Hlava 20V 108 a 113 kW

  • Honza
    něco by mělo bejt zde:
    http://italiancarsclub.free.fr/Centre-Documents-Te chniques/fiat/fiat%20coupe/index.html
  • Kefalín 20V
    Díky, tak jsem si to myslel, že kliku nechám a ojnice dám pro jistotu nové. Máš nějaké schéma jakým momentem se mají tyto šrouby utahovat? Nebo i všechny ostatní na motoru, mám to komplet rozebrané.
  • Honza
    no správně byhc dal novej spojovací materiál všude...ale


    na kliku pokud neždíměš poslední kW k 1000koním nemusíš, na ojnice dle historie motoru... pokud je známá a nikdo ho "nehonil na závodech" tak původní šrouby stačej..jinak nový...
  • Kefalín 20V
    Díky, na to se kouknu, protože písty jsou jiné, ale třeba klika a ojnice jsou stejné 108 i 113kW podle Eperu. Musí se dávat nové šrouby na kliku a ojnice? Nedaří se mi v Eperu najít šrouby na podkovy co drží kliku v bloku motoru. Víte někdo kde to je?
  • Honza
    je zaměnitlná kus za kus.. pro kontrolu byhc ověřil velikost vybrání v pístech - větší ventily...
  • Kefalín 20V
    Ahoj, máte někdo zkušenost, jestli se hlava 113 kW může dát na motor 108kW? Co jsem se díval do Eperu, tak těsnění podle VIN je stejné, takže to určitě bude sedět, ale nevím jestli tam není jiný problém.

    pavelkefurt@email.cz
    603470825