ramena na 20VT

  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    už vím co máš na mysli. pan Janoušek už to nedělá,je to starší pán a už na to nemá sílu. utřel jsem rypák a sám sháním někoho kdo to dělá,ramena na AR166 potřebují servis pořád dokola :-)
  • L_hall
    No myslim ze ty jsi mi rikal o panu jmenem Janoušek
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    já nic nevím, proč bych to měl vědět já jestli to bylo mířeno na mě?
  • L_hall
    Johny ramena dělá jeden chlápek v praze myslím. Více ví Marcel udělá ti čep jak ty budeš potřebovat a automaticky dělá to co ty že osazuje na 'Powerflex.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    aby nebyl problém s průměrem toho čepu...

    třeba starší coupe má jinou těhlici a čep než 20VT, atd...
  • Honza
    no přípravek na rameno si vytvoříš jednoduše - stačí ti deska, nějaký kulatiny a pásoviny pro chycení pozic čepů na tý desce a pak už jen vaříš..

    spodní čep ramene můžeš použít z nějakýho VW... pokud se vleze do těhlice.. (nebo taky fiatu stilo po r. 2004/fiat bravo nové generace..) zde by se to do těhlice ělo vlýzt
  • Coupe20VT PLUS :-D
    v první řadě by to chtělo se spojit s JIRKOU 20VT PLUS a zkusit od něj dostat nějaký náčrtek bo výkres ramene a hlavně zjistit co to je za spodní čep? aby seděl přesně do těhlice...
  • Honza
    pokud si ramena chceš vařit musíš mít vše štelovatelný, abys pak nejezdit 4 stopý vozidlem...

    zaráží mě u takovýho projektu použití kuláků ze spojovaček, kteýr jsou dělaný na jiný (menší) namáhání než toto .. radši byhc tam viděl pěknej unibal..
  • sebo 1.8 16V
    takže takto upravene by to malo vydržať?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jo tak tomu říkám myšlenka dotažená do nějakého cíle... zkusíme se s jirkou spojit aby dal nějaké podklady co a jak a z čeho tvořil a zbouchat to do kupy už nebude takovej oheň... ale tohle je fakt docela extrem... koukám, že on má štelovatelný i ramena... :-D
  • Johny
    takže som to nakoniec našiel :-)
    link:
    http://www.fiatcoupe.cz/forum/pokec/7883-projekt-2 0vt-integrale/

    nevyzerá to vobec zle :-)
  • Johny
    teraz som si spomenul že tu niekde je to čierne coupe na 20" kolach a sniženou strechou, on tam už tuším ma vyrobené ramená ak si dobre pamatam, bohužial v tomto prehladnom fore navyše zasratého milion shit prispevkami sa mi to ťažko hľadá :-( ak vie niekto jeho nick ľahko to najde a nech sem hodí link.

    inak tie ložiska robia aj s prachovkami a z velmi kvalitných materialov ktoré určite prežiju origo čep, problém je v jeho uchytení do ramena ako si aj sám písal :-(
  • Coupe20VT PLUS :-D
    sem rád, že se aspoň někdo chytá tohoto tématu a logicky u problému přemýšlí... ať mi nikdo netvrdí, když dokážeme dolovat z našich motorů strašný výkony, že nedokážeme nějak vyřešit konstrukčně primitivní kulový čep...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    to první je normální kloubové ložisko. v zajištění bych neviděl problém. vyrazit kulák ven, vyfrézovat lůžko s osazením, nalisovat kloubové ložisko, zespoda zajistit seigerovkou a stejným způsobem samotný čep...

    vidím v tom jednu nevýhodu a to, že ono kloubové ložisko, pokud se ti dostane do ruky, sám pochopíš. není nijak kryté, takže brzy začne vyrézat. další věc je, že tam není dost masa na frézování a další operace, a nevěřil bych tomu, že to nemůže prasknout a to je konečná krematorium...



    cesta nového ramena z jeklů, pořádně posvařovat, dostatečně vystužit a naimplantovat nějaký jiný čep se mi líbí víc...


    další možnost je: udělat onen čep a pouzdra z něčeho fakt poctivého, ale v tomto případě je jeden problém, že ten čep v prvopočátku není rozebíratelný a muselo by se to nějak zase přetvořit na zátku a seigerovku
  • Johny
    a potom tam už iba strčiť nejaký takýto kolík ako čep :-)bohužial nedotiahol som to do konca, podla mna sa to nedá :-(
  • Johny
    niečo taketo nejako nalisovať na rameno :-)
  • Johny
    dufajme že to xvilu vydrži a že niekto pride na to čo s tým čepom :-(
  • Johny
    zháňal som alternatívu, k čepu aj bolo niečo mala, to byť kombinácia unibaloveho uloženia a do toho čep, nakoniec som nevymyslel ako by sa tam dalo to uloženie nalisovať aby držalo :-( tak som to iba nahodil na powerflexy
  • Johny
    No ja som toto riešil pred rokom, kupil som čisto nové ramena trw len kvôli čapom :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    Ondro, vojebus vládne světu,tak to je :-) Dej bacha aby to nové rameno neprasklo,pak půjdeš do lochu na 1000let!!! Já bych radši šel cestou repase kůláku a použití gumídků od powerflexu,myslim že Lenoš je jezdí tak se ho zeptej jak držej.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    je vidět, že jak říká Marcel ojebus ojebává úplně všechno... Tak zkusíme ojebat ojebuse :-D
  • Coupe20VT PLUS :-D
    Ahoj lidi. Jelikož jsem byl kvůli zvláštním okolnostem nucen po cca 1000km vyndat motor, zjistil jsem při tom nechutnou skutečnost. před 1000km jsem bral za spodní čepy a byly TOP. po 1000km s cca 300PS pod kapotou jsou total na kaši. nejezdím rally, pořád stejné cesty. A ramena byly MOOG.


    rozhodl jsem se postavit si svoje ramena...

    jak to půjde to zatím nevím, ale když se schce, všechno jde.

    v první fázi bych od někoho potřeboval stará ramena komplet včetně silentbloků a čepů...


    myšlenka je taková: postavit rameno z jeklů pár žeber, výztuh, atd... osadit stejnýma silentblokama a na druhou stranu osadit vyměnitelný čep...


    Nechci zase kvůli čepu kupvat ramena po 2500,- Kč.