Hlava 20V 108 a 113 kW

  • Kefalín 20V
    Ahoj, kdyby to někdo někdy potřeboval, tak na šroubu co jde do kliky a drží řemenici je levý závit.
  • Kefalín 20V
    Ahoj všichni, dlouho jsem tady nebyl, ale konečně se dostávám k tomu, že dělám generálku motoru 20V. Teď jsem narazil na problém, že nemůžu povolit šroub na klice pod drážkovou řemenicí co jde do kliky. Je to na 19 ořech a už si nejsem jistý, jestli to má pravý nebo levý závit. Víte někdo? Už jsem to zkoušel dost velkou pákou, ale nejde to, až z toho mám pocit, že to má levý závit.
  • Honza
    něco by mělo bejt zde:
    http://italiancarsclub.free.fr/Centre-Documents-Te chniques/fiat/fiat%20coupe/index.html
  • Kefalín 20V
    Díky, tak jsem si to myslel, že kliku nechám a ojnice dám pro jistotu nové. Máš nějaké schéma jakým momentem se mají tyto šrouby utahovat? Nebo i všechny ostatní na motoru, mám to komplet rozebrané.
  • Honza
    no správně byhc dal novej spojovací materiál všude...ale


    na kliku pokud neždíměš poslední kW k 1000koním nemusíš, na ojnice dle historie motoru... pokud je známá a nikdo ho "nehonil na závodech" tak původní šrouby stačej..jinak nový...
  • Kefalín 20V
    Díky, na to se kouknu, protože písty jsou jiné, ale třeba klika a ojnice jsou stejné 108 i 113kW podle Eperu. Musí se dávat nové šrouby na kliku a ojnice? Nedaří se mi v Eperu najít šrouby na podkovy co drží kliku v bloku motoru. Víte někdo kde to je?
  • Honza
    je zaměnitlná kus za kus.. pro kontrolu byhc ověřil velikost vybrání v pístech - větší ventily...
  • Kefalín 20V
    Ahoj, máte někdo zkušenost, jestli se hlava 113 kW může dát na motor 108kW? Co jsem se díval do Eperu, tak těsnění podle VIN je stejné, takže to určitě bude sedět, ale nevím jestli tam není jiný problém.

    pavelkefurt@email.cz
    603470825