-
13:33:49 27.9.2012
Sú niekde hodnoty ktoré by lamda na FC mala dávať aby som si to skontroloval .A ak to niekto meral na 1,8 kde sa dá lamda signál najľahšie napichnúť
-
11:36:24 27.9.2012
akorad to ted budu muset hodit do Tipa protože v coupe mam asi v p.. lambdu, i po zahrati stale drzi na 0,54V, potrebuji na zapujceni jinou abych zjistil ci je vadna lambda (bosch stara ani ne rok a pul) nebo nejak poskozena RJ
-
10:23:39 27.9.2012
Potom sem hod foto alebo lepšie video:) od studena až po zohriatie :)
-
07:40:38 27.9.2012
tak jsem to vcera testoval na nepajivem kontaktnim poli a v bar modu dobry, jeste budu zkouset bodovy mod, asi to udelam s prepinanim a nastavovanim jasu
-
00:02:11 27.9.2012
nedá sa to náhodou na IO nastavovať hodnotou kondiku?
-
22:00:55 26.9.2012
sebo 1.8 16V: to jsem chtel taky ale nesezenes takovy rychly voltmetr, vetsina malych digitalu je dostpomala, analog nebude o moc lepsi pokud sezenes 2V maly , to s tema ledkama je rychly azaz
-
21:28:56 26.9.2012
Tam šupnem malý voltmeter nastavený na 2V a hotovo:)
-
08:30:42 26.9.2012
-
08:02:55 26.9.2012
Pegas77 : Já mám pocit, že to je právě ten problém. Jak moc málo nebo jak moc hodně toho kyslíku tam je ti řekne až širokopásmová lambda. Kdežto úzkopásmová ti řekne jenom, že je ho tam málo, akorát, nebo hodně. Takže by sis v podstatě vystačil s ledkama třema. Ale je to jenom názor.
-
07:24:41 26.9.2012
Innocento: no lidi to používaj, těch 20 kroků už je dostatečných na to aby bylo vidět že je směs moc chudá či bohatá, proto jsem si vybral toto schéma a ne to jen s jedním obvodem a 10 diodami, za těch pár korun co stojí součástky mi to do astmatika myslím bude stačit
-
07:10:35 26.9.2012
Pegas77 : A má to na úzkopásmovej lambdě smysl?
-
23:22:46 25.9.2012
sebo 1.8 16V : na motorove prepazce je zeleny drat temer uprostred který je v drzaku spojeny konektorem a to je signal od Lambdy, aspon na 2.0 16V , tam nekam se asi napichnu ja, pripadne si najdu kudy to vde do kabiny k ridici jednotce a pokud to bude dobre pristupny tak bych se pichl tam
-
22:55:52 25.9.2012
Pegas77
starý dobrý indikátor vybudenia :)
Inak kde to najľahšie zmerať co ide z lamdy alebo liezť pod auto:(?
-
20:51:07 25.9.2012
-
20:22:03 25.9.2012
no a je to .-))
-
12:38:40 24.9.2012
tak téma uzavřeno... jelikož to celé bude odlazovat PHOB, dám na něj, na EGT kašlu a budík na AFR bude dle jeho doporučení ještě krapet loepší...
-
00:36:32 24.9.2012
-
14:32:27 23.9.2012
twl neni PLX je supr stačí ti jeden budík nebo iPhone .-) a zobrazíš si na něm co si vzpomeneš
-
14:21:26 23.9.2012
for NOCARRET: to je strašně složitý s tím PLX.
ještě dotaz: jak moc důležité je hlídat EGT?
pokud budu hlídat bohatost, mohl bych EGT vyřadit? proč se ptám: kvůli počtu budíků.
tlak turba (nutný)
tlak paliva (nutný)
bohatost směsi (nutný)
kaple, kterou jsem si teď vyhlídnul je na 3 budíky, takže to EGT nebude kam dát. a navíc, to budu potřebovat spolujezdce, abych ty všechny hodnoty uhlídal :-D
-
09:40:53 23.9.2012
jedu budíky od STACK :) sice něco stojej ale v motorsportu to je pojem..
-
20:56:55 22.9.2012
Jestli to myslíš fakt vážně tak mám jedinou volbu pro tebe a to je PLX devices
-
10:59:51 22.9.2012
Je to obšlehlý Stri Racing, řada DSD. Dokonce i s krabicí. Stri stojí skoro 3x víc a tam mi ta cena přijde adekvátní ke zpracování.
http://www.stri-racing.com/
Ale třeba tyhle taky chodí dobře. A Stri je předražený :-)
-
22:44:23 21.9.2012
prosím, jaký názor máte na tyhle budíky...
jde mi především o:
tlak turba
EGT
bohatost směsi
tlak paliva (už mám)
vím, že funkce je na prvním místě, ale designově to chci sladit. nechci mít každý budík od jiného výrobce, atd...
http://www.sportovniautodoplnky.cz/pridavne-elektr icke-budiky-auto-gauge-smoke-i/