-
10:44:16 5.7.2016
A natáhnout si vlastní kabely jsi nezkoušel? To bych asi udělal jako následující krok. Taky si doma skládám 20vt a těch míst kde se ta kabeláž může poškodit je opravdu kopa. Nejjednodušší způsob vidím v tom jak píšu... koupit si kablíky, otevřít kapotu a s budíkama v ruce zkoušet, já takhle řešil něco podobného na 1.8 a nakonec jsem si natáhnul nový kablík a cajk. :)
-
13:06:10 30.6.2016
Tak nabizim odmenu tomu kdo vyresi tenhle orisek. Proste netusim, cidlo a budiky odzkouseny jiny, promereno a jde tam signal ale zrejme moc vysokej (zkrat?) takze proto rucicky vali hned nahoru :-(
-
22:16:40 11.5.2016
Takze to me taky napadlo a cidlo jsme menili. Bohuzel nevim jestli to co jsem zkousel je funkcni nebo ne .. zkusim jeste nekde sehnat dalsi.
-
17:28:52 11.5.2016
odpojené čidlo nebo nefunkční
-
12:51:48 11.5.2016
zkus jiná čidla a projdi kabely. Takto se projevuje skrat na kostru.
-
20:01:43 10.5.2016
Cau lidi, davam dohromady 20VT. Uz mi jezdi pekne, ale stale ma par much.
CO me ted nejvic stve je nefunkcni ukazatel teploty a tlaku oleje. Oba dva jdou okamzite po otoceni klicku na max. Mel jsem dvakrat motor venku a vzdycky po seskladani to stejny. Prosel sem kabely a viditelne nic neni videt ze by byl problem. Budu rad za jakejkoliv napad. Uz sem zkousel i jiny budiky a vysledek stejnej ..