jede, ale kdo ví jak - ECU

  • von Raven
    většina jednotek jde, tohle je právě japonec Hitachi a 1.8 motor
    Jednotky jsou pod palubovkou v místě, kde kope spolujezdec nohama. Napravo umělohmotný kryt na 2 šoubech a jednotka na 3 šroubech.
    Než to začnete kontrolovat, tak odpojte baterku :D
    Myslím, že vzhledem k tomu jak to italové odflákli, tak je dobré to aspoň jednou za pár let vyndat a očistit kontakty, protože budou tak zasrané jak jsem to měl já a jen obyčejné vyčištění vám z toho udělá nové auto.
    To chipování je možné i pro 1.8 ale jak jsem psal, je nutno jí vyndat, rozdělat a podívat se jestli je vevniř (není to ten na fotce) šváb co je obdélnikový, nebo čtvercový... kontakty jsou 1:1 mezi nima, ale chipovat jde jen ten obdélník. Je myslím blízko u kraje blízko k jednomu rohu. Jak píšu, fotku přímo toho švábu tu nemám, tak jestli to někdo vyndáte, tak to komplet cvakněte a hoďte sem. Nechce s emi to kvůli fotky znova vytahovat, gor když tam mám zrovna ten blbý čtvercový.
  • Kefalín 20V
    To je řídící jednotka? a kde to je umístěné, taky bych to rád zkontroloval
  • von Raven
    tak to zase otevřu... mám někoho kdo je schopný chipovat i 1.8 Hitachi, ale pouze jen tu verzi, co když se rozebere tak vedle chipu je paměťový chip, který je obdélníkový... některé verze jej nemají a místo něj je nějaký maskovaný čtvercový a to zatím nejde
    Obdélník je schopný hodit jen patici a udělat výměnný.. origoš/chip
  • von Raven
    Denis nene, našel jsem nového http://www.powerchips.cz/
  • Denis 1,9 JTD:(
    Von Raven: Chipuje to Šimoník? To budu zvědav:)
  • sebo 1.8 16V
    voda je mrcha ta sa dostane všade tiež si myslím ze najlepšie tesnenie je diera .Lepšie ten materiál ochrániť povrchovo náterom kontakty pokovovaním .Myslím ze keby tam bolo tesnenie a voda nemá kade vytiecť vyzeralo by to horšie
  • von Raven
    no mě hlavně dost udivilo, že to kolem konektorů nemá žádné těsnící gumky a ani kolem plechů jednotky a ještě má navíc nějaké podélné dírky jak by na odvětrání. To boschky i na feldě to mají líp vyřešené. Tady snad každé zamlžení okna znamená i oxidaci kontaktů u jednotky, jinak si to moc nedovedu představit. Třeba Venca takhle úplně skončil, někde pod předním oknem mu přestalo fungovat těsnění a po deštu se mu dostala voda do jednotky a finito.
    ......
    Momentálně je to vyčištěné (krom toho masakru tam byly i dvě koule bordelu)a během asi 10km se ta nová jednotka poprala i s novýma hodnotama (podle mě to teď dostává i jiné voltiky než předtím) a zdá se, že to auto jede trochu jinak.
    ......
    Další bod bude chip. Zdá se, že vás můžu potěšit, i 1.8 Hitachi jde chipovat, ale asi 96 verze a musí se pájet. Ta moje je jak na sviňu se softem 96 a inovací 98 (jinak udělané šváby, místo běžného typu s nožičkama na dvě strany tam je čtverec s nožičkama na 4 strany :) ale vedle 1:1 kontakty a misto na ten dvoustranný), ale momentálně na tom bádá někdo, kdo si poradil i se zapeklitějšíma autama ve skoro kusové výrobě, tak pak dám další info jestli se to povedlo. Mapy na chip má, jen ten jiný šváb.
  • Honza
    udržovaný vůz...

    co sem lezl např. do řj z tipa, coupe takl ty byly jak nový..

    ais an to maj vliv i provozní podmínky, resp to jetsli do auta víc nenateklo..
  • von Raven
    divím se že to mělo vůbec kontakt
  • von Raven
    ale na živo je to maso
  • von Raven
    ale pořád to není ideálně vidět
  • von Raven
    tak jsem vzal lupu
  • von Raven
    není to moc vidět že?
  • von Raven
    no tak sem zvědavý co řeknete na tuhle sérii fotek