Fotosoutěž - Kalendář fiat coupé 2015

  • enzim
    Pegas77:

    V pohodě :). Já vycházel z toho, že ten kdo se bude chtít soutěže nějak zůčastnit, navštěvuje tyhle stránky.

    Proto to sem to dával na úvodku, aby to bylo hnedka vidět.Na Fb, by se to muselo aktualizovat pořád.
  • Pegas77
    neber si me připomínky nijak osobne


    jen vlezu na FB do sekce fiat coupe, a nikde nevidim ze probiha anketa , takze sejde z oci, sejde z mysli

    je-li někdo jen na FB a je tam nový tak se ani nedozví že tam anketa je pokud neproleze cely mesic zpatky

    vzhledem k male znalosti funkci FB nevim zda lze alespoň vlakno s hlasovanim topovat
  • enzim
    Pegas77:

    Na úvodní stránce této stránky byl odkaz na anketu, na kterou stačilo kliknout.A člověk měl před sebou fotky a anketu :-) .

    Upřímě nejsem programátor a dělal jsem to tak,aby to bylo pro mě lehce proveditelný a pro Vás aspoň trochu přehledný.
    Z toho důvodu,jsem to nemohl provést tady.

    O tématice se nemá cenu bavit, když se zůčastní 4 lidi.Jak můžu filtrovat podle kvality fotek a tématiky? Nijak.

    Hlasovalo kolem 30-40ti lidí což neni zrovna málo podle mě..

    A vítěz je pravda,že měl být zveřejněn zde.To byla moje chyba
  • Pegas77
    popravdě první co jsem poslal, předpokládal jsem že má být zimní tématika a hlasování (jen 4 fota) vedla pěkná ale o zimě nic nenapovídající tak jsem se dále již o to nestaral, leda že bych poslal tu samou :-) a navíc to hlasování nějak zapadlo v hloubce FB, popravdě mě FB hodně co prostředí zklamal (či pobavil) , dnes ani nevím jak se rozumně k hlasování o fotkách dostat :-) tak mám dojem že o hlasování nikdo již ani neví, že by bylo uzavřeno minulé kolo a znám vítěz taky vlastně nevím :-)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ale já to nemyslel špatně, jen že prostě není foto sezona... vyčkej na jaro :-)
  • Alex