslušenství z 16VT...
3) hrabání se v elektrice a hledání důvodu, proč to po tejdnu stání má mrtvou baterku... příčina - neorigo alarm, zvyšoval klidovej odběr na něco přes 280mA (po odpojení sotva 10mA..)
Díky Jani... I když ten rozdíl barev není až tak patrný, a na fotce skoro vůbec, tak se mi zdá, že teď je Coupé takový víc připláclý k zemi a střecha opticky vypadá snížená. Jsem docela spokojenej... Popravdě řeknu, že bych to nedělal, ale začal se mi loupat lak na střeše...
Primer jsem nedal ,ikdyž jsem nad tím uvažoval , folie je TR1 patří k nejlepším. 3M má akorát reklamu ,taky nevydrží všechno. Je to přehřáté ,tak to snad rok vydrží :-) .
podložky dobrý, ale ty šrouby zahoď než si rozbiješ hubu:) to je snad největší bláto comůže bejt, pevnostně odpovídajicí tak 5.8 mičce a víc ne... (origo je 12.9...)
stefanel 1.8
To auto znám. Původně je to tohle auto na fotce, měl ho hezky nalazené velké GT turbo atd... ale motor řekl dost a šel do věčných lovišť. Myslím že se jim nepodařilo najít důvod proč se to zadřelo a tak se majitel rozhodl udělat radikální krok a dal tam motor z Bmw 2.5l šesti hrnek a předělal to na zadokolku.
Jasne ze sa v nich sedi super. Preto ich chcem. No zohnat ich na slovensku je nerealne a v zahranici je snimi tiez problem. A mas aj zadok+ tapce? Alebo len predok. Zavidim velice silno :-|
Alex: pozri sekciu bazar. Latkove sedaky vacsinou kazdy meni za kozene. Nemal by byt problem ich zohnat za par drobnych. Tie latkove chodia tak po 1000kc. Zalezi podla stavu a podla toho ako rychlo sa ich predavajuci snazi predat. Daj do vyhladavacu "sedacky" a nieco sa pre teba najde :-)
nemam ho v kuzi, a parkuju z 95% v garazi. jsou tam hlavne kvuli stavu sedadel, ma sedacka ma dirku, ktera nechci aby se zvetsovala, chtel bych si proto sehnat jinou textilni sedacku, ktero zatim marne hledam. :)
Tak tie potahy by som si dal len vtedy ak by som mal na vsetkych oknach cierne folie, aj to by som este silno uvazoval. Ak budes jazdit v zime tak prosim, ale pchat to tam teraz?. No mysli nato, ze ak nechavas coupe pristupne verejnosti( parkovanie pred bytovkou) tak nakuknu dnu a urcite sa zhrozia. Nechapem naco to tam mas prave v toto obdobi. Ak sa staras o kozene sedaky v coupe tak vydrzia vsetko. Su znicene tie sedaky alebo prave naopak, chces ich ochranit pred znicenim? A poobezeraj sa aj po kobercekoch. Tie hnusne hlinikove si mozu davat pubertiaci do tigroch... Len moj nazor.... A uzivaj si auto :)
JP: cekal jsem kdo prvni bude narazet na potahy :DD, jsou tam jiz od minuleho majitele, a muj puvodni nazor na to jak jsou hrozny se po case zmenil ;). Na zrcadku je jen jeden privesek a to krizek. nic vic ;)
CO TO KURVA JE?:DDDD Ty potahy:DD Panenko márjá, ochraňuj nás:DD Ještě řekni že máš na zrcátku pověšenejch 30 stromečků, fotku kozatý štětky a padám pod stůl (a to tady žádnej nemam)...
Adys: Vážně se mi to hodně líbí :-).. Mě se ten lak na ní začíná docela loupat, tak jsem přemýšlel a četl i tady jak na ní, a tohle je asi nejlepší řešení :-)). Hihi, zkusím to, kdyžtak budeš mít práci :D
Adys :
Ahoj, jak jsi udělal tu nádrž? Nebo jsi si to nechával dělat- popřípadě i za kolik? Já mám udělanej intoš podobně, akorát ješte chromovou lištu fotka tu : :-) kdyžtak dám lepší, teď jsem našel jenom tuhle
xtryme kamo :) oprejska me uz se to taky zacina, ale jako je to 100 a 1 oproti co sem tam mel, ale pak je stejne zima, tak se to da prestrikat zase, ale vydrzi to neboj :) mam tak vicko a zrcatka + kridlo a pohoda :) zatim to v klidu drzi, i kdyz ty kaminky jsou svine :)
ale tak samozřejmě, že se oprejskává ta moje nebude vyjímkou, ale je rozdíl mezi lakem z pistole a lakem ze spreje... to neber jako rejpání, ale zkušenosti.
No problém by to určitě nebyl ale neměl jsem důvod to rozebírat měl jsem tuto stranu dost oprejskanou ,a teď to vypadá rozhodně lépe jak předtím .A když píšeš že se to oprejská tak aď ,oprejská se aj lak na autě z tím prostě nikdo nic nenadělá.Nebo myslíš že ta tvoje oranžová se nikdy neoprejská. ;);)
pocet mrtvych vlivem:
tech. stavu vozidel .... cca 2 000
v dusledku koureni ..... cca 2 000 000
v kardiovaskulárních onemocnění cca 2 000 000
nasilneho trestneho cinu cca 20 000
obeti domaciho nasili cca 2 000
leteckych nehod cca 2 000
sebevrazda cca 2 000
Mozna by EU mela povine zavest prohlidku u psychiatra, aby nas uchranila pred sebousama. Semtam preci nekdo z toho mostu skoci...
nejakych 2000 lidi z 500mil je naprosto zanedbatelny pocet a myslet si ze to EU dela pro dobro mas je naprosta nanivita, jde samozrejme o donucovaci protredek k "nastartovani" prodeje novych aut. Pokud tento tlak "odmitneme" akceptovat budeme omezovani a sikanovani viz ty navrhy.
Jinak ty cisla jsou samozrejme jen pro ilustrativni porovnani toho jak 2000 je malo.
ale tu nejde o mŕtvych ale znepríjemnenie kupovať jazdené auto možno príde doba keď 10 ročne auta nebude môcť ponúkať ale len ako veterán. Ide o to ze nebude do nekonečna rast predaj aut auto nieje mobil a aj tam konci "Nokia"
Počet obyvatel EU je něco málo přes 500 milionů. Ročně jich zemře kvůli technické nespůsobilosti vozidel něco přes 2.000. To považuju za hodně zanedbatelný číslo (pokud to nejste vy) na to, aby se muselo vyvíjet takové úsilí pro změnu.
Také jsem pro odstranění vraků a nebezpečných aut ze silnic, ale pokud je to možné, tak jiným způsobem.
tak jde o to ze zase vytahaj penize z lidi co tyhle sračky nemaj na svědomi, řadovy zaměstnanci nepachaj daňovy podvody , brzy odmitnu v tehle zemi platit jak socku tak zdravotni, stejne si brzo vse zaplatime ze svyho
ja najazdím na coupé 4000km za rok , tak nemám problém s každoročnou STK , tu ide o to že tý zasraný komunisti čo nám tu 60 rokov vládnu už nemaju z čoho brať , tak hladaju ďalšie možnosti ako nás natiahnuť o nič iné nejde . Chce to radikálnu zmenu systému ...
Jako sorry Honzo, ale podle me je to sikana jak svine! Kuli par lidem co na udrzbu kaslou, budou jezdit na technickou uplne vsichni? To si myslis ze je v poradku? Nerkuli ze se to ma tykat uz 6 let starejch aut, ktery jsou kolikrat jeste v zaruce...smesny!
To je trochu spatnej pristup a z "bananama" nema nic spolecnyho.. max to, ze je EU chce z nekoho zase snadno vyzdimat.
Podle tvoji logiky by sme meli chodit treba na psychotesty uplne vsichni a povine jelikoz je mezi nama preci par takovejch, ktery by meli a kaslou na to.
alespoň to donutí některý se o auto starat a taky vybírat auto dle hesla..protže někteýr jedzěj úplně do sraek a pak auto radši rozprodaj, než aby řešily rozumnej servis...
a co je nam to platny, kdyz ti byrokraticti sraci z bruselu nam chteji naritit kontrolu kazdy rok:(
Misto neceho rozumensjho napr: projdes na 1* muzes prijit az za dva roky, nasli sme mene zavazne problemy, odstran a prijed za rok...
krisz: 225/35 jsem měl taky a znovu bych to nedával. Je to hodně nízká guma, kolo s ní vypadá mnohem mnohem menší a taky je to dost tvrdý. Dej to co většina 215/40 to je na 17" ideální velikost.
Jo teraz citam ze su 17-ky a pneu 215/40...Ja mam 225/45/17 a to dre v predu ked vytocim uplne kolo a cuvam a ked sedia v zadu a plny kufor mam,tak aj vzadu dre,no jo snizeny podvozok 40mm :D Ked nahodou niekto mal 225/35/17 rad by som to vymenil,mam gumy dunlop sport 9000 vo velmy dobrom vstave,skoro 7mm,niekto na vymenu?
GeriX: tak to teda závist. písni jaký máš zážitky. já měl tu čest se svézt loni (jen jako spolujezdec), ale ani mě to nemrzelo protože to klučina měl fakt v ruce, tak jsem byl mega spokojenej. jo a navíc se tomu bláznovi zdál origo motor 2,4 z hondy slabej, tak tam narval 4,2 ze starší audi s8:D
Brano - ty jsi jel za českým fotbalem ? Proč sis proboha nekoupil lístek na jakýkoliv jiný zápas ? Nebo přijeď k nám, když hrají Řečkovice proti Medlánkám je tam taky perfektní atmo, super lidi, skvělá organizace a dobrý pivko.