7.Ilegal Action Tuning

Letiště Krajková se nachází přibližně 10km severozápadně od Sokolova. Je to klasické asfaltové letiště původně určené pro práškovací letadla.

Tento rok se jednalo už o druhou akci na tomto místě. Sraz jsme si dali v 8:15 na pumpě v Sokolově a sešlo se nás celkem pět. Kolona ve složení Kája Š., Míla 1,8, Dave 1,8, The Timo a Skuby se mohla vydat na Krajkovou. Po příjezdu nás pořadatel poslal na zvolené místo, které bylo na trávě. K nájezdu některých vozů byla potřeba mírná asistencce, aby se při přejezdu nerovností nepoškodil nárazník. Po chvilce dorazili Kejlis, Sneiik, Axiom Le a svým příjezdem nás potěšil i guru FCC Nocarret.

Na sprinty do 2000ccm se přihlásili Sneiik a Kája, nad 2000ccm Kejlis, Nocarret, Axiom a jako klub s deseti coupe "na trávě" zkusíme štěstí o nejpočetnější klub. Sprinty do 2000ccm: Kája se Sneiikem se snažili co mohli, v dalších kolech se dokonce utkali proti sobě - vyhrál Kája, ale na bodovaná místa nedosáhli. Sprinty nad 2000ccm: Zde byla tři želízka v ohni - Kejlis, Nocarret a Axiom. Po vydařeném začátku přišlo velké zklamání, kdy Axiom, poté co dal BMW M3, nedobrzdil a po kolizi s balíkem slámy sprinty opustil. Pak se na startu sešli Kejlis a Nocaret. Duel skončil vítězně pro Kejlise. Semifinále mělo parádní složení Kejlis (Coupe), Ferrari 348, EVO IX a Kaipan. Kejlis předvedl dva vyrovnané souboje s F348. Diváci navěřícně kroutili hlavama a ještě víc byl překvapen majitel F348, který rád zavítal do našeho "boxu" k přátelskému pokecu. Kejlisovo třetí místo v této konkurenci je velmi pěkné a potěšující je, že Kejlis má rezervu v přenesení výkonu na vozovku. Kde je rezerva - je i šance pro příště. Třešničkou na dortu je výhra o klubový pohár, za což patří dík všem zúčastněným a je to i motivací nezúčastněným pro příště.

Dave