to montoval nějakej pán co dělá všemožný výfuky, já tomu tak nerozumím, ale když sem ho kupoval, nebylo psaný že je to středovej, ale byl normálně mezi ostatníma koncovýma :( což o to, hluk by nevadil, jen ty vibrace a dunění, ty nezachytil ani mikrofon kamery ani u mobilu ne, asi to má nějakou určitou frekvenci
to je hezký, ale jak předělat:-) k tomu tlumiči psali že má basový sportovní zvuk, ale tohle je moc, já si basy představuju jinak, decentněji.V Kappě se to nedá snést, to uz to bylo tichý i s děravým origo tlumičem, zachvilu mě chytí švestky už to vidim :)
tak jsem si nechal udělat výfuk přesně ten samý s tlumičem Dynomax Trush, kat šel ven, i ledvinka a Dynomax jsem dal místo koncového tlumiče bez koncovky, jenže zvuk je tak šíleně basový, že se s tím nedá vůbec normálně jezdit v nízkých otáčkách. Přestane až od cca 4tis, potom basy utichnou....Co s tím?
Tady sem vyštrachal staré videjko s mým prvním coupe-výfuk 2,5" středový tlumič dynomax trust a vyústění přes 100mm koncovku OBA s laděnou vložkou.
je to točený telfonem....
Já používám pouze 2,5" výfuk a vše je jen o tom jaký se použije tlumič.Co se týká výkonů,při seriovým turbu je to jedno ale s použitím GT je potřeba počítat s větší průchodností-to znamená katík ven,ledvinka ven a zadní díl průchozí-zvuk je pak velice sylný a hlasitý,komu to vadí,používá se plně průchozí střed....Jinak seriová downpipe stačí na výkony ve kterých se pohybujeme :-)
uvažuju že bych nechal na výfuku jen koncový tlumič, už sem tu četl že to bude dělat hroznej kravál. Má někdo podobný zkušenosti jestli to vůbec stojí za to? motor 20vt
jak dosáhnout lišek při decelaci/řazení u NA je jendoduchý - špatně nastavený rozvody (vejfuk pozdě), bohatá směs, malej předstih... na kámošově GII to bylo velmi efektní, ale moc to nejelo.. po správném nastavení metodou pokus/omyl a jízdních testech to jede jak prase...ale občas při řazení z 7500 a více si to toho lišáka hod:)
Jak dosahnout toho at mi z vyfuku slehaji plameny i kdyz stojim a pridam? Slysel jsem neco o tom ze mam zasroubovat svicku do trubky a zapnout ji at hodi jiskru a je. Nezkouseli jste nekdo neco podobneho?
Když při jízdě se zařazenou rychlostí sundám nohu z plynu a začne brzdit motor, at uz z kopce, nebo na rovné silnici, ozývají se z výfuku zvuky jako když praskají bubliny, nic extrémně hlasitýho, ale slyšet to je i uvnitř auta. Na výfuku je vyndaný kat a udělala se mě díra před koncovým tlumičem. Zajímalo by mě, jestli to způsobuje ta díra před tlumičem, nebo je něco s předstihem....chip mám Gtec2. Na volnoběh samozřejmě vše OK