Moje první Coupátko

  • amadeus69
    Moc pěkný!!!
  • Erikson Tipo2.0 16v
    Toz pekne pekneee
  • Invi
    O víkendu se řádilo, ale objevil se dost závažný problem se vstřikovačema. Tyto neoriginální nemají drážku ani doraz pro aretaci, takže po natlakování potrubí turbem vstřik vyjel z potrubí a zarazil se do vstřikovací lišty. Nicméně tento problém se mi podařilo vyřešit (na projížďce asi 30km od baráku :D ) Nechci nějak přehánět, ale 300 tam asi bude, na brzdu půjdu, protože jsem moc zvědavý. Krom bezduchého ježděni jsem si dal sprint s Imprezou STi Type-RA ver. 6 , kdo neví, je to japonská limitovka GT kastle, krom skeletu všechno hliník, motor má 290 koní, samosvory, mezinápravový DCCD systém, keramika v serii a krátká převodovka, stovku zvládá pod 5s. Podle článku na netu je to čistokrevné rally auto, které se dá normálně koupit (dalo). Sprint dopadl samozřejmě tak, že na jedničku mi ujel tak o 3 auta, ale k překvapení všech jsem ho dohnal, překvapení bylo na obou stranách, majitel přiznal že Coupe je fakt střela, bohužel až se dostane nad 5000ot/min :-D

    Nějaké videjka:
    https://youtu.be/92QyjWPBB5k
    https://youtu.be/Zdk4CwRvqKg
  • Invi
    První jízdy za mnou, trošku jsem se zasekl u nastavení tlaku turba. Prvně jsem se nemohl za boha dostat přes 0,8b, po přehození hadiček nešlo klesnout pod 1,6b. Nisméně podařilo se a je tam nastavené 1,2b. Problém je, že tlak s roustoucíma otáčkama nepatrně stoupne, asi o 0,2b, takže někde u omezovače tam bude asi 1,4b. Nevím čím je to způsobené, možná wastegatem. Co se týče externího wastegate, motor se chová naprosto jinak než jak byl v serii. Tam turbo natlačilo, zatlačilo to do sedaček a jelo. Tady to zatlačí stejně nebo méně, ovšem motor nabývá síly až ve vysokých otáčkách. Zvuk blowu se úplně změnil, což mě trochu překvapilo, k tomu je asi 2x hlasitější než byl předtím. Tlak oleje motoru se na 100° drží na 1,6b. Negativní pocity mám z keramické spojky, auto se nechová vůbec normálně, spojka se jednoduše zakousne ať se snažím jak chci. Nejlepší variantou se mi zdá pracovat trošku s plynem a aspoň trochu vyrovnávat otáčky.
  • Erikson Tipo2.0 16v
    Na tohle uz bude potreba pilotni prukaz
  • Invi
    Coupe mě dnes ohromně překvapilo, zkoušel jsem nastartovat a k mému překvapení ihned naskočil a jel. Po osmi měsících v garáži, nevím jak, ale zapojil jsem zřejmě všechny konektory a čidla jak mají být a všechny fungují, protože ani nesvítí vstřik :-) Zvuk samozřejmě brutální, jde slyšet zřetelně i turbína, nedovedu si představit co bude dělat screampipe za jízdy :-)
  • Invi
    Hotovo :)
  • Invi
    Po neplánované pauzičce jedeme dál, nemohl jsem sehnat firmu, která vy mi srovnala přírubu k turbu. Výfuková soustava se začíná rýsovat.
  • Invi
    Denisi tu keramiku jsem koupil od slovenského kolegy, koupil si ji na své coupe ale pak si to rozmyslel a nechal serii (aspoň tak jsem to pochopil).
  • Heretic20V
    teda ty si Fiátka pěkně hýčkáš ! :) ale on si to zaslouží :)
  • Denis 1,9 JTD:(
    Odkud máš tu keramiku? Právě uvažuju, jestli jít do odpružené keramiky, nebo jenom tvrdý přítlačák a lepší směs na origo lamelu...
  • Invi
    ... konečně můžu udělat pořádný downpipe a přemýšlím že při té práci udělám celé vedení ke cooleru.
  • Invi
    Spojka, převodovka rdy...
  • Invi
    krom hadic je po letech třeba dát dohromady i elektroniku jak funkčně tak esteticky.
  • Invi
    Odpružená keramika. doufám že spolehlivě udrží co bude potřeba.
  • Invi
    Hlava po GO - vodítka, mince, jeden ventil byl křivý (nechápu), srovnaná, natlakovaná a vyčištěná.
  • Invi
    T3/04E a externí wastegate, jsem moc zvědavý
  • Invi
    Chladič za 3200kč, doufám že chvíli poslouží
  • Invi
    všechna těsnění i gufera jsem přes zimu sehnal od Payenu:
  • Invi
    Tak moje coupe se nemá zrovna nejlépe, dostává omlazující kůru od doktora (mě). Operační sál:
  • Invi
    Tak auto je z 99% pojízdné :)

    Kvůli třmenům jsou na autě podložky, auto vypadá skvěle.

    Dále jsem udělal rozvody, můžu říct že mít tu možnost, tak jde motor ven, přístup ke šroubům a samotná demontáž řemenu je katastrofální, nicméně povedlo se.

    Letošní první výjezd z garáže:

    http://jpeg.cz/images/2014/03/06/8zpOx.jpg
    http://jpeg.cz/images/2014/03/06/y3zq.jpg


  • Invi
    Počasí mě přemluvilo zahájit práce na Coupe. Dnes jsem úspěšně dokončil jednu stranu brzd, teď konečně zasílám informace o spojovačkách řízení. Dlouhé jsou stejně, ale mají jiný závit na čepu. Takže vítr máchale a 20VT čepy letí do šmelcu. Východiskem bylo zkrácení čepu a spojovačkyx podle návodu z Lancie. Kola na nové těhlice nepasovaly, jedinou cestou byly 15mm podložky.
  • Invi
    podložka:
  • Ultima
    Jezdil jsem v 1.8T TT nejelo to špatně zrychlovalo hezky ale tak nějak v klídku pozvolné zrychlení dále jsem jel i v impreze wrx 165kw fakt ta 4kola to přenese krasně ten výkon ale prostě si nemohu pomoct na 20vt to nemá ten brutal nástup,chování...
  • Invi
    O víkendu jsem měl konečně možnost se povozit v kámošově do nebe vychvalované Audi S3 bez katu a s čipem. Přijel vyzkoušet MBC, protože mu odešel EBC, tlak 1,0baru semnou nic nedělal, na 1,4 trochu lepší ale je to fakt bída. Každopádně Johny měl pravdu, trochu jsem váhal, ale už mám jasno, 1.8T nelze srovnávat s Italskými motory, papírově se možná někde shodují, ale pocitově jsou Italové trochu jinde. Audi s Haldexem vyjede rychleji, ale věřím že na dvojku už bych ho měl.

    Teď ještě otestovat známého Imprezu GT, tvrdil mi, že na S3 nemá, což mě tak nějak zaráží ...

  • JohnyXX
    Přesně jak píšou kluci na červené auto jsou nejlepší žlutý brzdy - sám je mám taky nalakovaný na žluto
  • Abyss
    Ano "žluta" :-) cervene auto a cervene strmene to nebude najlepsie riesenie. Vzdy sa dava "protifarba" ale je to vec vkusu kazdeho znas :-)
  • ZERO
    Já ti jen překládal ze slovenštiny, to co psal Abyss... Podle mě nemyslel zlatou, ale žlutou :-)
  • Invi
    Tak to rozhodně ne, jdou na červeno :-)
  • ZERO
    žlutou :-)
  • Invi
    Na zlatou? Chtěl jsem červenou .. .najde se fotka se zlatýma?
  • Abyss
    takze relativne sa daju dat bremba na vsetky motorizacie, otazka je len ta, ci pasuju predne tlmice na vsetky coupe ( myslim uchytenie skrutiek) potom uz nieje problem,
    PS: Ked mas cervene coupe tak si ich nalakuj na zltlo a daj peknu nalepku Brembo. Bude to Tip Top :)
  • Denis 1,9 JTD:(
    Invi: Správná volba :) Origo nejsou tak dobré :)
  • Invi
    Co se týče výkonu, nechám se překvapit na jaře, se zvukem jsem naprosto spokojený a na řadu přichází další, prakticky ještě důležitější záležitost a to jsou brzdy.

    Bremba byly na mě moc drahé, takže jsem hledal varianty v lepších kotoučích a deskách. Jenže o výsledku jsem tak trochu pochyboval...

    Naštěstí jeden z klubařů prodával přední brzdy z 20VT a ochotně se semnou domluvil na způsobu platby. Tímto ti ještě jednou děkuji Lukášovi. Na jaře už budou mé 16VTčko krotit brzdy Brembo :)
  • Invi
    Takže výfuk je hotový a jsem mile překvapený. Měl jsem strach, že bude nerezová trubka trochu zlobit po zavaření, naštěstí ale byla v rukou mistra jako beránek. Celý systém pasuje na milimetry přesně, stejně jako když jsem ho vytvářel na autě. Se zvukem jsem spokojený. Ten se ale ovšem projeví až na jaře, v záběru. Pak už možná zrealizuji svůj projekt, co se týče průchodnosti výfuku, pro větší výkony. Nechci předbíhat, uvidíme co bude ;-)
  • Invi
    Ani mi nemluv, jsem fakt zklamaný, že jsem začal až teď na podzim. Nu což, první projížďka po až technické, což je 5. / 2014.
  • HARIBO
    To jsem zvedavej, jak to pofrciii,..:)
  • Invi
    Tuhle jednotku podle toho co jsem slyšel, nekteří dobře znáte a viděli ji dokonce i v akci. No jsem moc zvědavý, snad jedině potěší :-)
  • sebo 1.8 16V
    abyss
    FC ide pod cenu? Mno pozerám ceny jazdeniek nielen FC a v porovnaní z ostatnými si drží ešte cenu okrem škodovky . Ktorá bola nenormálne drahá keď som kupoval svoje .
    Jednoducho FC ma šancu byt hodnotene auto kvôli vyrobeným kusom
  • Invi
    Výfuk tedy bude o průměru 2.5' plně průchozí. Jeden rezonátor v místech za KATem a velký koncák. Jsem fakt zvědavý na nový zvouček :-)
  • Invi
    Po několika úpravách vedení...
  • Invi
    ... je tam :-)
  • Abyss
    napisal si peknu esej :) problem coupatok je ten ze su hodne vykonovo podcenovane. Ludia si myslia ze to ma 90 kobyl a moze sa to porovnavat tak maximalne s tigrou. VEla ludi spini na to auto to je fakt, ale to su vacsinou ti co motor nevideli ani z rychlika, ale na druhej strane ma to auto aj veelmi vela obdivovatelov co sa tyka dizajnu a vykon ich nezaujima. Aj ked mam len 1.8smu tak som si snou v nasom mestecku vybudoval dost velky respekt, a obdiv a to je to najlepsie co majitel auta moze zazit :)ti co moje auto poznaju vedia, ze o auto je starane a ze nevlastnim ziadnu vylietanu jebanicu proste mi moje coupe zavidia ale ocenit to auto bohuzial nevie nik :( stale to ide pod cenu
  • Invi
    Po delší době dnes naprosto unikátní projížďka Coupátkem, výkon mě nepřestává překvapovat, budu muset nechat změřit výkon, protože co to auto dělá je někdy docela šílené.

    Experimentování je u tohoto vzu denním chlebem, ani dnes tomu nebylo jinak, odstranil jsem řemen pro vyvažovací hřídele. Zmizelo odporné bzučení a motor tichounce přede (krom serva), což mi udělalo obrovskou radost. Vibrace jsem žádné nezaznamenal ani z venku, ani zevnitř, prostě motor běží tišeji. Tlak oleje zhruba stejný, těžko takhle porovnávat.

    Jedna ze zastávek dnešní vyjížďky, byla digitální váha s přesností na 5kg, která prochází kalibrací každých 6 měsíců. Konec dohadů a mýtů o váze Fiatu Coupe, váha seriové 16V Turbo v kůži, s klimou, cca 20l benzínu v nádrži, foťákem na sedačce (cca 1,8kg) a mikinou činí 1290kg.

    Jak už tomu několikrát bylo dříve, i dnes Coupátko vyléčilo dalšího roznašeče záporných informací o Fiatu Coupe. Po zahřátí oleje a následném sešlápnutí plynu na druhý r. stupeň přestal chytrolín kecát, při prudkém přeřazení na 3 kamarád neschopný se odlepit od sedačky začal křičet. Po zaparkování vozu u první zastávky, rozklepanou dlaní vyhledal kličku otevírání dveří a bloudící kolem auta vypouštěl jednu omluvu za druhou. Jeho slovy: Upřímně se omlouvám za všechny pomluvy Coupé a seru na všechny německé krámy, tohle ke skvost!

    Podíl na chvále se násobí i mnou jako autorem tohoto článečku samozřejmě, ale stále častěji se stýkám s takovými situacemi, kdy ti lidi fakt koukají bočním pohledem, protože neví co od auta takového čekat, pak když to zjistí, tak jsou vyjeveni a začnou pochybovat o všech článečcích, špinících tyto vozy.

    Takže. ... Dnes byl fajn den :)
  • Invi
    Lidi stala se mi malá nepříjemnost. Vyměnil jsem přístroje a od té doby mi pořád blikají výstražné a nefungují normální blinkry. Stalo se to někomu, nebo poraďte kde mám koukat pls.
  • Invi
    0-100 změřeno nemám, každopádně se to rozhýbe pod 7s. To je těžko takhgle měřit, jednou 7, jednou 8, někdy se zdá že 6 :) Počkám na nějakou akci poblíž se sprintama a tam uvidím jak si povedu, případně popíši výsledky s porovnání sil s Leonem Cuprou R, Audi S3 s čipem, či Imprezou GT. S klukama už jsme to probrali a někdy n to skočíme. Měřit budeme převážně 50 - 150, na ty rozjezdy já moc nedám, měření ovlivňuje spousta faktorů.

    Dnes mi došel nárazník, díky SCoupe, barva vypadá že sedí, konečně bude Coupátko vypadat jako Coupe :)
  • Jakub
    Velká gratulace, cesta byla trnitá,jak koukám, ale vyplatilo se :)
    Chtěl jsem se zeptat, s tím chipem od Evocars máš změřenou 0-100?
  • Elkar
    To je asi 250km z ruky no. ale rad bych vedel proc mi houpou otacky volnobezny za tepla,.

    diagnostika by urcite vodhalila nejaky to cidlo nebo tak neco.
  • Invi
    Včera jsem šoupnul na auto tříbarový regulátor paliva. Volnoběh se srovnal, nepříjemné klesání otáček zmizelo, jede to zhruba stejně, možná trochu lépe, spotřeba na 80ti testovacích kilometreh zhruba stejná, mezi 10-12ti litry na 100km. Asi tam měl být k čipu ...

  • Hozzzi
    Hozzi je z Vendryně - u Třince.
  • Kuba
    Invi: Gratuluji taky bych potřeboval na diagnostiku jestli my to ukáže nějakou chybu protože v servise nejsou schopní to pry napojit:-( a o čipu taky silně uvažuji čip sis koupil od Hozziho a odkud je vubec hozzi?
  • Invi
    Dnes byl pro mě a mé Coupé jeden z nejůspěšnějších. Díky Hozzzimu a jeho diagnostice, která ukázala mnohem víc než diagnostika servisáka od Fiatu, se vyřešil zřejmě poslední problém, který ovlivňoval chod motoru. Bylo to čidlo teploty chladící kapaliny, z nějakého důvodu ukazovalo o 20 stupňů více, než jaká byla skutečnost. Samozřejmě opět místo, do kterých strkal prsty ověřený packal Kocur, na motoru bylo úplně jiné čidlo a posílalo nesmysly do jednotky.

    Jednotka se osadila originálním čipem Evocars, motor dostal nové kabely a studenější svíčky.

    Dnešní cestu domů jsem si maximálně užil, protože motor dostal koule, na 3, 4 rychlost letí nekompromisně kupředu, absolutně nesrovnatelné s předchozím stavem.

    Podle Adyse jete auto nesrovnatelně lépe než seriovka, aplikace SpeedView, která běžně vykazovala hodnoty mezi 15 - 17ti sekundama na 400 metrech, dnes vyplivla čas 14 sekund na 430 metrů, program je nastavený na celé sekundy, takže zaokrouhluje na celé. Čas bude tedy mezi 14 až 14,4 sekundy. Jistě že se hodnoty nejsou přesné, ale všechny časy klesly a jsou vždy stejné při více pokusech.

    Snad přemluvím někdy Turoka, abych mohl výkon porovnat s 20VT.

    Díky Hozzzinek za čip, diagnostiku a dobrou kávu :-)
  • Invi
    Ne neodpustil. Cenu auta trochu drží ten Ragazzon, ale ten to má zřejmě spočítané. Mě se ten zadní nárazník prostě nelíbí, je tam jen kvůli výfuku, jinak by letěl do plastů na dvorečku.
  • Abyss
    to neznamena ze byvalemu majitelovi si uz odpustil ze ? :D PS: Vela stastnych km
  • Invi
    Víkend mám úspěšně za sebou, 750km Coupe šlapalo bez problémů, na sprintech pohladilo na duši krásným zvukem.
  • Turok
    NZ rád jsem pomohl. Užíj si to a přeju hodně štěstí a žádné problémy.
  • Invi
    Dnes den "D", právě vyrážím napříč republikou, dělá to asi 350km, takže zhruba 750-800km za víkend. Doufám že auto dostalo co chtělo a teď mě nezklame.
  • Innocento
    Jen abych to upřesnil, tak jsem se nesnažil zlehčit překračování povolené rychlosti, ale byl to jen takovej povzdech právě nad tim, kolik problémů se v provozu vyskytuje a mám pocit, že se omílá jen jedno :-)
  • Pegas77
    neni to sice o rychlosti ale je to o tom ze se tady v tomhle state neustale porusuji predpisy a zakony, jsou jednou dany a at jsou spatny mel by je kazdy dodrzovat, jak mam v tomhle bordelu kde si kazdy dela co chce detem neco vysvetlovat ? v tunelu kde sviti 40 jedu 40 sam a pak si pripadam v tomhle state jako debil protoze nikdo dalsi tech 40 nejede, drive bylo tak 10% lidi co zakony prekracovalo a nejen v rychlosti nyni je to 90% , nejhorsi ze uz ani zensky ktery jsou pro deti nejvetsi vzor si s predpisy hlavu nelame, mimo verejne komunikace at si kazdy jezdi jak chce , mam Coupe protoze jsem FIAT priznivce a libi se mi a mam z nej dobry pocit a to mi staci a jezdit 50 90 130 mi nedela problem
  • Innocento
    Všude se furt mluví jen o rychlosti, ale já mám pořád pocit, že to netrápí provoz na našich silnicích nejvíc :-(
  • Elkar
    na výpadovce za městem do kopce 180+ čili to máme na 50ce...
  • amadeus69
    Já jel na 90ce přes 240 a né jednou a teď do mě :D
  • Elkar
    No hlavně že jezdí.

    Jinak ti co jezdí v FC tady na klubu, taky by se tu určitě našli takoví co jezděj jak prasata. Je to vždy na schpnosti a svědomí každýho.
  • Ravel
    Pánové,
    nedělejte z toho aféru. Nevěřím, že kdokoli tady na fóru si FC pořídil proto, aby jezdil 50/90/130.

    PS.
    Invi,
    gratuluji ke zpojízdnění.
  • Kuba
    Adys: Jo v pohodě je to takové nepřehledné když máme stejné nicky no:-)
  • Machinefeera
    Ještě k té srně, to je prostě blbost říct co se může stát...stejně tak by někomu mohla srna vběhnout pod kola když jede 90 a kdyby jel místo toho 120-140 tak by proběhla za ním...prostě tohle se odhadnout nedá ale je mi jasné jak to bylo myšlené, je to stejné jako u motorkářů...prostě je řidič a řidič.

    Frajer který od papínka dostane nové BMW hned co udělá řidičák je rozhodně nebezpečnější a za tím si stojím protože (Neříkám že všichni co dostali auto darem) většina z nich si myslí že se jim jednak nemůže nic stát a jednak že oni jsou ti "nejlepší". Není to tak dávno co mi jeden kamarád ze slovenska říkal jak jeden jeho známy co měl asi měsíc nové Audi, tuším A6 tak vezl nějaké 3 známé...prostě typický nevodič, jeli něco přez 200 V OBCI na rozbité cestě a zastavil je až pilíř mostu, tohle je u mě nebezpečná jízda (bylo to navíc v noci).

    Stát se může všechno a nikdo nemůže vědět kdy a jak.
  • Adys
    Kuba: Jo takhle, vy jste tu 2 Kubové! To se omlouvám, plete se mi to. Druhý Kuba má 16VT... Připiš si k nicku třeba 1.8, ať se to neplete. A s tím jak si kdo jezdí, je věc každého svoje. :)
  • Invi
    No vidíš, ale hlavně v pohodě ;-) Já se hádám do krve denně v práci, tak toho nechme aspoň tady, kde je auto mým koníčkem :-)
  • Kuba
    Jako mistr sveta se urcite necitim:) At najedu km vic nebo min, paradoxne jsem byl ucastnikem nehody kousek od domu na miste, ktere dobre znam a mam jej projete nespocetnekrat.
    Jinak coupe mam 1.8. Duvody jsou dva, bylo z rodiny a ac by se mi libilo 20VT,tak bohuzel u nas je pro me zbytecne. Na dalnici soukrome nejezdim a na okresky a mesto mi staci 1.8. Ten vykon je totiz krasny,ale pri rychlostnich limitech 50/90/130 si ten vykon clovek nemuze uzit naplno.

    Nic konkretniho nebo osobniho v tom nehledej Invi. Kazdy ma svoji hlavu, svuj ridicak a svoji zbran. To bych nemohl chodit ani do prace :D
  • Invi
    Co to tady meleš Kubo? Po téhle cestě jezdím snad 8 let, bydlím za transparentem Fill.cz (0:31 na videu po levé straně), srnky mi kolem baráků nechodí, je to krásná, rovná a maximálně bezpečná cesta se svodidly na obou stranách, jel jsem za minimálního provozu, žádní chodci ani ciklisté nemají na tuto komunikaci přístup.

    Takže se nabízela možnost vyzkoušet, zda motor a vlastně celé auto dělá to co má a to na té nejbezpečnější cestě, kterou tady v blízkém okolí mám.

    Dále si myslím, že nejsem žádný nezkušený smrad s prvním autem, řídil jsem i silnější a rychlejší vozy, menší, větší, takže tvé hodnocení videa mě uráží. Dobře jsem věděl kde a za jakých rizik auto proháním, takže klídek prosímtě...

    To že se zde pro tebe obhajuji, znamená že chovám respekt ke tvým 500km denně v práci, určitě máš mnoho zkušeností, ale nejsi mistr světa, na to je také třeba dávat pozor :)
  • Adys
    Kubo v tom případě nevím proč sis kupoval zrovna coupéčko a ještě v turbu :)
  • Kuba
    Nemam cas sledovat rychla videa na youtube. Ale magoru potkam denne v praci opravdu nepocitane. Denni prumer co travim na silnici je 500km nejen po nasi republice. Ale spis je mi tech lidi lito, ze musi porusovat predpisy.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    Kubo, taky takhle kéruješ do každého, kdo dá rychlé video na youtube?


  • Kuba
    Aha, tak to ho teda asi omlouva? Na dlouhe rovince neplati pravidla? Vyskocit mu tam srnka z te prave strany,tak je v tu chvili rozhodujici cas a rychlost reakce. Jenze pri jizde dvakrat vyssi rychlosti nez je povolena ten cas ubiha sakra rychleji. Ale ano, mas pravdu, dokud se nic nestane, je to jen kdyby...
  • Machinefeera
    No zase si to vem takhle že zrovna Invi jel vcelku bezpečně, rovná dlouhá cesta a nikdo nikde... jsou hovada co jezdí takhle třeba na okreskách nebo v horším případě v obci.

    Každopádně jsem rád že se ti podařilo najít a vyřešit ten problém, sleduju to tady už nějakou dobu.
    Přeju hodně KM bez nehod a závad a snad se někdy zas potkáme až už budu mít svoje Coupe. :D
  • Kuba
    Ty voe pak se nedivim, ze je tolik smrtelnych nehod kdyz tam jedes 180! O dalnici se nejedna v zadnem pripade, a i na te plati ponekud jina rychlost. Chjo...
  • Invi
    Díky lidi, já už jsem to po pravdě skoro vzdal, chtěl jsem to dát do inzerce v případě, že by se problém pumpou nevyřešil. Naštěstí se konečně na mě usmálo štěstí a auto jede, chladí, maže.. Jen si přeji, aby mi to vrátilo ve formě jízdních vlastností a pár ujetých km bez dalších závad, alespoň než se z toho vzpamatuju :-)

    Video dnes z dálnice:

    http://youtu.be/HdKT2RwxhSA

    MBC na cca 1bar, po čase klesne na 0,8, mám tam ten de-cat a takhle to teda jede, myslím si že oíbstojně.
  • JohnyXX
    Invi musím říct, že seš celkem borec já mít tyhle problémy tak bych mu to auto buď vrátil a vytřískal z něj peníze nazpět nebo minimálně požadoval patřičnou slevu, aby to kompenzovalo ty prachy za ty díly.

    Jinak samozřejmě přeji mnoho najetých km pokud možno bez poruch či nedejbože nehod ;-)
  • Denis 1,9 JTD:(
    Ale byl to porod, než jsi to dal dokupy :)
  • Invi
    S obrovským potěšením mohu konstatovat, že auto jede tak jak má a je sakra rychlé, vytáhl jsem něco přes 200km/h, ale za docela krátkou dobu, takže jsem mile překvapen.

    Nakonec to byla palivová pumpa, Walbro 255l/h (kdyby někdo sháněl, je to typ GSS340) dodala motoru chybějící koně.

    Určitě děkuji všem, kteří se angažovali, přednostně Morris, Scoupe za info a ND, Denis za info a ND, Turoku taktéž díky za informace o voze a všem kteří mi poradili.

    Mám také vzkaz pro bývalého majitele... více na fotce.
  • Turok
    Tak to je super akorat teda nechápu..v tom autě se muselo hrabat asi vícero odborníku.. To jsis kvůli tomu musel rozřezat kufr? dle té jedné fotky.
  • kisik
    Myslel jsem ten dvojtý zvuk před odsyčením BOV , ale to neřeš , to nic nebude.
  • Invi
    Poděkování patří Denisovi, za ND a informace o zapojení.
  • Invi
    Tímto snad vyřešen problém s napájením čerpadla
  • Invi
    Bude to ta pumpa, musí..
  • Setisko
    A co to prostě hodit do servisu - někomu, kdo italům rozumí a dělá podle toho i servis?
  • Invi
    Trubky jsem kontroloval opticky pod celým autem i kolem filtru, Napětí je přesně 12,05V, to jsem měřil dříve také. FGakt jsem zkoušel všechno co mě napadlo.
  • Pegas77
    Invi

    hele a meril jsi napeti na tom cerpadle? ono pokud je nekde problem s napajenim ci kosstrou tak to taky nemusi ta pumpa tlacit co ma, otec takhle malem na unu menil pumpu a kdyz ji vyndal a pripojil k baterce tak strikala jak blazen, a pak jsme zmerili ze tam bylo sotbva 6V a tahaly se k ni novy draty, pak si zjisti pruchodnost trubek od pumpy k tryskam
  • Invi
    Objednal jsem ještě Walbro 255l/h a to je moje poslední investice.

    Pak už to odstavím a budu přemýšlet co dál. Štve mě jen, že s tím autem jedu příští víkend 400km daleko a pořád nevím co s ním je.

    Od začátku jsem sázel na palivovou pumpu, měl jsem v nádrži už 4. Na mojí to vytáhlo max 0,3baru, Lukášova vůbec nefungovala, Scoupeho pumpa zvládla 0,6baru, Denisova si zatím vede nejlépe a to 0,9baru, ale zase né vždycky. Při akceleraci na 2. a 3. kvalt už ztratí výkon dříve, na pětku jede normálně.

    Ta sportovní musí už porvat i hadičky k motoru, není možné aby to sakra nejelo .. .
  • Abyss
    zazvon tomu vsemohucemu mudrlantovi co ti predal to neviem jak vychvalovane auto a rozkop mu zadok. To ti poradim ja.
  • Invi
    Dnes mi pán, který čistil moje vstřiky oznámil, že byly naprosto funkční, nejvyšší ztráta 1%, což v žádném případě nemohlo ovlivnit chod motoru.

    Tak co říkáte, chápete to někdo?
  • Invi
    Poslední překážka v cestě paliva od sítka před čerpadlem v nádrži do válce.
  • Invi
    kisik: no.. to bude asi toto :-D

  • kisik
    10s , Coupe není Golf ,ten pojede aj bez pár drátků .
  • Hozzzi
    A jinak tlak paliva jsem taky měřil..
  • Hozzzi
    Ahoj pokud ti to pořád střílí tak to asi bude vstřikem některým, mam sice jen 2.0 16V obyc ale střilelo to jak hrom, po vyměne vstřiku ok scoupe je problem pryc, ale už ted doporučuji nekupovat jine ale nechat repasnout a mas jistotu.
  • Turok
    tak jsi nakonec světla pořešil? s těmi dráty mně to nepřekvapuje, protože v elektrice se hrabal ten borec co dělal i elektriku v motoru..sice to byl elektrikář, ale pečlivost bys u něj hledal marně. Podle toho to pak vypadalo.

    S tím střílením držím palce, ale jak psal Džanek dej si na chvíli voraz možná tě pak napadne nějaké řešení.
  • Invi
    kisik: který myslíš konkrétněji?

    Džanek, snad to nemyslíš ironicky, díky.
    Minulý víkend mi to málem i shořelo v garáži, protože se v tom hrabal naprostý pitomec!

    Ten blbec předemnou údajně jezdil snad dva roky bez světel a asi se ani neobtěžoval to dát dohromady. Nesvítila levá zadní pozička, pravá přední, také nesvítily brzdy a celá palubovka, kromě kontrolek.

    Když už se zdálo, že jsem to opravil, po nastartování to začalo vyhazovat pojistky.
    Onu osudnou noc, jsem zkoušel různé způsoby napájení světel, až jsem málem vyhořel.

    Nakonec jsem si náhodou všiml v palubovce třech do sebe "zpytlovaných" drátů, opírajících se o kastli. Samozřejmě jeden z nich byl volný, tak jsem ho vytrhnul, zbylé jsem zaizoloval a hele, všechno funguje.

    Neuvěřitelné množství věcí odfláknutých, neodborně zpackaných jsem na jednom autě nikdy neviděl.
  • Džanek
    Chlape mas muj obdiv! Sleduju po ocku tenhle pribeh od zacatku a drzim Ti palce a verim ze to dotahnes! Je mi jasny z to je tezkej ocistec, ale ted to vzdat by byla myslim chyba. Kdyztak si dej chvili voraz a jak budes mit zase chut pust se do toho. Musis byt preci uz hodne blizko!
  • kisik
    Co to je za zvuk na konci ??
  • Invi
    http://youtu.be/k16xSTi7fXA
  • Invi
    Ještě podotknu, je to trošku lepší než s tou starou pumpou, tlak vyleze na chvíli i na 0,8 a tím to končí, začne střílet, dojde benzín.

    Řekněte mi jak a kde můžu změřit tlak paliva, nebo už to hodím do stromu
  • Invi
    A už toho mám kurva dost, jebu se s tím skurveným autem 2 měsíce a nejede to, Kocur, jestli tě někde potkám, tak utíkej, protože tě normálně dojebu.

    Opravy: MAP, čidlo na vačce, celá mot. elektrika, olej a filtr, palivový filtr, benzínová pumpa a regulátor paliva. Vstřiky nesvítí ani na volnoběh ani v provozu a prostě to nejede. Tlak na budíku vyleze na 0,5, motor začne střílet a umře, je to normální???

    UŽ TOHO MÁM DOST

    Vyjádři se ty cipe k tomu ne? Nebo jedu k tobě domů, a to myslím vážně!!!
  • Turok
    pěkně to ladíš :)
  • Morris_3nec
    Jop, krásná to trubka :)
  • Invi
    Štít funguje perfektně, hadice nepasuje, mám ji tam napasovanou, ale nevím jak to bude s její životností. Originál má jiný radius v koleně, mnohem ostřejší. Náhradní je zevnitř zmačkaná a z venkovní strany natažená, uvidím časem, jak se to projeví.

    Dnes mi došel z UK další dáreček, takže hned po spojce ho tam šoupnu.
  • Invi
    Hadice dorazila, snad vyšším teplotám odolá, stejně jako originál.
  • Invi
    Namontováno, připraveno na nové kolínko. Asi i samotnou hadici otočím tím tepelným štítem, pro sichr.
  • Invi
    Využil jsem trochu času před montáží kolínka a vyrobil štít kolem turba z nerezového plechu. Záleží, zda to bude fungovat, nebo uškodí.
  • Invi
    Dnes další překvapení, tentokrát pod autem .. .

    Objednal jsem Silikonové kolínko 22 x 150 x 4,2mm
    Doufám že bude dostačující.
  • Invi
    Jo málem bych zapoměl, na problém jsem přišel díky této tabulce (na foru jsem nebyl od čtvrtku).

    Takže kdo máte jednotky IAW povinně uložit do počítače, k nezaplacení! :

    Weber-Marelli IAW 4WF ECU

    Pin 1 = Země
    Pin 2 = 02 Vyhřívané čidlo
    Pin 3 = snímač postavení klikového hřídele
    Pin 4 = snímač postavení klikového hřídele
    Pin 5 = vačkového hřídele Snímač
    Pin 6 = čidla klepání
    Pin 7 = Taco
    Pin 8 = Data Link
    Pin 9 = N / C
    Pin 10 = N / C
    Pin 11 = Data Link, ECT, IAT, MAP a TPS
    Pin 12 = Imobilizér
    Pin 13 = Imobilizér
    Pin 14 = N / C
    Pin 15 = MAPA
    Pin 16 = Wastegate ventil
    Pin 17 = TPS
    Pin 18 = vstřikovač 4
    Pin 19 = Země
    Pin 20 = relé
    Pin 21 = A / C Přepínač
    Pin 22 = čidla klepání
    Pin 23 = vačkového hřídele Snímač
    Pin 24 = zapalování zesilovač
    Pin 25 = zapalování zesilovač válec 2 a 3
    Pin 26 = zapalování zesilovač válec 1 a 4
    Pin 27 = MIL
    Pin 28 = relé
    Pin 29 = ECT
    Pin 30 = vačkového hřídele, MAP a TPS
    Pin 31 = IAT
    Pin 32 = vstřikovací ventil 2
    Pin 33 = vstřikovač 3
    Pin 34 = IAC
    Pin 35 = vstřikovač 1
  • Invi
    Chlapi tak nakonec to byly přehozené konektory, z důvodu toho, že kabeláž byla tažena jinou cestou, než jak by měla být originál, takže ty konektpory vycházely délkově k sobě opačně.

    Dále nebyla vůbec Ukostřená ŘJ, lépe řečeno plechový kryt, ke kterému je uchycena jednotka.

    Jednoduše bylo na autě spousta věcí z nepochopitelných důvodů ojebané, všechno zbrkle poskládané, pak se člověk diví že mu to nefunguje.

    Obrovské díky Morrisovi, který mi zapůjčil Map senzor, jednotku a další ND, sám se angažoval aby mi pomohl. Dále SCoupe za náhradní díly a cenné rady na mejlu a dalším, kteří přispěli svými nápady.

  • Hozzzi
    Ahoj.zkoušel jsi už nějakou diagnostiku?
  • Turok
    zkoušel jsi ty věci co jsem ti psal tehda? možná je to přehozené jak píše lukas.
  • lukas.01
    Proměř oba konektory (škrtící klapka a čidlo klepání)jestli nejsou náhodou prohozené. Pak si propískni ten kabel od škrtící klapky k jednotce, jestli opravdu není někde přerušen. To by byla opravdu smůla, kdyby byla i ta koupená kabeláž špatná.
  • Invi
    to Adys: Dnes jsem koukal na kontrolku, při zapnutí klíčku svítí, po nastartování zhasne a už se nerožne. Takže můj problém bude zřejmě v něčem jiném než u tebe.

    Pro ostatní: Dnes jsem dával svou jednotku do jiného, funkčního Coupe a jelo úplně normálně, jednotka posílá do klapky 5V jak je popsáno v manuálu. Přijel jsem domů, zapojil jednotku, měřím a na konektoru je 0V. Takže to vypadá, že nová kabeláž, kterou jsem před nedávnem koupil, je také vadná..
  • Invi
    Nesvítí, ale musím sundat budíky a kouknout na žárovky. Nevím, všechny ostatní svítí
  • Adys
    Tobě kontrolka vstřikovače svítí? Nebo ne?
  • Adys
    No jo, ale jak svítí kontrolka vstřiku tak to víc jak 4tis. nevytočím... Akorát to jsem tam nenatočil jak mi to kucká. Kolikrát mi dělá problém předjet trabanta :D
  • Invi
    Co já bych dal za tak vysoké otáčky.
  • Adys
    promiň že ti zasírám téma, ale mám ten samý problém a už jsem z toho na prášky... Nemůžu pořád na to přijít čím to je. Tady videjko:

  • Invi
    Díky za tip, bylo to zřejmě k čidlu klepání a druhý do snímače klapky.

    Nicméně, zapojil jsem vše jak bylo původně, motor ani neškytne, udělal jsem důkladnou kontrolu konektorů a vše se zdá být zapojené, opět nic.

    Změřil jsem tedy hodnoty na konektoru ke snímači na klapku a nestačím se divit.. 0V stejně jako jna staré kabeláži, takže to vypadá že je jednotka v prdelinebo já už nevím ..
  • lukas.01
    Mohlo by to být od čidla klepání a druhý k potenciometru škrtící klapky. Po špatném zapojení se rozsvítí vstřik a auto nepujde nad 4OOO ot. Pak je jen prohodit a je to OK.
  • Invi
    Zůstaly mi 2 3-pinové konektory (černé), jeden krátce od kabeláže a druhý je dlouhý (za baterkou) + jeden protikus, jde někde z míst řemenů, hallův snímač?

    Víte někdo o tom něco?
  • Invi
    Venku přestalo sněžit, kalamita ustává, nepatrně se otepluje a mě přišla kabeláž, díky SCoupe né jen za ni.

    Těsnění stálo 1,50kč, jen se zeptám, dá se nějak ověřit funkčnost regulátoru, než ho tam našroubuju zpět? Díky.
  • Invi
    Fajn nápad, jen 50% kabelů není okem skoro vidět, dále prostor pro rozložení nové kabeláže je nereálně malý a komplikovaný. Půlku mám odpojednou a pak, když už jsem se v tom začínal ztrácet jsem se zastavil a čekám až mi dojde ta nová (ještě ji nemám).
  • Turok
    No ušetříš si otázky když kabeláž rozložíš v motorovém prostoru a budeš postupně odpojovat a zapojovat konektory viditelné pouhým okem bez rozebírání
  • Invi
    Elektriku dělám, na tom se nic nemění. Bože už se těším na to zapojování, až zahrnu toto téma fotkama s popiskama "kam patří tento konektor? Co to je za drátek?" :-D
  • Turok
    Invi nebyl jsem na mailu, už jsem ti odepsal. To s tím tlakem nevím já bych šel po té elektrice.

    Abyss aha tak seriozní jednání mu evidentně chybí.
  • Invi
    Dočetl jsem se tady na foru, že velmistr, který auto "skládal" naměřil na palivu 3,3baru, mohla by to gumička způsobovat? Protože pokud se nemýlím tak palivové čerpadlo zvládá 3.3baru, to by znamenalo že regulátor nefungoval a vysvětlovalo by to nouzák. Achjo asi už blouzním, už mám pocit že to nikdy nepojede..
  • Scoupe
    koupit by to melo jit, zkus se poptat nekde kde delaji treba i klimatizace borci mivaji sady tehle krouzku a tam by mohl byt nejaky odpovidajici..
  • Invi
    Nedorazila .. Ten kroužek se dá koupit zvlášť? Nebo použít z něčeho jiného?

    Je možné že regulátor nefungoval správně?
  • Scoupe
    el, uz dorazila? regulator mam ale tobe staci pouze novej O krouzek, regulator tam ma byt tenhle..
  • Invi
    aha ... Popřípadě máte někdo ten regulátor doma?
  • Invi
    Zde detail gumky
  • Invi
    Pokračování: Chlapi koukněte na tento regulátor, znalí prosím pisněte, jestli je to ten který tam má být a dále, zda jsou gumky ve funkčním stavu. Ta malá se mi nezdá.. Díky
  • Abyss
    to je jedno komu ich predal. Ide oto aspon "zabucat" a nie ja ako blb som mu vypisoval ci to predal a ziadna odozva. Fakt jednanie na "urovni". Vzdy sa da predsa rozumne dohodnut. Inak moj dopyt po kruzkov stale plati tak ak viete o niekom kto predava kontakt na mail :) Moriis: prvy som tu bol ja myslim. Ale ked si pisal este 3 dni predtym ked to tu nebolo tak prvy si bol samozrejme ty.
  • Morris_3nec
    Abys: tak ten komu ty krouzky prodal jsem byl ja :) A psal jsem mu ohledne nich cca 3dny pred tim nez tady ten inzerat zde zverejnil, pravdepodobne na me zapomnel tak je nabidl ostatnim. Ale to nemeni nic na tom ze chyba je u nej
  • Abyss
    Turok: nebolo to nic extra ale ide o princip. Ponukal mi na predaj chromove kruzky okolo budikov, pytal ma vsetko adresu tak som hned daval lebo som mal velky zaujem. Nakoniec sa namna vysral a neuracil sa ani napisat ze to predal niekomu inemu. Aj napriek tomu ze som bol prvy zaujemnca. Tomu hovorim pristup. A je tu este niekolko takych ludi no nechcem menovat. Sorry za spam.
  • Invi
    Tak to jsem zvědavý, při koupi mi Tommy tvrdil, že vyměnil celé rozvody, ovšem po chvíli přestala těsnit vodní pumpa, tak vyměnil pumpu + znovu celé rozvody.

    PS Turok: Psal jsem ti mail už před týdnem.
  • kisik
    Hlavně všechno zapoj , letos jsem po automechanikách přepojoval celé sání . Přebývala hadička a očividně jsem byl jediný komu to nepřišlo normální .
  • Turok
    Abyss a s čím vyjebal tebe?

    Invi když to zvládlo to auto loni tak letos po tvé péči to zvládne určitě. Ohledně rozvodů se ti poptám týpka co mu to dělal ale je měněný jen rozvodvý řemen ten druhý vyměněný není.
  • Adys
    Ty hadičky slouží na tlak a podtlak. Totiž, mám ten samý problém co ty... Do 4 tis. ot. to točí, ale od 4 to hodí nouzák a konec... Řešil jsem to s bývalým majitelem tvého coupe... Bohužel na nic jsme nepřišli.
  • Adys
    Invi: Ano, tyhle hadičky ti můžou házet nouzák... Momentálně mám v plánu je měnit, až se oteplí samozřejmě :) A ten ventil je jednocestný ventil k separátoru benzínových výparů :)
  • Invi
    Protože jedna z nich visela po demontáži svodů volně, vlastně nevím kam patří :-/
  • Invi
    Když už jsme u toho rozebírání. K čemu jsou prosímvás tyto hadičky a zda by mohly při nesprávném zapojení způsobovat nouzový režim.
  • Invi
    Je to mazec, můj vztek znásobuje skutečnost, že jsem s tím autem ještě ani nejezdil. Už se mi o tom normálně i zdá :D Né teď už jedu od začátku, vidím něco "pofiderného" a raději vyměním. Ten motor hoši to jste neviděli, je doslova slátaný jen na cestu domů pro nového majitele. Ty spony na sání jsem nechápal, tohle hlava nebere, že si někdo vůbec může dovolit motor nechat v takovém stavu a auto prodat.

    Po motoru se vrhnu na podvozek, u takových lidí je třeba vše kontrolovat.

    S Autem jedu na konci května na sraz přes celou republiku, tak to samozřejmě musím dát do odpovídajícího stavu.
  • Abyss
    Invi: od kedy si kupil to auto tak si si ho aspon kusok uzil? Ako tak pozeram tak mas len stale hlavu v smutku a vkuse nieco na nom rozoberas. Napisem este tolko ze uzivatel "Tommy Angelo" je neseriozny predajca. Odrbal uz aj mna... Ale takych hajzlikov tu na fore je viac. Zbavit sa veci zdupkat a uz sa viac nestarat. Hlavna vec ze huba plna prazdnych reci... Daj si mazla dokopy. Drzim palce.
  • Invi
    Můžu jedině doufat, že turbína je v pohodě, rozvody letos vyměnit nestihnu, podle Tommyho jsou tam nové před prodejem auta. Olej a filtry z principu, kdo ví co tam teď je.
  • Invi
    Při demontáži cívek a kabeláže jsem si všiml jedné volné objímky na sacím potrubí. Když jsem tam dostal ruku, zjistil jsem, že všechny stahovací objímky jsou úplně volné. Sací potrubí bylo jen nasunuté na gumových spojích a na pásky už se nikdo neobtěžoval sáhnout. Tímto u mě bývalý majitel absolutně skončil. Teď se budu soustředit na zprovoznění a kontrolu motorových částí, protože kdo ví, co tam ten packal ještě udělal!
  • Invi
    První den volna a trochu teplo, přípravy začínají. Jestli se v tomhle někdo vyzná, tak je borec.
  • Turok
    no to by asi bylo ale taky když už to opravoval to mohl udělat s novou kabeláži...
  • Invi
    No tuto aktualitku mií neřekl, ani nemohl, to auto by bylo asi neprodejné :)) Jak říkám, neřeším, řeším jen v garáži když se nedaří nadávám na všechno co mi příjde do cesty :D
  • Turok
    Já se tě snažil směřovat správným směrem, nevím totiž dopodrobna co ti tommy nakecal. Tak držím palce ať se ti to podaří dát do kupy.
  • Invi
    Neberu to zase tak tragicky, jen mě možná mrzí, že jsem se zbytečně zaovíral špatným řešením problému. Kdybych to věděl dříve, tak tu kabeláž vyměním bez řečí. Co už, ani se k tomu nechci vyjadřovat, mám Coupé jaké jsem si kdysi přál a to je hlavní.
  • Turok
    ahoj tak vidím, že už konečně víš co ti předchozí majitel zatajil tak snad se ti to podaří dát dokupy a s novou kabelaží z toho bude střela a ty si užiješ spoustu zábavy.
  • Invi
    Dnes obrovské zklamání. 5ti měsíční doufání nepomohlo. Motor se dá jednou vytočit do 6000ot/min jen jednou, max. dvakrát a jednotka hodí nouzák (omezovač cca 4000). Podle podzimní diagnostiky jednotka neměla info o klapce, takže zbývá jedině sehnat funkční snímač a vyzkoušet.

    Pevně jsem doufal že se problém dnes vyřeší, už dopíjím první sklenici vína pro uklidnění.
  • Invi
    Lidi mám další technický dotaz. Od turba do KATu je trubka o průměru 70mm a z KATu vychází 60mm? Případne za nějakou dokumentaci k jednotlivým dílům, nejlépe k přírubám budu opravdu moc vděčný.
  • Aladin
    heeej,taky tu jsem pořát! :-)
  • Aljaška
    tak kvůli mě to určitě neprodali a neutekli.větina to auta dala pryč kvůli kočárku..a v tom já fakt prsty nemám :-D :-D
  • Feki
    Vsak uz taky vetsina lidi uprchla kdyz videli jak tu mluvime..:) Jen Ilca a Karel ti jsou jak prezident FCC a prvni dama (dama v uvozovkach :))..jo a Marcel to tu obcas drzi jako praotec cz coupe :) stara garda zvlastne mluvicich tvoru..:) Jamala licha, turbonatory apod..:)
    Hlavne super parta lidi, ses mezi tema spravnyma..;)
  • Aljaška
    kdybych vás zkazila JÁ , tak to tady vypadá jinak.. :-D :-D
  • Feki
    Ilona...:D vubec ji never..! :D ona nas tu vsechny zkazila v klubu..:)
    VITEJ!
  • Aljaška
    pozdrav, zdravím :-D Jsem slušně vychovaná, pár měsíců jsem byla mimo, tak zdravím pozděj no :-D
  • Invi
    ?
  • Aljaška
    čuuus:-D
  • Turok
    tak pokud na to nemáš prostory tak se s někým domluv. Uvidíš, že nakonec skončíš u elektriky.
  • Invi
    Lehce se povídá, ale já s tím motorem nemám zkušenosti, někteří lidé mi tvrdí že musí motor ven a to je pro měnereálné. Pod auto se zřejmě nedostanu, jedině že bych si půjčil větší zvedáky. Chtěl jsem se tomuhle vyhnout :-/
  • Elkar
    Má pravdu, předsedo!
  • Turok
    Invi dej na mně a vyměň tu kabeláž věřím, že pak odezní spousta problémů.
  • Invi
    Tak tedy po více než dvou měsících. Kolísající volnoběh mi trochu sráží náladu, ale pořád doufám, že tento problém odpadne společně s vyřešením klapky. Otáčkoměr nic neukazuje, tak neřeknu otáčky, ale tlak oleje při teplotě 90-95°neklesl pod 1.9baru. Ale jak říkám nevím otáčky.

    http://youtu.be/0DeBTyUopt0

    PS: Jak vkládáte okno videa do Fora?
  • Invi
    Po dlouhém váhání raději prvně vyzkouším nahradit přerušené kontakty odbočkou.

    Je to schéma tedy správné? (viz. obrázek níže)
  • Denis 1,9 JTD:(
    Invi: ještě tam jsou tuším dva šrouby zespod, které za boha nevidíš a pak se divíš, že to nejde. Radši sundej komplet celé sání od hlavy. Jestli máš možnost dostat se pod auto, tak ti ty šrouby půjde povolit(mělo by jít), ale já raději sundávám celé sání. Já vlastně nemám jinou možnost, já mám sání z Kappy :)
  • Invi
    Koukal jsem správně, že k demontáži sacích svodů stačí povolit objímky ještě před přírubou?
  • Denis 1,9 JTD:(
    Invi: Abys to měl pohodlné, tak bych si to představoval minimálně na vyndání sacího potrubí, abys měl trochu prostoru. Coupe to má ještě docela chaoticky, ty kabely vedou všude a je jich moc. Každopádně musíš odpojit konektor od ŘJ a vytáhnout to směrem do motorového prostoru, a pak pokračovat. Nikdy jsem to nedělal, tak trochu vařím z vody :) Předpokládám že se nepletu a svazek vede průchodkou u spolujezdce.
  • Invi
    Nějak bych toho volného času chtěl využít :-) Máte někdo tipy, rady, nejlépe fotky ohledně demontáže a montáže motorové elektriky. Asi to bude nejrozumnější cesta k nápravě jak to všude čtu..
  • Invi
    Co má za sebou?
  • Turok
    Pro co nejlepší výsledek vážně doporučuju vyměnit celou motorovou elektriku. Ta tvoje toho má za sebou dost.
  • Invi
    Tak pořád přemýšlím, na co servisáka.. Zavolám kamarádovi s Multimetrem a můžu přerušené kontakty vyhledat a opravit sám co myslíte?

    Vidím tedy správně, že se jedná o kontakty označené 6 a 22 + kostra?

    Jsou na svazku v místě patice jednotlivé kontakty očíslovány jako na schématech?

    Díky za všechny postřehy :)

  • Adys
    Taky si myslím že to je normální jev... Přece turbo nebude točit na sucho :D ;)
  • Tommy Angelo
    Invi už mi pár lidí říkalo i kolega co dělá 20roků servisáka ve Fiatu že tohle je normální že i u nového auta bude vždy trošku oleje v turbu taky jsem se toho kdy si zalekl a jel hnedka zaním a říkal že mi sundá hadici na jeho novém fiatu bravo co má a uvidím to samé turbo přece nekouří a olej motor taky nebere to vím .) majtel předemnou nechal dělat repas toho turba a myslím že tlačí dobře...
  • Invi
    Auto stojí týden, v turbíně se udělala olejová louže. Je to normální jev? Ale upřímně..
  • Invi
    Moc ti Gratuluji, ačkoliv to vě mě vyvolává vlnu pochybností :-)
  • Tommy Angelo
    Hoši ale já už jsem dávno zpět díky mé milované přítelkyni :) ano mi koupila ze svých našetřených penízků krásný předvánoční dareček na vánoce já bych si to jinak ze své peněženky nemohl dovolit :( jinak na sraz se s vámi těším i jak uvidím své bývalé coupátko :)
    http://fiatcoupe.cz/forum/vzkazy/9980-tak-chvilku- zpozdeni-ale-jsem-tu-opet-zpet-/
  • Invi
    Adys díky, letos už nemám v plánu auto vytahovat, ale příští rok rád přijedu na nějaký váš srázek poznat vás osobně a hlavně pokecat o těch autech.

    Líbí se mi Italské motory, jsou tak nějak.. zákeřné bych řekl? :-D Nevím, něco mě k nim táhne (kromě oprav).

    Měl jsem zatím jen dvě "stodvacítky", Tavrii, Žigulíka, Peugeota 309D, pak 205D, 205GTi, Lancii HF turbo, Punto GT, do práce jezdím firemním Scénikem a teď konečně tedy Coupátko. Dá se říct že tou Lancii to všechno začalo, to GTi mě nějak moc nenatchlo, mělo pěkný zvuk se sportovním filtrem :-)
  • Adys
    Čau Invi, vítám tě mezi nás úchyláky italský vozů :D Hlavně plno najetých kilásků bez nehody. Znám coupe, i majitele ;) Je to pěkné coupátko. Jinak Frýdek nemám daleko, jsem z Veřovic, kousek od Frenštátu P.R... Tommy: Za chvíli tě bude mrzet že jsi ho prodal! A vrátíš se, uvidíš!!! :)
  • Tommy Angelo
    Pak už jen motorová el.jak mi psal Scoupe nebo to čidlo klepání pak už mě nic nenapadá :( snad tě ten servis nevýjde draho :/
  • Invi
    Nedalo mi to, odpojil poťák a zkoušel co to bude dělat. Motor se chová úplně stejne, takže by to mohlo být snad ono.
  • Invi
    Čekám na toho servisáka z Fiatu, tvrdili mi, že je třeba to podle diagnostiky vyzkoušet a naladit. Takže jsem zvědavý na tu cenu...
  • Tommy Angelo
    neboj jsem tady .) jinak moc hezké fotky :) jinak nebojte hoši zanedlouho budu zpět :)
  • Turok
    Tak to je kousek snad se potkáme příští rok na nějakém to srazíku. Já to auto znám moc dobře, tak držím palce nicméně já tipuju tu elektriku.
  • Invi
    Jo promiň, bydlím kousek od Frýdku-Místku ve vesničce Baška.
  • Invi
    Spojku už mám domluvenou na jaro, to teď neřeším a momentálně čekám na frajera přes elektriku z Fiatu, bude mi měnit ten poťák na klapce. Tiše doufám že ten způsobuje všechny problémy :-/

    Nevím jestli Tommy o tom tady něco psal, volnoběh nepravidelný, kolísají otáčky, ve vyšších otáčkách skáče do nouzáku a plynulá jízda je problém, motor se zakucká. Když pustím plynový pedál a jemně sešlápnu tak se motor také zakucká.

    Budu vděčný za každý postřeh :)
  • Turok
    Ahoj odkud že jsi?

    obrázky fungují normálně aspoň mně teda. Jinak auto znám moc dobře snad se ti podaří dát jej do kupy a pořešit ty problémy co tam jsou :)
  • Invi
    No nevím proč se ty obrázky nezobrazí, poraďte někdo zkušený, co asi dělám špatně, jinde to funguje :)
  • Invi
    Tommy takže nakonec jsi tady to je dobře, tady bys mohl dostávat sem tam aktuální info o voze :-)

    Věřím že dokáže jezdit rychle, ovšem před tímto krásným Coupátkem jsem měl 160ti koňové Punto a to byl teda mazec. Ta 8v "jednačtverka" dostala auto na stovku někde kolem 7mi sekund, to nikdo nechápal. V coupátku se mi zdá, že motor je vypočítán k normální pomalé jízdě a né sportovní. To ale neznamená že tomu tak je, jsou to jen první pocity :-)

    Zatím největší překvapeni od té doby, co mám auto doma, na mě vykouklo včera večer, když jsem ho celé přeleštil, to je opravdu nádhera - pár fotek:

    [url=http://jpeg.cz/obrazek/efy][img]http://jpeg.cz/images/2012/10/05/NZT7h.jpg[/img][/url]
    [url=http://jpeg.cz/obrazek/ef7][img]http://jpeg.cz/images/2012/10/05/fj39a.jpg[/img][/url]
    [url=http://jpeg.cz/obrazek/efT][img]http://jpeg.cz/images/2012/10/05/WfeSN.jpg[/img][/url]
    [url=http://jpeg.cz/obrazek/efa][img]http://jpeg.cz/images/2012/10/05/o5yqh.jpg[/img][/url]

    Málem bych zapoměl. Vůz dnes strávil první noc ve své nové garáži a jak je vidět, tak se mu v novém domově líbí :-)

    [url=http://jpeg.cz/obrazek/efn][img]http://jpeg.cz/images/2012/10/05/r5IH.jpg[/img][/url]
  • amadeus69
    Vítej a hlavně opatrně 16VT umí jezdit taky rychle :)))
    Jinak je vidět že o auto bylo pečováno tak ať slouží ;)
  • Tommy Angelo
    Zdravím tě Invi .) Jsem rád že ti slouží mé byvalé Coupe a máš radost :) pěkný článek opravdu :) pěkně se nám o něho starej :´( .)
  • Avalloc
    Welcome in this club... to je pravda, že se hodně lidí otáčí za tím autem, to se mi na tom autě strašně líbí :D
  • bubAk_
    Vitej :)
  • Martin
    vítej mezi námi, odkud jsi? :)
  • Alex
    ahooj :) hodne stastnych kilometru :-)
  • GeriX
    vitaj :)
  • Lajin
    Vítej v klubu;-))
  • Invi
    Přátelsky zdravím příznivce tohoto unikátního vozu. Mě osobně se toto pondělí dá se říct splnil sen. Tohle auto se mi líbilo už dávno před lety, ale šance ho získat byl mizivá. Tentokrát jsem byl na 100% rozhodnutý že si Coupe pořídím, protože se mi zdá, že těch aut ubývá a myslím si, že je otázkou pár let, kdy se stane pro lidi vyhledávanou raritkou.

    Coupátko jsem kouil od člena vašeho klubu (nálepka na okně) takže ho budete jistě znát, asi lépe než já sám :-). Mojí druhou podmínkou dá se říct u všech mých aut bylo přeplňování a jelikož absolutně zbožnuji Lancii Deltu Integrale, samozřejmě i cena hrála velkou roli při výběru, motor je 16VT. Vím že 20VT jede docela jinak a má lepší brzdy, ale stojím si za tím, že 16VT má své obrovské pluska taky. Výkon je mi prozatím docela ukradený, protože se mi auto líbí jako objekt, za kterýmn se lidé opravdu otáčejí. Motor je tichoučký, údajně jetý na Selenii a turbo nekouří.

    No trošku jsem se rozjel, ale moje radost je stále obrovská a ovlivňuje mé hodnocení auta :-D

    Snad se zde najdou ochotní lide, kteří mi třeba poradí s technickými zádrhely, kterými zatím auto trpí :-)

    Jinak předchozímu majiteli se klaním, auto je v nádherném stavu jak z venku, tak uvnitř. Těch pár technických problémů se časem pořeší, to se nedá nic dělat. Na autě jde vidět to úsilí které do něj vložil.

    [url=http://jpeg.cz/obrazek/eWG][img]http://jpeg.cz/images/2012/10/04/lFeby.th.jpg[/img][/url]

    [url=http://jpeg.cz/obrazek/eWi][img]http://jpeg.cz/images/2012/10/04/PluSv.th.jpg[/img][/url]

    [url=http://jpeg.cz/obrazek/eWA][img]http://jpeg.cz/images/2012/10/04/NKlOs.th.jpg[/img][/url]

    [url=http://jpeg.cz/obrazek/eWC][img]http://jpeg.cz/images/2012/10/04/d9lNo.th.jpg[/img][/url]