-
20:52:52 31.8.2015
Nárazník je seriový a chladič jsem kupoval nový už kvůli novému setupu. Mám kolem 300 koní, je fakt že pod 30° stíhám motor nějak uchladit klidnou jízdou, ale když je 35°jako teď, tak si musím dávat pozor.
-
19:03:13 31.8.2015
každý auto je stavěný na horký počasí..otázka zda-li počítá s nárostem výkonu.. každopádně seriovejch chladič v dobrým stavu na uchlazení i mnoha kW navíc stačí -pokud není zarostel..pokud je zarostlej začínaj se problémy s teplotou projevovat už kolem 25°C při delší svižnější jízdě...nebo při dlouhým stání v koloně, kdy to sahara nestačí uchladit..
za zvážení stojí opravdu nárazník -dostatečný vstupy vzduchu
-příčka nárazníku
-serivá sahara
vylepšit chlazení oleje přemýstěním chladiče z podběhu, před vodní chladič...
-
18:29:42 31.8.2015
Dej novy nezarostly chladič zrus predradne odpory na saharach ať jedou v případě potřeby rovnou na nejvyšší rychlost a musí byt po problemu. Pak ještě otázka co mas za naraznik, jestli má chladič dostatečně nápor vzduchu... To auto navrhli v Itálii. Je na horke počasí stavěné...
-
05:11:33 31.8.2015
Důvod je ten, že teď když je přes 30°musím si dost hlídat teplotu vody, kdybych mu šlapal na krk pořád, tak ho uvařím.
-
22:29:05 30.8.2015
mít seplé stále sahary a potom než nějaký přídavný chladič tak sát jeden pořádný celohliník..
-
20:10:43 30.8.2015
Důvod?
-
15:59:19 30.8.2015
Jak by se dalo pořešil lepší chlazení vody 16vt, napadá vás něco? Samozřejmě ultra výkonný celohliníkový chladič nechávám jako poslední možnost :-D
Napadlo mě přidat ještě jeden malý chladič z motorky, nebo svářečky a zapojit ho místo chlazení turba... jen příklad.