jak hrabat kolama na místě?

  • Alejandro
    podle mě jen s hydraolickou ruční brzdou to jde
  • Warhol
    s coupe nijak... leda to uvázat o strom
  • beky
    No já to udělal následně dal jsem pod kola trochu vody a gumy pomazal olejem a zabrzdil jsem ručku.Ale mám v kufru dost velkou 35 KG aparaturu.Tak že jsem prostě zabrzdil ručku polyl každý kolo belíkem vody a na hadr olej na gumu a uvidíš to půjde samo. Ale nevybírej moc hrubí povrch ad neskurvíš spojku nebo převodovku ;) Spojku musíš pustit rychle ale né na hrubím povrchu.Jinak ti rupne diferák jako mě :D
  • Alejandro
    https://www.youtube.com/watch?v=n0ivdVDDqYU
  • Alejandro
    Ken Block s Mustangem: dobrý je ten začátek, kde hrabe všema kolama a jede do boku:))
    https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs

    Pak jsem našel video se Suprama, ale nevím jestli hrabou sami od sebe a nebo jestli mají zabržděnou jednu nápravu. Chce to dle videí bud zabržděnou nápravu a nebo až k omezovači...
  • Coupe20VT PLUS :-D




    nejlepší jak ten vocas na konci: si zabyyyyl si zabyyyyl :-D
  • PhoB
    Lajk dis:

    www.youtube.com/watch?v=DH4JEpPIwWM&feature=player_detailpage#t=40
  • Heretic20V
    si to přivaž za strom a mužeš hoblovat jak dlouho chceš :)
  • Honza
    ne..pokud chceš to auto zkurvit, přijedu a v kufru budu mít krumpáč...

    každopádně po tomco vyvádíš budeš mít přítlačák a setrvák KO, lamelu smetenou, vůle na satelitech v diferáku atd...
  • Alejandro
    Nebyla by řešením hydraolická ruční brzda? udrží auto na místě při hrabání předku?
  • Lenoš20VTLE
    Syky lopuchem :D ale musí tam bejt beruška :D
  • Syky
    jak si vytřu prdel ? poraďte prosím....
  • Coupe20VT PLUS :-D
    sem nikdy nepřemýšlel, co všechno předělám za jaký investice jen abych spálil sjetý gumy a pak si mohl čistit drobky z gum z prahů...

    prostě když je chci oddělat, tak je oddělám za jedno odpoledne na letišti, ale proč bych to dělal... pokud je ještě guma použitelná, tak jezdim, když je na výměnu měním... si asi neviděl videa, co se stane, když ti při hrabání ta guma řachne co? ale kdo chce kam, pomozme mu tam.
  • Alejandro
    že hrabání na sprintu je nežádoucí je jasný :D a právě proto musí vědět jak nehrabat a následně i kdy to hrabe:D
  • Honza
    na sprintu je nežádoucí hrabat... :)
  • Alejandro
    no čekal jsem, že ti co jezdí třeba sprinty poradí...:D
  • Morris_3nec
    řešení by bylo nepřemýšlet nad takovýma pítchovinama :)
  • Alejandro
    dnes jsem se dočetl, že americký mustangy mají tlačitko,který zabrzdí jednu nápravu a můžou hrabat na místě...BMW má zase tlačítko "Smokey burnout" pro hrabání maximální na místě.....

    honza: díky za radu, zkusím keramickou spojku pouště rychleji, jenže jsou to rázy jak blázen, když ji rychle pustím a slyšel jsem, že dost trpí rozvody tím

    Okruh je docela drahá záležitost a mám strach, že tam někdo do mě vpálí...

    Nebylo by řešením hydraolická ruční brzda?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jámala licha?
  • Honza
    keramický se právě pomalým spouštěním stane víc, než normální (navíc při vyšších teplotách).. ta je dělaná jen na On/OFF tímhle akorát zkurvíš přítlačák, lamelu i setrvák rychlým puštěním amximálně vyskáčou péra z lamely, nebo rupne kloub:)


    pokud chceš likvidovat gumy, zajeď na okruh či letiště a tam trochu jezdi, ne teda jako houbař - zaručuju ti že za hodinu máš i po novejch gumách:)
  • Alex
    promin za spam, ale po precteni titulku jsem se zasmal :D .. Navod ti neporadim, ale je to vtipny :-) ;)
  • Alejandro
    ahoj, chci dát nové letní gumy před výměnou disků za zimní a ty letní se ne a ne sjet....snažím se o "spálení" na mstě hrabáním kol při rozjezdech ale nějak neubívaj už dlouho....taky jsem zkoušel zatáhnout ruční brzdu (která funguje jinak dobře) a hrabat na místě ale vždy jsem se rozjel...když dám tak 4-6000 otááček na jedna a pomalu pouštím spojku tak vždy zahrabou a pak se chytnou a vystartuju vpřed...když dám pod 3000 tak ani nehrabu:) Rychle spojku pouštět nechci aby netrpělo auto...spojku mám keramickou,tak te by se nemělo nic stát....až k omezovači to hnat nechci a držet to u něj už vubec ne....otázka zní, jak efektivně spálit pneumatiky na místě jak to dělají na tuningu s 20VT? :D