-
06:35:03 29.7.2014
Coupe20VT: Ten co jsi kupoval v Kelly za 600,- je ten druhy typ nez mam ja urcite. Kelly totiz tento muj vubec nenabizi. Pro uplne prvni radiator jsem si tam sel taky, kdyz jsem zjistil zavadu. Jenze ten novy byl stejny jako jsem mel v Brave, tento je s plastovou klapkou, jiny. Problem nebyva nikdy v radiatoru samotnem,ale prave v te plastove ovladaci klapce, ktera u toho druheho typu vubec neni.
-
23:05:29 28.7.2014
já kupoval před časem VALEO v KELLY a stál něco kolem 600,- po slevě... a super, vyměnil jsem ho a do dneška ani kapka...
-
21:29:16 28.7.2014
Nabizel jsi mi jej uz mockrat. Dekuji,ale potrebuji jen novy netekouci radiator. O pouzity nemam zajem
-
21:12:45 28.7.2014
mám na prodej seriový radiator z 20Vt netekoucí včetně topící konzole s kalpkou klimy :)
-
20:35:36 28.7.2014
2 radiatoty polske vyroby tekly, 2 radiatory znacky van wezel tekly. Cena kazdeho kusu do 700Kc. Dnes namontovany radiator Valeo, v poradi 5. novy kousek,tak bude posledni? Bez dvou mesicu resim tento problem jiz dva roky diky nekvalitnim vyrobkum.
-
14:06:37 17.5.2014
Ehm, neporadi mi nekdo,kterou znacku radiatoru ma osvedcenou jako funkcni? S dalsim novym radiatorem jsem vyjel dvakrat, cca 100km dohromady a opet tece. Predtim dva polske radiatory, tentokrat znacka van wezel. Tak ja uz nevim co tam nacpat:(
-
18:56:16 17.1.2014
Jestli tam nic nevidis,tak ho tam asi nemas:D Neni potreba nic fotit, staci se podivat. Chladic ma jen dva horni rohy.
Jinak ja uz mam opet hotovo, topim a netecu:) Jen takova mala neprijemnost, pri demontazi odvzdusnovaku na chladici se v polovine zalomil:D Nastesti se mi v tom zbytku podarilo vydrapat drazku a sroubovakem jej dostal ven:)
-
00:25:04 17.1.2014
mohol by to dakto od fotiť ten odvzdušňovač na chladiči?
Ja tam nič také nevidím:(
-
17:05:46 15.1.2014
Uz si to nepamatuji presne, protoze to je uz vic jak rok a novy mam zatim doma na stole ten radiator a jeste jsem to nedal dohromady. Urcite bych si ale otevrel topeni v aute na ovladacich na max teplotu. A pak bude ovzdusnovak na chladici, kdyz otevres kapotu a podivas se shora na chladic tak je v tom levem hornim rohu. Ten bych povolil a pak nalil smes do nadobky. A az by vytekala chladici smes z chladice, dal bych odvzdusnovak zpet. No a kdyz to mas takhle naplneny a zavreny ten okruh, tak bych sel nastartovat a se stoupajici teplotou bych sledoval jestli jde teplej vzduch do kabiny.
-
15:53:47 15.1.2014
Kubo můžeš mi prosim tě poradit jak odzvdušnim to topení u 1.8? koukal jsem do manuálu ale nejak jsem to tam nenašel dík...
-
21:14:34 13.1.2014
Nedávno jsem měnil ten ventyl , bohužel zbytečně i s radiátorem a první ventyl jsem obratem vracel , protože tekl jen co jsem nastartoval . Bylo mi řečeno , že nikdo jiný to nevyrábí , zatím to drží. Origo byl prasklý , reklamovaný tekl ve spoji těla ventylu.
-
13:10:13 12.1.2014
Tak opet tece kolem ovladaci klapky. Mam obavu,ze problem bude v polske vyrobe.
-
19:55:33 11.1.2014
netečie to mimo ? Myslím mimo radiátora kúrenia. Ze by to po 2 rokoch odišlo?
-
11:06:44 11.1.2014
Od doby,co jsem dal novy radiator uplyno cca 15 mesicu. Za tu dobu jsem stihl najet cca 1500km. Ovsem dnes pri zimnim prohrati motoru jsem zjistil,ze topeni opet celkem silne tece. Takze opet radiator ven, zjistit kde je problem a zkusit reklemaci:(
-
21:14:27 8.11.2013
takže výmena chladiča aj radiátora kúrenia kazí sa tam aj niečo iné?? Keď budem meniť rozvody a variátor chcem poriadne prepláchnuť chladiaci okruh najprv takže počítam ze to začne tiecť aj mne:)
-
17:21:46 8.11.2013
Dneska jsem došel do auta a kobereček plaval a výrazně ubyla chladící kapalina . Díky za návod , určitě mi to ušetří čas .
-
20:41:14 11.10.2012
A jak byva zvykem, montaz provadime opacnym postupem. Preji hodne stesti:)
-
20:39:14 11.10.2012
Ovsem po montazi a naslednem odvzdusnovani chladici soustavy jsem zjistil, ze topeni tece:( Proto doporucuji,i po koupi noveho radiatoru, demontovat tento ovladaci ventil a zkontrolovat jej zespod. Ten muj mel dve male praskliny, kterymi tekla voda ven. Byly tak male,ze je muj spatny telefon ani nezachytil, takze jen pro nazornost
-
20:35:25 11.10.2012
Kdyz mi prisel novy radiator, nevahal sem s jeho montazi
-
20:33:19 11.10.2012
Kdyz tohle vsechno mame, zbyva povolit samotny radiator topeni (2 sroubky). Jak to udelame, radiator povysuneme a spodek toho topeni se musi nariznout, jinak topeni nejde ven. Nariznutim ziskame moznost radiator naklopit smerem dolu a vysunout k podlaze ridice. Na dalsi funkci to stejne nebude mit vliv:)
-
20:29:12 11.10.2012
Dalsi se demontuje tahlo ovladani ventilu a spodni dva sroubky (viz obrazek). Pote staci ten trojuhelnik jen pootocit,aby nezevazel vysunuti radiatoru
-
20:25:12 11.10.2012
Po sundani plastoveho krytu bylo vse spatne, protoze je to jiny typ radiatoru nez ma Bravo/a. Takze jsem si tento typ objednal na netu a puvodni vratil. Dalsi prislo odmontovat privodni a odvodni hadici. Je dobre si tam dat kyblicek na zbytek chladici smesi
-
20:22:40 11.10.2012
Nenasel jsem tu moc temat,pripadne obrazku, na vymenu radiatoru topeni. Spis hodne dotazu jak a proc, tak jsem se rozhodl, ze se zkusim podelit s moji vymenou u Coupe 1.8 rok 96. Zacal jsem tim, ze jsem si koupil radiator (vizualne shodny s Bravou,Bravem). Dalsi proces byl jiz jen v garazi. Jak a kudy vypustit chladici kapalinu jiste kazdy vi. Pak jsem se presunul do kabiny a sel na vec. Na prvnim obrazku je videt,ze se musi demontovat ten plastovy kryt a ta tyc. To jsem ale zjistil az pri vytahovani radiatoru.