ještě jeden závěrečný poznatek. váha magneti mareli odešla po cca 3 týdnech používání, takže šla na reklamaci, místo ní se dala origo BOSCH a od té doby je klid...
svíčky do 20V 113kW
-
12:01:31 22.2.2016
-
00:16:50 11.6.2015jinak už jsem dospěl až tak daleko, že jsem měřil odpory cívek, vstřiků, zkoušel variator, klapky v sání, vše bylo nakonec OK...
-
00:15:23 11.6.2015všechny problémy vyřešeny.
bylo toho víc, co postupně ten motor degradovalo do kaše.
benzínové čerpadlo - nedržel zpětný ventil
svíčky
díra v sání za váhou vzduchu
a největší problém dělala váha vzduchu samotná. byla nějaká načatá, na volnoběh hodnoty přes diagnostiku byly OK, ale v tahu prostě klamala. dnes osazená nová od magnetti marelli a auto ožilo úplně neskutečně. -
16:58:21 11.5.2015zdravou ne. byla děravá jako všechny tak šla do koše...
-
23:59:06 10.5.2015Kluci nemate na prodej hadicotrubku, co vede primo do skrtici klapky? Na 1.8
-
19:41:30 10.5.2015Jak myslis na jakou rychlost?
Jinak mam druhou variantu co pises jen s tim sportovnim no.. Budu davat origo box, ale sehnal jsem z 1.8.. -
21:08:02 9.5.2015Alex to jak zhrubne ten zvuk tak to přepne na kratší sací větev
na jakou rychlost zrychluješ ?
ten sportovní filtr zahoď
dam ti tip na alternativy sání
20VT airbox + papírák bosch (je velký na výšku) + vyřazený rezonátor co je mezi baterkou a motorem
motor pak jde rychle do otáček
Origoš saní + papírak filtr + vyřazený rezonátor co je na nosníku pod airboxem díru zaslepit třeba korkem na sací chobot nedávat ten dekl
tahle poslední kombinace šla hodné znát na jízdu do kopce motor měl sílu
ještě doporučuji vyčistit váhu vzduchu -
17:58:48 8.5.2015https://www.youtube.com/watch?v=_butggfgIIc
tady je moje jedno video... -
22:05:03 7.5.2015Kred co????
-
16:03:45 7.5.2015v pohodě mám levný volaní ale kredit byl už na pokraji smrti..
-
15:52:37 7.5.2015tak to promiň, mohl jsem ti zavolat já.
-
14:44:07 7.5.2015sry že se ten hovor přerušil ale měl jsem malý kredit.. pak se ještě kontaktujem a vyřešíme to tedy v tý Třebíčí
-
12:11:24 7.5.2015For HERETIC: zavolej mi prosim te na 775876608 dík Ondra
-
00:19:30 7.5.2015no a odkud prosím tě jsi konkrétně?
Možná bychom si eventuálně udělali o víkendu výlet... -
11:17:56 6.5.201520V VIS opravdu nemá rád sportovní filtry platí to nejvíc o konusech co sou naistalovaný dost blízko váze vzduchu to pak auto vubec nejede..
Airbox 20VT + Green bych jako problém neviděl já osobně mám taky Airbox 20VT ale používám velký papírak filtr Bosch auto mi točí krásně plynule až do omezovače..
osobně bych si na auto už nikdy sportovní filtr nedal u starý MX-3 V6 sem měl konus a dost mě šokovalo když sem kuchl saní a přejel prstem přes stěnu tam byl vyloženě černý mikro prach.. nenám nic proti filtrum Green a KN ale viděl sem test že i oni dokáží propouštět nějaký mikro bordel a když se ti tohle hromádí na pacičkách co sou ve váze vzduchu tak to je pak kámen ůrazu..
kdyby ti nepomohla výměna váhy vzduchu tak to budou na 100% čidla klepaní
klidně bych taky poskytl auto na pokuse ale jsem z Vysočiny
-
22:59:22 5.5.2015váha je původní, ale na diagnostice ukazuje normální hodnoty... Teď jsem se domlouval s ALEXEM, že by poskytl své auto na pokusy. ale problem je, že on má podobný problém a tvrdí že to dělá sportovní filtr. tady je airbox z 20VT a vložka od GREEN.
-
13:16:06 5.5.2015pokud se v tom budeš ještě vrtat udělej tenhle test odpoj konektor od ventilu variátoru a proměř napětí mělo by to ukázat 0V a když postupně přidáváš otáčky tak by to mělo v některých otáčkach ukázat 12V právě jak sem měl vadnou váhu vzduchu tak mi to ukazovalo neustále 6V a občas 12V a ten ventil byl neustále aktivní a dělalo mi to problémy.. s novou váhou vzduchu sem to bouhžel neměřil ale až se mi za týden auto vráti tak to taky proměřím zda to bude ukazovat 0V právě dal sem novou váhu vzduchu problémy vymyzeli a pak sem to už neřesil
-
03:26:17 5.5.2015Muj favorit je vaha vzduchu je na aute porad puvodni ? Ty vahy vzduchu nic nevydrzi ja mam na aute uz 2x vymenenou predchozi majitel ju daval novou (netusim jak se mu to projevovalo) a ja casem taky diagnostika nic neukazala auto taky zrovna nejelo a jednou za cas po nastartovani to prskalo do sani.. Ale doporucuji si radsi vahu vzduchu vypujcit abys zbytecnecne nevyhazoval penize muze byt problem treba jinde nevim skrtici klapla ma vyjety drahy na potenciometru ci ze by palivova pumpa zlobila ?
-
00:24:06 5.5.2015https://www.youtube.com/watch?v=nv7merxO9P0&feature=youtu.be
lepší odkaz -
00:22:56 5.5.2015https://youtu.be/nv7merxO9P0
ve 4:30 je ta chyba nejvíce patrná. plný plyn a auto jako by se zaseklo a nejede dál. dělá to nahodile. dnes zkontrolováno: ventil variabilního časování, ventil pro klapky VIS, váha vzduchu, lambda, čidla teploty, vše dle diagnostiky v normálu. co dál???? -
16:39:49 4.5.2015ventil co ovládá VIS sání lze odzkoušet i přes diagnostiku a ta s ním hýbe normálně...
jdu zkoušet variátor a ten ventil co ho ovládá... -
15:40:38 4.5.2015co sem taky často četl že hodně udělají na výkonu čidla klepání
-
10:16:16 4.5.2015mechanik co mi dělal rozvody u 113kw tak použil přípravky na HGT 20V 108kw a motor šlape OK
svíčky používám Denso Iridium IK20 0.9mm jede to stejně jako s Championama co tam byly
odopejný a zapojený ventil(variátoru) nejde moc znát na výkonu ale když si hodně všímáš tak to jde znát na charakteru vytáčení do otáček
pokud ti Coupé nejede od 4500 tak máš v háji ventil co ovláda proměnou dráhu saní jeho funkčnost poznáš tak že jeden člove sedí v autě vytočí motor na 5000 a druhý se kouká zda ventil přepne
mám taky vypozorovaný že 113kw je dost háklivý na zásah do saní s origoš saní máš nejlepší krouťák od spodu já mám AIRBOX z 20VT a od spodu to jede hůř ale zas líp od vrchu :)
-
20:48:40 3.5.2015Tak dnes další poznatek. S odpojenym ventilem co ovládá variátor jede auto furt stejne blbe. To znamena ze něco je s časováním toho variátoru. Diagnostika sice odzkousi relé. Ale jestli ventil přepne okruh oleje tod otázka. Další možnost by byla zablokovany variátor. Taky už jsem to viděl když někdo prodával auto a nechtěl aby byl slyšet variátor po smrti. .. Potřebuji ale každopádně odzkoušet ty rozvody a nevím jake přípravky na tenhle motor patří. ..
-
23:32:42 27.4.2015doplním ještě dotaz o přípravky na aretaci vaček? jejich přesné označení a případná shodnost s 20VT se mi zdá jako lživá informace. Pochybuji o tom, že vačky jsou shodné. podle mě nebudou shodné ani se 108kW verzí.
http://aukro.cz/aretace-vacek-fiat-2-0-20v-bravo-m area-coupe-i5286242928.html -
22:48:21 27.4.2015Ahoj jaké svíčky doporučujete do 2.0 20V 113kW?