Chlazení 16VT

  • Invi
    Nárazník je seriový a chladič jsem kupoval nový už kvůli novému setupu. Mám kolem 300 koní, je fakt že pod 30° stíhám motor nějak uchladit klidnou jízdou, ale když je 35°jako teď, tak si musím dávat pozor.
  • Honza
    každý auto je stavěný na horký počasí..otázka zda-li počítá s nárostem výkonu.. každopádně seriovejch chladič v dobrým stavu na uchlazení i mnoha kW navíc stačí -pokud není zarostel..pokud je zarostlej začínaj se problémy s teplotou projevovat už kolem 25°C při delší svižnější jízdě...nebo při dlouhým stání v koloně, kdy to sahara nestačí uchladit..


    za zvážení stojí opravdu nárazník -dostatečný vstupy vzduchu
    -příčka nárazníku
    -serivá sahara
    vylepšit chlazení oleje přemýstěním chladiče z podběhu, před vodní chladič...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    Dej novy nezarostly chladič zrus predradne odpory na saharach ať jedou v případě potřeby rovnou na nejvyšší rychlost a musí byt po problemu. Pak ještě otázka co mas za naraznik, jestli má chladič dostatečně nápor vzduchu... To auto navrhli v Itálii. Je na horke počasí stavěné...
  • Invi
    Důvod je ten, že teď když je přes 30°musím si dost hlídat teplotu vody, kdybych mu šlapal na krk pořád, tak ho uvařím.
  • Scoupe
    mít seplé stále sahary a potom než nějaký přídavný chladič tak sát jeden pořádný celohliník..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    Důvod?
  • Invi
    Jak by se dalo pořešil lepší chlazení vody 16vt, napadá vás něco? Samozřejmě ultra výkonný celohliníkový chladič nechávám jako poslední možnost :-D

    Napadlo mě přidat ještě jeden malý chladič z motorky, nebo svářečky a zapojit ho místo chlazení turba... jen příklad.