-
06:37:28 25.3.2017
Posli mi na sebe telefon...kdyz tak klidne na mail
gti.dolph@post.cz Chci se jen ujistit,ze te chapu spravně. Specha... ;)
-
19:42:31 24.3.2017
samozřejmě sodíkem plněný výfukový ventily má turbo, pro neturbo zbytečnost :)
-
19:40:18 24.3.2017
20V 108kW je stejná, jen jiný vejfukový ventily (sodíkem plněný), v kanálech jde bezpečně dlabat asi o 2mm... což je výhoda dá se bezpečně tvarově optimalizovat..
20V 113kW/2.4 má větší kanály a ventily (34,5/28,5 -což je běžně používanej rozměr pro cca 2L-4válce vs. 32/26)... pro 2l v 5 válci overkill...
to proto, že na 113kW HGT, kde byla výrazně větší komprese, jiný (ostřejší) vačky a velký kanály a překvapivě ten motor vykazoval jen o 5kw víc a o 500rpm vejš a stejný Nm, posazení o 200rpm níž - což je spíš následek zmíněnejch věcí a VISka..)
-
18:48:54 24.3.2017
Zajimalo by mě jestli můžu použit hlavu z 20v na 20vt. Moje je uz po smrti a hlavy z 20vt nejsou v dobrem stavu,protoze vetsinou dostavaji hodně zabrat. Ty z 20v by mohly byt v peknem stavu.