COUPÉ SRAZ TŘEBÍČ 2008

27.6 pátek
Budíček 7:00
Pro nás bohužel dost brzo, ranní kafčo a jde se na to. Pobalili jsme věci a vyrazili jsme připravit coupátko. Vzali jsme plnou, dofoukli gumy a jeli k babi umýt a naleštit coupátko. Strejda si koupil novou wapku, tak že jsme během chvilky (cca 2. Hoďky) dali našeho stříbrnýho šípa do super stavu. Pořádně jsem ho umyl, navoskoval a Wendysek vyluxoval. Přesně v 13:07 jsme vyrazili. Byli jsme dost zvědaví, kolik po cestě potkáme policejních hlídek, přeci jen byl první den prázdnin. No, nepotkali jsme ani jednu. Zvolili jsme cestu po dálnici až do Velkého Meziříčí a pak po 360té do Třebíče. Celá cesta do Třebíče nám trvala asi hodinu a čtvrt, přes Třebíč do kempu další 45 minut. Na to, jak je to malý městečko tam byla pěkná zácpa. Po cestě jsme nepotkali jediný coupátko, což nás dost překvapilo. Do kempu jsme přijeli zhruba v 15:00, na příjezdové cestě jsem říkal :„ jestli tam budem 3 coupátka, tak to bude v pr… Naštěstí se moje černé představy nesplnily, přijeli jsme pátí:-). Rozhodli jsme se, že postavíme stan a půjdeme se bavit s ostatníma. Náš půjčenej stan asi není fanda pokecu, takže jsme u jeho stavění strávili asi 2 hodiny. Byl to fakt nášup. Potom, co jsme ho konečně společnýma silama postavili, jsme šli za ostatníma na jedno. Z toho stavění nám pěkně vyprahlo. Konečně jsme se přidali k ostatním a družné zábavě. Postupem času přijížděly coupátka jedno za druhým, až nás bylo kolem 20 posádek. Byl to úžasnej pohled, ale byli jsme zvědaví, kolik jich ještě dorazí. Večer jsme to moc nepřeháněli a šli RELATIVNĚ brzo spát, abychom byli ráno na spanilou jízdu ready. Bylo domluveno, že vyjedem mezi 9 a 9:30.

28.6 sobota
Budíček 8:00 Probudili jsme se malinko rozlámaní, ale vůbec nám to nevadilo, protože jsme nemysleli na nic jiného než na spanilou jízdu. Vyrazili jsme nakonec kolem 10, ale to bylo způsobené tím, že jsme čekali na ty, co slíbili, že dorazí až v sobotu. Pak nás vyrazilo 30 plus kameraman. Organizátorem celého srazu byl Braňo 20VT (na fotkách je jeho coupátko to jediný stříbrný upravený) a musím říct, že trasu vybral naprosto skvělou. Krásný cesty, správně načasovaný přestávky, kde jsme vždy zaparkovali naše krasavce a nechali místní ať je bezuzdně obdivují. Slovy se to nedá popsat, jak to byl krásný zážitek, musíte to zažít. Vidět před sebou kilometr dlouhou šňůru coupátek, no na to se nezapomíná. Bylo to tak emotivní, že jsme si po cestě s Wendyskem slíbili, že coupátko nikdy neprodáme. Bylo to fakt úžasný. Jednu zastávku jsme měli ve vinárně v Moravských Budějovicích. Dali jsme si tam oběd, který objednal kdo jiný, než Braňo20VT. Bylo to příjemné posezení. Další zastávkou byl zámek v Jaroměři. Plánovali jsme tam skupinové foto, ale bohužel tam zrovna byly 3 svatby, tak jsme se tam pořádně ani nevešli. Nakonec jsme zastavili v Třebíči na náměstí, kde byl naplánovanej výstup na věž. Určitě z ní byl krásnej výhled, ale my jsme na ni nešli. V Třebíči jsem měl to “štěstí“, že přímo za námi jela hlídka městské policie. Byli jsme s Wendyskem zvědaví, jestli budou řešit naše SPZ, kde jsme měli naše přezdívky – vzadu Dr.Ravic a vpředu Wendysek. Naštěstí měli kluci uznání, že je tam sraz a nechali nás být. Tohle byla poslední zastávka a pak jsme se vydali zpět do kempu, kde nás čekalo rožnění prasátka. Všude jsem se chvástal, že s ním aspoň 3 kila, ale to se mi bohužel nepovedlo. Nějak jsem přepálil start:-). Jediný, co mě mrzelo, že asi polovina posádek jela potom domů. Zůstalo jen zdravé jádro. Bylo to ale i tak moc fajn, pochutnávali jsme si na prasátku, pili pivko a tlachali.

28.6 neděle
Budíček 8:00 Neděle už bohužel nebyla tak veselá, vzbudili jsme se, sbalili věci, srdceryvně se loučili a jeli domů. Byli jsme plni dojmů a jsme pořád. Byl to úžasnej víkend, asi nejhezčí v mým životě. Opravdu jsme si to užili a bylo moc fajn poznat ostatní coupé maniaky. Ale není pravda, že by to bylo jen o coupé. Byl tam ten nádhernej pocit soudržnosti a všichni jsme byli hned kamarádi jako kdybychom se znali roky. Doufám, že se tahle akce bude opakovat a že všichni, kteří jste nejeli ,pojedete. Opravdu to stojí za to.

PS: speciální díky na konec pro:
Braňa20VT za opravdu perfektní organizaci srazu, zvládl jsi to bravurně
Nocarreta za to, že díky jeho webu jsme se dali dohromady
Jirkovi 1.8 16V za koberečky a instalaci:-) (poděkování by Wendysek)
Polovi 2.0 20VT za to, že mě svezl turbínou (mazec)