-
11:01:00 15.11.2012
staci naraznik a chladice
-
10:54:44 15.11.2012
s chladičem jsem počítal a nárazník teda musí jít pryč včetně rámu za chladičem? to se mi zdá, že to není přišroubované, ale svařené. Nebo to jde nějak oddělat, že tam zůstane jenom ten boční rám?
-
17:08:34 14.11.2012
Jde to jako celek akorat budes muset sundat predni naraznik a chladic proto ze budes srim motorem trochu dopredu.
-
16:10:38 14.11.2012
Tak pokud to opravdu jde, tak to taky zkusím, zdálo se mi, že to bude jednodušší bez nápravnice, tak jsem ji oddělal a motor potom zůstal ležet na paletě i s převodovkou. Když tam zůstane nápravnice, tak se ale asi musí nejdříve vyndat převodovka a potom motor ne? Nebo to jde taky jako celek?
-
11:57:25 14.11.2012
já teda taky nápravnici nesundavám... :-D
-
10:52:20 14.11.2012
Ja jsem ted vyndaval motor spodem a napravnici jsem nevyndaval.
-
06:20:58 14.11.2012
na špatný závit vždy používám kladivo,pak tam narveš všechno .-)
-
22:46:02 13.11.2012
Když už se teda řeší téma, které jsem ani nečekal, že z toho bude, tak je to rozumný nápad zkusit ten dlouhý závit v kastli protáhnout závitníkem? Nemohlo by se to spíš zhoršit když se to nechytne přesně do původního závitu? Pravděpodobně by ten materiál co je na matce v kastli měl být tvrdší než materiál sřoubu a nemusel by být tak poškozený jako šroub. Takže možná to vyšroubovat a koupit nový nebo nepoškozený šroub by nemuselo být špané řešení. Dovede to někdo rozhodnout? Když si vzpomenu kolik se toho dole odpojovalo, tak si nedovedu představit vyndávat motor vrchem bez demontáže nápravnice. Kuva to jsem se rozepsal.
-
18:26:53 13.11.2012
jemný závitníky jsou drahý to je nevýhoda a proto je má málo kdo k dispozici
-
17:25:11 13.11.2012
a na kolik vás ta generálka asi vyšla?
-
14:02:35 13.11.2012
To jo, ale byl jsem u kámoše na dílně a musel jsem to dodělat abych mu neblokoval misto a na toto jemné stoupání očko neměl. Takže jsem to tam dal a drží to v pohodě, byla jenom část závitu zmáčklá. Akorát už to nechci riskovat a znovu to vyšroubovávat. Nebo dá se nejak opavit ten dlouhý vnitřní závit v kastli? To asi nebude sranda.
-
13:07:28 13.11.2012
závity se měří měrkama a dle naměřených hodnot zvolíš vhodné očko a závit protáhneš. a nebo koupíš nový šroub...
-
10:08:57 13.11.2012
ja som neni mechanik, ale po zkušenostech s mechanikama se snažím si co nejvíc věcí udělat sám (samozřejmě tím nemyslím Marcela nebo Scoupeho apod.) šlo mi spíš o to, jestli je tam nějaký závit nebo šroub přímo určený na zvednutí motoru, což na některých autech je. A napsal jsem to blbě, ten šroub jsem nepoškodil, ale když jsem ho vyšrouboval, tak tam byl napůl stržený závit a je tam nějaké blbé stoupání, takže jsem to nemohl protáhnout očkem a dal jsem to tam zpátky.
-
22:08:46 12.11.2012
a na kolik to tak vyjde?
-
20:26:12 11.11.2012
ty budeš dooobrý mechanik :-)
-
09:21:50 11.11.2012
i vrchem tam jde.. kde ma byt neco za co se da motor pripevnit?? jinak ja ho chytam u rozvodu nahore jak mas ten silentblok a pka na prevodovce taky na drzaku sil..
-
00:42:53 11.11.2012
Ahoj
chci se zeptat, jestli se dá z coupé vyndat motor 20V vrchem. Už jsem ho jednou vyndával, ale spodem a bylo to docela v pohodě. Akorát jsem trochu poškodil šroub na nápravnici, ten nejdelší co jde do kastle. Šel tam trochu přes závit, ale drží. Přesto bych to nerad oddělával. Je tam něco za co se dá motor upevnit?