-
22:52:59 26.7.2012
už vím co máš na mysli. pan Janoušek už to nedělá,je to starší pán a už na to nemá sílu. utřel jsem rypák a sám sháním někoho kdo to dělá,ramena na AR166 potřebují servis pořád dokola :-)
-
14:43:44 26.7.2012
No myslim ze ty jsi mi rikal o panu jmenem Janoušek
-
23:06:11 25.7.2012
já nic nevím, proč bych to měl vědět já jestli to bylo mířeno na mě?
-
18:50:24 25.7.2012
Johny ramena dělá jeden chlápek v praze myslím. Více ví Marcel udělá ti čep jak ty budeš potřebovat a automaticky dělá to co ty že osazuje na 'Powerflex.
-
12:48:48 25.7.2012
aby nebyl problém s průměrem toho čepu...
třeba starší coupe má jinou těhlici a čep než 20VT, atd...
-
05:34:29 25.7.2012
no přípravek na rameno si vytvoříš jednoduše - stačí ti deska, nějaký kulatiny a pásoviny pro chycení pozic čepů na tý desce a pak už jen vaříš..
spodní čep ramene můžeš použít z nějakýho VW... pokud se vleze do těhlice.. (nebo taky fiatu stilo po r. 2004/fiat bravo nové generace..) zde by se to do těhlice ělo vlýzt
-
23:37:31 24.7.2012
v první řadě by to chtělo se spojit s JIRKOU 20VT PLUS a zkusit od něj dostat nějaký náčrtek bo výkres ramene a hlavně zjistit co to je za spodní čep? aby seděl přesně do těhlice...
-
05:41:02 24.7.2012
pokud si ramena chceš vařit musíš mít vše štelovatelný, abys pak nejezdit 4 stopý vozidlem...
zaráží mě u takovýho projektu použití kuláků ze spojovaček, kteýr jsou dělaný na jiný (menší) namáhání než toto .. radši byhc tam viděl pěknej unibal..
-
23:50:46 23.7.2012
takže takto upravene by to malo vydržať?
-
23:37:49 23.7.2012
jo tak tomu říkám myšlenka dotažená do nějakého cíle... zkusíme se s jirkou spojit aby dal nějaké podklady co a jak a z čeho tvořil a zbouchat to do kupy už nebude takovej oheň... ale tohle je fakt docela extrem... koukám, že on má štelovatelný i ramena... :-D
-
23:29:01 23.7.2012
takže som to nakoniec našiel :-)
link:
http://www.fiatcoupe.cz/forum/pokec/7883-projekt-2 0vt-integrale/
nevyzerá to vobec zle :-)
-
23:19:06 23.7.2012
teraz som si spomenul že tu niekde je to čierne coupe na 20" kolach a sniženou strechou, on tam už tuším ma vyrobené ramená ak si dobre pamatam, bohužial v tomto prehladnom fore navyše zasratého milion shit prispevkami sa mi to ťažko hľadá :-( ak vie niekto jeho nick ľahko to najde a nech sem hodí link.
inak tie ložiska robia aj s prachovkami a z velmi kvalitných materialov ktoré určite prežiju origo čep, problém je v jeho uchytení do ramena ako si aj sám písal :-(
-
22:57:32 23.7.2012
sem rád, že se aspoň někdo chytá tohoto tématu a logicky u problému přemýšlí... ať mi nikdo netvrdí, když dokážeme dolovat z našich motorů strašný výkony, že nedokážeme nějak vyřešit konstrukčně primitivní kulový čep...
-
22:56:00 23.7.2012
to první je normální kloubové ložisko. v zajištění bych neviděl problém. vyrazit kulák ven, vyfrézovat lůžko s osazením, nalisovat kloubové ložisko, zespoda zajistit seigerovkou a stejným způsobem samotný čep...
vidím v tom jednu nevýhodu a to, že ono kloubové ložisko, pokud se ti dostane do ruky, sám pochopíš. není nijak kryté, takže brzy začne vyrézat. další věc je, že tam není dost masa na frézování a další operace, a nevěřil bych tomu, že to nemůže prasknout a to je konečná krematorium...
cesta nového ramena z jeklů, pořádně posvařovat, dostatečně vystužit a naimplantovat nějaký jiný čep se mi líbí víc...
další možnost je: udělat onen čep a pouzdra z něčeho fakt poctivého, ale v tomto případě je jeden problém, že ten čep v prvopočátku není rozebíratelný a muselo by se to nějak zase přetvořit na zátku a seigerovku
-
21:45:18 23.7.2012
a potom tam už iba strčiť nejaký takýto kolík ako čep :-)bohužial nedotiahol som to do konca, podla mna sa to nedá :-(
-
21:44:11 23.7.2012
niečo taketo nejako nalisovať na rameno :-)
-
21:40:47 23.7.2012
dufajme že to xvilu vydrži a že niekto pride na to čo s tým čepom :-(
-
21:40:11 23.7.2012
zháňal som alternatívu, k čepu aj bolo niečo mala, to byť kombinácia unibaloveho uloženia a do toho čep, nakoniec som nevymyslel ako by sa tam dalo to uloženie nalisovať aby držalo :-( tak som to iba nahodil na powerflexy
-
21:38:09 23.7.2012
No ja som toto riešil pred rokom, kupil som čisto nové ramena trw len kvôli čapom :-)
-
20:59:02 21.7.2012
Ondro, vojebus vládne světu,tak to je :-) Dej bacha aby to nové rameno neprasklo,pak půjdeš do lochu na 1000let!!! Já bych radši šel cestou repase kůláku a použití gumídků od powerflexu,myslim že Lenoš je jezdí tak se ho zeptej jak držej.
-
17:06:40 21.7.2012
je vidět, že jak říká Marcel ojebus ojebává úplně všechno... Tak zkusíme ojebat ojebuse :-D
-
17:05:32 21.7.2012
Ahoj lidi. Jelikož jsem byl kvůli zvláštním okolnostem nucen po cca 1000km vyndat motor, zjistil jsem při tom nechutnou skutečnost. před 1000km jsem bral za spodní čepy a byly TOP. po 1000km s cca 300PS pod kapotou jsou total na kaši. nejezdím rally, pořád stejné cesty. A ramena byly MOOG.
rozhodl jsem se postavit si svoje ramena...
jak to půjde to zatím nevím, ale když se schce, všechno jde.
v první fázi bych od někoho potřeboval stará ramena komplet včetně silentbloků a čepů...
myšlenka je taková: postavit rameno z jeklů pár žeber, výztuh, atd... osadit stejnýma silentblokama a na druhou stranu osadit vyměnitelný čep...
Nechci zase kvůli čepu kupvat ramena po 2500,- Kč.