-
09:20:56 25.7.2012
šroub jsem sehnal....kupodivu prošel podložkou u kolem bez vrtání...ani kotouč jsem nevrtal,jen rovnou projel závitníkem
-
23:36:01 24.7.2012
sem ti říkal, že ten material je svině houževnatá... a co šroub sehnal jsi? a co kotouč a kolo vrtal si?
doufám, že né ruční vrtačkou, protože pak nemáš šanci trefit osu a mohlo by to nadělat velkou paseku...
-
21:35:44 24.7.2012
po ulomení jednoho zavitníku a asi třech pokusech auta spadnout jsem to převrtal na M14 1,5 a zachránil náboj...ted to ještě odzkoušet co to udělá po pár km:)
-
09:28:30 24.7.2012
já mám 14 x 1.5 tohle stoupání už jen tak nestrhneš, ale kolem a kotoučem ti ten šroub na 100% neprojde...
převrtat taky je jediná možnost
-
23:59:39 23.7.2012
no tak asi převrtám ten jeden stržený závit na M14 1,25 (víc závitů) a nebo by bylo lepší 1,5 (lepší dostupnost šroubů)??? Koukal jsem, že to projde i podložkou a diskem, takže to bude asi nejlevnější řešení...
-
23:00:46 23.7.2012
to je bohužel pravda. přední ložisko nelze vyndat nedestruktivním způsobem...
a s těma šroubama bohužel měli také pravdu. musíš si je někde nechat udělat na zakázku...
-
15:56:47 23.7.2012
tak dnes jsem to řešil v serisech po okolí a nestačil jsem se divit, prý na M14 nejsou šrouby a prý vyvrtání nových děr M12 by bylo dražší než nový náboj,ach joooo,co vlastně umív těch servisech?:/jo a ještě prý musí vyměnit i ložisko,které se rozpadne při výměně náboje vpředu...co je pravdy n tom že musím koupit i ložisko?://
-
18:27:05 22.7.2012
fajn, díky moc všem za rady....jako nejlepší se mi jeví vyvrtat 4 nové díly a nebo pak sehnat náboj jiný a vyměnit ho
-
12:55:04 22.7.2012
jde to na autě přes přípravek, ale je to fakt na pytel... zadky jdou vyndat v pohodě, ale předky tak záživný nejsou.
-
12:04:44 22.7.2012
Na aute je to na hovno vyndej to cely i spoolosou a nic nezkurvis a nech to prevrtat.
-
00:08:33 22.7.2012
šlo by to, kdyby ten náboj nebyl tak odolnej... :-D závitníky se tam lámou. ale pokud se to převrtá 12.1mm vrtákem, odstraní se tím vlastně jen původní závit, a zůstane jen čistá díra. pak už jen přeřezat závitníkama a je po problému.
-
21:01:57 21.7.2012
myslim že půvdní stoupání je 1,25 a tak tam ten závitník můžeš nacpat přímo :-) když to stoupání zachováš. zbytek úprav včetně nových šroubů je jasný
-
16:53:27 21.7.2012
já mám kompletně předělané vše na M14 x 1.5 a je to super...
musíš převrtat náboje, podložky, kotouče a kola... Já mám doma stojanovou vrtačku, tak to bylo fajn a na předky jsem dělal takový přípravek... každopádně já jsem na výsost spokojený.
další věc jsou jiné šrouby. Ocel třídy 15 zlepšená na nějakých 140kg na mm2.
pokud bys chtěl poradit co a jak, zavolej na 775876608
-
12:40:02 21.7.2012
k3lukas: a mohu to převrtat na autě?mi říkal totiž mechanik, že by se musel vyndat náboj a že se rozletí ložisko, který stojí tak 2000,-
Honza: jsem hledal a třeba autokelly vubec neprodává náboj na přední nápravu a nenašel jsem na 20VT:(jen na zadní napravu
-
19:54:37 20.7.2012
při cenách a dostupnosti dílů nemá cenu řešit cokoliv jinýho krom nový náby, třeba vč. těhlice...
-
19:01:49 20.7.2012
Kdyz prevrtas na 14 tak ti tam pak nepujde treba rezerva a mozna bides muset prevrtat i kola? Ja jsem to resil tak ze jsem vyndal tehlici a nechal jsem vyvrtat mezi diry dalsi diry 12.
-
09:47:18 20.7.2012
ahoj
Pote co mi vyměnili přední rameno kdysi jsem si zapomněl zkontrolovat dotažení kol a málem mi včera upadlo kolo levé přední. A nebo mě to někdo povolil na sídlišti:/ Bohužel se mi to vyžvýkalo tak, že ani po protažení závitníkem to dlouhodobě nedrží. Co s tím? přešli jste někdo na větší závit M14? nebo koupit nový náboj? nebo existuje nějaká metoda jak to levně spravit? Bohužel tam mám ještě podložky, tak možná ty šrouby jsou namáhaný trochu víc...ale i tak, vždycky když jsem to dotáhl pakou tak to bylo v poho...délka šroubu byla správná