cívky & svíčky

  • sebo 1.8 16V
    Myslím že cievke škodí isť pod doporučovaný odpor sviečky.Vyšší odpor sviečky len zhorši štartovanie "komfort" Tu by som zastaval použiť originál. Jednoducho možno si vybral sviečky ktoré tebe sedia ale nie cievkam :) Ale tiež sa nehádam
    A k tomu "prostě coupe potřebuje určitý odpor" Nielen FC všetky auta . Na nízky odpor by si musel meniť aj cievky a to je nereálne
  • Pegas77
    tak ja bych řekl, že cívky nebudou nijak přetlačovat vyšší odpor ale spíš tím jak se snižuje odpor svíčky vroste proud v obvodu a cívka se spálí, vroste li odpor svíčky klesne proud a akrát to nedá ty jiskry co by mělo ale poškodit vinutí cívky by to nemělo, ale možná se pletu
  • von Raven
    Dneska ráno jsem vyměnil svíčky, protože se blíží jejich konec a už mám pocit, že to auto po tahu a zahřátí nějak vynechává. O to ale nejde, spíš mě zarazilo, že tradiční nemoc 1.8 - chcíplá cívka se pokaždé stane na svíčce, která má NEJMENŠÍ odpor.
    Co to sakra je? Všude jsem četl, že když svíčka stárne, zvyšuje se její odpor a to namáhá cívky. Proto jsem šel do silver svíček, které mají po 20tis km odpor menší než ostatní úplně nové, ale pokaždé když chcípla cívka, tak zase na té svíčce, co měla nejmenší odpor a je celkem fuk jaká je to značka, nebo jestli je odpor kolem 4000 ohmů nebo 8000 ohmů.
    Je to už po několikáté náhoda? Nebo prostě coupe potřebuje určitý odpor a když je moc malý je to problém jako když je moc velký a nebo tím tahem se svíčky přehřejou a změní se jejich odpor, nebo co to je, protože logicky by měla zhebnout ta, která musí nejvíc tlačit a přetlačit největší odpor, tak prostřelí bokem.