nejel někdo v Dodge Neon SRT4 ?

  • RadeS
    asi nějaký fanda..
    ale upřímně je to ošklivé auto, nějaký mix pokus o evo + subaru :-) a já nevím co..
  • Alejandro
    akorát teda nechápu to recenzi, jak mohli napsat, že to ochotně jde do zatáček...asi ten kdo to hodnotil nejel nikdy v integrale :D
  • RadeS
    kolega v práci ho má, poznatky!?

    je to vyšší auto, souhlas s nedotáčivostí.
    rezne to! jinak co asi je dost velký problém, dost trpí na převodovku, brzdy a podvozek.. a díly..sehnat díly je jen poslat z USA u nás skoro nemožné..převodovku koupil ted jen za 60000kč:-( možná kdybys koupil 2 auta a to druhé jen na díly.
  • Alejandro
    děkuji Ti za podrobný popis
  • Integrale
    Neon bylo auto, na které byli u Chrysleru velmi hrdí, neboť se jednalo o první americké auto v evropském stylu. Podvozek připomíná Lancii Prismu a na americké podmínky je to špička.
    STR4 je úplně mimo Ameriku, protože to je auto postavený v duchu soutěžních homologačních sérií pro skupinu A8, tedy turbomotor, ruční pětikvalt a pohon všech kol.
    Měl jsem možnost svézt se s jedním trochu odladěným kouskem (větší turbo a IC, přemapovaná Řj, větší kola, přední brzdy - v originálu směšně maličké, tvrdé uložení podvozku a sportovní pružiny a tlumiče) a motoricky je to fajn, ale podvozek moc nestíhá ani po přeuložení do polyuretanu a trakce funguje do nedotáčivosti, tzn. třeba ve srovnáním s mou tehdejší AR 155 Q4, která má podvozek stejný jako Coupé, mi vyšla ta Alfa jako lepší. S integrale nebo Celicou GT-4 se to srovnávat fakt nedá, ty jsou trakcí a podvozkem úplně jinde.
  • Alejandro
    přímá konkurence coupe za 22000 dolarů: http://www.caranddriver.com/reviews/dodge-neon-srt -4-road-test

    Motor od Mitsubshi 2.4 litru, turbo, 220 koní....plnící tlak 0,7 baru....hmmmm, z toho by šlo vyždímat koní za pomocí většího turba a zvýšení tlaku...V recenzi to popisují jako dost sportovní náčiní ochotné jít do zatáček...