-
21:37:23 1.9.2010
jel sem včera a zdechlo to. pak sem měnil cívky,natankoval půl nádrže N98 + sajrajt na odvodnění a jede jak víno, ráno budu startovat zase tak se uvidí, teď se rejpu v Puntu aby bylo v zimě čim jezdit :-)
-
18:14:57 1.9.2010
ale já myslel jak to startuje těm kterým to zdechalo při studenám startu, to vám nedělá ne?
-
16:40:23 1.9.2010
jendo převalení a jde jak brus (a to jak tipo, tak i coupe, kde to je s podivem, i v - 20°C:))
-
15:44:50 1.9.2010
já startuju pořád stejně, většinou na první našlápnutí!
-
15:10:17 1.9.2010
jak startujete v těchto chladných dnech? po výměně pal. fitru mě to sice jednou zablblo ale teď startuju už týden uplně v pohodě, tak nevim.
-
12:35:22 28.8.2010
kuaaa, tak jsem měl radost chvíli, filtrem to neni no :)
-
15:11:43 27.8.2010
já včera taky nastartoval dobře,filtr mám novej už 5tis. km
-
06:28:35 27.8.2010
U mě to filtrem není :)
-
04:58:14 27.8.2010
Tak já doufám,že jsem záhadu vyřešil a nebyla to jen náhoda. Vyměnil jsem palivový filtr a dneska ráno jsem nastartoval bez problémů,tak uvidím ještě zejtra.
-
09:08:37 24.8.2010
BOVko vyndám a zkouknu vnitřnosti ale hádám mrtvou váhu
Kokin: brácha má na tacho 213 a je to nezmar, jezdim s tim protože bratr nafasoval služební Ochcávii 1,9TDI a Puňťa jen stojí doma
-
19:03:33 23.8.2010
Koukám,že máme stejnej vozovej park,taky jezdím puntem 1,2 lpg :) už má 210 tis a furt to jezdí :)
-
17:15:30 23.8.2010
Simi ty si zabavil brachovi káru jo?:) To ze musi milovat.Jinak BOVko jsem nahodil jako možnost ale jestli to děla i s origo..leda ze by i to bylo v háji..
-
16:32:25 23.8.2010
jezdim teď puntem 1,2 LPG, to je svezení :D
-
09:31:45 23.8.2010
Marcin: jj gumy sou OK
Feki: ale mě to blbne i s origo BOVem
-
22:49:25 22.8.2010
Stando nebude to BOVkem?Něco podobnýho jsem nedavno četl náhodou na nejakym fóru pro nejaký germansky vozidla.Popisovali úplne to samy a kdyz uz jsi vyzkoušel všechno mozny...
-
20:51:28 22.8.2010
Stando pozrel si tie gumove medzikusy na sani,ako sme sa bavili na zraze????ja odkedy som vymenil ziaden problem
-
10:46:17 19.8.2010
díky, akorát že to pohřbilo další možnosti :D uvažujeme o chybách na čidlech... otáček, kliky, vačky
diagnostika nic a krokáč taky nic, potik na klapce novej !
-
10:13:38 19.8.2010
Simarik: nema, stejne jako 16vt. Ma rizeny volnobezny ventil, ktery mění otevreni dle teploty, plohy plynu atd(tzn zastane i funkci "Ventilu studeneho startu", ktery je na starych autech).
-
09:22:21 19.8.2010
má 20VT ventil studeného startu ? ? ?
-
08:16:40 19.8.2010
a ty další 2 ?
-
16:36:05 18.8.2010
...že vyměnil VAE ventil, pak odpojil baterku a problém se tím vyřešil...
-
15:29:58 18.8.2010
no a tomuhle já vůbec nerozumim :D
-
15:13:14 18.8.2010
To vypadlo z překladače.
-
15:12:55 18.8.2010
Řešení: po studeném startu problémy (trhaný) v 2,0 16V + plynový konverze
«On: 18 Července 2008, 09:40:35 »Tach spolu
... Můj první příspěvek zde.
Měl jsem v poslední době docela problém s mým Ulysse 2.0 16V Bj.98. A on přijal ihned po studeném startu bez plynu, očekává se, že otřásla a dokonce i ve vzduchu "shot" (zapalování). Po asi minutě byla noční můra u konce a všechno bylo normální.
Protože jsem dosud převedeny na plynu příliš dlouho, bál jsem se, že by mohlo být spojení.
Řešení, po dlouhém čtení a testování:
Idle deska na 54 € a odpojit baterii:).
Za prvé, změna volnoběhu desky. Po startu byl dobrý, a on sám byl v klidu. Když se na koni, ale plyn odpověď byla špatná. Někdy nemá ani urychlit. -> Odpojte baterii, počkejte chvíli. Znovu dobře. Teď běží znovu jako v první den! Člověče, jsem rád.
Pouze v případě, času někdo z vás má takový problém, zde je možné řešení.
S plynem konverze, Já jsem ta cesta, naprosto spokojen. Téměř žádný rozdíl, aby pohonné hmoty výrazně. Na dálnici se můžete řídit s konstantním 150 bis 170 kmh příjemné. Spotřeba pak se mnou asi 11,5 l/100km. Rychle jsem se řídí benzín.
S pozdravem,
však
-
15:11:04 18.8.2010
U mne za studena lehce pocukává motor.Z výfuku je cítit benzín.Na dalnici mi 2krát svítil vstřik .Na diagnostice se ukázala lambda.Tak mne napadá jestli nemám v háji některou cívku.Kolik stojí nová na 1,8 1997?
-
12:31:21 18.8.2010
vytahal sem to na DE forech ale google mi to přeloží do mongolštiny :-(
-
12:24:03 18.8.2010
Der Hallgeber im Verteiler ist defekt, austauschen
-
12:22:06 18.8.2010
Es ist Feuchtigkeit unter der Verteilerkappe.
-
11:57:51 18.8.2010
umí to někdo líp než debilní google ? nedá se to přečíst po překladu !
Lösung: Probleme nach Kaltstart (Ruckeln) bei 2.0 16V + Gasumbau
« am: 18. Juli 2008, 09:40:35 »Tach zusammen,
...mein erster Beitrag hier.
Ich hatte die letzte Zeit ziemliche Probleme mit meinem Ulysse 2.0 16V Bj.98. Und zwar hat er direkt nach dem Kaltstart kein Gas angenommen, ist ausgegangen, hat sich geschüttelt und sogar in den Luftfilter "geschossen" (Fehlzündung). Nach etwa einer Minute war der Spuk vorbei und alles war normal.
Da ich noch nicht allzulange auf Gas umgebaut habe, hatte ich Angst, dass da ein Zusammenhang bestehen könnte.
Die Lösung nach vielem Lesen und Testen:
Leerlaufsteller für 54 Euro UND Batterie abklemmen :).
Zuerst den Leerlaufsteller gewechselt. Danach war der Start selber gut und er lief ruhig. Beim Losfahren jedoch war die Gasannahme schlecht. Teilweise hat er gar nicht mehr beschleunigt. -> Batterie abklemmen, eine Minute warten. Anklemmen und gut. Jetzt läuft er wieder wie am ersten Tag! Man, bin ich froh.
Nur falls mal jemand von euch so ein Problem hat, hier ist eine mögliche Lösung.
Mit dem Gasumbau bin ich übrigens total zufrieden. Fast kein Unterschied zum Benzin spürbar. Auf der Autobahn kann man mit konstant 150 bis 170 km/h angenehm fahren. Verbrauch dann bei mir ca. 11,5 l/100km. Schneller bin ich mit Benzin auch nicht gefahren.
Gruß,
dagegen
-
07:37:21 17.8.2010
Koukám ještě že mi ta diagnostika nedopadla, další vyhození pětikilo.
POLe čidlo na vačce sem měl KO na starym motoru, projevilo se to tak že za studena to chytlo hned a jelo, ale jak si chcípl tak hodinu (opravdu minimálně 50 minut) nešlo nastartovat. startér točil ale nechytlo to. Otázkou je jesi může dělat i tohle, ale já když nastartuju za studena a stojim tak to i střílí, ale stačí popojet 2 metry a vše se srovná. co na to může mít vliv ? na pohyb auta ?
-
22:34:27 16.8.2010
Tak jsem byl dneska na diagnostice a překvapivě bez závad :) Na jednu stranu je to dobře ale...
-
16:54:24 16.8.2010
Nechci malovat čerty na zeď, ale mám takovej divnej pocit, že to bude čidlo na klice nebo nedej bože na vačce, a just že to bude pravda, jednoho dne to nenastartuje ani na podruhý:)
-
08:22:58 16.8.2010
já mám taky krokáč z vyběhlího motoru :D nee prostě je to kravina, jen na to přijít !
-
08:00:06 16.8.2010
vyzkoušel sem dobrej krokáč a stále stejný, zkusim teda ten ventilek
-
10:47:01 9.8.2010
sundat a vyzkoušet, poznáš jestli se přisekává - foukáním a podtlakem... to máte dobrý že u 20VT je k tomu přístup, u 16VT je přístup špatnej... U 1,8 nevím, ten ventil tam ale nejspíš taky bude...
-
10:03:55 9.8.2010
já už vim o co jde... je hned nahoře, ale jak zjistit jesi je OK ?
-
09:18:56 9.8.2010
Luxor: má ten ventil 1,8?
-
02:06:40 9.8.2010
ani nevim jak se k němu dostat :-D
-
23:55:08 8.8.2010
některé novější 20VT už ho nemají... ani ten výparník a odsávání od klikovky. nové 20VT mají hadici na odsávání olej. par jen z víka ventilů rovnou do sací hadice před turbem...
-
22:35:11 8.8.2010
jj přesně toto...
-
19:39:03 8.8.2010
Bod číslo 7
-
19:20:21 8.8.2010
tak svorkama to není :D mám vše předělaný,přeskřípaný a dokonce to i líp vypadá ale problém přetrvává
Radku vůbec nevim o čem mluvíš ! o tomhle ventilu sem nikdy neslyšel... 20VT ho má taky ?
-
08:18:37 8.8.2010
Mě teda kdysi rozrušil ten jednosměrnej ventil co je za klapkou a pouští vzduch do klikovky, když jsem ho měl venku tak se otvíral jak chtěl a několik dalších starších co jsem měl v ruce na tom bylo podobně - jsem si tenkrát říkal že teda nic moc asi když věc co má být v určitou chvíli zavřená zůstane přiseklá a bere zpoza klapky vzduch a obráceně... Asi se s tím nějak dokáže poprat VAE protože jinak by to dělalo větší bordel, ale optimální to asi nebude. Brouzdal jsem tenkrát na fcc.org a tam tvrdilo pár lidí že se jim výměnou tohoto celkově vyřešil problém s otáčkama... Bohužel jsem novej nesehnat, ve Fiatu nevěděli jak to objednat - v EPERu ho nenašli - tak jsem dal starší co na tom byl o něco líp a hlavně nebyl úplně prasklej jako ten můj :-)
2 George: To může být cokoli :-) U 16VT s cívkama problém úplně často nebývá, jsou tam ale i další věci okolo zapalování co dělají problémy :-), je to spíš jako by vynechával válec (a chyběl chvílema výkon), nebo to vysloveně cuká s celým autem (omezovač). Pokud motoru vysloveně něco nesedí tak dokáže aktivovat ochrannou funkci (FC) a pak to cukne při plynulý jízdě tak, že když někdo třeba drží džbánek s pivem je komplet mokrej :-))) Pokud si nejsi jistý, udělej džbánkový test :-) Piv do džbánku po okraj mínus jedno pivo a pokud se to při plynulý jízdě rozleje tak to není tím že by vynechával jen jeden válec.
-
00:00:31 8.8.2010
pumpa OK, palivák novej...
George: tohle dělá cívka... střílí do výfuku při plnym plynu a nad 3tis ot vynechává
-
11:50:52 7.8.2010
Co palivovej filtr, a pumpa??
-
10:50:33 7.8.2010
No panove nevim. Jeste se me ted stava kdyz na to slapu tak pak pod zatezi. Treba tak od 3000tis otacek nahoru me to zacne jako by vynechaval nejakej pist. Tak to skacë. Nebo treba jako by svicky vynechavali. Ale to mam BOSH super ty s tema 4 zobackama. A najeto je na nich tak mozna 4000tis. Ale take to dela jen nekdy. A kabeli ke svickam mam sportovni. Celkem dobre jsou. No nevim. Ani nevim tady blizko kdo by me na to juknul.
-
10:41:00 7.8.2010
ale je to fakt divný... na FBK foru už psali do Itálie do Fiatu, já včera koupil nový svorky na baterii a distribuční blok protože těch kabelů je hodně :-) uvidí se dál :-)
-
15:36:22 6.8.2010
ze to dela ctvrtine lidi na fiatech jsem si vsimnul :-)
-
15:30:18 6.8.2010
ja to nemyslel ironicky ale vazne ze chip za to nemuze a spatnym motorem to byt nemusi a treba jen cidilko...
-
15:10:15 6.8.2010
a pochybuju že Maty měl motor před smrtí :D
-
15:09:50 6.8.2010
no teď seš Radku ale úplně mimo... chceš mi tvrdit že každej kdo má tenhle problém má KO motor, projdi si fora... kamarád měl podobný problémy,auto super a nakonec to byla špatná kostra...
-
15:05:41 6.8.2010
jasny, chip rozhodne za nic nemuze a spatnym motorem to taky byt nemusi, treba jen cidilko...
-
13:25:44 6.8.2010
mě to dělá s CHIPem i bez něj... před startem čekám až když všechno zhasne, komprese to nedělaj... svíce mám nový NGK
-
12:47:19 6.8.2010
2 George: Mas k Evu doporuceny studenejsi svicky? Jinak presne tohle mi taky delalo, ale az ke konci zivota motoru, asi to proste jen litalo par sekund protoze tam nebyla hned po startu spravna komprese a pak uz se to chytlo v pohode... Kdyz bys postupne odpojoval kabely k svickam neprijde Ti jako by nektery valec jel treba jen na 3/4 zatimco jiny je tahoun?
-
12:34:13 6.8.2010
taky dost zalezi na tom kdyz zaplnete klíček jak dlouho potom startujete. Já většinou zvlášt když je studenej motor tak čekám než se to všechno natlakuje takže tak 5s.
-
12:28:34 6.8.2010
Ja mam 16VT a rano kdyz je to studene tak prvni nastartovani to chcipne a jak to nastartuji podruhe tak je vse ok. Ja jsem se docetl nekde na anglickych strankach ze to dela ten EVO chip..Tak nevim. Opravdu ja toi nastartuji.Necham chcipnout a pak nastartuji znova a vse je ok.
-
11:59:57 6.8.2010
no dneska sem našel tip :
http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t= 12134&start=75
v podstatě jde o vadný materiál svorky na baterii, po výměně uvádí že startuje na brnknutí, našel sem to dokonce vícekrát takže dnes koupim svorky a předělám co půjde :-)
pak sem ještě našel možnosti netěsnosti u palivového čerpadla ale to u Coupe asi nebude když je všechno na svorkách...
-
17:54:29 4.8.2010
no mě to dělá jen někdy ale 16tého jdu na diagnozu, tak dám vědět jestli jsme na něco přišli ale moc tomu neverým.
-
10:20:53 4.8.2010
Nastartuju, jednou dvakrát se to zhoupne, jak kdy, a pak OK... čili neřeším.
-
08:37:30 4.8.2010
nj když mu hned po startu malinko přidám plyn tak taky nepravidelně a nechcípne.. ale to se mi pořád nelíbí
-
21:11:11 3.8.2010
Já jen po čase doplním, že mi to na volnoběh jede nepravidelně, mění se zvuk. Ale po vyčištění škrtící klapky nechcípá, což je hlavní.
-
21:40:55 2.8.2010
no paráda,doufám že to bylo to čidlo vačky :-( to se moc dobře vyměňuje :-( když sem ho měl ale naposledy KO tak to nestartovalo celou jednu hodinu po chcípnutí motoru...
20VT nemá MAP senzor... je něco místo toho ?
-
17:02:21 2.8.2010
Stalo se mi to jednou za 4 roky co auto mám,že mi to po startu zdechlo.Po druhé vše ok. Zajimá mě jestli dostane odpověd od toho fiatu jak tam psal:-)Kolegovi na 16vt to dělalo taky vyčistil klapku vyměnil map senzor a čidlo polohy vaček.Udělal všechno najednou takže se neví co to bylo ale jedno s toho na 100 procent. Potom už to nikdy nedělalo.
-
11:31:43 2.8.2010
http://www.fiatbravaklub.com/fiat/diskuze/index.ph p?msg_group=1&action=show&id=443957
vidim to jako zajmavej problém... dělá to na všech fiatech ... Tipo,Bravo,Marea,Coupe...
nemůže to dělat jednotka ?
-
21:38:29 1.8.2010
odpojil sem a zdechlo to ještě rychleji, jinak normálně za běhu když ho odpojim tak stoupnou na 1500
-
20:36:00 1.8.2010
tak dej pak vědět jak si dopadl. mě krokáč bzučí když mám klíček v první poloze a když ho odpojim, tak drží volnoběch kolem 800 ot.
fotky máš dole, je to v tom červenym čtverečku a odpojíš kabel kterej k němu je připojenej.
-
20:15:00 1.8.2010
Simarik: čau mohl by si mi prosimtě sem hodit fotku toho moturkua co na něm přesně odpojuješ??
-
20:03:01 1.8.2010
to mě moc nepomáhá,v tejdnu jedu na diagnostiku (kompletní) nee jen vyčtení chyb, pak se uvidí, mě ještě napadlo jesi není KO krokáč volnoběhu a nezavírá po startu přívod vzduchu, to by vysvětlovalo kuckání a občasný houpání otáček na volnoběhu, když ho odpojim tak stoupnou na 1500 ale vše funguje...
-
15:36:58 1.8.2010
tak tim víčkem to nebylo ale zkoušim 2x otočit klíčkem aby tam natekl benzín a až pak startuju a zatim to funguje, tak nevim.
-
13:34:01 1.8.2010
Belma: čao,ještě ti to chcípe po startu nebo už si to vyřešil ?
-
19:44:59 5.7.2010
Tak u mě to funguje taky ,otevřu po jizdě (cca 25km) nadrž,odsikne si a po 10 hodinách to startuje jak má.Což normálně nedělá .
-
16:05:53 4.7.2010
-
15:43:41 4.7.2010
Schválně zkuste po odstavení auta otevřít víko nádrže a druhý den nebo někdy po dlouhé době nastartovat,já když to tak udělám,tak mě to nastartuje tak jak má.
-
12:20:39 3.7.2010
Tak dneska jsem to nastartoval a jen 2x to trošku zablblo a jinak dobrý. Já když dojedu,tak od nádrže jde takové jakoby lupání, otevřu víko a přestane to,musím sundat ten podběh a podívat se jestli tam není něco ucpané. A jinak jsem dneska zase po dojetí to víko otevřel,tak uvidím zítra jak to nastartuje.
-
10:35:55 3.7.2010
Kokin 20VT: S tím víčkem jsem to taky zkoušel a nic jsem nevybádal bohužel.. :-( Jinak jsem ti psal i na to tvé téma, že já mám tu hadici na sání přelepenou nějakou látkovou izolačkou a nevím jestli to je originál nebo opravovaný a rozebírat se mi to moc nechce, když to alespoň jakžtakž funguje :-(
-
09:36:47 3.7.2010
http://fiatcoupe.cz/forum/bazar/5953-nemate-nekdo- /
a nebo to bylo touhle dírou, dnesak uvidim, jak se to zachová.
-
17:47:28 2.7.2010
dneska jsem to nastartoval skoro po týdnu, před tím (neděle) jsem po dojetí otevřel víčko nádrže (odfuk jak sviňa) od té doby až do dneška auto stálo. Dneska jsem do toho sednul a nastartoval bez problému, tak nevim jestli je to tím, že jsem otevřel to víčko nádrže, nebo že je takové horko. Dneska jsem jezdil, víčko po dojetí neotevřel tak zkusim zítra co to bude dělat.
-
18:20:30 24.6.2010
Tou škrtící klapkou to nebylo určitě, nicméně její vyčištění pomohlo. Na zvuku motoru je slyšet že to není po startu ok, ale už to nechcíplo od té doby i za zimy i za tepla. Ale faktem je, že tomu nedávám moc příležitost, nastartuju a jedu a dělám že o ničom nevim :D
-
09:53:37 24.6.2010
to mám OK, teď jak bylo chladno mi to chytalo hned a motor si jen vrněl, teď sem vylezl ven v tričku a hnedka to zdechlo ! potřeboval bych půjčit pár věcí a finanční situace mi toho moc nedovolí :-( sem moc rád že mi Scoupe pomohl cívkama, regulátor paliva sem vyměnil protože můj nebyl uvnitř úplně zdravej ale tohle bude čidlem !
-
09:51:40 24.6.2010
Kokin 20VT: me to dela tedka neco podobneho
-
08:38:52 24.6.2010
Mě to zdechne jen málokdy ale asi minutu to musím ladit plynem aby to nezedechlo,no a ty rozjezdy za studena jsou líný taky no. A jak tady má ty fotky marcin,to jsi zkoušek měnit?
-
07:20:26 24.6.2010
klapka nee, mě to teď začalo jak se zlepšilo počasí, nastartuju a hned zdechne, druhej start už je OK jen při rozjezdech za studena je to líný
-
23:42:31 23.6.2010
mě to dělá i v zimě, startoval jsem v pondělí v 03:50 a dělalo to taky, bylo asi kolem 10°C ale už mě to docela sere, klaplu jsem ještě nezkoušel ale ta to asi nedělá.
-
21:40:37 23.6.2010
tak je to potvrzený, dělá to jen když je teplo...
prosím o radu:
a) čidlo teploty vzduchu za klapkou
b) zmíněné čidlo barometr. tlaku
c) něco jiného ???
-
23:38:55 20.6.2010
no mě to tenhle hnusnej víkend taky drží, je to závislý na počasí... buď je to snímač barometrickýho tlaku nebo snímač teploty v sání, ale mimo mi to měří jak má... nevim :D
-
13:44:01 20.6.2010
No tak pomohlo to trochu. Nastartuju a drží to krásně asi minutu, pak to začne kolísat, kuckat, pak to vystřelí na 2000 ot. a zase se to uklidní. Každopádně to už nechcípá, takže to tak zkusím nechat.
-
23:24:05 19.6.2010
klapka to není, vyčištěna, jako nová
-
21:06:27 19.6.2010
tak že by klapka, zkusim a dám taky vědět.
-
20:09:41 19.6.2010
Tak za studena se to drželo, pak to trochu kuckalo, ale nechcíplo. Tak uvidím za nějakou dobu každodením používáním.
-
17:49:24 18.6.2010
No tak krokáč v pohodě, diagnostika ok, tlaky prej sou taky dobrý, takže jsme alespoň zkusili vyčistit škrtící klapku. Zatím to funguje, uvidí se zejtra..
-
14:58:27 18.6.2010
Hele na tý teplotě něco bude,právě jak začlo bejt hezky tak mi to začlo blnout.. Ale tak třeba jen náhoda.
-
07:24:52 18.6.2010
OPRAVDU VÝBORNÝ !!! DNESKA SE OCHLADILO A AUTO JEZDÍ JAK MÁ... a není to teplotníma čidlama,ty sou nový, a tím odpadá i díra v hadici :-(
-
21:54:09 17.6.2010
já zkoušel starší a bylo to ještě horší a volnoběh lítal 1500-3000 a nešlo to dolů
-
17:46:40 17.6.2010
Jo jasný, teď se bude zkoušet nějakej starší krokovej motorek jestli to bude dělat on.
-
08:23:12 17.6.2010
mě stačí 8,5 hodiny v práci a už to zdechá,ale stačí jen popojet a drží, ani při plný náloži to nedělá nic neobvyklího...
Belma: hlavně když na to přijdou nezapomeň na výslech a následně info co že to je... díky
-
07:51:15 17.6.2010
no když sem cca 10hodim a dýl stál, už to byl problém. ale takhle ti to nepovim:(
-
07:23:51 17.6.2010
jenomže já si nemůžu dovolit tyhle experimenty za tisíce :-( jakej tlak máš prosímtě když to auto např 10 hodin stojí ???
-
16:55:31 16.6.2010
možná to pomůže, po pár úpravách mi to dělalo to, že po startu, pokud sem nepřidával plyn, to okamžitě chcíplo, i s plynem občas taky...a tak minutu sem to musel prošlapávat, pak už to jakš takš šlo, jen se to pár 1. metrů ještě jakoby dusilo a skoro to nejelo, před týdnem mi tam Krosmen hodil reg. tlaku paliva, a ted sou ty starty luxusní, nastartuju, drží kolem 1tis., a pak mužu hezky jet, byl tam nízkej tlak paliva.
-
16:08:55 16.6.2010
Já už na to trpělivost neměl, teď se tím perou kluci v servisu.. Jó Coupé je pro automechaniky, kutily a nebo pro někoho kdo se díky jeho údržbě automechanikem nebo kutilem stane :-D
-
15:29:53 16.6.2010
Raven: všechno je nový nebo čistý !
pumpu sem nezkoušel,nemám jinou, ale na 1,8mě mi pumpa odcházela a chcípalo to naopak za tepla, po výměně jezdí dodnes :-)
-
14:29:37 16.6.2010
Pak ještě pumpa, tu jsi měnit nezkoušel? Já měl problém s cukáním a chcípáním u Bravička, jednoho dne pak odešla pumpa, vyměněno na skoro-novou a všechny problémy fuč.
-
14:27:11 16.6.2010
zkus ze strany spolujezdce procistit kontakty na ten snimac otacek
cistil jsi i volnobezny ventil? vypnuty musi jit profouknout a zapnuty se profukuje lip, jednou sem ho nastavil na uzavreny a sroubem volnobehu sem to mel taky zavrene skakalo to jak oteviral a zaviral
-
13:39:50 16.6.2010
nemůže to dělat nějaký praštěný čidlo ? něco na co sem zapoměl ? nebo palivová pumpa ? nebo ten uhlíkovej filtr ? palivák je novej ale že bych mu věřil.. a čerpadlo vždycky když tlačí tak slyšim jako kdyby vytlačilo bubliny... od předu do paliváku je palivovej system snad OK a celou pumpu sem měl venku a přešel...
-
12:35:54 16.6.2010
kua tam je výbornej přístup !
-
12:35:01 16.6.2010
mi jednou v te gumove casti pobliz klapky v te zebrovane casti gumy a zespodu, jak to stalo tak to bylo sevrene, jak se slapalo po plynu a hybal se motor tak se to otviralo a prisavalo
-
12:29:56 16.6.2010
předevčírem sem to zase celý prolezl a nikde sem nic nenašel ! taky si myslim že to přisává ale kde to je mi záhadou :-(
-
12:23:57 16.6.2010
přisávání vzduchu dělá všechno možné. jelikož se ti změní hodnoty podtlaků, a celkové množství vzduchu, atd... a jednou to chcípe, po druhý to drží vysoké ot, po třetí to reaguje blbě na plyn, atd...
-
12:20:20 16.6.2010
cele sem to necet ale prisavani vzduchu dela po zahrati v neutralu nabeh otacek nekde k 1600 jako kdybys lehce pridaval pred rozjezdem... dela to tohle?
-
12:14:04 16.6.2010
přisává to někde falešnej vzduch... :-D pomalu ale jistě to začíná být poslední možnost...
-
11:58:21 16.6.2010
nj ale já projíždim všechny fora : Tipo Bravo, Brava, Fiatclub, Fordfans, ... všude stejný problémy a nikde řešení, vždycky to někdo řeší a pak najednou chybí konec, jesi to pomohlo nebo nee :-( jediný co sem se dozvěděl že to nemůže dělat Lambáda,váha a všechny čidla mám OK,termostat novej, cívky OK, regulátor paliva jinej a pořád stejný ...
někde sem četl tip... za studena změřit odpory vstřiků,měli by bejt asi 15 ohmů, když budou mít jinak tak to může zlobit za studena ale zase na nich mám najeto necelý 2000km od čištění v JET servisu a byli všechny v pořádku ! více méně na to kálim jen mě to vrtá hlavou :-)
-
08:19:52 16.6.2010
Stando alespoň budeš mít všechno nový jako já :-D
-
07:38:51 16.6.2010
tak regulátorem to nebylo ! už je na trase jen filtr a čerpadlo ! za jízdy OK tak na to už hulim.... nemám na to nervy
-
19:12:03 13.6.2010
Aha tak dík. No tak tam nevidim nic podezřelého, den to stálo a zkusil jsem odpojit hadici s přívodem benzínu. Nevim ja kto má přímo vycáknout, ale tak nějak to jen vyteklo, ale zdálo se mi že tam trochu tlak je, ale fakt jen málo. Tlak zkusej změřit kluci v dílně, zejtra jim to tam dám ať na to už konečně příjdou.
-
23:25:36 12.6.2010
na liště vpravo když koukáš na motor je ten regulátor, vede do věj podtlaková hadička na klapku. drží jen nacvaklým plíškem (3 místa). ale jak si psal,když odpojíš hadici tak by měl benzín vylítnout, mě neudělal vůbec nic,nevyšla z toho ani kapka. měřit se to dá jakýmkoli budíkem na tlak kapaliny,jde i vyrobit doma, stačej 2 fitinky,Tčko a budík. dalo by se to poskládat i u Landsmana (prodej nářadí všeho druhu)
jinak já už ho vyměnil a teď budu zkoušet !
-
11:25:33 12.6.2010
Simarik: Takže myslíš, že to dělá nízkej tlak paliva? Jak se to prosím dá měřit? A kde je ten regulační ventil na vtřikovací liště? Když to vezmu z leva, tak mi do tý lišty vedou dvě hadičky tam u nápisu Weber, pak je vstřik a u něj nějaký čidlo s konektorem, pak je nějaký váleček s konektorem mezi prvním a druhým vstřikem (není to ten regulátor?) a na konci lišty je nějaká hadička co vede někam do sání ze škrtící klapku.. Všechno sem to ohmatal a nic uvolněný není. Ale ta hadička na konci jde snadno sundat, vadí to něčemu? Neměla by tam být nějak víc utažená aby nešla tak snadno sundat? A jak tam vedou ty dvě hadičky vlevo, ta kten přívod když odpojím, tak z toho má při vypnutým mutoru vytéct benzín, kterej má bejt pod tlakem?
-
21:41:38 9.6.2010
nee to je právě špatně, když nemáš tlak tak ti to čerpadlo nedotlačí ! kdyby ses hodně nudil tak si odpoj jednu hadičku z lišty (přívod) a připrav si velkej hadr, mě z toho nevyteklo nic ! :-( když měníš čerpadlo tak taky plivne i když stojíš tejden, mě stačí 8 hodin, kratší interval sem nezkoušel
-
18:48:28 9.6.2010
simi, ale to je si myslím normální, proto ti čerpadlo spíná po zapnutí klíčků. aby si dotlačilo na 3bary. v manualu je i interval, po jaké dpbě to má o kolik klesnout...
-
15:22:41 9.6.2010
Belma: a nemáš to samý co já ? proměř tlaky paliva, mě to třeba nedělá jen za studena ale když chvíli stojim tak mi přisaje vzduch a palivo nemá tlak, regulátor má 3b a já mám přes noc 0b !!!! teď dám jinej regulátor, pumpa je ok. pak písnu jesi to bylo ono. každopádně tlakem paliva to je !
-
15:19:31 9.6.2010
A já beru zpět svoje předchozí tvrzení, už mi to zase blbne, tentokrát obráceně než předtím. Za studena nejde a za tepla jo.. To je fakt bezva, když člověk nemá prachy, pokud to auto bude někdy jezdit, tak už bude zase zima, už mě to se*e
-
21:31:58 8.6.2010
takze ja som púoskladal,vymenil ten medzikus na sani,a pohoda uz to nekolisa ani za studena,takze pohoda
-
07:29:25 8.6.2010
tak až si tohle přečte někdo s problémem tak to bude proklínat. mě to přestalo když sem vyměnil cívky a snímač klapky.teď musim ještě ty studený starty vyřešit ventilem na vstřikovací liště protože nedrží tlak a přisává vzduch.pak už snad bude klid
-
23:58:24 7.6.2010
Taky me litaly otacky a zkousel jsem vahu vzduchu 2x cistit tim isopropyl alkoholem, jak tu bylo v navodu a vubec to nepomohlo. I po vycisteni byly ty dratky v te sonde stale cerny, tak jsem se pak nasral a prostrikl jsem to tim sprejem na kontakty, pekne z blizka, aby to melo poradny tlak na vycisteni. Vaha vzduchu vypada jak nova a od te doby me otacky ani jednou nezahaprovali a i celkove me prijde, ze to lip jede. Prostrikl jsem tak i krokac na skrtici klapce a vsechny kontakty na snimacich kolem. Delal jsem to vsechno zaraz, tak si nejsem jisty, co presne pomohlo, ale rozdil fakt obrovsky a problem vyresen !
-
17:51:10 7.6.2010
Takže já mám hotovo! Diagnostika hlásila v háji váhu a krokáč. Vyměnili jsme váhu blbej německej bosch za novej blbej německej bosch a už to funguje.
-
15:37:30 3.6.2010
Ja stejny problem mam rano s startovanim,ale len vtedy ked tankujem na slovnafte alebo v tescu 95-ku(16VT)...Ale ked tankujem 98 alebo 100-ku tak to je v pohode...Ja neviem co to moze robit,mozno benzin je na hovno...
-
12:11:46 3.6.2010
Já mám origo bošácký skoro nové a dělá mi to taky,nevím no.viděl bych to na ten krokovej motorek,páč když ho odpojim,tak to nic nedělá. Fakt nevim,otec by na to přišel si myslim ale ten furt nemá čas.
-
10:27:27 3.6.2010
kup origo "bošácký"...
nebudou stát ranec a budeš mít jistotu...
-
23:57:16 2.6.2010
Tak ja nevim ja s tim zacal nejak jezdit a nejak se to odvzdusnilo a uz je to OK, predtim to obcas zahaprovalo a ted uz je to OK
-
23:46:49 2.6.2010
Tak svíčky dělají hodně neplechy. Já je měl jednou jen vlhké od toho jak jsem umýval motor a pak jsem se taky divil co to dělá. Po výměně bylo zase vše ok. Zkus vysušit a vyměnit.
-
23:43:37 2.6.2010
mám NGK typ nevim ale sou na 20VT
jen jesi nejsou 2 KO když byli pod vodou :-(
-
23:27:26 2.6.2010
stando, co máš za svíčky? nemáš nějaké tunerské?
ale cívka by to mohla dělat...
-
23:13:32 2.6.2010
tak už houpe i na volnoběh za tepla :-( benzin pumpa je OK, ale dělá to po proházení cívek
-
18:51:17 1.6.2010
snímač klapky to nedělá... pokračuju :-(
-
14:01:41 31.5.2010
Belma: už ti dorazili ty díly ? docela mě zajmá jesi to přestalo :-)
-
08:29:01 31.5.2010
16VT má dvě čidla pro teplotu vody, jedno z boku termostatu pro jednotku a jedno nahoře pro budík.
-
18:23:22 28.5.2010
Chlapáci ,nešel jsem 2 čidla teploty vody
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml? 16VT má obě??
-
17:53:34 28.5.2010
kluci jak dlouho by melo udrzet palivo tlak po chcipnuti?
-
16:36:48 28.5.2010
je pravda, že torbo jsem měl venku, mě to minutu po nastartování jde jak má, pak to půl minuty chce chcípnout a pak už je to dobrý.
-
11:17:36 28.5.2010
kluci a odvzdušňovák je kde prosíííím?
-
09:25:06 28.5.2010
čidla sem už koupil 2 nový a obě OK, a zavzdušněno taky nemám
-
08:53:28 28.5.2010
Taky me to delalo co jsem si menil turbo, si rikam asi jsem neco blbe zapojil nebo se nekam dostal bordel. A prdlajz. Normalne to bylo tim ze cidlo na vodu hlasilo blbosti protoze to nebylo dobre odvzdusneny a hlasilo to blbosti. Dalil jsme odvzdusnil a je to OK. Takze bych to videl na cidlo na vodu.
-
08:47:39 28.5.2010
Nový poznatek, včera mi to nedalo a zase sem se v tom vrtal. Snímač polohy klapky sem sundal a znovu pročistil a vyfoukal kompresorem, malinko při proměření vynechává a v poloze kdy je klapka uzavřená mi to ukazuje 0 ohmů ! do toho mi svítí vstřik ! ale auto nechcípe. Když ho seženu do Třebíče tak dorazím...
-
07:12:52 26.5.2010
start s nohou na plynu a nechcípne.... no tak je to normální ? že by potik na klapce ?
-
00:57:34 26.5.2010
vidíš, takže to je důkaz toho, že nekecáááám :-D
-
22:01:03 25.5.2010
Coupe20VT PLUS :-D tak ja budem zajtra skladat naspät všetko do kopy,tak uvidim ci to uz bud ok,inak po 1x som to rozoberal asi tak 3h po 2x ani hodka:-)))
-
20:56:05 25.5.2010
ono to zase tak strašný neni. když si párkrát motor vyndáš a nandáš, tak zjistíš, že se tam ty ruce fakt dostanou :-D
-
20:04:50 25.5.2010
kdyby tam byl alespoň přístup !
-
19:37:30 25.5.2010
ti můžu na sraz přivézt udělátko na měření tlaku paliva a hodnoty, jaké bys měl naměřit... ale nevěřím tomu. já sázim na ten falešný vzduch... to dokáže fakt šílený bludy...
-
07:07:04 25.5.2010
všechno sem přešel a nikde nic nevypadlo takže půjdu po palivu
-
01:41:17 25.5.2010
podle mě někde něco přisává falešnej vzduch. mě to teď po seskládání dělalo to samé. za studena nastartoval a zdechlo. navíc to reagovalo na plyn ještě pitoměji než normálně. a pak sem našel vypadlou nějakou podtlakovou hadičku nahoře nad sáním. zacvaknul sem ji zpátky a je klid... za studena 1200 ot a za tepla 750,-
-
00:05:21 25.5.2010
ale teď to dělá i POLovi a kdybych to měl KO tak se to nesrovná na několik dní !
-
22:17:36 24.5.2010
tesnenie mam ok,som menil mynule leto aj z cerpadlom,asi budeme laborovat a porovnavat na srazu,namiesto chlastu:-))))
-
21:29:15 24.5.2010
a co tohle ? jedná se o těsnění na palivovým čerpadle. může být i jinde chyba ! ale tohle je nejrozumější co sem našel. za pokus nic nedám !
... pri delsim stani (nekolik hodin) pres praskly tesneni utece tlak paliva ... po prvnim nastartovani se dotlakuje, ale
motor zdechne ... po druhym uz je tlak OK a motor bezi ... spatny tesneni se da poznat i tak, kdyz na volnobeh slapnes plyn
na doraz, tak pri spatnym cerpadle se motor zacne jakoby dusit a potom se rozbehne ... protoze cerpadlo nedodava potrebny
tlak paliva ...
-
21:03:22 24.5.2010
kurnik to je přístup :-(
-
21:01:41 24.5.2010
2
-
21:00:23 24.5.2010
simi ako som ti hovoril mne to prestalo,ale znovu zacalo,ale nasiel som novy problem tak mozno to je ono...
-
19:36:45 24.5.2010
už s tím někdo pohnul ? přibyl další kousek se stejným problémem :-(
-
20:20:01 23.5.2010
no tak mě to běhalo asi 4 dny a zase to chcípe, jak píše kokin po odpojení drží asi 700 za studena ale drží a nechcípe, s ním to chcípne. takže zkusim jinej a uvidí se
-
17:33:31 23.5.2010
Tak diagnostika řekla, že je v háji váha vzduchu a krokovej motorek.. takže se čeká až to bude na skladě :-(
-
16:40:02 13.5.2010
Taky jsem vyčistil a to to je ještě horší.. takže na to už kašlu, příští tejden jde na diagnostiku a uvidí se. Každopádně na coupařskej sraz nejedu, až opravíme Fiata půjdem vrážet další prachy do Alfy ... italové no...
-
17:20:31 9.5.2010
Bzuči ti ten motorek už když zapneš zapalovani? Jestli ne tak je K.o.Sežen si jiný.
-
14:14:07 9.5.2010
Tak jsem to vyčistil,dneska zkusil studený start a dělá to snad ještě hůř,po odpojení motorku to přestane. Prdim na to :)
-
14:07:16 8.5.2010
dík za ukázku. zak jsem to pročistil a uvidíme zejtra až bude studenej motor jak to drží otáčky, jo a jede to i o něco lépe ale to nevim jestli je tím, nebo jak jsem vzal filtr kompresorem ale filtr neni zas tak starej ale jede to trošku lépe.
-
12:06:37 8.5.2010
Jo to je ten parchant malej. Já tam mám Bosch. V auto Kelly se to jmenuje Nastavovač volnoběhu a stojí to 6900 Kč =( Tak teda doufám, že bude stačit to vyčištění. Jinak budu jezdit bez toho, má to aspoň lepší zvuk na volnoběh :D Jinak to má asi na volnoběh větší spotřebu, ale jinak to ničemu nevadí ne ??
-
11:39:03 8.5.2010
Kurna ten krouzek vubec neni videt :D tak jeste jednou :D
-
11:37:35 8.5.2010
Najdes ho na sani, mas ho tam
-
10:52:57 8.5.2010
tak to udělám ale nevim kde ten motorek najdu :) hm?
-
23:07:27 7.5.2010
spis ho vyndej a vycisti ho nejspis bude zasranej a nebude porpoustet spravne mnozstvi vzduchu. Takze vytahnout a vycistit to poradne jak tu dutinu tak i ten krokac a melo by to byt OK a jeste to prosplichnout kontaktolem.
-
19:47:01 7.5.2010
Vyměnit ten krokový motorek..
-
18:21:24 7.5.2010
Bzučí většinou čerpadlo, když je málo oleje...
-
18:12:23 7.5.2010
tak to taky zkusim a to bzuení to asi bude posilovač řízení, mě taky někdy bzučí.
-
16:32:11 7.5.2010
TAKŽE, já mám snad po záhadě. Stačilo odpojit krokovej motorek a volnoběh jede plynule a na 1000 otáček. Jak tam ten kabel zas vrazím, tak to spadne na 700 otáček a zvuk divně kolísá... Chápu tedy dobře, že chyba je v krokovém motorku??
-
16:18:34 7.5.2010
Dotázek: Má to někde poblíž škrtící klapky při volnoběhu tak divně bzučet?? Něco tam tiše, ale dost pronikavě bzučí, ale já nevím jestli to má dělat nebo ne..
-
21:29:39 6.5.2010
ja som ten istý pripad nevedel odstranit a tak som vymenil: čidlo teploty vzduchu, vody,rozdelovač, krokáč, sviečky, poloha škrtiacej klapky,map senzor , a sem tam to lkolisalo nadalej, potom som vymenil palivove čerpadlo a je to ok, ešte chcem vymenit senzor barometrického tlaku , neviem čo bolo špatne ale kedže je to fiat musi byt všetko tip-top aby to fachalo..
-
20:42:12 6.5.2010
Nekdo rika ze je problem s cidlem teplotu vzduchu na sani a teplotu vody.Tyto cidla mam koupeni a o vikendu jdu zkusit.Zacnu s cidlem vody,je to levnejsi.Pak budu tyden jezdit a uvidime.
Me to taky obcas dela,nekdy treba tyden je v pohode a pak jeden den to dela zase to samy co jsi psal.
-
19:52:48 6.5.2010
No je m idivný že ráno za studena je všechno ok, ale odpoledne fakt každej den tohle :-( Už jsem vymejšlel kraviny jakože když na to třeba svítí sluníčko tak se tam něco ohřeje a blbne to. ale dneska sluníčko nesvítilo a je npršelo a je to stejný.
Tak to zkusím, prosím tedy, dá se nějak ověřit správná funkčnost krokového motorku ?
-
19:23:42 6.5.2010
no mě to dělal u 16vt, nevim jak u 20vt...ani mi necvakal po otočení klíčku, pak sem ho vyměnil a ok.
-
19:15:09 6.5.2010
taky mi to dělá, jen za studena po prvním startu, svíčky mají asi 1000 km, tak nevim, ještě nebyl čas se na to podívat ale za radu budu taky rád.
-
18:58:33 6.5.2010
No mrknu se na to. Díky za tip. Jinak to poznám když ho vyndám a zkusím jestli chodí, nebo se to musí jedině vyměnit a zkusit?
-
18:34:43 6.5.2010
myslíš asi tlak oleje místo nanometru a tlaku turba?nemuže to být krokový moturek?u 16vt to občas dělá, jak kdy mi to taky dělal.
-
18:01:11 6.5.2010
Ještě... do teď to nedělalo vůbec a najednou ze dne na den to dělá každý odpoledne když jedu domu :-( Ještě jsem myslel že jsem vzal blbej benzín, ale to už je dýl a začlo to až teď..
-
17:59:26 6.5.2010
Ahoj. Tak mám už první závadu na Coupéčku. Je to 20VT LE rv. 98 . Ráno po nastartování je vše v poho, otáčky jsou 1000, manometr turba ukazuje 3 bary, jede plynule... V práci na parkovišti stojí cca 5 hodin, zkusím nastartovat a v pohodě, ale za další 2 hodinky už nastartuju , otáčky kolísaj, hrozně se propadnou na cca 700 , zní to dost nepravidelně a chcípne to. Takže když nastartuju, musím chvilku přidávat plyn a točit to na nějakejch 1500 pár skund a pak už to je zas v pohodě. chcípnu to, znova nastartuju, tlak turba je 2 bary a jede normálně... Co by to tak mohlo být? Mohla by to být škrtící klapka ? na tu se chystám jí včistit. :-(