5 kvalt versus 6kvalt ve 130km/h

  • Carlos 20vt
    Co to je za kokotina zadne coupe nema R vedle 1 ani zadny jiny fiat..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    6Q je jednoznačně nejporuchovější... ostatní špajzy, pokud občas vyměníš olej, tak jsou nesmrtelný...
  • beky
    To se dozvídám vjeci .A která převodovka je víc poruchová ? já mám jedno coupe zpátečka pod 5 a druhý to má zase vedle jedničky taky 5 kvalt mazec a ted se dozvýdám že ten 6 kvalt je taky docela něco jinýho .Já si jen vzpomínám že jak jsem přesedl do jinýho coupe co je též 5 kvalt to bude stejný a ejhle mě tam nejde zpátečka cože ? Chvíle bádání co je co se zaseklo hm a co nevidím na řadičce zpátečka vedle jedničky no to bylo překvápko už chápu že s převodovkou musej přijít i příslušný lanovody s kulisou hm pecka.Ale ta 6 by se my zamlouvala leda u mýho 20VT na 20V bych to nesral rači ten motor nato fakt není stavěný i když je podobný.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ELKAR: u 6Q je zpátečka vedle 6tky. a řadí se přes mechanickou pojistku na kulise řazení. namísto toho 5Q má zpátečku pod 5tkou a řadí se u některých modelů přes pojistku ale lankovou, která je jištěná přímo v převodovce...
  • Mertix
    Myslím píšu jen :)
  • Elkar
    díky.. po dvou letech sem se to tu dozvěděl :D
  • Mertix
    Elkar-tam je myslim pojistka a je vedle 1.
  • Kapscha
    na mojom 20Vt LE mi to toci na 6-ke pri 110 kmh 3000 ot
  • krisz
    U 16vt 130km/h presne 3250ot,120-3000,160-4000ot...
  • Abyss
    6kvalt sice nemam ale na 130km mi to toci cca 3700-3800 otacok. Pri 140km nieco malicko cez 4000 otacok alebo presne 4000ot, niesom si isty. mam coupe 1.8....
  • Elkar
    u 6-ti kvaltu zpátečka je klasicky ještě úplně vpravo vedle 6ky?
  • open
    Na 5 stupen pri 130km/h 3,300 tis. ot/min. a na sesty 2 900. Prevove pomery pateho a sesteho stupne 0,914(5) 0,816(6, staly prevod je 3,176
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    teď se jarmarama zabývám a vím že jarmaru z 20VT neutáhne ani moje kappa 2446ccm 175k 230Nm,takže 18ka ani smykem a na to ti dám palec!
  • Elkar
    u 16VT mám při 130 tak 3,4-3,5K ... celkem problém tu rychlost držet na dálnici, protože tam už je plny docela citlivej, jak tam začíná už víc tahat turbo
  • Luxor
    Leda by v tom 6ti kvaltu upravil stálý převod... Jinak to bude úplně nejvíc šneknzí auto a ještě bude i víc žrát jak se bude motor při rozjezdech trápit :-)
  • von Raven
    tabulka je paradni ale pocita s laboratrnima hodnotama zadny odpor vzduchu nebo jine treni, ale aspon i tak jsem zjistil ze gumy profil 50 a profil 55 je prumerny rozdil ve vyssich rychlostech +5km/h
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    do 18ky to bude naprostá zbytečnost,nepojede to ani na 5ku natož na 6ku :-)
  • ZdenysM.L.
    Je pravda , že mě ta myšlenka hodně dráždí.
  • manny
    20Vt 5q jede ve 4000ot. 165km/h (dnes testováno), ale dávat to do jednaosmy nevím nevím Zdenys...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    mám doma samotnou šestku :-D kdyby někdo chtěl :-D
  • Luxor
    Zdeny nechceš 20VT převodovku roubovat na 1,8 že ne? Kdyby se to náhodou nějak podařilo tak pak budeš mít asi nejvíc šneknzí coupé na světě. :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    tak máš jinou jarmaru,20VT na 5ku při 130Km/hod točí kolem 3100 otáček
  • krosmen20VTPLUS
    rozdíl mezi pětkou a šestkou je přesně pet set otáček....
  • Honza
    rady a návody, převodovka... a šikovná excelovská tabulka... zadáš parametry převodovek, rozměr obutí a odečteš hodnoty...
  • Maxxxx
    Myslim, ze o 500 a menej ale niesom si isty..
  • ZdenysM.L.
    Chci se zeptat vlastníků 6kvaltu o kolik jim klesnou otačky motoru ve 130km/h při řazení z 5 na 6kvalt.Ve 130 točím na 5kvalt 4000ot.Dík