Coupe 20vt na E85 update 410ps

  • sebo 1.8 16V
    že sú šikovný je bez debaty inak by to stádo do tej stajne nedostali.

    PhoB
    a koľko bude dosť až .....
  • Fik
    Musim teda rict ze fakt nadhera,Jiriku jede to fakt pekne,klobouk dolu pred tvojim umenim,ses kluk sikovna,ale to uz vis ti to rikam porad a samozrejme Lada z Bydzova je nesmirne sikovnej,ten je chudak na tu spinavou praci,aby se Jirik moc nezamazal:-D ale oba dva opravdu frajeri,jeste jednou dik kluciiiii
  • PhoB
    Pro jistotu davam odkaz na puvodni predchozi report, pro ty co nezaregistrovali.

    http://www.fiatcoupe.cz/forum/pokec/9476-coupe-20v t-395ps-na-e85-/


    Zapomel jsem napsat presne udaje:

    410ps pri 7300ot a 497Nm pri 5200ot.



    Marcel: samozrejme ze ne, viz ten odkaz. Seriove vstrikovace by na E85 stacili tak mozna na seriovy vykon.
    Johny: ano
    sebo: nie
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    Jirko tohle tam midlíš na seriových vstřikách? Jinak nádhera,držim palec!!!
  • Johny
    pekné čísla, tam je aj komplet kované vnútro že?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    fakt masakr...
  • sebo 1.8 16V
    400 už na FC dosť nie?
  • PhoB
    Porovnani prubehu TLAKU turba. Jak uz jsem predtim psal, cinske turbo nedovolovalo vetsi tlak ve streednich otackach, diky surge.
  • PhoB
    Porovnani prubehu VYKONU predchoziho setupu s cinskym turbem. To byl hlavni duvod zmeny.
  • PhoB
    Po kratsi dobe jsme dokoncili dalsi fazi uprav Fikova ferrari.

    Zmeny oproti predchozi konfiguraci:
    -turbo Garrett GT3071r se specialnim GT25 vyfukovym housingem
    -3bar regulator tlak paliva

    Limitujicim faktorem je palivova soustava, vstrikovace jsou pri maximalnim vykonu jiz otevrene naplno. V tuhle chvily s tim nejsem schopen nic udelat, ale pokud vyresim limity seriove jednotky, pujdou pouzit vetsi vstrikovace ci alepson vetsi tlak paliva, tak se zase posuneme dal.

    Hodnota 410ps je pri tlaku turba 1.3bar