-
12:58:25 9.4.2011
Jestlivá on nechce Boxtera, ale Barchettu Turbo... :-)
-
02:18:24 9.4.2011
prodej barcu a ty prachy co bys nasypal do uprav pridej k tomu a mas porsche boxter
-
12:09:00 8.4.2011
Petre, Barchetta je podvozkove Punto, takze to tady neplati.
Jindrich: jde holavne o uchytna mista motoru(v nosnikach a predni naprave). Tehlice by meli byt snad stejne(punto GT) a uchyceni razeni v tunelu atd si myslim taky.
-
11:21:27 8.4.2011
Půjde to bez větších problémů ani nejsou potřeba držáky-je to obdobné jako třebas u alfy 146 kde jsem ho zastavoval,těhlice z alfy a poloosy z 16VT-musejí se upravit klouby.....Jinak natahat elektriku trochu si pohrát s držáky a chladiči a je to 200PS barča je na světě.....
-
08:50:11 8.4.2011
OK dneska porovnam punto z barchettou a dám vědět, kdyžtak napiš ceny na mail, díky
-
23:22:50 7.4.2011
Mno, pokud mas nejake penize, tak ti muzu prodat "kit" na zastavbu 16vt motoru. Tzn upravene drzaky motoru, komplet razeni a poloosy...plus nejake know-how.
Nepredpokladam, ze se zakladni veci prilis lisi od Punta mk1.
-
23:10:30 7.4.2011
díly motoru ti jen tak sedět nebudou žádný,vše se bude muset upravovat. Zrovna ty písty jsou úplně stejný akorát trochu jiný,mají o 2mm větší čep. Pak trable se softem atd atd takže radši tam dát buď 16vt nebo 20vt
-
22:43:52 7.4.2011
Ty kráso, vždyť je to lehký, to vzlítne jak aeroplan :-D
-
22:43:16 7.4.2011
To by taky nebylo špatný ale co pak z poloosama, těhlicema, ramenem???
-
22:35:57 7.4.2011
a co celej agregat z 16VT to by myslim bylo nejednodussi a nejrychlejsi nez tyhle pokusy a nasledne problemy...
-
22:10:49 7.4.2011
Ahoj, chci přestavět barchettu na turbo, co by ste doporučili, slyšel sem že písty by měly sedět z 20vt, co turbo jaký doporučujete, vstřiky popřípadě regulátor a čerpadlo???z 16VT???