Fiat Barchetta Turbo

  • Innocento
    Jestlivá on nechce Boxtera, ale Barchettu Turbo... :-)
  • von Raven
    prodej barcu a ty prachy co bys nasypal do uprav pridej k tomu a mas porsche boxter
  • PhoB
    Petre, Barchetta je podvozkove Punto, takze to tady neplati.

    Jindrich: jde holavne o uchytna mista motoru(v nosnikach a predni naprave). Tehlice by meli byt snad stejne(punto GT) a uchyceni razeni v tunelu atd si myslim taky.
  • krosmen20VTPLUS
    Půjde to bez větších problémů ani nejsou potřeba držáky-je to obdobné jako třebas u alfy 146 kde jsem ho zastavoval,těhlice z alfy a poloosy z 16VT-musejí se upravit klouby.....Jinak natahat elektriku trochu si pohrát s držáky a chladiči a je to 200PS barča je na světě.....
  • Jindřich
    OK dneska porovnam punto z barchettou a dám vědět, kdyžtak napiš ceny na mail, díky
  • PhoB
    Mno, pokud mas nejake penize, tak ti muzu prodat "kit" na zastavbu 16vt motoru. Tzn upravene drzaky motoru, komplet razeni a poloosy...plus nejake know-how.

    Nepredpokladam, ze se zakladni veci prilis lisi od Punta mk1.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    díly motoru ti jen tak sedět nebudou žádný,vše se bude muset upravovat. Zrovna ty písty jsou úplně stejný akorát trochu jiný,mají o 2mm větší čep. Pak trable se softem atd atd takže radši tam dát buď 16vt nebo 20vt
  • Coupe73
    Ty kráso, vždyť je to lehký, to vzlítne jak aeroplan :-D
  • Jindřich
    To by taky nebylo špatný ale co pak z poloosama, těhlicema, ramenem???
  • Scoupe
    a co celej agregat z 16VT to by myslim bylo nejednodussi a nejrychlejsi nez tyhle pokusy a nasledne problemy...
  • Jindřich
    Ahoj, chci přestavět barchettu na turbo, co by ste doporučili, slyšel sem že písty by měly sedět z 20vt, co turbo jaký doporučujete, vstřiky popřípadě regulátor a čerpadlo???z 16VT???