-
20:17:59 21.7.2012
skus ten kábel za 1000 neje veľa a skus si ju napichnúť sám .Aspoň ti vypíše co sa jej nepáči
-
19:44:00 21.7.2012
tak ECU dnes zkontrolováno oxidace byla jen zvenku na tech silnějších pinech zvenku . dovnitř se nedostala jako u Von Ravena . ale stále ani ťuk tak a teď chlapci a chlapy raďte :(( . ( mel by někdo foto otevřeného ECU s detailem na hlavní chip ?? nějak se mi nezdá.
-
15:32:11 21.7.2012
aj tam to býva z oxidované fiha budem musieť pozrieť aj ja v akom stave je
-
15:05:52 21.7.2012
Tak jestli je teda schovaná tam tak to klobouk dolu to by mne nepadlo :) . Vetsinou bejvalej v motoru i kdyz je fakt ze co jsem Lancii deltu 1.generace tak ta měla schovanou řidiči jednotku ve středovým tunelu u radičky . Tam sem ji fakt nečekal :)
-
13:46:26 21.7.2012
je na boku pod palubovkou u spolujezdce ;-)
-
13:10:40 20.7.2012
Teda asi jsem blbější nebo slepej vím jak řidící jednotka vypada ale nemůžu ji v motorovém prostoru najít :( . Kde by se měla nacházet ??
-
11:16:36 20.7.2012
Tiež si myslím ze z hitachi by nemali mat problém servis napichnúť. Tiež sa prikláňam kontaktovej vade na nej .
V ktorom mieste jednotka vlastne v 1,8 je k nej dobrý prístup alebo ako k "spojke"
-
06:20:25 20.7.2012
hitachi se tu resila asi milionkrat, cena investice asi 1000,- (kabel a redukce i s poštovným z aukra) program fiatecuscan.net zadara a můžes si to diagnostikovat kolikrát denně chceš
já bych to spíš viděl na podobný problém jak jsem měl já... jednotka komplet zaoxidovaná a dvě nožičky na jednom švábu se už už chystaly upadnout, takže odpoj baterku, vyndej si jednotku a podívej se na ten masakr jak máš zasrané kontakty a všechno uvnitř
když tu budeš hledat, tak najdeš pár fotek co jsme tu dal, ale není to tam tak vidět jak to bylo na živo, to jsem se divil že to vůbec některýma obvodama protéká
-
01:58:33 20.7.2012
no práve vstreky aj cievky ma na starosti RJ tým nechcem povedať ze je vadná ale niečo jej vadí cudne ze sa neprepne do núdzového stavu. Ty más novšiu 1,8 keď más riadiacu hitachi?
-
18:53:58 19.7.2012
na diagnostiku sa auto nedostane lebo je nepojazdné. a hlavne aj keď bolo pojazdné tak sem nikde nenašiel servis kde by hitachi zvladli prečítať
-
14:20:04 19.7.2012
mal si to na diagnostike?
-
14:08:07 19.7.2012
tak nový poznatek . neháže jiskry a nedostává se palivo ze vstřiku do motoru . jinak ke vstřikům ho pumpa dostane . nevíte tedy někdo co by tomu mohlo být ?????
-
12:20:22 14.7.2012
No to je otázka jestli jsou správně nasazeny . Takže říkáš ze mám sundat výko a juknout se jestli není potkanek. To by mě tak ještě chybělo .
-
10:54:53 14.7.2012
rozvody jsou na svým místě? asi ano pokud byl měněn i snímač vačky...
mi taky chcíplo coupe u křižovatky..pár marnejch pokusů o nastartování, pak sundání víčka na dolejvání oleje že se se spodkem točí i vršek a bylo jasno.. potkan v motoru... kámšoj se zas přihodilo něco podobnýho při výjezdu z parkoviště...
-
10:50:58 14.7.2012
iskry to normálne hádže? Vstreky skontrolované?
-
17:08:00 13.7.2012
Pumpa tlačí motor točí . Výměny civky , snímač otáček , snímač váčky , snímač smrtící klapky . Skontorolovany všechny kontakty všecky kabely . Sviti klasicky kontrola vstřikování . Jinak vstřícný tlak je všechny benzin
-
16:55:40 13.7.2012
Bolo by dobre napísať co si už menil . a skontroloval . upne 1 je ten bzučivý zvuk pumpy asi 3sekundy otočením klučika pomohlo by ako reagujú kontrolky na palubovke
-
16:30:49 13.7.2012
Cau uz se to tu jednou řešilo . Loni na semaforu mi přestalo jet coupe uz sem na něm snad povymenoval všechny elektricky součástky a stale nic . Uvidím jestli to neni zapalování module jak dorazí ale napadlo mne jestli třeba neskončily rozvody o zub ze nechce na skočit . Dalo by se to nějak zjistit ???? Jestli jsou přeskočeny nebo ne ..