-
09:43:12 16.8.2012
Co to je za kokotina zadne coupe nema R vedle 1 ani zadny jiny fiat..
-
21:46:22 15.8.2012
6Q je jednoznačně nejporuchovější... ostatní špajzy, pokud občas vyměníš olej, tak jsou nesmrtelný...
-
15:18:56 15.8.2012
To se dozvídám vjeci .A která převodovka je víc poruchová ? já mám jedno coupe zpátečka pod 5 a druhý to má zase vedle jedničky taky 5 kvalt mazec a ted se dozvýdám že ten 6 kvalt je taky docela něco jinýho .Já si jen vzpomínám že jak jsem přesedl do jinýho coupe co je též 5 kvalt to bude stejný a ejhle mě tam nejde zpátečka cože ? Chvíle bádání co je co se zaseklo hm a co nevidím na řadičce zpátečka vedle jedničky no to bylo překvápko už chápu že s převodovkou musej přijít i příslušný lanovody s kulisou hm pecka.Ale ta 6 by se my zamlouvala leda u mýho 20VT na 20V bych to nesral rači ten motor nato fakt není stavěný i když je podobný.
-
18:54:17 13.7.2012
ELKAR: u 6Q je zpátečka vedle 6tky. a řadí se přes mechanickou pojistku na kulise řazení. namísto toho 5Q má zpátečku pod 5tkou a řadí se u některých modelů přes pojistku ale lankovou, která je jištěná přímo v převodovce...
-
02:31:06 13.7.2012
Myslím píšu jen :)
-
01:32:53 13.7.2012
díky.. po dvou letech sem se to tu dozvěděl :D
-
00:49:55 13.7.2012
Elkar-tam je myslim pojistka a je vedle 1.
-
15:19:21 12.7.2012
na mojom 20Vt LE mi to toci na 6-ke pri 110 kmh 3000 ot
-
17:21:23 11.7.2012
U 16vt 130km/h presne 3250ot,120-3000,160-4000ot...
-
15:42:26 11.7.2012
6kvalt sice nemam ale na 130km mi to toci cca 3700-3800 otacok. Pri 140km nieco malicko cez 4000 otacok alebo presne 4000ot, niesom si isty. mam coupe 1.8....
-
21:42:02 4.7.2010
u 6-ti kvaltu zpátečka je klasicky ještě úplně vpravo vedle 6ky?
-
09:01:01 3.7.2010
Na 5 stupen pri 130km/h 3,300 tis. ot/min. a na sesty 2 900. Prevove pomery pateho a sesteho stupne 0,914(5) 0,816(6, staly prevod je 3,176
-
00:06:11 13.12.2009
teď se jarmarama zabývám a vím že jarmaru z 20VT neutáhne ani moje kappa 2446ccm 175k 230Nm,takže 18ka ani smykem a na to ti dám palec!
-
11:03:05 12.12.2009
u 16VT mám při 130 tak 3,4-3,5K ... celkem problém tu rychlost držet na dálnici, protože tam už je plny docela citlivej, jak tam začíná už víc tahat turbo
-
08:55:20 12.12.2009
Leda by v tom 6ti kvaltu upravil stálý převod... Jinak to bude úplně nejvíc šneknzí auto a ještě bude i víc žrát jak se bude motor při rozjezdech trápit :-)
-
08:11:05 12.12.2009
tabulka je paradni ale pocita s laboratrnima hodnotama zadny odpor vzduchu nebo jine treni, ale aspon i tak jsem zjistil ze gumy profil 50 a profil 55 je prumerny rozdil ve vyssich rychlostech +5km/h
-
22:58:24 11.12.2009
do 18ky to bude naprostá zbytečnost,nepojede to ani na 5ku natož na 6ku :-)
-
19:47:21 11.12.2009
Je pravda , že mě ta myšlenka hodně dráždí.
-
18:13:40 11.12.2009
20Vt 5q jede ve 4000ot. 165km/h (dnes testováno), ale dávat to do jednaosmy nevím nevím Zdenys...
-
12:14:52 11.12.2009
mám doma samotnou šestku :-D kdyby někdo chtěl :-D
-
08:35:08 11.12.2009
Zdeny nechceš 20VT převodovku roubovat na 1,8 že ne? Kdyby se to náhodou nějak podařilo tak pak budeš mít asi nejvíc šneknzí coupé na světě. :-)
-
19:50:57 10.12.2009
tak máš jinou jarmaru,20VT na 5ku při 130Km/hod točí kolem 3100 otáček
-
15:08:33 10.12.2009
rozdíl mezi pětkou a šestkou je přesně pet set otáček....
-
06:05:02 10.12.2009
rady a návody, převodovka... a šikovná excelovská tabulka... zadáš parametry převodovek, rozměr obutí a odečteš hodnoty...
-
00:29:03 10.12.2009
Myslim, ze o 500 a menej ale niesom si isty..
-
23:52:58 9.12.2009
Chci se zeptat vlastníků 6kvaltu o kolik jim klesnou otačky motoru ve 130km/h při řazení z 5 na 6kvalt.Ve 130 točím na 5kvalt 4000ot.Dík