no vemu li skutečnost že 500PS" coupe v anglii maj reálnou vmax lehce přes 280:) na pokoření 300 by bylo třeba ještě pár ořů...
Max. rychlost v omezovači
-
14:37:28 11.6.2012
-
18:57:11 10.6.2012podle toho jak máš omezovač a kolik jsi zrovna točil. na sriových kolech by to mělo jet cca 285 při 7tis ot a na 215/45x17 by to mělo jet cca 290 myšleno pro 5ti kvalt. 6ti kvalt by ve stejných případech měl jet cca 311 a 317. ale jinak skvělý :-) konkurence asi čuměla co?
-
17:51:08 10.6.2012300 by mi to nejspíše udělalo...
Dráha byla pouze 2km
-
20:14:25 26.4.2012scoupe: a dělá ti to jen při rozjezdu z místa a nebo i za jízdy při razantní akceleraci? Mně to dělá i za jízdy, když dám plyn na podlahu, tak auto vystřelí vpřed,ale ne rovně
-
20:39:47 25.4.2012Alejandro to ajk popisujes o tom razantnim rozjezdu tak to mi dela taky coupe cca 350HP a podle me to je tim jak diferak to prenasi an kola tak to ajkoby honis...
-
14:01:09 25.4.2012O zlepšování ti neporadím (snad krom nějakých sportovních podvozků za 30tk), ale pro začátek bych opravil serii tj.: tlumiče, pružiny, dorazy tlumičů, uložení pružin, ložiska tlumičů, horní uložení tlumičů. Pak uložení ramen, stabilizátoru, tyček řízení. V eperu je vše rozkreslené. Jestli si nikdy neměnil tyto komponenty, tak bych to moc nedráždil :)
-
18:36:18 24.4.2012jarda: a ja kzlepšit podvozek? vyměnit ramena? když dám plný plyn, tak auto nevystřelí vpřed uplně rovně, ale jakoby mírně na jednu stranu třeba a musím dělat korekce.....zespodu jsme se díval a vypadá to, že všechny šrouby jsou dotaženy...i když člověk neví nikdy dokud se to auto nerozhoupe na STK
-
14:11:14 24.4.2012K těm se naštěstí já neřadím :)))
-
11:24:18 24.4.2012polovina coupeček má podvozek před smrtí a každý řeší jak poletí 300 :D
-
08:08:26 24.4.2012Alejandro: řekl bych že kolem 230 je to ještě pohodlné svezení (dálnice). Pocitově horší to začíná být až nad 240.
-
19:53:26 23.4.2012no přidej pár šemíků a pojedeš i přes limit stanovený výrobcem:)I když teda nad 220-240 to bude asi divoké,obzvláště na našich uskákaných dálnicích:)jo a nechtěl bych nouzově brzdit v táhlé zatíčce z těchto rychlostí:))
-
06:49:05 23.4.2012marceli, kdyby na to dupnul nahore pred mohelnicakem, tak by tesne pred piskovistem jel mozna i 280...
-
05:27:19 23.4.2012kdyby někteří roztáhli motor na nejvyšší stupeň až do omezovače, tak by jim to jeli i přes 300 (i blbá felicie 1.3 má maximálku 240km, ale motor na to nemá výkon aby překonal veškerý jízdní odpory a akceleroval na tuto rychlost..)
pro zajímavost vlez do rad a návodů, sekce převodovka - tam je odkaz na excelsheet kterej počítá vmax na jednotlivý stupně...
to jak to může jet je daný 2ma křivkama - křivka odporů (aerodynamickej, valivej..)a křivka výkonu co přenášej kola na silnici - v místě kde se tyto křivky protnou je nejvyšší maximálka.. -
22:59:48 22.4.2012kdysi to tu někdo specifikoval,ta maximálka se uvádí podle nějakých pravidel prtože kdyby jsi u Nuseláku dal plnej tak u Jihlavy by 20vt dalo třeba 270,ale to se prostě nebere v patrnost.
-
22:26:11 22.4.2012Ano je mozne jet vic...A ano,se pletes,lebo vyrobce nemeri v omedzovaci max rychlost,je to davany podla otacky na ktorom dostane motor max. vykon...napr ja mam 16vt a podla vyrobca max. 225km/h..max vykon mam podla vyr. pri 5500ot a presne na tie otacky dostanem rychlost 225km/h...mne obmedzovac zapne pri 7000ot,ked to vypocitam tak by som dokazal az 280km/h...
-
21:32:50 22.4.2012Mám dotaz. Je možné jet s autem víc než je napsaná maximální rychlost v tech. průkazu? Předpokládám, že výrobce tuto max rychlost měří v omezovači nebo se pletu?Beru to na standartních předepsaných kolech v TP. Trošku stupidní dotaz:-)Ale potřebuju něco vyřešit. Jinak nepište prosím sem, že ste jeli s fabii HTP 250km/h kdy tachometr nadměřoval o 120kmh:-)