převodovka
Převodovky montované do coupé byly dodávány pouze jen jako přímořazené mechanické se synchronizací převodových stupňů vpřed. Kulisa řazení je klasické zdvojené H , zpátečka se řadí klasicky od sebe a dozadu , jen u některých modelů je jištěna „O“ kroužkem na řadicí páce. Převodovky v modelu 2.0 16v jsou prakticky shodné s tou co se montovala do 2.0 16v Tipa – jen detaily se liší , a to zejména stálý převod, který je kratší. U přeplňovaných motorů stojí za zmínku viscospojka „Viscodrive“ plnící funkci podobnou jednostrannému lamelovému samosvorného diferenciálu.Přeplňované motory mají též převodovku s řazením pomocí lanovodů. Automatická převodovka nebyla do coupé montována , z pochopitelných důvodů , že se jedná o auto se sportovním charakterem. Zde si můžete stáhnout excelovskej prográmek na výpočet Vmax na jednotlivé převody a pilový diagram převodovek. Motor: 1.8 16v 2.0 16v 2.0 16vT 2.0 20v 2.0 20vT 2.0 20vT počet rychlostí 5 5 5 5 5 6 1° 3.909 3.545 3.500 3.545 3.800 3.800 2° 2.238 2.238 2.176 2.238 2.238 2.235 3° 1.52 1.541 1.523 1.52 1.52 1.52 4° 1.156 1.156 1.156 1.156 1.156 1.156 5° 0.872 0.872 0.917 0.917 0.914 0.914 6° - - - - - 0.816 R 3.909 3.909 3.909 3.909 3.545 3.545 stálý převod 3.867 3.733 3.111 3.562 3.111 3.176